KeioZ
huviline
Registreerunud 08.12.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.09 15:03
|
|
|
1.6TD B3 ei käivitu.
Probleem siis selline, et paar päeva tagasi sai starter ja hammasrihm vahetatud ning parandusest sai autoga ise minema sõidetud, aga hiljem enam auto
ei käivitunud.
Alguses arvasin, et aku on on lihtsalt tühi ja panin aku laadima.
Ka täis akuga ei taha auto kuidagi käivituda. Töökojas arvati, et eelsüüteküünlad on omadega õhtal.
Starter käib ringi ja õrnalt nagu lubaks, aga käima kuidagi ei lähe.
Kas probleem võib olla eelsüüteküündaldes või hoopis miski muu?
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 19.01.09 15:56
|
|
|
See on väga tüüpiline probleem, kui "süütenurk" on vale (see muutub automaatselt valeks, kui veninud rihma asemele uus paigaldada ja pritsenurka ja
nuka asendit uue järgi ei panda). Teine tüüpviga, mis ei sõltu enam rihmavahetusest, on eelsüüteküünalde relee/solenoid, mis mingil hetkel hakkab
küünlaid peale jätma ja põletab maha kogu komplekti. Selle pärast olen peaaegu alati pannud sinna tavalise relee asemele ja nupu armatuurlauale
küünalde jaoks (hoiad all tagumikutunde järgi, sel viisil küünlad pole kunagi veel läbi põlenud). Küünalde kontrollimiseks piisab üldjuhul ka sellest,
kui latt maha võtta ja takistusi mõõta (enamik vigasid tuleb niimoodi välja, siiski mitte kõik).
|
|
|
KeioZ
huviline
Registreerunud 08.12.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.09 08:36
|
|
|
Tänud asjaliku vastuse eest.
Igaks juhuks panin ära, et tooreklapp tõmmati liiga välja ja mingil põhjusel ta enam eriti ei haaku ning on kogu aeg põhjas. Klappi saab sisse suruda,
aga see ongi kõigest surumine. Klapp iseenesest sisse ei lähe. Ma ei tea, kas see ka mingit rolli seal mängida võib, aga isegi kui ei mängi, siis
oleks hea teada, kust ma sinna ligi saaks, et seda parandada saaks.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 20.01.09 10:20
|
|
|
See klapp loomulikult mõjutab, kuna muudab pritsenurka. Klapp pole oluline, vaid see, mis asendis on kõrgsurvepumba küljes olev jubin.
|
|
|
KeioZ
huviline
Registreerunud 08.12.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.09 15:22
|
|
|
Klapi sai täna korda, seda tuli mootori juurest natuke kruttida.
Aga tõenäoliselt on viga ikka selles, et ka "uus" starter on suti vigane ja jõudu pole.
Sai autot korra käima tõmmatud ja paari esimese meetri jooksul juba läheb tööle.
Lasin 10 minutit mootoril soojeneda ja suretasin korraks auto välja. Pärast seda läks suure ketramise peale isegi võtmest tööle. Aga pärast väikese
otsa sõitu ei läinud enam võtmest ka. Ikka nullis tagasi.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 20.01.09 19:47
|
|
|
Ei saa hästi aru, kas kerib aeglaselt? Äkki bensuka starter? Või on aku kehv või hoopis bensuka oma? On ka selline võimalus, et küünalde tööd
reguleeriv termoandur on rikkis ja selle pärast küünlad taha ei tule - tõmba juhe tagant ära, siis "arvab relee", et mootor on alati külm
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 20.01.09 20:43
|
|
|
Soojalt ka ei lähe starterist? Mis seisukorras aku on? Tõmmates läheb?
|
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 21.01.09 08:02
|
|
|
Igaks juhuks oleks soovitav rihma märgid(vända,nuka,kõrgsurvepumba)uuesti üle vaadata kui enne rihmavahetust probleemi polnud.Piisab juba kui nuka
asend sutsu hiline.
|
|
|
KeioZ
huviline
Registreerunud 08.12.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.09 08:09
|
|
|
Soojalt läks 1 kord Starterist, aga see oli ka suur vedamine.
Pärast seda töötas auto mootor vähemalt 20 minutit ja välja suretades ning uuesti proovides isegi ei lubanud enam.
Eelnevas postis mainisin, et tõmmates läheb hetkega käima.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 21.01.09 13:28
|
|
|
Märgid üle kontrollida, mulle tundub et nurk hiline, varajasega läheb kohe käima ja mootor plagiseb.
|
|
|
|
KeioZ
huviline
Registreerunud 08.12.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.09 12:30
|
|
|
Vahepeal olen nii palju targemaks saanud, et süütenurk oli tõesti vale. Süütenurk sai paika pandud, aga kahjuks ei muutnud see midagi.
Aku on korralik ja täis, seega selles ka probleem pole.
Tõenäoliselt on lihtsalt ka see starter õhtal. Sai ostetud starterile uus otsapuks ja see ära vahetatud, aga pole jõudnud veel tagasi panna ja
vaadata, kas see midagi aitas.
Edit: Starter veab nüüd ringi ja on täiesti töökorras, aga auto ei lähe mingil muul põhjusel tööle.
Ei kujuta enam ette ka, mis tal viga võiks olla.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 13.02.09 13:30
|
|
|
Pumba viga? tundub olema.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 19.02.09 00:49
|
|
|
Mu diislil tekkisid peale õlivahetust sarnased hädad (külmalt käivitub kehvalt, nagu lubaks, soojana probleeme pole). Kuna olin torkinud samas ka
elektroonikat, siis sai ikka natuke aega nuputatud, enne kui põhja alla taipasin vaadata - praegu igapäevaselt põhjaga jääd kraapides on kütusetoru
imekergelt vigastatud ja võtab sealt õhku, kusjuures hirmus vähe, aga piisavalt, et tekiks need probleemid. Lasin törtsu silikooni peale ja teip
ümber, hetkel töötab, aga tuleb loomulikult korralikult korda teha. Esimene mõte oli muidugi, et kuidas küll uus õli mootori kehvemini käivituma saab
panna 
|
|
|
KeioZ
huviline
Registreerunud 08.12.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.09 19:41
|
|
|
Käivitumisprobleem on hetkel lahendatud ja auto sõidab korralikult.
Aga täna sõites peatusin foori taga ja auto hakas värisema, nagu oleks pöörded äärmiselt madalad. Vajutasin korraks gaasi ja kõik oli jälle normis
kuni ma natuke edasi sõitsin ja auto lihtsalt välja suri. Madalam käik ja sidur lahti ning tõmbas ennast jälle käima, aga asi juhtus kohe pärast seda
paar korda uuesti.
Sõitisin kõrvalisse kohta, passisin seal natuke ja pärast edasi sõites oli probleem kadunud ja kõik jälle normis.
Uurisin ja puurisin natuke kapoti all ja avastasin, et vahel jookseb mootorisse suurtes kogustes õhku. Ju siis sureb selle pärast välja, et ei saa
lihtsalt kütust peale.
Olen ka tähele pannud, et välja hakkab surema sooja mootoriga.
|
|
|