jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 22.04.04 19:31
|
|
|
B4 ECU eemaldamine
Oskab keegi juhtnööre anda, kuidas eemaldada 80 B4-l ECU? Kas eemaldamaine eeldab ka soojenduse maha võtmist või saab ka kuidagi lihtsamalt? Või siis
vähemalt seda, et mis nipiga pistikut ECU-st eemaldada. Nimelt tarvis järele vaadata, kas 9. pin'i külge läheb juhe ja kui mitte, siis oleks see
sinna vaja paigaldada.
Ja seda ka veel, et mis asjandus on kõrvalistuja jalgade kõrvale paremale poole vaiba alla peidetud? Seda lihtsalt enese harimiseks.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 22.04.04 20:58
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jottess
Oskab keegi juhtnööre anda, kuidas eemaldada 80 B4-l ECU? Kas eemaldamaine eeldab ka soojenduse maha võtmist või saab ka kuidagi lihtsamalt? Või siis
vähemalt seda, et mis nipiga pistikut ECU-st eemaldada. Nimelt tarvis järele vaadata, kas 9. pin'i külge läheb juhe ja kui mitte, siis oleks see
sinna vaja paigaldada.
Ja seda ka veel, et mis asjandus on kõrvalistuja jalgade kõrvale paremale poole vaiba alla peidetud? Seda lihtsalt enese harimiseks.
|
soojendust kindlalt maha ei tule võtta - aga jama on teda kätte saada küll. pistikut vist ei õnnestu enne kätte saada kui aju käes on, siis näed ise
kuidas ära käib.
|
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 23.04.04 06:15
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja samru
Tsitaat: | Esialgne postitaja jottess
Oskab keegi juhtnööre anda, kuidas eemaldada 80 B4-l ECU? Kas eemaldamaine eeldab ka soojenduse maha võtmist või saab ka kuidagi lihtsamalt? Või siis
vähemalt seda, et mis nipiga pistikut ECU-st eemaldada. Nimelt tarvis järele vaadata, kas 9. pin'i külge läheb juhe ja kui mitte, siis oleks see
sinna vaja paigaldada.
Ja seda ka veel, et mis asjandus on kõrvalistuja jalgade kõrvale paremale poole vaiba alla peidetud? Seda lihtsalt enese harimiseks.
|
soojendust kindlalt maha ei tule võtta - aga jama on teda kätte saada küll. pistikut vist ei õnnestu enne kätte saada kui aju käes on, siis näed ise
kuidas ära käib. |
Selge siis, seegi lohutav, et ilma soojendust eemaldamata asja kätte saab. Aga ikkagi tahaks teada, kuidas siis aju eemaldada. Ei tahaks nagu jõuga
asja kallale minna, tahaks asjad ikka tervelt ja ühes tükis kätte ning hiljem ka tagasi saada?
|
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 30.04.04 10:17
|
|
|
Küsimus endiselt aktuaalne.
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 04.05.04 06:51
|
|
|
huvitav-huvitav???
Minul sihuke vidin näiteks tagumise istme all??? B3 aga kõrval istuja jalgade ees.
|
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 04.05.04 06:57
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Dantee
Minul sihuke vidin näiteks tagumise istme all??? B3 aga kõrval istuja jalgade ees. |
See, mis Sul tagumise istumise all, see ABS kontroller...
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 04.05.04 09:31
|
|
|
omal käis see ecu lihtsalt tõmmates ära. tuli ülevalt alla tõmmata. oli nagu sahtlis.
aga pistiku sain ilusti ennem ära. ilma aju sikutamatta.
|
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 04.05.04 09:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja a90q20v
omal käis see ecu lihtsalt tõmmates ära. tuli ülevalt alla tõmmata. oli nagu sahtlis.
aga pistiku sain ilusti ennem ära. ilma aju sikutamatta. |
No ETKA jooniselt vaadates tundub mullegi, et algul tuleb alumine klamber eemaldada ning seejärel ülevalt alla tõmmata, aga kuidagi ei julge suurt
jõudu ka selleks rakendada. Koht on ka selline suht raskesti ligipääsetav
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.07.10 14:55
|
|
|
Koogiks uurimiseks üles suhteliselt vana teema.
Küsimus on selline, et kui eemaldada A4-l ECU (1997), kas pärast kaasneb ühendamisel ka mingi VAG seadmega toiming vöi lihtsalt uuesti külge ja
tuld?
Teisalt küsimus, et räägitakse aju 2-st tootjast, Hitachi ja Bosch, kuid enda omal Audi tehase kood ja siis Hella oma - kas tegu mingi kolmanda
tootjaga?
Igatsugu info ja juhtnöörid (kasvöi linkide näol ) oleks väga oodatud!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.07.10 20:56
|
|
|
Küsiks igaksjuhuks üle, et kas antud jutt peab paika?
Lugesin tolle läbi ja on arusaam, et peale mahavöttu ning uuesti tagasi pannes ei tohiks muid agasi tekkida.
Vöi eksin?
Häirib ennast just immo probleem.
Vabandan, et pole konkreetselt b4 kohta, kuid vähemalt ECU-ga seoses.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.07.10 21:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Küsiks igaksjuhuks üle, et kas antud jutt peab paika?
Lugesin tolle läbi ja on arusaam, et peale mahavöttu ning uuesti tagasi pannes ei tohiks muid agasi tekkida.
Vöi eksin?
Häirib ennast just immo probleem.
Vabandan, et pole konkreetselt b4 kohta, kuid vähemalt ECU-ga seoses. |
Kui sa lihtsalt pistiku lahti võtad ja tagasi paned ei juhtu midagi. Ära igaksjuhuks süüdet sisse keera. Kui tahad teist aju panna siis vaja ringi
seadistada.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 16.07.10 04:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Küsiks igaksjuhuks üle, et kas antud jutt peab paika?
Lugesin tolle läbi ja on arusaam, et peale mahavöttu ning uuesti tagasi pannes ei tohiks muid agasi tekkida.
Vöi eksin?
Häirib ennast just immo probleem.
Vabandan, et pole konkreetselt b4 kohta, kuid vähemalt ECU-ga seoses. |
Kui sa lihtsalt pistiku lahti võtad ja tagasi paned ei juhtu midagi. Ära igaksjuhuks süüdet sisse keera. Kui tahad teist aju panna siis vaja ringi
seadistada. |
Aju vahetus teise vastu niisama lihtsalt vast siiski ei käi, et sama mootori oma jne - seal tuli jälgida ka veel tootekoodi omakorda.
Vaja oleks eemaldada tegelikult korpus, sellest ECU-ga seotud küsimus 
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|