aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 05.02.09 20:40
|
|
|
Probleem kelladega
nii... mure siis kelladega. Autoks A4 B5 facelift. Kuna kelladeplokk kärssasid läbi ja korralike a4'ja omasid ei leidnud kuskilt, panin a6'e kellad
asemele. Kõik toimib ilusti välja arvatud kütuse seier näitab vastupidi. Kui paak on tühi siis näitab seier, et paak on täis ja kui paak on täis,
näitab seier, et paak on tühi. Kas sellele seierile saab kuidagi selgeks teha, et ta peaks vastupidi näitama või on see võimatu.
|
|
|
|
Rauntz
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a
|
postitati 05.02.09 23:14
|
|
|
Pead ei anna aga ma pakun et neil kahel autol töötavad süsteemid vastupidi. Audide kohta otseselt ei tea, aga raskeveokitel on osadel nii, et kui
võtad anduri pistiku lahti, siis näitab et paak täis, teistel jälle et paak tühi. Ma arvan et seal midagi taolist.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 06.02.09 04:20
|
|
|
pead ujuki paagis ära vahetama 
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 06.02.09 06:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
pead ujuki paagis ära vahetama |
peab ka või? lihtsamalt ei saa või? Äkki saab kuidagi arvutiga selgeks teha, et ta peab teistpidi töötama.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.09 07:56
|
|
|
Arvutiga tõenäoliselt ei ole midagi teha.
Asi peaks toimima siis takistuse järgi ja andur paagis saadab välja signaali, mille siis seier armatuuris vastavalt vastu võtab ja näitab vastavalt
takistusele rohkem või vähem. A la kui väike takistus, siis paak täis, kui suur takistus, siis paak tühi. Tundub, et A4 ja A6 on need asjad lihtsalt
vastupidi.
Kuigi hetkeline mõttevälgatus pakuks välja ka sellise versiooni, et kusagilt kellade seest saaks ka selle asja paika, kuid kindlasti ei ole see
lihtsam kui anduri ära vahetamine ja peab ka elektroonikas päris käpp olema.
Kui omal asja toimima saad õigesti, siis anna ka meile teada, mis teed läksid.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.09 11:18
|
|
|
Kui paagist tuleb 2 juhet andurilt siis lõikaks need läbi ja ühendaks valepidi kokku.
|
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 06.02.09 11:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Kui paagist tuleb 2 juhet andurilt siis lõikaks need läbi ja ühendaks valepidi kokku. |
mul endal käis ka selline mõte korra läbi, et juhtmed ümber tõsta. Aga kas see aitab?
E: ma arvan, et see ikka ei aita. Seal mingi takistite jama.
|
|
|
|
physic
huviline
Registreerunud 19.04.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.09 09:28
|
|
|
konkreetse auto elektrist ei tea miskit, aga miks välistad juhtmete ümbertõstmise?
Kui osuti "valet pidi" toimib, siis see võiks ju viidata vahetusse läinud polaarsusele (juhitelektroonika tavaliselt polaarsustundlik) või pingete
vahele - aitaks juhtmete ümberühendamine.
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 09.02.09 20:01
|
|
|
proovin mõnipäev anduri ära vahetada ja vaadata, mis saab.
Väga häiriv on ikka kui paak täis panna ja kütusetuli piiksub.
Seda juhtmete ümbertõstmist ei usu sellepärast, et seal ju mingid takistid, millel ei ole vahet mis pidi see värk seal jookseb. Ja veel see ka, et kui
anduri pistikut paagis ühendada, siis ei ole seal vahet kumba pidi pistik panna.
|
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 09.02.09 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Kuigi hetkeline mõttevälgatus pakuks välja ka sellise versiooni, et kusagilt kellade seest saaks ka selle asja paika, kuid kindlasti ei ole see
lihtsam kui anduri ära vahetamine ja peab ka elektroonikas päris käpp olema.
Kui omal asja toimima saad õigesti, siis anna ka meile teada, mis teed läksid. |
aga räägi oma välgatusest lähemalt. Tahaks ikka puhaste kätega asja aetud saada 
Sest mul on a4 kellad veel alles, äkki saab seal midagi ümber tõsta.
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 09.02.09 20:15
|
|
|
Üritage algatuseks selgeks teha, mida näidik mõõdab ning mida andur välja annab.
On tõenäoline, et andur on lihtsalt liugkontaktiga reostaat, mis on ühendatud ujukiga, mistõttu ahela takistus vastavalt kütuse vähenemisele kas
suureneb või väheneb. Kui erinevatel masinatel on see erinev - ühel kütuse koguse kahanedes ahela takistus väheneb, teisel suureneb, on tõesti kõige
lihtsam vahetada andur. Lihtsalt juhtmete ümber tõstmisest sellisel juhul abi ei ole.
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 09.02.09 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
Üritage algatuseks selgeks teha, mida näidik mõõdab ning mida andur välja annab.
On tõenäoline, et andur on lihtsalt liugkontaktiga reostaat, mis on ühendatud ujukiga, mistõttu ahela takistus vastavalt kütuse vähenemisele kas
suureneb või väheneb. Kui erinevatel masinatel on see erinev - ühel kütuse koguse kahanedes ahela takistus väheneb, teisel suureneb, on tõesti kõige
lihtsam vahetada andur. Lihtsalt juhtmete ümber tõstmisest sellisel juhul abi ei ole. |
tegu ongi takistusega a4'l oli vist paak täis 280ohmi ja a6 oli paak täis 53.5ohm'i. Vist oli nii pidi.
|
|
|
|
villuke
huviline
Registreerunud 09.08.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,8 v6 98
|
postitati 10.02.09 06:43
|
|
|
Mul on a6-el sama jama kui ostsin kompuutriga kellad ja panin külge siis
hakkas täpselt samamoodi tegema et kui paak täis siis näitas tühi ja vastupidi... Aga kui vanad kellad tagasi panin oli kõik ok Ei tea mis seal viga on 
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 10.02.09 07:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villuke
Mul on a6-el sama jama kui ostsin kompuutriga kellad ja panin külge siis
hakkas täpselt samamoodi tegema et kui paak täis siis näitas tühi ja vastupidi... Aga kui vanad kellad tagasi panin oli kõik ok Ei tea mis seal viga on |
Sul sama jama, mis mul. Said a4 kellad. Vahetame ära. Annan sulle a6 kellad sa annad mulle a4 kellad 
Siis peaks asi korras olema.
|
|
|
|
villuke
huviline
Registreerunud 09.08.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,8 v6 98
|
postitati 10.02.09 07:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aigar
Tsitaat: | Algselt postitas: villuke
Mul on a6-el sama jama kui ostsin kompuutriga kellad ja panin külge siis
hakkas täpselt samamoodi tegema et kui paak täis siis näitas tühi ja vastupidi... Aga kui vanad kellad tagasi panin oli kõik ok Ei tea mis seal viga on |
Sul sama jama, mis mul. Said a4 kellad. Vahetame ära. Annan sulle a6 kellad sa annad mulle a4 kellad 
Siis peaks asi korras olema. |
Sul a6 kellad kompuutriga ve ???
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 11.02.09 07:08
|
|
|
kasutajal villuke'sel on siis bensukas ja see mulle ei sobi 
|
|
|
|
villuke
huviline
Registreerunud 09.08.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,8 v6 98
|
postitati 11.02.09 07:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aigar
kasutajal villuke'sel on siis bensukas ja see mulle ei sobi
|
Mul bensukas ikka jah 
|
|
|
villuke
huviline
Registreerunud 09.08.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,8 v6 98
|
postitati 12.02.09 07:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villuke
Tsitaat: | Algselt postitas: aigar
kasutajal villuke'sel on siis bensukas ja see mulle ei sobi
|
Mul bensukas ikka jah |
Mul üks tuttav pani arvuti sappa ja näitas et kõik nagu on korras kellades jne. Aga kui tegi nullimise siis korraks näitas õieti bensu kogust paagis.
Kõik väidavad et mul ikka a6 kellad kuigi inglise variandi pealt. Milles probleem võiks olla?
Aitäh!
|
|
|