Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C4 tehase signa ei tunne enam pulti (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3784)
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 03.02.09 17:37 Tsiteeri
A6 C4 tehase signa ei tunne enam pulti



Auto on C4 kerega 1997 aasta A6 2.8 142 kw Q.

Sel kõige külmemal pühapäeval juhtus selline asi, et ei saanud
esimse korraga uksi lahti ega alarmi maha autol puldist. Teise vajutusega õnnestus. Sõidu lõppedes ei saanud alarmi peale. Panin võtmega kinni. Koju jõudes otsisin välja varuvõtme ja sellega sain kohe alarmi peale. Siis lolli peaga vahetasin omavahel pultide patareid (tegelikult on mõlemad patareid täis) - nüüd ei saa kummagagi puldiga alarmi maha. Tundub, et auto ei tunne pulte ära enam. Ukse saan võtmega lahti ja auto saan käima ka ja sõidab nagu muiste (lisaimmo on ka - see töötab nagu peab), aga signa karjub ja tuled vilguvad :) Sellises olukorras ei tööta ka uste sulgemise-avamise nupp mis autos sees on. Muidu mingi 5 mintsaga jääb asi vait - kuni jälle ukse avan. Senikaua saab rahulikult sõita.


Kasutusjuhendist leidsin, et kui selline asi juhtub, siis tõenäoliselt ei võta auto enam pulti omaks. Pidavat juhtuma kui mitu korda vajutada puldil nuppe ilma et auto signaali kätte saaks. Ei tea kas juhtub ka siis kui patareid välja võtta puldist, aga tundub küll et juhtub. Kasutusjuhendis on ka õpetus, et saab puldi uuesti autole selgeks õpetata nii, et enne vajutad ja siis avad võtmega, aga minu autol on tark endine omanik titaanvõtme kartuses vajalikud juhtmed ukselukkude küljest eemaldanud. Kuidas tean et patareid ei ole tühjad? Alarm annab siiski märku sissetulevast signaalsit. Sireen muutub pool tooni madalamaks ja tuled plingivad veidi teistmoodi niikaua kui puldil nuppu all hoian.

Kas kuidagi on võimalik neid pulte autole selgeks õpetada ilma, et peaks kadunud juhet mööda uksepolstrit taga otsima auto sireeni saatel? Ehk siis kas kaablit järgi pannes saab midagi teha? Või mingeid muid variante?

Loodan kiiret abi. Ei taha, et igakord kui sõitu alustan või lõpetan, mind autovarguses kahtlustataks :)

Tänan!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 03.02.09 21:48 Tsiteeri


Kõige toredam on see, et kuna kesklukk ei suvatse end ukse võtmega avamisel liigutada, siis on pakiruum ja bensuluuk ka lukus. Pakiruumi ei saa võtmega ka lahti millegipärast - lukk kinni jäänud. Sealtkaudu saaks muidu bensuluugi avada. Aga bensiin on pmst otsas ja tankida ei saa :(
HELP :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.09 08:17 Tsiteeri


Imelik, auto peaks võtme jälle ära õppima, kui sellega auto käima panna. Ehk tõesti mängivad rolli juhtmed ukse küljes...
Soovitaks (mis ilmselt sul endalgi juba peast läbi käinud) esindusse pöörduda, revalis maksab võtmete kodeerimine miskine 300.- kopikatega...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 04.02.09 10:44 Tsiteeri


Et sukeldu taga istme alla, kus on see vaakum pumba küljes voolik. Ja ime lahti :D pagasnik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 04.02.09 14:26 Tsiteeri


Saatsin Revalisse infopäringu.

Kas keegi teab midagi sellest süsteemist, et kuidas see alarm peaks võtmega keerates maha tulema? On keegi lammutanud C4 uksepolstrit. Teab ehk missugust juhet otsima peab. Või saaks selle ehk polstrit lammutamata ka kätte kusagilt?

Saan aru, et juhtmega (VagCom vms) ei saa midagi teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 05.02.09 19:39 Tsiteeri


Käisin täna siis Reval autos. Öeldi et muud varianti polegi puldi kodeerimiseks kui see, mis kasutusjuhendis kirjeldatud.

Kokkuvõttes siis kasseeriti mu käest 400 eek selle eest, et vahetati kahes puldis patareid ära :D

Keegi rääkige kuidas C4 A6-l uksepolstri kätte saab. Kõlarivõre ära võetud, kõik nähtavad kruvid käes, käepidemest ka need 2 kruvi käes. Mis edasi? Ikka kinni nagu.

Ahjaa - pagassi siis imesin lahti ja sain autosse bensiini ka sisse ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiin21
huviline



Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 05.02.09 19:49 Tsiteeri


Käepideme sees on kaks kruvi siis ukse avamis lingi all võib veel üks olla ja üleval polstri mõlemis otsas on ka kruvid.Kui need lahti siis avamis lingi tagant tross lahti lasta ja lihtsalt polstrit tuleb üles tõsta ja käes ta ongi.

Kõlari võre ja tema kruve pole vaja üldse käppida kui polstrit maha tahad!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 06.02.09 07:21 Tsiteeri


Tegelikult, et tehase signa maha saada ei ole polstreid vaja maha võtta. Seda saab pagasiruumist palju lihtsamalt teha. Helista mulle, seletan kuidas saab.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 07.02.09 17:26 Tsiteeri


Aitäh Samru-le abi eest! Sain õiged juhtmed kätte! Aga probleemi see ei lahendanud. Tegin nii, nagu kasutusjuhendis õpetatud:

1) Vajuta avamise nupule
2) Ava uks võtmega (seda asendas siis vastavate juhtmete ühendamine)

Kasu ei midagi

lisaks leidsin netist mingist C4 foorumist veel sellise asja:
Tsitaat:

Step #1: Using the second/spare key, place the ignition in the ON/RUN position

* Next three steps have to be completed within 30 seconds, otherwise you gotta start over.

2: Close and manually lock all the doors. You're outside of your car on this one. Use the key to lock the doors or at least the last door to have completed closing/locking all doors.

3: Point the IR key you want programmed at the IR sensor (the little knobby on the B pillar that everyone goes, 'what the H is that?') and briefly press the little button on the key from one to four times (depending on which key you're programming). I.E. press once, for key 1, twice for key 2, etc.

**Note** - Corresponding to the key number, you have to press the button on the key in one second intervals. I.E. for key 3, you'd press the button once, wait a second, hit it a second time, wait a second, then hit it one more time.

The alarm horn (the weak-sounding little honk) will toot after each time you press the button to confirm reception.

4: After entering the last pulse of the key number, and the horn sounds that last time, PRESS AND HOLD the key button for 10 seconds. Remember to always keep the key pointed at that little sensor.

The car will unlock and the key is then programmed.


Mis juhtus - süüde sisse, uksed lukku - korras. Siis vajutan puldi nuppu - auto vilgutab korra ohukaid aga signaal märku ei anna. Ükskõik mitu korda vajutan - ainult esimese korra peale vilgutab ohukaid. Kasu ei midagi, pult ikka ei tööta.

Mis edasi??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 07.02.09 19:42 Tsiteeri


Leidsin veel ühe:

Tsitaat:
From Technical Bulletin 96-95-05 "Central Locking, Radio-Controlled"

-In addition to transmitters (remotes), two vehicle keys are also needed for coding.
- Switch on ignition.
- Using second key, slowly lock vehicle at driver's side door lock, smoothly without jerking key in tumbler.
- Activate both transmitter (remote) buttons for at least 4 seconds.

-- The system should now be functional.

(For additional remotes...)

- Lock vehicle again at driver's side door lock, turn key slowly and smoothly in tumbler.
- Activate both buttons of second transmitter for at least 4 seconds.

(Continue for up to four transmitters)

-- When coding is completed, central locking is functional


kasu ikka mitte midagi. Samamoodi vilgutab korra ohukaid kui vajutan puldi nupud alla ja kõik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 07.02.09 22:13 Tsiteeri


Proovisin veel seda:

Tsitaat:
Since I finally learned to do this "all by myself," I thought that I would share.

There is a Tech Section listing dated January, 2002 in which Bill Bradstreet described the basics (but without testing them himself). Here is my revised version of his instructions:

1) Unlock all doors
2) Insert a spare key in the ignition and turn to the "accessory" position
3) Roll down driver's window
4) While standing outside, and with all doors closed, insert main fob (with new batteries) in door then twist to lock and release, making sure to leave fob in door
5) Reach inside and hold interior "unlock" button down for 10 seconds (this is why you keep the window open!)
6) Press the fob's "unlock" button once - the parking lights should flash once
7) Remove the fob and the spare key and you are done

If you wish to program more fobs, Bill says to:

"8) Repeat #5 & #6 (don't change the remote in the door)
9) Press unlock button twice for remote 2
10) Repeat again for remote 3 if you have one"


ja seda:
Tsitaat:

You need both of your switchblade keys to re-program them, you can program up to five switchblade keys:

Take the key you do not want to program (if it already works) and put it in the ignition. Turn it one click forward.

Close and lock the drivers door with the second key with the window down (you can also do this from the inside of your car).

On the second key (the one in the drivers door) press the 'UNLOCK' button ONCE only, the lights will flash on the car, but the doors will remain locked

With the second key still in the drivers door, unlock then lock the door again.

Pull the key from the slot and also take out the key out of your ignition and than test the remote functions.

Repeat for second key fob / switchblade / key whatever you want to call it !!! Enjoy!! This worked on my 04 a4 1.8t !!

You might end up doing it a few times to get the hang of the procedure so its all a smooth one step type of thing and the comp will learn it! NOTICE if you are too slow / too fast this will not work!!


ja seda ka:

Tsitaat:
The chip is in the remote part of your key, not the blade.

To program the remote functions on a new key, get in your car with the car off and the driver side window rolled down.

insert the new key into the ignition

insert your vallet key in the driver side door lock (outside the car)

turn the vallet key towards lock and hold it there

while it is held towards lock, press the unlock button on your new remote for
2 seconds.

let go

press it again for 2 seconds

let go and you should hear an alarm honk or something like that.


Kasu mitte midagi.
Ainuke reaktsioon auto poolt on selline:

Süüde sisse
Uksed lukku võtmest
Vajutan puldil avamis nuppu - selle peale vilgutab korraks ohukaid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taritz
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005

postitati 08.02.09 06:12 Tsiteeri


Kõrvalistuja lukku oled proovinud ,sealt peaks ka tehase signa peale ja maha tulema kui pole ringi tehtud,aku otsa oled proovinud mingiks ajaks eemaldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 08.02.09 13:23 Tsiteeri


Aku otsa olen eemaldanud. See võtab signa maha aga pulte külge ei saa. Kõrvalistuja uksest ei ole proovinud aga peaks ka sealt saama sel juhul alarmi peale/maha keerata võtmega. Juhendites räägib igalpool just juhi uksest. Vastavad juhtmed on uksest lahti ühendatud - võtme keeramist saab imiteerida juhtmetega. Juhtmetega saab alarmi peale või maha - just nagu võtmest keerates ja sellest peaks nagu piisama. Katsetan täna veel seda asja. Võibolla teen midagi liiga kiiresti või aeglaselt.

Tänan kaasamõtlejaid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RaidoB4
Bännitud



Registreerunud 20.01.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.09 15:00 Tsiteeri


Kas puldil tuluke põleb kui nuppu vajutada? Pult on auto lihtsalt ära kaotanud. Endal oli ilmselt sama asi. Viljandi folgil käies oli käsi taskus ja klõpsis puldi nuppu. Kui auto juurde jõudsin ja alarmi maha hakkasin võtma siis see ei õnnestunud kohe üldse. (mõtlesin veel et koju päris pikk tee sleppis sõita)Võtmaga tegin ukse lahti, auto hakkas karjuma, käima ei läinud (immo), võtsin siis aku juhtme maha et ei karjuks kogu aeg. Siis alarmilt tablett tagant ära ja läks käima.
Koju jõudes läksin ühe targa mehe juurde, paari minutiga oli asi korras.
Mis ta siis tegi: pani süüte sisse, siis hoidis puldi nuppu all, siis kui tuluke ära kustus siis vajutas teist nuppu ja midagi ta seal vajutas ja keeras kordamööda veel.
Rahakott 150 eegu võrra kergem ja meel hea et alarm jälle läheb ilusti peale ja maha ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 08.02.09 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RaidoB4
Kas puldil tuluke põleb kui nuppu vajutada? Pult on auto lihtsalt ära kaotanud. Endal oli ilmselt sama asi. Viljandi folgil käies oli käsi taskus ja klõpsis puldi nuppu. Kui auto juurde jõudsin ja alarmi maha hakkasin võtma siis see ei õnnestunud kohe üldse. (mõtlesin veel et koju päris pikk tee sleppis sõita)Võtmaga tegin ukse lahti, auto hakkas karjuma, käima ei läinud (immo), võtsin siis aku juhtme maha et ei karjuks kogu aeg. Siis alarmilt tablett tagant ära ja läks käima.
Koju jõudes läksin ühe targa mehe juurde, paari minutiga oli asi korras.
Mis ta siis tegi: pani süüte sisse, siis hoidis puldi nuppu all, siis kui tuluke ära kustus siis vajutas teist nuppu ja midagi ta seal vajutas ja keeras kordamööda veel.
Rahakott 150 eegu võrra kergem ja meel hea et alarm jälle läheb ilusti peale ja maha ka.


Tehase signapuldil pole mingit tulukest - ei ole mõtet pakkuda mingi suvalise alarmi sünkroniseerimisõpetusi, see tekitab ainult segadust.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taritz
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005

postitati 08.02.09 17:31 Tsiteeri


Minul isiklikult selline kogemus oli tehase signaga kui ka enam võtmest ei avanenud ,et tahtis võtmes kinni ja lahti keeramist. Minul tuli signa isegi pagassist võtmega keerates maha-peale.
No kui juhiukse polster maas pane juhtmed tagasi ja proovi ikka võtmest ,äkits valesi jutmeid lühistad :)
Mul omal läks selle juhiukse pistiku eemaldamine ukse sees mingiaeg juhtmed põlema kui auto seisis ,st jäid kuidagi rippu ja õõrusid isolatsiooni maha ja lühises kõik oli ,midagi ei töötanud enam aga käima läks.
Loll küsimus ,seal võtmes vist neli lapikut patakat ,egas neid kogemata valesti pannud :) omal juhtus ka nii ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 11.02.09 14:48 Tsiteeri


Asi korras! :)

Suured tänud kasutaja samru-le. Sai siiski kodeerida nii nagu kasutusjuhendis räägib. Aga vaja on seda teha juhi ukse luku kaudu! Pagassi lukk ei sobi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moosisco
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5 2,0 T; Opel Frontera 2,4; Ssangyong Musso 3,2

postitati 11.11.09 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dants
Asi korras! :)

Suured tänud kasutaja samru-le. Sai siiski kodeerida nii nagu kasutusjuhendis räägib. Aga vaja on seda teha juhi ukse luku kaudu! Pagassi lukk ei sobi!







Tere!

Äkki saad seletada, kuidas sul asi täpselt käis? Endal siis samasugune mure, pulti ei tunnista aga pagasniku kaudu saab alarmi peale-maha. Kasutamisõpetust autol kaasas ei olnud kahjuks. Auto iseenesest peaaegu samasugune (C4 A6 2,6Q 1996).

Tänud ette,
moosisco


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]