Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 24.01.09 11:51
|
|
|
KE-Jetronicu vahetamine Digifanti vastu???
Tekkis siis selline küsimus, et kas teab keegi foorumist kas on kuskil sellist asja ette võetud ja mis on tulemus olnud? Annab üldse vahetada neid?
Ei ole plaanis midagi ise tegema hakata praegu, sest kõik toimib täiesti! Lihtsalt tahan teada, kui tulevikus midagi peaks juhtuma.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 24.01.09 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Ehk pead silmas ke-motronicut digifanti vastu?
Oletades, et sul competition 16v motoga, mina soovitan sul sel juhul kasutatud pritsepea soetada, kui digifantiga jamama hakata. Ja kui elektrit
näppida ei taha, siis pole see üldse võimalik, sest ecu koos juhtmetega vahetus laksust. Bolt-On 8v r4 digifant 16v r4'jale kindlasti ei lähe.
Peotäis pudi on veel vaja, lisaks olid vist pihusti pesad samuti teistsugused jnejne. BTW! 16V puhul on digifant pigem tagasiminek kui "normaalne
lahendus". Üks asi, mis paneb kurvastama, mina pole veel näinud vag grupi 16v vanakooli motot, mis edasi kah liiguks audi peal. Vw gti peal on neid
jalaga segada . Aru ma ei taipa kust nii suur vahe tuleb . |
Õigust räägid! Mõtlesin tegelikult k-motronikut. Idee tuli lihtsalt sellest, et üks 2.0 85kw b4 jääb kohe varsti doonoriks!
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 25.01.09 16:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Ehk pead silmas ke-motronicut digifanti vastu?
Oletades, et sul competition 16v motoga, mina soovitan sul sel juhul kasutatud pritsepea soetada, kui digifantiga jamama hakata. Ja kui elektrit
näppida ei taha, siis pole see üldse võimalik, sest ecu koos juhtmetega vahetus laksust. Bolt-On 8v r4 digifant 16v r4'jale kindlasti ei lähe.
Peotäis pudi on veel vaja, lisaks olid vist pihusti pesad samuti teistsugused jnejne. BTW! 16V puhul on digifant pigem tagasiminek kui "normaalne
lahendus". Üks asi, mis paneb kurvastama, mina pole veel näinud vag grupi 16v vanakooli motot, mis edasi kah liiguks audi peal. Vw gti peal on neid
jalaga segada . Aru ma ei taipa kust nii suur vahe tuleb . |
Pärnus üks tumeroheline B4 competation leidub, mis liigub väga hästi enda mootori kohta, kui mingi näide siis 325 (141kw) sai veerandmiilil ära lupsti
selle käest.
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 25.01.09 16:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kenwood
Pärnus üks tumeroheline B4 competation üks siuke leidub mis liigub väga hästi enda mootori kohta, kui mingi näide siis 325 (141kw) sa veerandmiilil
ära lupsti selle käest. |
OT, aga no tegelikult vähegi pädeva juhiga ja korras 325i ikka veerandmiilil küll pähe ei saa, mingi a'la 100-200m distantsil võib-olla veel.
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 25.01.09 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raunz
Tsitaat: | Algselt postitas: Kenwood
Pärnus üks tumeroheline B4 competation üks siuke leidub mis liigub väga hästi enda mootori kohta, kui mingi näide siis 325 (141kw) sa veerandmiilil
ära lupsti selle käest. |
OT, aga no tegelikult vähegi pädeva juhiga ja korras 325i ikka veerandmiilil küll pähe ei saa, mingi a'la 100-200m distantsil võib-olla veel.
|
See väheke sätitud, jutu järgi kaant väheke järgi aidatud ja segu ja süüde parajakas aetud. Nägin oma silmaga kus bemmi vana tuli laias seal ja siis
sai ära nagu tuppa sittund kass ja rahvas ütles selle peale, et vähe villa ja palju müra .
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 2xAllroad
|
postitati 25.01.09 16:44
|
|
|
OT aga Compe pole tumerohelisi tehtud või on? Ise värvitud?
Mis pritset Golfi 2.0 16V 110kW kasutab ja kas progetavat aju ei saa panna?
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 25.01.09 16:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
OT aga Compe pole tumerohelisi tehtud või on? Ise värvitud?
Mis pritset Golfi 2.0 16V 110kW kasutab ja kas progetavat aju ei saa panna? |
Compe pole tehtud tumerohelisi.(hall, punane ja must)
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 25.01.09 17:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
OT aga Compe pole tumerohelisi tehtud või on? Ise värvitud?
Mis pritset Golfi 2.0 16V 110kW kasutab ja kas progetavat aju ei saa panna? |
Compe pole tehtud tumerohelisi.(hall, punane ja must) |
http://www.carrating.org/car.php?14946 , sellega tegu. Võimalik et keegi
kunagi värvind teda aga või on krt musta värvi. Pole teist eriti valges näinud-
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 25.01.09 17:37
|
|
|
Jutt läheb teemast juba mööda. Pole mõtet ühe näite varal asja arutada. 2.0 16v motot ei pandud ainult compi peale ja pole ka ühtegi teist liikuvat
kohanud ka c kerel. Kui juba mingist aretamisest juttu siis vaataks pigem uuemapõlvkonna 1.8T poole sama kapoti alla.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 25.01.09 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Jutt läheb teemast juba mööda. Pole mõtet ühe näite varal asja arutada. 2.0 16v motot ei pandud ainult compi peale ja pole ka ühtegi teist liikuvat
kohanud ka c kerel. Kui juba mingist aretamisest juttu siis vaataks pigem uuemapõlvkonna 1.8T poole sama kapoti alla. |
See oleks vist kõigeõigem lahendus 
Ühesõnaga on see teema ennast ammendanud ja minupärast võib selle ära kustutada!
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.09 20:56
|
|
|
Ei maksa veel. VW vortexi järgi sobib 1,8 T kaas vanale 1,8 ja ka 2,0 le? Siis minul tekkis mõte - mingi vana 2,0 ja uus 1,8 20v ilma turbota kombona
peaks päris korraliku asja saama. KE-motronic käib paljudele üle mõistuse jne + ei saa kompuga ligi igal pool. Ainuke asi mis nagu lahtiseks jääb on
kuhu hooratta andur panna.
|
|
|
|