alpa
huviline
Registreerunud 08.09.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.09 22:26
|
|
|
Aku tuli.
Selline probleem, et panin auto käima ja aku tuli jäi põlema. Suretasin mootori välja ja siis panin uuesti käima aga ei midagi, sama tuli ikka põleb.
Kontrollisin kaitsemd üle kõik on nii nagu peab. Kapoti alt võttsin
plastikkatte maha, et näha ega generaatorilt mõni juhe lahi ole. Aga ei olnud. Kui kellelgi on kokkupuuteid säärase juhtumiga olen väga tänulik kui
keegi oskab mind aidata. Mida võib kontrollida ja kuidas saab käe päraste asjadega seda teha, kuna auto asub soomes. 
Ette tänades.
|
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 11.03.09 22:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alpa
Selline probleem, et panin auto käima ja aku tuli jäi põlema. Suretasin mootori välja ja siis panin uuesti käima aga ei midagi, sama tuli ikka põleb.
Kontrollisin kaitsemd üle kõik on nii nagu peab. Kapoti alt võttsin
plastikkatte maha, et näha ega generaatorilt mõni juhe lahi ole. Aga ei olnud. Kui kellelgi on kokkupuuteid säärase juhtumiga olen väga tänulik kui
keegi oskab mind aidata. Mida võib kontrollida ja kuidas saab käe päraste asjadega seda teha, kuna auto asub soomes. 
Ette tänades. | Nii, tahaks teada, kas siis ka ei kustu tuli ära kui gaasi annad. Kui ei kustu, siis võta akult korra plussklemm maha
kui auto käima paned. Kui masin seisma jääb, siis arvata võib et pingeregulaator geneka küljes. Kui aga genekal kärsakas juures on mähis õhtal.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 12.03.09 05:33
|
|
|
Töötaval mootoril ei võeta akuotsa MITTE KUNAGI maha!!!!
Ostke omale kuskilt kasvõi 100 eegune tester.
|
|
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 12.03.09 16:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Töötaval mootoril ei võeta akuotsa MITTE KUNAGI maha!!!!
Ostke omale kuskilt kasvõi 100 eegune tester. | Nii räägitakse jah. Kuid nii mitmed kooradki on erinevatel autodel tõstetud käivale
autole tühi aku peale ja midagi pole juhtunud. Loomulikult sõita ei ole soovitav kuna genekas ei pea vastu. Ja enda masinal kunagi samamoodi tehtud
ning kui olen arvuti taga hiljem käinud pole mingeid vigu olnud.
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 12.03.09 18:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kultz
Nii, tahaks teada, kas siis ka ei kustu tuli ära kui gaasi annad. Kui ei kustu, siis võta akult korra plussklemm maha kui auto käima paned. Kui masin
seisma jääb, siis arvata võib et pingeregulaator geneka küljes. Kui aga genekal kärsakas juures on mähis õhtal. |
Väga hea soovitus Tehke kõik nii, saate kiiresti uue geneka.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 12.03.09 18:35
|
|
|
Minul praegu sama juhtum. Autoks aga Audi 200 (3b). Võtsin geneka maha, kuna sümptomid olid samad, kuigi minul lõi aku tule põlema, väikesest lombist
läbi sõites. Vaatasin harjad üle, tundusid ook olema. Kas võib olla, et see tablett ise on koolend? Võlli peal tundusid olema ka kulumis jäljed, aga
pakun, et see on norm. Kärsakat ei tundnud. Viin remonti, ehk saavad enne kontrollida, ehk ei olegi selles viga. Üks küs veel. Massi juhe on genekal
ikka see suurem?
Kivitare
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
Rauntz
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a
|
postitati 12.03.09 18:44
|
|
|
Massi saab genakas ikka läbi korpuse , aga jah, laadimisvool liigub mööda
suuremat juhet ja väiksem on ergutus.
|
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 13.03.09 00:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real1
Tsitaat: | Algselt postitas: kultz
Nii, tahaks teada, kas siis ka ei kustu tuli ära kui gaasi annad. Kui ei kustu, siis võta akult korra plussklemm maha kui auto käima paned. Kui masin
seisma jääb, siis arvata võib et pingeregulaator geneka küljes. Kui aga genekal kärsakas juures on mähis õhtal. |
Väga hea soovitus Tehke kõik nii, saate kiiresti uue geneka.
| Kas ongi nii lihtne genekat saada. Ole palun kena võta mulle uus genekas Tartu kaasa. Ma teen selle pulli ära kui minu genekaga
midagi ei juhtu, siis saangi teise uue mille võin vabalt foorumis kellegile poolmuidu ära anda. Aga kui lasen enda geneka õhtale sellega , et vahetan
akud käival mootoril, siis ostan Sinu geneka topelt hinnaga ära. Kui tahad vaielda 100 prossu, siis oled diiliga ju nõus.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 13.03.09 05:26
|
|
|
See generaator las olla, see ei maksa suurt miskit. Kui pead selle klemmitõstmise tagajärjel kunagi pool autos olevat elektroonikat välja vahetama,
siis saad ise aru.
Jõudu tööle.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 13.03.09 07:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
See generaator las olla, see ei maksa suurt miskit. Kui pead selle klemmitõstmise tagajärjel kunagi pool autos olevat elektroonikat välja vahetama,
siis saad ise aru.
Jõudu tööle. | Olen täitsa nõus Sinuga. Muidu oli kogemus, et Helsinkist sõitsin Porvoosse hommikul tuttavale appi hommikul kella
poole kuue ajal, et autot käima tirida. Kuna tirimisest ei olnud kasu, sest aku oli nii tühi, siis ei jäänud muud üle kui akud ringi tõsta. Aga see
selleks, foorumlane alpa soovis teada mis viga siis ei sobi nagu see arutelu siia teemasse.
|
|
|
alpa
huviline
Registreerunud 08.09.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.09 17:44
|
|
|
No nii v6ttsin geneka tagant lahti ja vahetasin tabletid v2lja ja nyyd kõik korras.
|
|
|