Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Aku tuli. (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3908)
alpa
huviline



Registreerunud 08.09.08
Kasutaja on eemal


postitati 11.03.09 22:26 Tsiteeri
Aku tuli.



Selline probleem, et panin auto käima ja aku tuli jäi põlema. Suretasin mootori välja ja siis panin uuesti käima aga ei midagi, sama tuli ikka põleb. :mad:Kontrollisin kaitsemd üle kõik on nii nagu peab. Kapoti alt võttsin plastikkatte maha, et näha ega generaatorilt mõni juhe lahi ole. Aga ei olnud. Kui kellelgi on kokkupuuteid säärase juhtumiga olen väga tänulik kui keegi oskab mind aidata. Mida võib kontrollida ja kuidas saab käe päraste asjadega seda teha, kuna auto asub soomes. :(

Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 11.03.09 22:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alpa
Selline probleem, et panin auto käima ja aku tuli jäi põlema. Suretasin mootori välja ja siis panin uuesti käima aga ei midagi, sama tuli ikka põleb. :mad:Kontrollisin kaitsemd üle kõik on nii nagu peab. Kapoti alt võttsin plastikkatte maha, et näha ega generaatorilt mõni juhe lahi ole. Aga ei olnud. Kui kellelgi on kokkupuuteid säärase juhtumiga olen väga tänulik kui keegi oskab mind aidata. Mida võib kontrollida ja kuidas saab käe päraste asjadega seda teha, kuna auto asub soomes. :(

Ette tänades.
Nii, tahaks teada, kas siis ka ei kustu tuli ära kui gaasi annad. Kui ei kustu, siis võta akult korra plussklemm maha kui auto käima paned. Kui masin seisma jääb, siis arvata võib et pingeregulaator geneka küljes. Kui aga genekal kärsakas juures on mähis õhtal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 12.03.09 05:33 Tsiteeri


Töötaval mootoril ei võeta akuotsa MITTE KUNAGI maha!!!!
Ostke omale kuskilt kasvõi 100 eegune tester.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 12.03.09 16:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Töötaval mootoril ei võeta akuotsa MITTE KUNAGI maha!!!!
Ostke omale kuskilt kasvõi 100 eegune tester.
Nii räägitakse jah. Kuid nii mitmed kooradki on erinevatel autodel tõstetud käivale autole tühi aku peale ja midagi pole juhtunud. Loomulikult sõita ei ole soovitav kuna genekas ei pea vastu. Ja enda masinal kunagi samamoodi tehtud ning kui olen arvuti taga hiljem käinud pole mingeid vigu olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 12.03.09 18:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kultz
Nii, tahaks teada, kas siis ka ei kustu tuli ära kui gaasi annad. Kui ei kustu, siis võta akult korra plussklemm maha kui auto käima paned. Kui masin seisma jääb, siis arvata võib et pingeregulaator geneka küljes. Kui aga genekal kärsakas juures on mähis õhtal.


Väga hea soovitus:) Tehke kõik nii, saate kiiresti uue geneka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 12.03.09 18:35 Tsiteeri


Minul praegu sama juhtum. Autoks aga Audi 200 (3b). Võtsin geneka maha, kuna sümptomid olid samad, kuigi minul lõi aku tule põlema, väikesest lombist läbi sõites. Vaatasin harjad üle, tundusid ook olema. Kas võib olla, et see tablett ise on koolend? Võlli peal tundusid olema ka kulumis jäljed, aga pakun, et see on norm. Kärsakat ei tundnud. Viin remonti, ehk saavad enne kontrollida, ehk ei olegi selles viga. Üks küs veel. Massi juhe on genekal ikka see suurem?

Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan rehvid Baltyre'st
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rauntz
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a

postitati 12.03.09 18:44 Tsiteeri


Massi saab genakas ikka läbi korpuse:D, aga jah, laadimisvool liigub mööda suuremat juhet ja väiksem on ergutus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 13.03.09 00:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real1
Tsitaat:
Algselt postitas: kultz
Nii, tahaks teada, kas siis ka ei kustu tuli ära kui gaasi annad. Kui ei kustu, siis võta akult korra plussklemm maha kui auto käima paned. Kui masin seisma jääb, siis arvata võib et pingeregulaator geneka küljes. Kui aga genekal kärsakas juures on mähis õhtal.


Väga hea soovitus:) Tehke kõik nii, saate kiiresti uue geneka.
Kas ongi nii lihtne genekat saada. Ole palun kena võta mulle uus genekas Tartu kaasa. Ma teen selle pulli ära kui minu genekaga midagi ei juhtu, siis saangi teise uue mille võin vabalt foorumis kellegile poolmuidu ära anda. Aga kui lasen enda geneka õhtale sellega , et vahetan akud käival mootoril, siis ostan Sinu geneka topelt hinnaga ära. Kui tahad vaielda 100 prossu, siis oled diiliga ju nõus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.03.09 05:26 Tsiteeri


See generaator las olla, see ei maksa suurt miskit. Kui pead selle klemmitõstmise tagajärjel kunagi pool autos olevat elektroonikat välja vahetama, siis saad ise aru.
Jõudu tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.03.09 07:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Kas võib olla, et see tablett ise on koolend?

Jep, mina sain ühest komplektist osram nightbrakeritest lahti peale seda, kui tablett otsustas oluliselt rohkem kui 14V läbi lasta, õnneks muu tehnika elas selle nalja üle :(. Kui sisse kulunud sooned on väga sügavad, siis harja taga olev sukk kaua vastu ei pea ja hakkad suhteliselt tihti regulaatorit vahetama :(.
Mul vedeleb kasutatud pingeregulaator, mis toimib kui tahad proovida (külge keeratav generaatori tagant poolt, nii et harjad on küljepeal - pole 3B'l genekat näppinud ja ei tea mis versioon tollel). Eile just vahetasin oma AAR r5'l geneka välja ja vahetuse käigus sai ka uus pingeregulaator pandud ;).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 13.03.09 07:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
See generaator las olla, see ei maksa suurt miskit. Kui pead selle klemmitõstmise tagajärjel kunagi pool autos olevat elektroonikat välja vahetama, siis saad ise aru.
Jõudu tööle.
Olen täitsa nõus Sinuga. Muidu oli kogemus, et Helsinkist sõitsin Porvoosse hommikul tuttavale appi hommikul kella poole kuue ajal, et autot käima tirida. Kuna tirimisest ei olnud kasu, sest aku oli nii tühi, siis ei jäänud muud üle kui akud ringi tõsta. Aga see selleks, foorumlane alpa soovis teada mis viga siis ei sobi nagu see arutelu siia teemasse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alpa
huviline



Registreerunud 08.09.08
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.09 17:44 Tsiteeri


No nii v6ttsin geneka tagant lahti ja vahetasin tabletid v2lja ja nyyd kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.5% - SQL: 72.5%]