Heiks18
huviline
Registreerunud 10.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 2.6 110kw/ MB 250 / Lada 21073/ VW Passat
|
postitati 11.02.09 20:25
|
|
|
Probleem bensu näidikuga
oskab keegi abi anda. bensu näidik ei näita midagi 
autoks siis audi 100 2.6 110kw
Paagil on pistik korralikult küljes.
|
|
|
panga
huviline
Registreerunud 23.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,8 128 kw 1994 a automaat.
|
postitati 11.02.09 21:40
|
|
|
1 võimalus et kellade taga külmjoode . Mull oli vähemalt nii jootsin üle ja nüüd töötab.
|
|
|
Heiks18
huviline
Registreerunud 10.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 2.6 110kw/ MB 250 / Lada 21073/ VW Passat
|
postitati 12.02.09 05:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: panga
1 võimalus et kellade taga külmjoode . Mull oli vähemalt nii jootsin üle ja nüüd töötab. |
kas siis selle näidiku taga ?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 12.02.09 05:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heiks18
Tsitaat: | Algselt postitas: panga
1 võimalus et kellade taga külmjoode . Mull oli vähemalt nii jootsin üle ja nüüd töötab. |
kas siis selle näidiku taga ? | Kellade taga trükiplaadil on 2 vaskrõngast mille kaudu kinnitub ja saab oma signaali bensiini näidik.
kui kontakt kinnituspoltide ja vaskrõngaste või vaskrõngaste ja trükiplaadi vahel on kehva, siis ongi tulemuseks, et bensiini (ja temp) näidik ei
näita midagi või näitab ainult aiateibaid.
kellade korrastamise teemast (DIY alateemas) leiad rohkem infot selle kohta
Et oleks raskem!
|
|
|
|
wahtra
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI 110kw 2000.a
|
postitati 12.02.09 11:17
|
|
|
mul oli ka selline jama ja tulemuseks oli oksudeerinud pistik paagis sees. Tasemeanduri pistik, kiskusin lahti ja puhastasin korralikult ära ja nüüd
töötab ilusti.
|
|
|
Heiks18
huviline
Registreerunud 10.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 2.6 110kw/ MB 250 / Lada 21073/ VW Passat
|
postitati 12.02.09 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: Heiks18
Tsitaat: | Algselt postitas: panga
1 võimalus et kellade taga külmjoode . Mull oli vähemalt nii jootsin üle ja nüüd töötab. |
kas siis selle näidiku taga ? | Kellade taga trükiplaadil on 2 vaskrõngast mille kaudu kinnitub ja saab oma signaali bensiini näidik.
kui kontakt kinnituspoltide ja vaskrõngaste või vaskrõngaste ja trükiplaadi vahel on kehva, siis ongi tulemuseks, et bensiini (ja temp) näidik ei
näita midagi või näitab ainult aiateibaid.
kellade korrastamise teemast (DIY alateemas) leiad rohkem infot selle kohta |
Kontrollisin üle ja asi toimima ei hakkanud ,võimalik et kuskil
juhtmestikus on viga.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.09 21:03
|
|
|
Kas ainult vaatasid neid vaskrõngaid ja ühendusi või jootsid kah ? Ega seal tihti silmaga polegi midagi näha, ainult luubiga - mikromõra. Kindluse
mõttes jooda üle ja vaata et lähedalasuvaid jooteid kokku ei jooda
|
|
|
Heiks18
huviline
Registreerunud 10.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 2.6 110kw/ MB 250 / Lada 21073/ VW Passat
|
postitati 13.02.09 05:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Kas ainult vaatasid neid vaskrõngaid ja ühendusi või jootsid kah ? Ega seal tihti silmaga polegi midagi näha, ainult luubiga - mikromõra. Kindluse
mõttes jooda üle ja vaata et lähedalasuvaid jooteid kokku ei jooda
|
Ei ,ma puhastasin need vaskrõngad liiva paberiga ära ,see ei toiminud: Eks ma joodan üle vaatan mis saab. Aga mõõtsin testriga ja sinna tuleb aint
10.07 v , peaks olema vähemalt mingi 11.50 . Aga joodan üle ja vaatan ehk on muutusi siiis:
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 13.02.09 16:51
|
|
|
esimese hooga sai enda masinal ka kruvid tugevamalt kinni keeratud, temp näidik hakkas enamasti õigeid numbreid kuid bensiininäidik oli ikka ca
veerand paaki pessimistlik. kui üle sai joodetud, siis oli temp näidik ilusti täpne, kuid bens näidik ca veerand paaki optimistlik.
seega, kui üle tinutad, siis soovitaks igaks juhuks kanister pagasnikusse virutada ja auto kuivaks sõita, saad vajadusel bensiini näidiku täpseks
reguleerida.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Heiks18
huviline
Registreerunud 10.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 2.6 110kw/ MB 250 / Lada 21073/ VW Passat
|
postitati 13.02.09 18:01
|
|
|
Oskab keegi öelda kui palju on reserv 80L paagil ? 
Jootsin kontaktid üle ja ikka ei näita midagi,( kui paaki panna 25L siis
näidik tõuseb aint kolmanda punase kiirpsuni) kas see on ikka õige? minu arust õige näidik peaks olema umbes 10 liitriga seal maal!!! Kas paagis või
asi olla ,kus ujuk liigub ?
|
|
|
Heiks18
huviline
Registreerunud 10.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 2.6 110kw/ MB 250 / Lada 21073/ VW Passat
|
postitati 14.02.09 15:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wahtra
mul oli ka selline jama ja tulemuseks oli oksudeerinud pistik paagis sees. Tasemeanduri pistik, kiskusin lahti ja puhastasin korralikult ära ja nüüd
töötab ilusti. |
kas paagi sees on veel mõni pistk (kuskil ujuki juures? ) või aint paagi peal?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 14.02.09 19:18
|
|
|
Pistik on ainult paagi peal. Kui näidik on punase esimese kriipsu peal siis peaks olema ca 12-15 liitrit(tehase seades), seda saab ise reguleerida kui
armatuuris keerata näidikut,kunagi regullisin nii ära et kui näidik oli punase esimese kriipsu peal siis oli paagis 10L kütet.
|
|
|
|
wahtra
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI 110kw 2000.a
|
postitati 15.02.09 09:44
|
|
|
2000.a A6 C5 on tasemeanduri pistik paagis sees näiteks.
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 15.02.09 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heiks18
Tsitaat: | Algselt postitas: wahtra
mul oli ka selline jama ja tulemuseks oli oksudeerinud pistik paagis sees. Tasemeanduri pistik, kiskusin lahti ja puhastasin korralikult ära ja nüüd
töötab ilusti. |
kas paagi sees on veel mõni pistk (kuskil ujuki juures? ) või aint paagi peal? |
on küll...ujuki anduri küljest lähevad juhtmed paagi kaane külge..võta paagil kaan pealt ära ja vaata kuidas seis on.võibolla on juhe ka natuke vigane
või takistab paagis mõni voolik või juhe ujukil vabalt liikuda.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 24.02.09 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heiks18
Oskab keegi öelda kui palju on reserv 80L paagil ? 
Jootsin kontaktid üle ja ikka ei näita midagi,( kui paaki panna 25L siis
näidik tõuseb aint kolmanda punase kiirpsuni) kas see on ikka õige? minu arust õige näidik peaks olema umbes 10 liitriga seal maal!!! Kas paagis või
asi olla ,kus ujuk liigub ? |
Jah - kui kõik on korras, peaks osuti kolmanda punase kriipsuni jõudma kümnekonna liitriga. On üldse kindel, et ujuk või selle vars kuhugi voolikute
või juhtmete taha ei takerdu?
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 24.02.09 20:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heiks18
Oskab keegi öelda kui mitu volti tuleb ujuki juurde? Mul endal 10.04 volti ja armatuur näidikusse ka 10.04 volti |
10V võib täiesti reaalne olla. Oluline on see, et antud pinge ei tohiks muutuda sõltuvalt sellest, kas mootor töötab või ei - st. see võetakse
pingestabilisaatorist. Nendel stabilisaatoritel on aga kaks võimalust - kas töötab või ei.
|
|
|