biker15
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.12.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.09 17:51
|
|
|
mis on vahet neil masinatel (1,8 66kw vs 2,0 83kw)
tere!
oleks selline küsimus mis vahet on audi 80 1.8(66kw) ja 2.0(83kw), ning kumb on ökonoomsem. autodel on mõlemal aastaks 89
oodatud oleks igasugune abi
ja loodan et ei olnud väga vale koht kuhu see ülesse riputada 
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 11.02.09 17:57
|
|
|
1.8.66kw mootor peaks olema monopritsega masin ja 2.0 83kw siis täispritsega mootor. Üldiselt kipuvad olema täispritsega masinad minekult tervamad ja
ökonoomsemad.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 11.02.09 17:59
|
|
|
uskumatult naljakas küsimus.
mötle peaga-mootorid on ju juba erinevad:1.8 vs 2.0 (66kw vs 83kw)
lisaks vöimsuse ja kubatuurile on ka vast toitesüsteem tiba erinev.
kipun arvama,et äkki on 2 liitrine ökonoomsem-suurem vöimsus tolle kere vedamiseks jne
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 11.02.09 18:03
|
|
|
Ma eelistan isegi pimesilmi 3a ehk siis 2.0 83kw motoga isendit. Kütusekulu vahe on olematu, aga 2.0 on Oluliselt teravam. Iseasi, mis seisukorras
need isendid on. Mõlemad isendid suguvõsas vanemate isikute käes, mida vajadusel nokin ja remondin ja no see 1,8 on ikka UIM kuubis vahet pole, mis ma
sellega teinud ka ei oleks .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 11.02.09 18:20
|
|
|
Tann mida sa selle paganama vahe all mõtled? plaanis mingine uus apasraat
tuua?
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
biker15
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.12.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.09 19:47
|
|
|
peb vist ära vahetama jh. endal vist plokikaane tihend läbi ja veel nipet-näpet jamasid. aga ei tea ex ta näis mis saab
|
|
|
markokx
huviline
Registreerunud 02.05.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 12.02.09 08:18
|
|
|
1,8 66 kW on olemas nii mehaanilise pritsega kui ka mono pritsega, mehaanilise pritsega on tunduvalt teravam kui mono pritsega ja kütte kulu on
samamoodi märkamatu.
2.0 83 kW on kubatuurilt suurem mootor samamoodi mehaanilise pritsega
arvan, et kui valida pritsemootorite seas siis 1,8 võtab vb poole liitri võrra vähem kütet 100 km peale...aga 2.0 on erksam mingil määral kindlasti
|
|
|
biker15
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.12.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.09 13:37
|
|
|
aga kui valida küttekulu poolelt, kumb oleks parem ja võtaks vähem kütet
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 12.02.09 17:38
|
|
|
otsi tehaseandmeid googeldades,aga b4 85 kw isend maanteel võtab vähem kütust kui 66 kw-ne. noh mõlemad 2,o mootirid küll.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|