MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 21.02.09 20:13
|
|
|
A6 C5 püsikiirushoidja elektriskeemi
Asi siis nimelt nii, et hakkan lähipäevil paigaldama enda autole peale tehase originaal püsikiirushoidjat ja hetkel ainuke puudu olev asi on
püsikiirushoidja elektriskeem. Olen proovinud otsida ETKA'st, ELSA,st, netist kuid tulutult. Muidugi ELSA, mul alles esimest päeva ja ei oska seda
programmi veel täies mahus kasutada
Kas keegi siit oskab mind aidata sellega? ETKA's oli vähemalt vaakumsüsteemi joonis olemas, kuid ELSA ei näidanud mul ka seda mitte.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 21.02.09 20:50
|
|
|
No mina sain sealt elektriskeemide alt ainult 2 asja, bloki ja vaakumpumpa asukoha teada. Aga elektriskeemi ta seal ei näidanud.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 21.02.09 22:55
|
|
|
ELSA's on skeem "current flow diagram" ja seal edasi juba cruise control jne. Vähemalt mina leidsin seal endale.
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 22.02.09 14:18
|
|
|
No mul on see ELSA 3.3 versioon igatahes ja ma ei leia kuskilt mitte ühtegi elektriskeemi. Olen vist risti rästi asja läbi juba käinud.
Kui kellegil on see programm ja saab aidata, siis palun andke mulle see joonis või siis seletage kuidas selleni saada.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
tarts999
huviline
Registreerunud 08.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6
|
postitati 22.02.09 14:48
|
|
|
el. skeem
Kõige lihtsam midagi sealt leida on kui sisestad SEARCH TERM (paremal üleval) lahtrisse otsitava sõna. Esmalt muidugi paned õiged auto andmed, siis
lähed elektriskeemide lehele ja trükid sinna sõna CRUISE . Ja siis programm ise leiab selle õige koha üles. Seal võib olla mitu skeemi selle kohta,
siis kui esimesel otsimisel polnud õige koht, vajuta uuesti otsimise nuppu. Vähemalt mul toimib nii. Mul ELSA 3.5 versioon. Nii saad otsida ka
teistel lehtedel (n: remondijuhised)
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 22.02.09 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MorpheusS
No mul on see ELSA 3.3 versioon igatahes ja ma ei leia kuskilt mitte ühtegi elektriskeemi. Olen vist risti rästi asja läbi juba käinud.
Kui kellegil on see programm ja saab aidata, siis palun andke mulle see joonis või siis seletage kuidas selleni saada. |
No kuidas ei leia siis? Nii kui ELSA lahti teed on esimesel lehel kohe valik "Current Flow Diagrams". Valid selle, siis küsib sult auto andmeid.
Mida vaja on punase tärniga märgitud. Peale seda kerid nats allapoole, on kiri seal "Cruise contorl system ... ", klõpsad pluss märgile selle ees ja
tuleb alla lahti page2 ja page 3. Kaks klõpsu page 2 peale näiteks ja siis avaneb juba skeem. Edasi peaksid ise hakkama saama.
Ja mul on ka 3.3 ELSA
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 22.02.09 15:16
|
|
|
Mul ei ole seda "Current Flow Diagrams" linki, mul on selle asemel seal "Wiring Diagrams & Component Location" ja selle alt otsides näitab ta
mul ainult asjade asukohta ja seda ka ainult vaakumpumba ja vaakumregulaatori.
Mul kuskilt silma jäänud, et ELSA 3.3-st on ka mingi teine versioon olemas, mingi X-märgiga.
Aga Laur, kui sa saad sealt selle joonise kätte, kas sa saaks mulle saata selle e-mailile, kui siia panna ei taha?
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 22.02.09 17:18
|
|
|
Huvitav. Kui sul kiiret pole siis saadan õhtul v homme hommikul. Praegu filmi vaatamine pooleli 
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 22.02.09 17:25
|
|
|
Ok, jään suure huviga ootama 
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 23.02.09 07:53
|
|
|
Tänan, sain kätte
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 23.02.09 08:28
|
|
|
Kas kellelgi on elektriskeemi ka 2,4 mootoriga A6-e kohta? Aasta on '97 ja automaatkastiga. Sellel vaakumit ei pea ehitama ning vist lihtsalt vaja
juhtmed kangist ajuni vedada?
EDIT: Sain targemaks. -'99 on ka V6 mootorid gaasitrossiga ja vaja samuti vaakumpumpa jne. Skeem peaks olema sama, mis ülaltoodud 1,8T puhul.
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 26.02.09 16:15
|
|
|
Pidurilüliti ja püsikiirushoidja pedaalilülitite vaheline ühendus
Vat mul tekkis nüüd küsimus, seoses just selle sama pidurilüliti ja püsikiirushoidjalüliti vahelise ühendusega.
Pidurilüliti ju teadupärast laseb kontaktid kokku siis kui vajutad piduripedaali ning sedasi annab edasi + toite pidurituledele. Aga püsikiirushoidja
lülitid (nii piduri kui siduri) lasevad kontaktid lahti (ühendus katkeb). Kui aga nüüd vaadata eespool välja toodud joonist, siis kui nii ühendada
nagu seal tahtud on, siis põhimõtteliselt ei jookse mitte kuidagi ju + püsikiirushoidja juhtblokki.
Seoses sellega tekkis mul küsimus, et kuidas siis see asi olema ikka peaks? Kas pluss jookseb kogu aeg blokki või ainult siis kui pidurdad?
Ootan targemate seletusi
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 26.02.09 17:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MorpheusS
Vat mul tekkis nüüd küsimus, seoses just selle sama pidurilüliti ja püsikiirushoidjalüliti vahelise ühendusega.
Pidurilüliti ju teadupärast laseb kontaktid kokku siis kui vajutad piduripedaali ning sedasi annab edasi + toite pidurituledele. Aga püsikiirushoidja
lülitid (nii piduri kui siduri) lasevad kontaktid lahti (ühendus katkeb). Kui aga nüüd vaadata eespool välja toodud joonist, siis kui nii ühendada
nagu seal tahtud on, siis põhimõtteliselt ei jookse mitte kuidagi ju + püsikiirushoidja juhtblokki.
Seoses sellega tekkis mul küsimus, et kuidas siis see asi olema ikka peaks? Kas pluss jookseb kogu aeg blokki või ainult siis kui pidurdad?
Ootan targemate seletusi |
CC lülitub välja katkestuse peale. See on nii juba turvalisuse pärast, et kui juhtmestikus on katkestus, siis CC ei tööta. Juurdepandavatel CC - l on
nii, et läbi piduritule pirnide saab pidevalt "maad" ning kui pidurit vajutada tuleb "+" CC lülitub välja.
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 26.02.09 17:51
|
|
|
No lisan siia skeemi osa, seletamaks kohta kuhu minu mõistus kinni kiilus.
http://www.speedyshare.com/741170682.html
Pedaal üleval pidurilüliti lahti, CC lüliti kinni. Pedaal all pidurilüliti kinni aga CC lahti. Nii et seal ju ei saa kunagi tulla mingit ühendust.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 26.02.09 18:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MorpheusS
No lisan siia skeemi osa, seletamaks kohta kuhu minu mõistus kinni kiilus.
http://www.speedyshare.com/741170682.html
Pedaal üleval pidurilüliti lahti, CC lüliti kinni. Pedaal all pidurilüliti kinni aga CC lahti. Nii et seal ju ei saa kunagi tulla mingit ühendust.
|
No kui muidu aru ei saa siis vaata kasvõi juhtme värve - need on ju totaalselt erinevad järelikult on tegemist kahe erineva lülitiga.
Piduripedaalilüliti on kahe kontuuriline e. ühed kontaktid on normaalselt suletud (CC) ja teised on normaalselt avatud (pidur).
Lisaks veel niipalju, et milleks üldse on tekkinud probleem selle lülitiga? Need juhtmed on nagunii juba ajuga ühendatud.
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 11.03.09 16:38
|
|
|
Hakkasin ka paigaldusega tegelema ja skeemi uurima.
MorpheusS - manuaalkasti puhul tuleb ju lülitile pidev + peale selle A38 ühenduse kaudu.
Seoses nende ülejäänud ühenduskohtadega tekkis mul küsimus, et kuskohas need täpsemalt on? Sellesama piduritule signaali peaks kätte saama
armatuurlaua alt (Connection 54, in dash panel wiring harness), aga kuskohas see pistik on? Võtsin juhi jalgade ümbert kõik plastikud maha, kuid
mingit sobivad kohta ei leidnud.
Ja kas parempoolse A-piilari all on samasugune pistikute paneel, kui juhi jalgade juures? Sealtpoolt ei jõudnud veel lahti võtta.
Ja kuskohast kiirusesignaali kätte saab? Vaatasin, et spidomeetri tagant pistikust hakkab õiget värvi juhe jooksma, kuid skeemi kirjeldusest jällegi
aru ei saa (Connection (speed signal), in dash panel wiring harness).
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 11.03.09 17:15
|
|
|
No piduritule signalli saad võtta sealt piduripedaali lüliti juurest kohe. Sinna paremale poole A piilari juurde ei ole ültse mõtet minna, sest kogu
tegevus jääb juhi jalgade juurde.
Mina igatahes võtsin kiirusesignaali kelladebloki taha minevast juhtmest.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 11.03.09 17:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MorpheusS
No piduritule signalli saad võtta sealt piduripedaali lüliti juurest kohe. Sinna paremale poole A piilari juurde ei ole ültse mõtet minna, sest kogu
tegevus jääb juhi jalgade juurde.
Mina igatahes võtsin kiirusesignaali kelladebloki taha minevast juhtmest. |
Automaatkastiga autol peaks toite sealt parempoolse piilari alt saama. Millega see seotud on, ei tea, kuid selles osas väga isetegevust teha ei
taha.
Otse juhtmetelt võib võtta küll, kuid kui võimalik, tooks juhtmed ikka sealt, kust peab.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 22.03.09 21:50
|
|
|
Tere
Endal ka käsil püsikiirushoidja paigaldamine aga kas kellegil on ühendusskeemi A6 2,8 APR 99a? Ehk siis ilma gaasitrossita ja vaakumita varjant.
Otsinud olen igalt poolt netist ja muid kohalikke skeeme uurinud, kuid ei lähe kokku olemas olevad juhtme värvid skeemi omadega.
|
|
|
taxx
huviline
Registreerunud 23.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T
|
postitati 23.08.09 09:22
|
|
|
Tere, kas kellegil oleks võimalik uuesti see elektriskeem kuskile ülesse laadida või mulle saata, oleks hädasti tarvis.
|
|
|