kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 03.03.09 11:17
|
|
|
Nelja rõnga täpsustust paluks.
Kui juhtusin postitusega sattuma valesse kohta, siis paluksin ümber paigutada. Sobrasin Audi ajalugu kuid midagi siiski jäi selgusetuks. Tähendab,
huvitab selline asi et kas sellest ühinenud märgist oleks võimalik kellegil ka mingit täpsemat infot saada eesti keeles. Seda sellega, et kõigil
ühinenutel on ju omad logod ja ka neil on ju tähendused. Ning kas oleks seda logo pilti näha kuskil värviliselt ja normaalses suuruses, et näha
missugune oli Audi algeline logo. http://www.audi.ee/est/audist/ajalugu
Ettetänades.
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 03.03.09 11:25
|
|
|
Tiba googeldada ja leiabki:
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 03.03.09 13:45
|
|
|
Ok. tänan pingutuste eest. Aga kas neid värviliselt ei ole kuskil. Või olidki originaalis mustvalged. Seda sellega, et näha värvilahendeid. Ja selle
DKW logole ei oska mingit loomulikku seost kokku viia nimega. Audi logo arusaadav et 1 ja kas sellel kolmnurgal ka mingi tähendus on või on need
lihtsalt illustreerivas mõttes. Ikkagi jäi arusaamatus see, et ikkagi on igal logol tähendus st. iga logo on ju põhimõtteliselt lahtimõtestav. Või ei
ole keegi kuskil sellest nagu pajatanudki.
|
|
|
shalm
huviline
Registreerunud 01.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.09 14:22
|
|
|
Pead need margid ükshaaval välja otsima ilmselt, näiteks Horch jne.
Ühtset Auto Unioni värvilist logo küll silma ei jäänud. Pead fotoshopi võtma ja improviseerima
Google image search ikka abiks.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 03.03.09 14:49
|
|
|
Mis on selle teema taotluslik pool/eesmärk? Mis on selle teadmisega plaanis pärast peale hakata?
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 03.03.09 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Mis on selle teema taotluslik pool/eesmärk? Mis on selle teadmisega plaanis pärast peale hakata? | Profiilis autode ajalugu pole. Aga
milleks on vaja teada nt. kes oli esimene presitent Eestis ja kui juba tead kes oli siis ehk tahaks teada ka seda milline ta välja nägi. Vot nii
lihtne see taotluslik pool ongi ja keegi ei tea kunagi kus oleks sellest kasu. olen ka selles kindel et paljud ei teagi siin mis on mudelite ajalugu.
Lihtsalt teavad, et Audi on hea auto, millele ei vaidleks vastu, kuid kõik autod on omamoodi head, aga omanikud ei ole vahest kohusetundlikud.
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 03.03.09 15:28
|
|
|
Kunagi isegi käidud seal sõbraga kuid seal on suht raskesti mõistetavas keeles.
|
|
|
bestcar
huviline
Registreerunud 16.06.05
Asukoht: kaisma
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo V70 d5 -09, Audi 100 2.8q -92
|
postitati 09.03.09 16:18
|
|
|
Ei hakkanud uut teemat siis väikse asja pärast tegema. Asi siis selline, et käisin Pärnus ühes autokoolis lõppastme koolitust tegemas, seal siis tuli
teemaks mõned auto logod. Siis õpetaja küsis, et mida tähendab Audi neli rõngast, mina ütlesin, et tähendab nelja automarki mis ühinesid. tema aga
ütles et tähendab neljavedu. aga mina ütlesin et ma pole sellist asja kuulnudgi ja siis käskis mul Audi ajalugu uurida, ütlesin et olen uurinud küll,
aga siis ta läks teise teemaga edasi. Nüüd ma ei tea kas mul on miskit kahe silma vahele jäänud või mis, miskipärast ma seda neljaveo teemat küll pole
kuskil kuulnud.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.09 16:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bestcar
Ei hakkanud uut teemat siis väikse asja pärast tegema. Asi siis selline, et käisin Pärnus ühes autokoolis lõppastme koolitust tegemas, seal siis tuli
teemaks mõned auto logod. Siis õpetaja küsis, et mida tähendab Audi neli rõngast, mina ütlesin, et tähendab nelja automarki mis ühinesid. tema aga
ütles et tähendab neljavedu. aga mina ütlesin et ma pole sellist asja kuulnudgi ja siis käskis mul Audi ajalugu uurida, ütlesin et olen uurinud küll,
aga siis ta läks teise teemaga edasi. Nüüd ma ei tea kas mul on miskit kahe silma vahele jäänud või mis, miskipärast ma seda neljaveo teemat küll pole
kuskil kuulnud. |
Need neli rõngast olid ammu enne nelivedu. Audi arsenali tuli nelivedu 1980. Sellele õpetajale peaks hoopis seda soovitama, mis ta sulle soovitas.
|
|
|
|
bestcar
huviline
Registreerunud 16.06.05
Asukoht: kaisma
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo V70 d5 -09, Audi 100 2.8q -92
|
postitati 09.03.09 16:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Tsitaat: | Algselt postitas: bestcar
Ei hakkanud uut teemat siis väikse asja pärast tegema. Asi siis selline, et käisin Pärnus ühes autokoolis lõppastme koolitust tegemas, seal siis tuli
teemaks mõned auto logod. Siis õpetaja küsis, et mida tähendab Audi neli rõngast, mina ütlesin, et tähendab nelja automarki mis ühinesid. tema aga
ütles et tähendab neljavedu. aga mina ütlesin et ma pole sellist asja kuulnudgi ja siis käskis mul Audi ajalugu uurida, ütlesin et olen uurinud küll,
aga siis ta läks teise teemaga edasi. Nüüd ma ei tea kas mul on miskit kahe silma vahele jäänud või mis, miskipärast ma seda neljaveo teemat küll pole
kuskil kuulnud. |
Need neli rõngast olid ammu enne nelivedu. Audi arsenali tuli nelivedu 1980. Sellele õpetajale peaks hoopis seda soovitama, mis ta sulle soovitas.
|
Peab jah. Kusjuures peaks sealt autoloolist järgminekord läbi hüppama ja ütlema talle seda. Siis ta veel seletas seal, et ta tahaks kõigil
esiveolistelt audidelt kaks rõngast ära võtta Aga jah, ikkagi minul oli
siis õigus
|
|
|
Jatsek
huviline
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 09.03.09 17:08
|
|
|
Olen kuulnud (küll kinnitamata andmed) ,et sõna AUDI tähendab kui õigesti meeles siis ladina keeles "kuulatama" .
Rohkem pole sellesse teemasse süübinud
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.09 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jatsek
Olen kuulnud (küll kinnitamata andmed) ,et sõna AUDI tähendab kui õigesti meeles siis ladina keeles "kuulatama" .
|
Koolist on meelde jäänud, et "audire" on kuulma, "audi" on käskiv kõneviis, ehk siis "kuula!"
Kes võõrkeelt ei oska, vaatab siit.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 10.03.09 07:41
|
|
|
Põhimõtteliselt on siiski ka enne 80ndaid nelja rõngaga nelikvedulist tehtud. Ei tohi unustada viiekümnendatel toodetud kahetaktilise mootoriga Auto
Union Mungat kes on VW Iltise eelane.
Sisuliselt sarnane nelikveo süsteem kopeeriti esimesele Quattrole. Vahe oli ainult keskdifri lukustuses. Mungal oli see pidevalt lukus - 80 testautol
avastati aga, et sõiduauto kiirused ei luba kahjuks lukus difriga sujuvalt sõita. Seega tehti kast tiba ümber.
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.09 07:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeuz
Põhimõtteliselt on siiski ka enne 80ndaid nelja rõngaga nelikvedulist tehtud. Ei tohi unustada viiekümnendatel toodetud kahetaktilise mootoriga Auto
Union Mungat kes on VW Iltise eelane.
Sisuliselt sarnane nelikveo süsteem kopeeriti esimesele Quattrole. Vahe oli ainult keskdifri lukustuses. Mungal oli see pidevalt lukus - 80 testautol
avastati aga, et sõiduauto kiirused ei luba kahjuks lukus difriga sujuvalt sõita. Seega tehti kast tiba ümber.
|
Täiesti õige, v.a. see nüanss, et neliveosüsteem Audil pandi peale Quattro prototüübile, milleks oli põhjusmõtteliselt pikema teljevahega kaheukseline
80. Seda tehti puhtalt ralli pärast, kuid nagu sa ka juba mainisid, ei saanud sellega sujuvalt sõita - testisõitjate sõnul oli sirget hea sõita aga
kurvides oli auto täiesti juhitamatu.
1979 Quattro prototype
Mis neid prototüüpe puudutab, siis neid tehti igasuguseid huvitavaid tol ajal, muuhulgas ka keskmootoriga quattro Üritan selle pildi ka kuskilt üles leida.
Veel natuke lisainfot: http://www.quattroownersclub.com/quattro_file.htm
http://www.isham-research.co.uk/quattro/history.html
http://www.audiworld.com/news/05/25quattro/content.shtml
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 10.03.09 08:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeuz
Vahe oli ainult keskdifri lukustuses. Mungal oli see pidevalt lukus - 80 testautol avastati aga, et sõiduauto kiirused ei luba kahjuks lukus difriga
sujuvalt sõita. Seega tehti kast tiba ümber.
|
St, et keskdiferentsiaali sellel masinal ei olnud.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.03.09 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeuz
Põhimõtteliselt on siiski ka enne 80ndaid nelja rõngaga nelikvedulist tehtud. Ei tohi unustada viiekümnendatel toodetud kahetaktilise mootoriga Auto
Union Mungat kes on VW Iltise eelane. |
See oli siiski rohkem DKW kui Audi.
|
|
|
|
bestcar
huviline
Registreerunud 16.06.05
Asukoht: kaisma
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo V70 d5 -09, Audi 100 2.8q -92
|
postitati 10.03.09 20:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: bestcar
Siis ta veel seletas seal, et ta tahaks kõigil esiveolistelt audidelt kaks rõngast ära võtta Aga jah, ikkagi minul oli siis õigus
|
Võibolla ütles naljaga pooleks. Ma isegi korduvalt sama teinud. Kas ta
ise sõitis ka quattroga? |
Naljaga pooleks ikka ma arvan, ise ta sõidab pooleveolisega nii nagu ma aru sain.
|
|
|