lennart
huviline
Registreerunud 04.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.09 19:05
|
|
|
Audi 100 probleem webasto ajuga
Asi siis selline et aju ei taha anda käsklust bensiini pumbale,kuigi kõik muu töötab! Kas keegi on tegelenud nendega või annab seda viga seal kuidagi
parandada? pump ise enesest töötab aga ajust ei sa toidet peale? Või on kellegil webasto peal kelle aju saaks proovida või hoopis on aju pakkuda? Kõik
ette panekut on teretulnud
|
|
|
heiki232
huviline
Registreerunud 07.12.08
Asukoht: Põlva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI
|
postitati 04.03.09 19:16
|
|
|
Aju ei anna pumbale impulssi ka siis, kui küünal läbi on.Kontrolli muud ahelad ka ära.
|
|
|
lennart
huviline
Registreerunud 04.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.09 19:59
|
|
|
ma kiskusin pumba maha ja võtsin ta jumala lahti! kontrollisin küünalt! küünal nagu uus,kui paned ahju tööle läheb küünal ilusti punaseks,aga seal on
veel kolm andurit.üks peaks olema üle kuumenemise vastu aga teistest pole mul õrna aimugi! kui just seal mingi jama nende anduritega pole?
|
|
|
lennart
huviline
Registreerunud 04.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.09 11:31
|
|
|
nii nüüd on asi korras! Katsetasin kõik need andurid läbi mis on ahju küljes, võtsin kõik anduri juhtmed järjest lahti ja proovisin siis iga kord ka
ahju käima panna ja äkki kuulsingi kuidas bensiini pump hakkas tööle ja ahi läks ka ilusti käima.
Nii viga oli siis mingisuguses anduris mis on küünla kõrval! Aga ei tea mis andur see olla võix??? Testriga vaatasin takistust siis on kogu aeg seal
takistus aga ma arvan et ei tohiks olla!
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 08.03.09 12:15
|
|
|
Küünla kõrval on leegi andur. Kas ulatub otsaga põlemis kambrisse? Kui takistust ei ole on lühis!!
During electrical testing with a digital multimeter the flame
sensor readings should be as follows:
flame sensor "dark" approx. 12 V or 24 V
flame sensor "bright" approx. 1 V.
Heater On 12 V or 24 V
after 14...26 sec close to 1 V

|
|
|
lennart
huviline
Registreerunud 04.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.09 13:48
|
|
|
Järelikult kui leegi anduris on takistus siis peax see andur korras olema! Või mis? aga kui ma panen leegianduri juhtmed külge siis bensupump tööle ei
lähe? Siit siis küsimus jälle!! Milles siis asi on? Aga milline on selle leegianduri ülesanne üldse?? Asi muutub üha huvitamamaks
|
|
|
heiki232
huviline
Registreerunud 07.12.08
Asukoht: Põlva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI
|
postitati 08.03.09 13:55
|
|
|
Leegiandur kontrollib leegi olemasolu.Täpsemalt temperatuuri muutust kindla aja jooksul.Leegiandur peab näitama takistust ca 2,4 oomi 25 kraadi
juures.Võin ka numbritega eksida, kuna ei mäleta peast täpselt.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 08.03.09 15:05
|
|
|
Leegiandur näitab kas kambris on leek või ei ole! Ehk siis kui on pime on pinge 12v ja kui on valge peab pinge olema sirka 1 v.(reageerimisaeg kuni
pool minutit) Ma ususn, et sa eemaldad pigem temperatuuri anduri pistikut. Näiteks andur näitab pidevalt max temperatuuri. Ja aju arvab et süsteem
ülekuumenenud ja lülitab kütte kinni.
|
|
|
lennart
huviline
Registreerunud 04.03.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.09 18:57
|
|
|
Kui ma ei eksi siis see on ikka see sama leegiandur kui ta on ikka süüteküünla läheduses sest see läheb põlemiskambrisse. Järeldan teie jutust seda et
ilma selle anduri olemas oluta on ahju käivitmine ohtlik!!! aga ma kuulsin et see pidi mingisugune silma taoline asi olema ja kui see must/määrdunud
siis ei tööta normaalselt ja seda pidi olema võimalik ka puhastada??? Kas see vastab tõele??
|
|
|