Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 90 Quattro - 1989 - Pooder (Vastuseid: 42 | Vaatamisi: 10368)
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 09.03.09 14:51 Tsiteeri
Audi 90 Quattro - 1989 - Pooder



Veebruar 2009 sai soetatud Audi 90 Quattro, mis näis väga heas korras. Auto kohta lisan siia eelmiste omanike muljed.


Karel:

Räägiks ka kiiresti natuke, mis toimus autoga kui ta 2003. aasta suvi kuni 2006. aasta suvi minu käes oli.
Ostsin Tartust Raadi autoturult. Autol olid ka mõned vead. Jahutusvedelikutemperatuuri ei tahtnud eriti näidata. Tagumise diffri üks simmekas lekkis. Lisaks veel avastasin pärast ostmist, et juhipoolset ukselukku ei saanud võtmega keerata. Amordilaagrid tuli ka ära vahetada. Sillad tuli ka ära reguleerida, sest kokkujooksud olid ikka täiest valed. Sisu oli heledast riidest ja elektriaknaid polnud. Spidomeetrinäit oli kuskil 140000 km ja arvestades seda kui hästi auto sõitis kolm aastat, ei tahaks uskuda et eriti palju keritud oli. Müümise hetkeks oli läbisõit kuskil 190000 km.
Mõne nädala või kuu pärast tekkis ABS-il mingi probleem ja vahel ei lubanud auto pedaali vajutadagi, nii kõvasti surus vastu. Kuna mulle polnud ABS tähtis, võtsime plokist ühe relee välja. Muidu olid pidurid head. Võimalik, et relee on veel kuskil kapis mul.
Esimesi õõtshoovapukse vahetati kaks korda aastas. Hiljem avastasin, et Toprani asemel võiks näiteks Febi Bilsteini omi kasutada. Need kestsid kauem ja olid ka odavamad. Muidu tuli üldiselt ainult õli vahetada. Selleks oli Valvoline 10W40 pruunis kanistris, mis sobib hästi üle 100000 km sõitnud autodele. Tagumisse diffrisse läks ka mingi tehase soovitatud Valvoline õli. Loomulikult on kuskil 140000 km juures vahetatud ka hammasrihm ja pingutusrullik. Veepumpa ei vahetanud. Esimesel õlivahetusel kasutati ka puhastusõli. Küünlad, õhufilter, jagajarootor ja vist jagaja ka vahetati kuskil 168000 km juures. Loomulikult on ka šarniire ja muid selliseid värke vahetatud.
2006. kevadel vahetati radikas.
2005. vahetati pidurikettad ja piduriklotsid.
2006. juulis, päeval kui auto ootamatult müüki panin ja õhtuks oli ostja olemas, pandi esisillale uuet Sachs õliamordid.
Diffrinupuga oli mul ka ühel talvel probleeme. Üldse polnud vajutamisest kasu. Üks sõber võttis nupu lahti, tegi midagi ja pani kokku, pärast seda probleeme polnud.
Rohkem kiiruga ei tule eriti meelde praegu. Andsin tšekid ja paberid järgmisele omanikule. Forssis on tõenäoliselt arhiivis kirjas seal tehtud värgid. Lisaks on palju teinud mu sõber, kes on juba mitu aastat Inglismaal Vw mehaanik.
Loodan, et uus omanik hoiab autot nii nagu on vaja, sest ta on head kohtlemist kindlasti väärt.


markokx:

Olin selle auto omanik 2006 - 2007.a

Selle aja jooksul vahetati siis antud autol:

Esimesed, tagumised õõtshoova puksid
Kõik 4 rattalaagrit
Piduri klotsid terve ring
Esimesed ja tagumised püstakvardad ( tagumised sai veel saksast tellitud)
Sarniirid (esimesed kindlasti) ei mäleta kas tagumised ka
Katalüsaator (Ilma jooksis paremini)
Lambda andur
Pihusti otsade tihendid
Klapiklambrikaane tihend
Küünlad
Termostaat
(Tosool ja õlid)
Pirne ja teisi vidinaid...
Diagnostis sai käidud, segu keerati vähe rikkamaks
Sisu sai ära vahetatud koos polstrite, põhja matiga
ABS jäi veaga kui edasi müüsin...ja õõtsa pukse läks tõesti rohkem kui tarvis..
Diffri nupp tahtis tundelist käsutamist enne lukustamist, muidu toimis hästi, üldiselt jah hea auto oli!



Ise olen autoga vähe aega veel sõitnud. Vahetanud olen stabikavarda puksid ja õõtshoovapuksid. Midagi veel koliseb esi ja tagasillas, varsti lähen käin ülevaatus meeste juures nad ehk oskavad täpselt öelda kas amordi laagrid või midagi läbi. Veel plaanis minna sildasi reguleerima ja velgesi tasakaalustama. Mootor töötab hästi. Radiaator liigub liiga palju minuarust, seda peab uurima. Kui 2 või 3 käik sisse panna siis käib päris suur kolakas, olen seda püüdnud vältida sidurit natukene libistades, aga ikka mingi väike nõks käib läbi.




http://www.motors24.ee/gfx/vehicles/test/2/0/6/4/6/1/0/633477841435377582_full.jpg

http://www.motors24.ee/gfx/vehicles/test/2/0/6/4/6/1/0/633477842962955790_full.jpg

http://www.motors24.ee/gfx/vehicles/test/2/0/6/4/6/1/0/633477843305160810_full.jpg

http://www.motors24.ee/gfx/vehicles/test/2/0/6/4/6/1/0/633477917271760206_full.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 09.03.09 14:53 Tsiteeri


Veel tahaks ehk mõnelt eelmiselt omanikult teada, et miks on istmete all istmesoojenduse pistikud lahti? Ei julge neid kokku panna sest tean, et vanadel autodel võib istmesoojenduses lühis tekkida ja kärsatab istet seest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 10.03.09 08:06 Tsiteeri


Palju õnne quattro puhul ja mõned pildid ei teeks ka paha ;), see käiguvahetuse kolks on tingitud kas kardaaniristist või kardaani tugilaagrist, või sis mõlemast. St kas ristil on lõtk sees või on tugilaager väsinud. Kasuta otsingut, usun et saad sealt abi.
Edu uue autoga.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.09 09:00 Tsiteeri


Enda esimesel quattrol oli ka teemaks kolks ja mõnda aega ei saanud mitte jaole, et millest see tuli, sest tugilaager oli OK, kardaan oli OK, kasti ja mootori padjad OK ja olingi nõutu mõnda aega kuni ühel päeval suht juhuslikult sattusin peale, et esimene parem sisemine pooltelje ots oli omadega läbi ja kolksus lausa. Ja ei osanud seda ükski remondikohtki leida :P
Igatahes võid igaks juhuks ka need üle vaadata, kuid siiski on enamasti kolksu põhjuseks tõesti tugilaager.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 10.03.09 12:52 Tsiteeri


Pole ma küll mingi spetsialist, aga tunde järgi ütleks, et see laager ei ole, sest see ei ole selline kolks vaid rohkem nagu loks. Et annad gaasi ja võtad gaasi maha siis annab kuskil kõvasti järgi. Kujutan ette, et kui laager oleks läbi siis ta teeks kolksu.



Äkki leiavad eelmised autoomanikud ka selle teema üles, sest siiski tahaks infot nende istmesoojenduste kohta ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
furvios
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 4-Motion

postitati 10.03.09 13:08 Tsiteeri


ma eriline spets ei ole, aga on ka võimalus nö difripauk... et läbi võivad olla diffri padjad?
3 peaks neid olema.. mul endal oli ka käiguvahetuste aeg selline asi, vahetasin ära ja oli tükkmaad vaiksem.
Aga samas võib olla ka see lahtisest pütist.. Mul ka see probleem üle elatud.. Et sumbuti hakkas vastu diffrit ja põhja peksma ja kolises ka hullult..


Auto algab ju A tähega.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 10.03.09 13:59 Tsiteeri


Selline kolin ei ole see kindlasti, et sumpa vastu käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 10.03.09 17:05 Tsiteeri


Arvan, et kardaani vahepukk. Kardaaniristid, sumpa jne saab jah välistada, kuna ikka päris kõva kolakas käib käiguvahetusel.
Aga nagu ütlesin juba sulle, edu autoga ja pane tulevikus ikka pilte ka siia teemasse ;)


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 10.03.09 19:33 Tsiteeri


Istmesoojenduste kohta oskab paremini rääkida ilmselt Markokx või keegi veel värskem omanik, sest algselt selliseid lisasid polnud. Minu ja Markokx vahel oli veel üks omanik, ainult ta selle mõne kuu jooksul midagi vist ümber ei teinud.
Selle käiguvahetusekolksu kohta ütleks ka, et vaata tagumise diffri puksid üle. Mäletan et juba alguses oli nagu väike kolks või lõtk, ainult ei olnud üliraske nii sõita, et käiguvahetus oleks vaikne. Alguses kartsin, et käigukastis või tagumises diffris läheb midagi varsti kulumise tõttu puruks. Nii tõsine see kolksupõhjus ikka polnud, sest auto sõidab ju siiani ja mäletan, et tagumise diffri magnetil polnud mingit erilist rauapuru. Mitmed targemad pakkusid kolksu põhjuseks tagumise diffri pukse ja lisasid ka, et tavaliselt selliseid värke keegi ju ei vaheta ja midagi sellest ei juhtu. Praegu ma muidugi vajadusel vahetaksin kui ta minu auto oleks. Sumps sellist kolksu tõenäoliselt ei põhjusta.
Palju õnne veelkord ja hoia teda hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 10.03.09 20:03 Tsiteeri


Aitäh, kui aega on tegeleda, siis vaatan diffri puksid üle. Kooli kõrvalt on ajakulukas minu kodust 15 km eemale asuvasse töökotta parandama minna. Soojemaks läheb siis saab juba mõndasi asju kodus põlveotsas nokitseda.

Piltidega ka praegu aega väga ei ole, panen äkki eelmise omaniku tehtud pildid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 11.03.09 11:33 Tsiteeri


Pilte vaadates on korraga vastik ja hea tunne. Vastik on sellepärast, et vaataks nagu endise tüdruku pilte mõeldes, et miks ma ta küll maha jätsin. Hea on sellepärast et autot pole käest lastud ja on hoopis paremaks tehtud. Ilmselt on Markokx kõvasti vaeva näinud. Lisandunud on uus põrandakate, nahkistmed, lisakellad, istmetesoojendused, elektriaknad, esimesed valged suunatuled ja valuveljed. Kuskilt lugesin kunagi, et ta lasi auto üle ka värvida. Sellepärast vist on ka vähemalt antud piltidel puudu pagasnikule käivad rõngad ja quattro silt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 11.03.09 13:09 Tsiteeri


Neid ei ole siiamaani küljes jah. Elektriakanad head asjad, aga klaasid käivad ukse sees kuhugi vasta ja triibud peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 14.03.09 13:21 Tsiteeri


Diffri puksid korras, kardaanis on lõtk sees. Kuidas selle vastu võidelda???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 15.03.09 07:19 Tsiteeri


Äkki keegi siiski oskab aidata, kus see lõtk võib olla kardaanil ja kust ma sellele lähenema peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 15.03.09 11:35 Tsiteeri


Lõtk võib olla kardaani otstes või ristis. Mu autole läksid Scorpio veovõlliotsad ja kardaanirist pidi ka mingi teise auto oma minema. Põhimõtteliselt mõõtude järgi peaks poest õiged asjad saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 17.03.09 06:59 Tsiteeri


Ja mis aitab ära vajuva laepolstri vastu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 17.03.09 10:31 Tsiteeri


Kui vahetan poolassi välimist tagumist kummi ja olen juba laagri rummu seest lahti saanud, siis kuidas saan selle laagri poolassi otsast ära, et kummi vahetada???



KIIRE!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 17.03.09 12:54 Tsiteeri


Laagrit ei ole vaja eemaldada. Pooltelje ots on kinni keskmise poldi või mutriga. See keera lahti (peaks päris kõvasti kinni olema). Kui võimalik, olen poolteljed seestpoolt kinnitusest lahti võtnud ja tervenisti eemaldanud. Kui nii ei saa, siis olen šarniirist lahti lasknud ja amordipüstakut natuke eemale tõmmanud, et välimine pooltelje ots sealt laagri seest välja saada.

Jõudu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 02.04.09 15:16 Tsiteeri


Järskudes kurvides ja mõnikord kiirendades vilkus õlituli. Kuna mina pole selles õli vahetanud siis vahetasin õli ära ja on nüüd õli natuke üle maxi isegi. Aga järskudes kurvides lööb vahepeal ikka korra tule põlema. Milles võib probleem olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 02.04.09 15:38 Tsiteeri


Andurist võib viga otsida.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 21.07.09 08:34 Tsiteeri


Käisin Soomes tööl ja auto seisis 10 päeva. Tekkis selline jama, mida enne ei olnud. Nimelt pidurdades hakkab auto jõnksutama. Õrnalt vajutades jõnksutab niimoodi pikkade vahedega ja kui tugevalt vajutada siis rool ja terve auto hyppab. Minu arust see ei ole nagu kõverate ketaste syy. Keegi oskab nõu anda???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.09 11:14 Tsiteeri


Kettad võivad roostes olla, tee paar äkilisemat pidurdust ja vaata, kuidas käitub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 21.07.09 13:12 Tsiteeri


Olen järsku ka vajutanud, ikka ei midagi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 22.07.09 16:06 Tsiteeri


Nii täna võtsin ühe esimese ketta maha ja silmajärgi vaatasime mitme mehega, et nagu ei ole kõver, aga üks klots oli pooleks läinud. Panin ette uued klotsid. Ikka sama asi, et auto hyppab pidurdades.Väga jõhkralt ikka. Pidurdada ei tahagi kohe, käikudega enamus pidurdused. Keegi äkki oskab veel nõu anda? Homme igastahes võtan tagumised ka lahti, aga jama tundub eespool, sest rool ja kõik hyppab jubedalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 22.07.09 18:19 Tsiteeri


Ega seda kõverust silmaga ei näegi. Mine lase ikka kuskil treialil üle lasta jka usu et asi paraneb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.3% - SQL: 61.7%]