kristjan24
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.09 17:22
|
|
|
pöörded kõiguvad
autoks audi 80 94a. 2.0l 85 kw
mureks siis see,et vahetevahel kui käima panen pöörded kõiguvad,sõidu ajal kui gaasi lisada,siis ei sega sõitmist,aga kui lasta ühtlase kiirusega,siis
jonksutab.
|
|
|
allansui
huviline
Registreerunud 23.02.09
Asukoht: raplamaa hagudi
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.09 19:26
|
|
|
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 23.02.09 19:28
|
|
|
Kui palju pöörded kõiguvad?Mis vahemikus?
Pisike punane putukas
|
|
|
|
qqwest
huviline
Registreerunud 25.05.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B2Q
|
postitati 24.02.09 00:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kristjan24
autoks audi 80 94a. 2.0l 85 kw
mureks siis see,et vahetevahel kui käima panen pöörded kõiguvad,sõidu ajal kui gaasi lisada,siis ei sega sõitmist,aga kui lasta ühtlase kiirusega,siis
jonksutab. |
mul sama jama, isendiks B2 80 Q 85a. Muidugi on ta suht vana äkki peaks mootorit hoopis vahetama hakkama
vana arm ei roosteta....
|
|
|
|
kristjan24
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.09 09:26
|
|
|
pöörded kõiguvad 1000-1500 vahel
ükskord sõitsin 20 km niimoodi,jätsin auto õhtul seisma,hommikul panin käima,tegi samamoodi,siis suretasin välja,panin uuesti käima kadus ära
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 24.02.09 09:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kristjan24
autoks audi 80 94a. 2.0l 85 kw
mureks siis see,et vahetevahel kui käima panen pöörded kõiguvad,sõidu ajal kui gaasi lisada,siis ei sega sõitmist,aga kui lasta ühtlase kiirusega,siis
jonksutab. |
Kiire sõidu ajal? Mul tegi samamoodi ja jõnksutas, aga ainult väikestel pööretel sõites. Tühikäigu klapi juhe oli katki. Oli pistiku vahetamisel
näpuga kokku keeratud, ei andnud ühendust. Käisin tinaga üle ja asi korras
|
|
|
kristjan24
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.09 10:10
|
|
|
jõnksutas ka 90-nega sõites
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 24.02.09 12:57
|
|
|
Halliandur ei mängi selles eriti rolli just ise vahetasin endal koos ajuga kuna ei läinud tööle ja läks maksma 4500...Käi diagnostikas seal saad
kindla infi.
|
|
|
kemmu
huviline
Registreerunud 02.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 SE 91.a
|
postitati 05.03.09 12:04
|
|
|
Mul ka nüüd sama jama. Audi 80 avant 2,0 94. a. Esiteks läheb külmalt hommikul illusti käima aga kui juba korra sõitnud oled siis pead gaasi andma
käivitamisel. SIis tühikäigul tuurid kõiguvad: töötab umbes 1000 pööret ja siis vajuvad alla ja siis võtab uuesti umbes 1000 pööret. Ning kui linnas
sõita ühtlaselt siis jonksutab samamoodi. Vahel on pöörded nii madalad et nagu sureks kohe välja viskab aramtuuri peal punast.
Kas mõni sama probleemi käes vaevleja on diagnostis käinud, et mis selle probleemiga selgus?
|
|
|
Hb4avant
huviline
Registreerunud 08.06.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 avant 2.0
|
postitati 24.01.10 19:04
|
|
|
Endalgi hakkas selline anomaalia autoga pihta. B4 2.0 85 kw 92a. autoks.
Koha peal töötab normaalselt, kuid peale 10 km sõitu hakkavad pöörded hüppama, tühikäigul liigub seier 2 mm üles alla. Hullemal päeval hüppavad
pöörded ka ühtlaselt sõites. Kui gaas põhja panna poob nagu kinni. Samas jällegi võtab tuurid ülesse ja kõik ok. Lugesin siit foorumist et temp
andurid pidid sama jama põhjustama, vastab see tõele?
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.10 11:11
|
|
|
Endal ka siis auto talv läbi seisnud ja tööle pannes hakkavad tuurid kõikuma päris ohtralt.
Kui gaasi vajutada siis nagu jääks peale gaas ja tuurid tõusevad, kapoti alt gaasi junni tagasi käsitsi panna siis tuurid langevad tagasi ja kõigu
ikka sama moodi edasi.
Pole eriti suur auto mehaanik aga võib pritsungi peaga midagi pistmist olla?
|
|
|
|
elmut
huviline
Registreerunud 15.10.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 100c3 avant
|
postitati 07.03.10 17:45
|
|
|
Endal oli sama probleem, ühendasin tühikäigu mootori lahti ja asi oli ok. Mootoriks oli 2.3. Käivitasin, pöörded kõikusid, gaasi andsin jäid peale ja
kui maha tulid siis vaikselt. Ühendasin tühikäigu mootori lahti ja sõitsin koguaeg ilma selleta
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 07.03.10 17:47
|
|
|
B4 2.0 85kw mootoril ei ole sellist asja nagu pritsepea. Talle tuleb otse paagist bensiinivoolik peale ja aju reguleerib palju kütet pihustid peale
annavad. Kui tühikäigul pöörded kõiguvad, siis kindlasti pesta tühikäigumootor puhtaks. Katsetamiseks võiksite mootoril võtta juhtme tagant ja siis
proovida sõita. Korralik tühikäigumootor, siis peaks mootor väikestel pööretel jääma tuksuma, kui juhe tagan kisutud. Minu vana tühikäigumootor
jättis pöörded peale ja lahti ühendades suri kohe välja.
Samuti vaakumvoolikud ja kõikvõimalikud õhulekke kohad üle vaadata väga kriitlise pilguga. Õhulekete tuvastamine-Töösooja ja töötava mootoriga tuleks
pihustada eetrit (või mingit suvalist käivitus-abi sprayd) pihustite pesadele. Kui mootori pöörded tõusevad, tähendab on õhuleke, sest eeter imetakse
pihusti pesast silindrisse.
Vahetada õhufilter ja kütusefilter ära, kui pole teinud. Samuti käia süütesüsteem üle. Vaadate, mis olukorras rootor(kas ära põlenud), kuidas jagaja
kaane olukord, kas klemmid korras ja kas oksüdeerunud pole. Samuti kui pole küünlaid mis ajast vahetanud, siis normaalne oleks ka need uute vastu
vahetada. Küünla juhtmed ka üle käia.
|
|
|
|
elmut
huviline
Registreerunud 15.10.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 100c3 avant
|
postitati 07.03.10 17:48
|
|
|
Kui sõidad ja lased gaasi lahti, ning hakkab jõnkustama, siis vända andur vigane, samuti võib see olla siis kui pöörded kõiguvad ja jäävad peale. Tööl
mitmel autol seline sümptom olnud, ning aitas anduri vahetus.
|
|
|
elmut
huviline
Registreerunud 15.10.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 100c3 avant
|
postitati 07.03.10 17:51
|
|
|
Keveni jutule lisaks: Et igasuguseid voolikute jne lõdvikute lekkeid saab kergesti kontrollida start gaasiga. Lased autol kohapeal töödata, ning kui
"start gaasi " pihustada mootori lõdvikute jne juurde, ja pöörded muutuvad, leiad kergelt koha kust lekib.
|
|
|
Kuko
huviline
Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.10 09:55
|
|
|
Suured tänud, eks ma vaatan mis teha annab.
|
|
|