Enda 1.9D-l tegin selle töö ise kodus ära. Kui enda kätt piisavalt kindlaks pead, siis pole see eriti raske, ega kulukas.
Pump ajas ülemise kaane vahelt välja, sest tihend oli ära surnud. Selle parandamiseks kruttisin pumba pealt gaasitrossi hoova koos sellega
kaasnevaga. Siis nö. "tahmakruvi" ja keerasin 4-kaant kinnihoidvat kuuskanti lahti. Seal all on üks vedru, niiet algul kergitad ettevaatlikult kaant
ja võtad selle vedru lahti. Kui kaas juba käes, siis tihend välja ja kaas ilusti puhtaks. Tihendisoonde tõmbasin kihi hermeetikut, ning selle peale
surusin puhtaks tehtud vana tihendi, niiet see umbes 0,5mm pinnast kõrgemale jäi. Päev kuivamist, ning vastupidises järjekorras kõik tagasi. Üle pole
polte mõtet pingutada, sest sellest tihend paremini pidama ei hakka. Pumba hooba tuleb ehk paar korda enne proovida, kui õigesse nuuti saab, aga see
on juba lihtne. Nüüd juba mitu kuud sõitnud, aga pump on endiselt kuiv!
Kuludeks näpuotsaga hermeetikut, mõni tund nokkimist ja üks päev seisev auto
|