Deprecated: Implicit conversion from float 254570.00000000003 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181 Eesti Audi Klubi foorum - Klapisääretihendite vahetus
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
postitati 22.04.04 17:21
Klapisääretihendite vahetus
Probleem selles, et mootor tarbib ebaloomulikus koguses õli. Ja seda just eriti siis kui energilisemalt sõita. Juttu on olnud, et tänu turbole see õli
võib kaduda, kuid lihtsama ja odavama vahendina oleks võibolla mõttekas enne klapisäärekate vahetusega katsetada? Mismoodi see töö käib ja mida peaks
eriti silmas pidama? Või kas on üldse mõtet sellega tegelema hakata? Muidu mootor ei suitse aga kui pikalt kiirendada siis viskab küll tomu taha.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
postitati 23.04.04 00:00
Kui pikal kiirendamisel sinist viskama hakkab, siis ma ei usu, et asi klapisäärtes, klapisääred annavad märku endast üldiselt peale seimist, kui
käivitad, siis pahvaka sinist viskab, või kui pikemalt tühikäigul töödanud motole koormust järsku anda, siis ka algul pahvaka paneb. Kui kiirendamisel
tomu taga, siis pakun rõngaid, turbot, või siis üldist kulumist motos.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 19.0% - SQL: 81.0%]