Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 probleem webasto ajuga (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1326)
lennart
huviline



Registreerunud 04.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.09 19:05 Tsiteeri
Audi 100 probleem webasto ajuga



Asi siis selline et aju ei taha anda käsklust bensiini pumbale,kuigi kõik muu töötab! Kas keegi on tegelenud nendega või annab seda viga seal kuidagi parandada? pump ise enesest töötab aga ajust ei sa toidet peale? Või on kellegil webasto peal kelle aju saaks proovida või hoopis on aju pakkuda? Kõik ette panekut on teretulnud;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heiki232
huviline



Registreerunud 07.12.08
Asukoht: Põlva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI

postitati 04.03.09 19:16 Tsiteeri


Aju ei anna pumbale impulssi ka siis, kui küünal läbi on.Kontrolli muud ahelad ka ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lennart
huviline



Registreerunud 04.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.09 19:59 Tsiteeri


ma kiskusin pumba maha ja võtsin ta jumala lahti! kontrollisin küünalt! küünal nagu uus,kui paned ahju tööle läheb küünal ilusti punaseks,aga seal on veel kolm andurit.üks peaks olema üle kuumenemise vastu aga teistest pole mul õrna aimugi! kui just seal mingi jama nende anduritega pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lennart
huviline



Registreerunud 04.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.09 11:31 Tsiteeri


nii nüüd on asi korras! Katsetasin kõik need andurid läbi mis on ahju küljes, võtsin kõik anduri juhtmed järjest lahti ja proovisin siis iga kord ka ahju käima panna ja äkki kuulsingi kuidas bensiini pump hakkas tööle ja ahi läks ka ilusti käima.
Nii viga oli siis mingisuguses anduris mis on küünla kõrval! Aga ei tea mis andur see olla võix??? Testriga vaatasin takistust siis on kogu aeg seal takistus aga ma arvan et ei tohiks olla!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 08.03.09 12:15 Tsiteeri


Küünla kõrval on leegi andur. Kas ulatub otsaga põlemis kambrisse? Kui takistust ei ole on lühis!!
During electrical testing with a digital multimeter the flame
sensor readings should be as follows:
flame sensor "dark" approx. 12 V or 24 V
flame sensor "bright" approx. 1 V.
Heater On 12 V or 24 V
after 14...26 sec close to 1 V
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lennart
huviline



Registreerunud 04.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.09 13:48 Tsiteeri


Järelikult kui leegi anduris on takistus siis peax see andur korras olema! Või mis? aga kui ma panen leegianduri juhtmed külge siis bensupump tööle ei lähe? Siit siis küsimus jälle!! Milles siis asi on? Aga milline on selle leegianduri ülesanne üldse?? Asi muutub üha huvitamamaks:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heiki232
huviline



Registreerunud 07.12.08
Asukoht: Põlva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI

postitati 08.03.09 13:55 Tsiteeri


Leegiandur kontrollib leegi olemasolu.Täpsemalt temperatuuri muutust kindla aja jooksul.Leegiandur peab näitama takistust ca 2,4 oomi 25 kraadi juures.Võin ka numbritega eksida, kuna ei mäleta peast täpselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 08.03.09 15:05 Tsiteeri


Leegiandur näitab kas kambris on leek või ei ole! Ehk siis kui on pime on pinge 12v ja kui on valge peab pinge olema sirka 1 v.(reageerimisaeg kuni pool minutit) Ma ususn, et sa eemaldad pigem temperatuuri anduri pistikut. Näiteks andur näitab pidevalt max temperatuuri. Ja aju arvab et süsteem ülekuumenenud ja lülitab kütte kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lennart
huviline



Registreerunud 04.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.09 18:57 Tsiteeri


Kui ma ei eksi siis see on ikka see sama leegiandur kui ta on ikka süüteküünla läheduses sest see läheb põlemiskambrisse. Järeldan teie jutust seda et ilma selle anduri olemas oluta on ahju käivitmine ohtlik!!! aga ma kuulsin et see pidi mingisugune silma taoline asi olema ja kui see must/määrdunud siis ei tööta normaalselt ja seda pidi olema võimalik ka puhastada??? Kas see vastab tõele??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.7% - SQL: 76.3%]