rauno27
huviline
Registreerunud 02.02.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.09 20:45
|
|
|
ajab auru sisse.
tere. probleeb selles et sai soetatud omale 89 coupe,mis on seisnud poolaastat.klaasid on seest kõik udused aga see on aru saadav kuna seisnud.aru ei
saa,et kui panna soojendus tööle siis puhub auru välja ja nagu oleks tosoolikas...aga kindel ei ole.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 02.02.09 20:58
|
|
|
Möhh?
Pisike punane putukas
|
|
|
|
Rauntz
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a
|
postitati 02.02.09 21:22
|
|
|
Kuidas tosooli kadumisega on? Kui kaob siis soendusradikas lekib.
|
|
|
wrexham
huviline
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.09 08:01
|
|
|
no ilmselt jah soojendusradikas või mõni lõdvik läbi! mul ajas kah ükskord auru sisse aga mitte vaikselt vaid suure pauguga... oleks tulnud ikka ennem
külma antifriis sisse panna 
|
|
|
kopsik
huviline
Registreerunud 06.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4q
|
postitati 03.02.09 08:41
|
|
|
No kui tegemist on tosooliga siis maitse järgi saab ju aru.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 03.02.09 11:59
|
|
|
Seisnud autol on see normaalne, niiskust on täis kogu masin, kõik polstrid jne. Kui lõpuks kõik suht kuivaks saab, siis ei tohi enam auru tulla. Sel
masinal on muidu tore tüüpviga: salongiradika plastiktorud on valatud liiga külma plastmassiseguga, st pressi toitedüüsi vastaspoolelt pole segu peale
kokkujooksmist piisavalt hästi ühinenud vastaspoolelt tulnud plastmassiga (jahe) ja suht vähese surve korral pressib sinna pikuti mõra sisse. Uue
radika panemine sinna täiesti mõttetu tegevus, kuna kõik on sellised ning plastiku vananedes juhtub varsti sama asi uuesti. Ise olen lahendanud nii,
et pannud väga õhukese seinaga torujupi sinna EPOga sisse. Tegelikult pole sinna torujuppi vajagi, piisab ka EPOga kokkumäkerdatud paberist torust ja
plastikuosa on seejärel põhimõtteliselt igavene. Mul isa plastmassitehnoloog, programmeerib ja hooldab neid presse, tal tekkis kunagi huvi, et miks ma
sama tööd mitu korda teen ja peale vaadates tal kohe selge pilt, miks need puruks lähevad. Ainult et Eestis toodetavatel detailidel lähevad sellised
asjad praagina purustamisse ja ümbersulatamisele, mitte ei müüda maha või panda autode külge...
|
|
|
rauno27
huviline
Registreerunud 02.02.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.09 10:36
|
|
|
probleem lahendatud.tosooli ei vähenend seega ei hakand kohe uisa päisa armatuuri katkuma et soojendusradikat kätte saada.lihtsalt hoidsin auto
koguaeg töös...ja enam ei tule mingit auru sisse.võibolla oli lihtsalt niiske.tänud nõuannete eest.
|
|
|
prophecy
huviline
Registreerunud 04.08.05
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 2,5tdi Quattro
|
postitati 05.02.09 14:46
|
|
|
Vaheta ka õhufilter ära kuna see seismisega niiskust täis läheb ja siis puhubki kõik aknad hoopis udusemaks. Mul oli samasugune juhtum ja peale filtri
vahetust mure kadus.
|
|
|
|
qqwest
huviline
Registreerunud 25.05.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B2Q
|
postitati 06.02.09 00:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Seisnud autol on see normaalne, niiskust on täis kogu masin, kõik polstrid jne. Kui lõpuks kõik suht kuivaks saab, siis ei tohi enam auru tulla. Sel
masinal on muidu tore tüüpviga: salongiradika plastiktorud on valatud liiga külma plastmassiseguga, st pressi toitedüüsi vastaspoolelt pole segu peale
kokkujooksmist piisavalt hästi ühinenud vastaspoolelt tulnud plastmassiga (jahe) ja suht vähese surve korral pressib sinna pikuti mõra sisse. Uue
radika panemine sinna täiesti mõttetu tegevus, kuna kõik on sellised ning plastiku vananedes juhtub varsti sama asi uuesti. Ise olen lahendanud nii,
et pannud väga õhukese seinaga torujupi sinna EPOga sisse. Tegelikult pole sinna torujuppi vajagi, piisab ka EPOga kokkumäkerdatud paberist torust ja
plastikuosa on seejärel põhimõtteliselt igavene. Mul isa plastmassitehnoloog, programmeerib ja hooldab neid presse, tal tekkis kunagi huvi, et miks ma
sama tööd mitu korda teen ja peale vaadates tal kohe selge pilt, miks need puruks lähevad. Ainult et Eestis toodetavatel detailidel lähevad sellised
asjad praagina purustamisse ja ümbersulatamisele, mitte ei müüda maha või panda autode külge... |
julgen olla seisukohal,et seisnud auto aknad ei lähe uduseks! Paar aastat tagasi soetasin endale audi mis oli seisnud õues viis (5) aastat panin
ainult uue aku mats ja töötas ei mingit auru ega udu 
vana arm ei roosteta....
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 06.02.09 12:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: qqwest
julgen olla seisukohal,et seisnud auto aknad ei lähe uduseks! Paar aastat tagasi soetasin endale audi mis oli seisnud õues viis (5) aastat panin
ainult uue aku mats ja töötas ei mingit auru ega udu
|
Aur ei ole mingi selline "asi", mis on autos või ei ole. See on ikkagi õhuniiskuse väljasadenemine teatud tingimustel, mis sõltub peale õhuniiskuse
ka temperatuurist (temperatuurigradiendist). Vahet pole, kas seisab 5 aastat või 5 päeva, aga see aeg on piisav, et madalrõhkkonna puhul kõik kohad
niiskust täis oleks. Vastupidise näitena võivad autos talvel salongimatid lausa ujuda sulalumest, aga kui auto õhutus on piisav (nt seisma jätte võib
jätta akna irvakile, mõnel autol on juba loomupäraselt hea tuulutus ka seistes ilma aknaid lahti jätmata), siis kondentsi klaasidele ei teki. St Sinu
väide ei kinnita ega ka lükka ümber midagi, see kirjeldab lihtsalt teatud tingimusi. Nagu kirjeldas teatud tingumusi vist ka teema alustaja (ei
olnudki auto katki) 
|
|
|
Kannekas
huviline
Registreerunud 05.08.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 2004 TDI 96kW
|
postitati 07.06.09 16:40
|
|
|
Autoks 94a b4 mis seisis talve väljas ja nüüd kui jälle liikuma sain avastasin sama mure, talvega oli umbes 2l tosooli lännud ja soenduse sisse
lülitamisel tuli sammuti pilveke tuppa. Aknad lähevad alatasa uduseks ja ilma kondita on neid pea võimatu puhtaks saada. Ühendasin siis soendusradika
lahti ja otsustasin armatuuri laiali kiskuda. Nagu eelnevat lugedes aru sain on palju tõenäolisem, et plastik on katki kui see, et radikas ise on
omale augu sebinud. Ühesõnaga asjale on vaja ligi saada, et kindel olla, milles mure. Nüüd siis uuriks, kui suur töö see radikani jõudmine on? Mõned
näpunäited, kuskohast alustada ei oleks pahad 
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 07.06.09 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kannekas
Autoks 94a b4 mis seisis talve väljas ja nüüd kui jälle liikuma sain avastasin sama mure, talvega oli umbes 2l tosooli lännud ja soenduse sisse
lülitamisel tuli sammuti pilveke tuppa. Aknad lähevad alatasa uduseks ja ilma kondita on neid pea võimatu puhtaks saada. Ühendasin siis soendusradika
lahti ja otsustasin armatuuri laiali kiskuda. Nagu eelnevat lugedes aru sain on palju tõenäolisem, et plastik on katki kui see, et radikas ise on
omale augu sebinud. Ühesõnaga asjale on vaja ligi saada, et kindel olla, milles mure. Nüüd siis uuriks, kui suur töö see radikani jõudmine on? Mõned
näpunäited, kuskohast alustada ei oleks pahad |
Ehk abiks!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 07.06.09 17:50
|
|
|
Kellel autol niiskus sees visake puhur autosse ja aknad veitsa lahti. Väga hästi saab niiskuse välja kütta!
|
|
|
|
Kannekas
huviline
Registreerunud 05.08.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 2004 TDI 96kW
|
postitati 08.06.09 16:33
|
|
|
Tänud! Võtan töö ette 
|
|
|