crazycreations
huviline
Registreerunud 04.01.09
Kasutaja on eemal
|
|
Kvaliteetne helisüsteem Audi RS6 Avandile!?
Paluks siis natuke abi foorumlastelt, et kui on soov panna 2004aasta Audi RS6´te selline vähe kõvem ja korralikum helisüsteem, et millele rõhku panna
ja milliseid lahendusi võiks kasutada jnejne.
Tahaks, et oleks ikka korralik süsteem mis teeks head häält ja puhast!
Oskate võibolla veel mingeid kindlaid kõlareid ja võime või midagi muud soovitada, et mida vahetada täpselt jne...
Täielikku ülevaadet ühesõnaga.
Kuid mingi hinnapiir võiks ka olla ja see oleks kuskil 50K lähedal.
Suured tänud ette ära!
design*
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Esmaseks maini ära, kas oled valmis ka masinat lõhkuma või peab jääma originaalne välimus?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
|
No selle raha eest võid juba kuskile firmasse sisse astuda.
|
|
|
crazycreations
huviline
Registreerunud 04.01.09
Kasutaja on eemal
|
|
Muusika mida see süsteem peaks hästi mängima oleks näiteks, drumm&bass mingil tasandil ( mitte räige kütmine ), dance/trance/house, dubstep ja
selline elektroonilisem muss.
Bassid ja kõrghelid peaksid olema kindlasti head, kuid ülejäänut ei saa ka tahaplaanile jätta, seega aidake natuke...
Ei oma ülevaadet ka sellele mis sinna üldse paigaldada oleks võimalik.
Oleneb mida sa lõhkumise all mõtled, kuid kui mõtled kõlarikaste sisse ehitada ja armatuurile lisada või uksi natuke töödelda, siis oleks sellega
isegi nõus...
(=
Multimeediale( ekraanid ja DVD vaatamised pole olulised väga ), seega rõhku sellele ei paneks.
design*
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
|
Kuna ma olen suhteliselt DLS toodangu fänn siis soovitaksin vastavaid kõlareid ja võimendeid kasutada. Näiteks Ultimate seeria võimendid. Kõlarid sama
teema, ise olen näiteks UP6i, US6.2 ja Ulitmate Iridium 6.2 kõlarite peale mõtlend.
Samas oleneb palju sa tahad ümber ehitada, ideaalne oleks muidugi kolmeribaline esikõlarite komplekt. Bassikaga ilmselt väga probleeme ei teki,
variant on kas parema külje sisse teha klaasriidest kast või siis varuratta asemele. Teisel juhul siis väga midagi vedada ei kannata enam.
Ja noh oleneb muidugi kuidas sa seda teha tahad, kas tahad ise valmis teha või oled nõus mõne firma abi kaaluma. Kui kasutad mõnda firmat siis vast
kõige lihtsam konkreetse tegijaga läbi rääkida, et mida ja kuidas tahad ja siis asjad ära osta ja lasta neil paigaldada ja häälestada.
Aga muidu jah, välja pead kõik kõlarid vahetama. See originaal bassikas mis taga on koos võimuga tuleb välja lülitada (juhe tagant) või siis üldse
välja võtta, oleneb palju uue bassika kasti jaoks ruumi jääb sinna. Tagumised kõlarid võivad sisse jääda aga peab lihtsalt lahti ühendama, sinna
asemele mina midagi ei paneks. Seda juba korduvalt igalpool ka räägitud, et kontserdil kah muusika ei tule seljatagant. Ette on sul siis valida kas 3
või 2 komponentsed kõlarid. Kui 2 siis saab vanu kõlari asukohti kasutada, ilmselt siis midbassile tuleks taha teha näiteks klaasriidest kõlakast, ja
võimalusel natuke suunata kõlarit ka kuulaja poole. See oleks selline minimaalne nö. tuuning, silma ei riivaks vist väga ja heli peaks hea saama.
Endal vähemalt sama plaan, et ei kavatse mingit poolt ust klaasriidest kastiga ümber tegema. Muidugi omad piirid seab ka kõlarikasti maht, olenevalt
kõlarist siis kui suurt vaja on. Tweeterid võib vast sama koha peale jätta ukselingi juurde, samas ei ole neid piilari peale ka väga raske teha, sealt
peaks parema helipildi saama.
Siis on vaja sul juhtmed vedada, voolu ja RCA juhtmed jne. Ma eeldan et originaalmakk on sees? Et siis on vaja hi/low adapterit kah et võimule signaal
saada.
Bassikõlari nagu mainitud võiksid siis paremale küljele paigaldada kus originaal peaks olema. Nii jääb pagassi mingi ruum kah ikka kasutada. Vasakule
poole paneks ma siis 2 võimendit. Üks monoblokk bassikale ja üks 2 või 4 kanaliga(sillatud) esimestele kompodele. Konkreetseid võime on raske
nimetada, oleneb mis kõlarid võtad.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Räägi Bassikaga ja saad mida tahad ning
veel soodsa hinnaga.
Minu ja minu tuttavate kõik sellised mured lahendab just tema.
|
|
|
|
crazycreations
huviline
Registreerunud 04.01.09
Kasutaja on eemal
|
|
A4-Turbo
huviline
Registreerunud 12.12.08
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: crazycreations
Tänud! |
Minu mured lahendas tema link/http://www.tuningparts.ee
ja teostab väga kvaliteetset paigaldust mõistliku hinnaga
|
|
|
ML
huviline
Registreerunud 28.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100CD ,MB Vito 111CDI
|
|
minuarust RS6 väga kvaliteetne heli tuleb tagant torudest,mis teeb meele heaks!
tark ei torma
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
|
DLS Ultimate ning ümberehitused 50k eest firmas tehes tuleb suht piiripeale. Kanget tehnikat kasutades pead loobuma ka orig. juhtseadmest või siis
kasutama heli silumiseks näiteks Rockfordi 3Sixty prose.
Olen ise ka võimude ja kõllide puhul DLS fänn ning supparitest Rockfordi.
Enda nimekiri näeks välja selline:
DLS Ultimate Iridium 6.2 koaksiaalid
Ultimate A5 võim
Rockfordi Punch3 12" suppar ja just vanem mudel
See eeldab uste ehitust ning kui viitsitakse minna armatuuri kallale siis paneks juba 3-ribalise süsteemi.
Suppari paneks varuratta asemele.
Hinnad tehnikale on midagi sellist:
3Sixty 8000.-
Ir 6.2 8000.-
A5 9500.-
Punch sub u. 3500.-
Kaabeldus 3000.-
Heliisolatsioon ustele ja pagassile u. 4000.- (sis. tööd)
Klaasplastist supparikast min. 2000.-
Töörahad lähevad vastavalt siis kui kaugele installiga minnakse. Uste ümberehitus, tweetrid piilaritesse jne jne. Pärast veel prose seadistus.
See on siis minu varasema kogemuse põhjal tehtud kiire mõttetöö ja arvutus. Hindades on lähtutud letihindadest firmas.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
|
keegi kellel muusikalist haridust võiks lisada veel ka kvaliteetse muusika nimekirja, et sealt heliseadmetest ei hakkaks überBlingen e kehamuusika
ebaintelligentset umma-ummat mütsuma...
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
|
Erki ma ei saa su postituse sisust aru... selgita.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
DLS Ultimate ning ümberehitused 50k eest firmas tehes tuleb suht piiripeale. Kanget tehnikat kasutades pead loobuma ka orig. juhtseadmest või siis
kasutama heli silumiseks näiteks Rockfordi 3Sixty prose.
Olen ise ka võimude ja kõllide puhul DLS fänn ning supparitest Rockfordi.
Enda nimekiri näeks välja selline:
DLS Ultimate Iridium 6.2 koaksiaalid
Ultimate A5 võim
Rockfordi Punch3 12" suppar ja just vanem mudel
See eeldab uste ehitust ning kui viitsitakse minna armatuuri kallale siis paneks juba 3-ribalise süsteemi.
Suppari paneks varuratta asemele.
Hinnad tehnikale on midagi sellist:
3Sixty 8000.-
Ir 6.2 8000.-
A5 9500.-
Punch sub u. 3500.-
Kaabeldus 3000.-
Heliisolatsioon ustele ja pagassile u. 4000.- (sis. tööd)
Klaasplastist supparikast min. 2000.-
Töörahad lähevad vastavalt siis kui kaugele installiga minnakse. Uste ümberehitus, tweetrid piilaritesse jne jne. Pärast veel prose seadistus.
See on siis minu varasema kogemuse põhjal tehtud kiire mõttetöö ja arvutus. Hindades on lähtutud letihindadest firmas. |
Tee mis teed aga supparit RS6'ele varuratta asemele ei pane, tal polegi varuratast, aku on juba varuratta asemel...
Ehk siis pillun vähekene infot enne kui väike üllatus tööde tegemisel ette tuleb
|
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
|
Kui ka oleks seal ruum siis ma seda sinna ikka ei paneks.Teeks väikese kasti istme taha ja klaasi põrkega juhile ette paneks mängima.Mõõdetud vastava
seadmega ja tehtud
Nii oli sageduste kadu väga minimaalne.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tee mis teed aga supparit RS6'ele varuratta asemele ei pane, tal polegi varuratast, aku on juba varuratta asemel...
Ehk siis pillun vähekene infot enne kui väike üllatus tööde tegemisel ette tuleb |
Olen näinud RS6te, millel tagavararattakoht olemas, nagu RS4/B5-l, omanik kasutaski täismõõdus velge ja rehvi tagavararattana, kuna see krdi
silikoonimöga on pask kergelt öeldes. Aku oli kas, tagaporitiiva sees, tagaistme all või oli üldse kapoti all.
Igatahes täismõõdus ratas mahtus pagassi, tagavararatta kohale. Ehk oli aku selle all, ei tea.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
|
Tsitaat: |
Kui ka oleks seal ruum siis ma seda sinna ikka ei paneks.Teeks väikese kasti istme taha ja klaasi põrkega juhile ette paneks mängima.Mõõdetud vastava
seadmega ja tehtud
|
Enamus avandiomanikud ei taha sellest kastist midagi kuulda muideks seal istmetaga- kaob avandi mõte ära lihtsalt. Ning see varuratta kast mängib audi
avandis üllatavalt hästi arvestades kui väike see kast tuleb... Loomulikult võib ruumi olla ainult ka 8 või 10 tollisele elemendile.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tee mis teed aga supparit RS6'ele varuratta asemele ei pane, tal polegi varuratast, aku on juba varuratta asemel...
Ehk siis pillun vähekene infot enne kui väike üllatus tööde tegemisel ette tuleb |
Olen näinud RS6te, millel tagavararattakoht olemas, nagu RS4/B5-l, omanik kasutaski täismõõdus velge ja rehvi tagavararattana, kuna see krdi
silikoonimöga on pask kergelt öeldes. Aku oli kas, tagaporitiiva sees, tagaistme all või oli üldse kapoti all. |
Koht on neil kõigil olemas, kere ju A6'e oma aga äkki sai lisavarustusena tellida tagavararatta, peast ei mäleta...
Kapoti all tal kindlasti akut ei ole, pole lihtsalt ruumi selleks, aku asemel on paisupaak.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Ja kindlasti tasuks/peaks autole alles jätma originaal maki/teleka (mis arvatavasti igal RS6'el on) ning kindlasti tasuks antud tööd lasta teha
nendel kes seda ka oskavad ja teavad, mina usaldaks eelnevalt mainitud tegelast ja Hr.ICE't, külakloune ma kindlasti ligi ei laseks.
|
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
|
Kuna ma ise enam selle alaga ei tegele, siis julgen ka soojalt soovitada seda Kiini antud linki ehk Serwend. Seal on selline tegelane nagu Paul, kes
on vaieldamatult Eesti üks kõvemaid helimehi.
|
|
|
crazycreations
huviline
Registreerunud 04.01.09
Kasutaja on eemal
|
|
Selge, olen nähtavasti oma vastuse saanud!
Läheb korralik muss autosse, kuid mitte RS6´te. Plaanis osta A6/S6 (c4) Avant Quattro ja panna sinna korralik heli.
Tegin auto ostmiseks teema ka, kuid kes veel lugenud pole ja kellel oleks midagi sellist müüa, siis andke teada!
Tänud kõigile kes aitasid vastustega heli paigaldamise suhtes!
design*
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
|