Kahvakas
huviline
Registreerunud 16.01.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.09 14:47
|
|
|
mis juhtus? 1,6 d b3
tervitus siis, et juhtus selline asi b3´ega, et kõrgsurve pump tahtis hakata üles ütlema, mingit moodi õnnestus veel koju sõita, aga seda suhteliselt
kõrgetel pööretel, kuna tahhokat pole, siis võin ainult umbes mootori häälejärgi pakkuda, et 3000+ ilmselgelt oli loll tegu, aga keset linna ei
tahtnud kah seisma jääda ja talvituma hakata. paar kilomeetrit enne päralejõudmist lõi tule põlema, et õlisurvega jama ning mootor hakkas ütlemata
raskelt tööle, jätsin ta siis seisma ja vaatasin, et õlifiltri vahelt on löönud korraliku koguse õli välja , jalutasin koju ja vedasin teise autoga ära, aga nüüd siis teema, et mis paganat võis tal siis katki minna, et
mida peaks vahetama, veel pole midagi lahti kiskunud ja pole selle mootoriga väga kursis. suured tänud asjaliku abi eest
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 16.01.09 15:33
|
|
|

Mulle tundub, et lõi õlitule põlema, mootor hakkas raskelt tööle ning õlifiltri kõrvalt lõi korraliku koguse õli välja.
Mismoodi on sõidu pealt võimalik diagnoosida, et kõrgsurvepump hakkab läbi minema?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Kahvakas
huviline
Registreerunud 16.01.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.09 16:28
|
|
|
seda on võimalik teha nii, et ennemalt teades, et ta on suht kellu juba, aga see pole probleem kui selline päraegusel hetkel
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 16.01.09 17:23
|
|
|
Ilmselt õli nii paksuks läind,et ei mahtund filtrist läbi 
Aastas korra võiks nagu õli kah vahetada Arvatavasti see moto vanaraud.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 16.01.09 19:18
|
|
|
Karm kirjapilt mõnel
Pisike punane putukas
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 16.01.09 19:22
|
|
|
Ja mis siin karmi?
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 16.01.09 19:26
|
|
|
Pidasin teema algataja posti silmas...ei tea kas vahepeal hingati ka ikka,või tipiti seni kuni hapniku kopsudes oli
Pisike punane putukas
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 16.01.09 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: exess
Pidasin teema algataja posti silmas...ei tea kas vahepeal hingati ka ikka,või tipiti seni kuni hapniku kopsudes oli |

|
|
|
Kahvakas
huviline
Registreerunud 16.01.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.09 21:05
|
|
|
aitäh muidugi kõiki tublisid lipitsejaid ja inimesi kellel pole midagi teha, pidasin seda foorumit vähe asjalikumaks kohaks, tänud.
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 16.01.09 21:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kahvakas
aitäh muidugi kõiki tublisid lipitsejaid ja inimesi kellel pole midagi teha, pidasin seda foorumit vähe asjalikumaks kohaks, tänud.
|
Mida sa siis lootsid? Et audiklubi rahvas remondib su auto neti teel ära?
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 17.01.09 04:35
|
|
|
Kui sa mootorit ei tunne,siis mida sa loodad siit saada? Millist abi?Õli lõi välja,mootor hakkas raskelt käima  Arvata on,et tõmbas vända kinni.Õli viga pole,sest õli lihtsal
pole  Edasi mõtle ise,mis kahjustused on
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 17.01.09 07:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kahvakas
aitäh muidugi kõiki tublisid lipitsejaid ja inimesi kellel pole midagi teha, pidasin seda foorumit vähe asjalikumaks kohaks, tänud.
|
hakka siis vaikselt lahti katkuma ja vaatama, et mis seal siis juhtuda võis. kui õli väljas siis järelikult vänt ka kottis. kui sa mootorit ei tunne
siis vii mõna asjalikuma inimese kätte ja las ta vaatab ise siis.
seda, et teised siin kohe lipitsema hakkavad, saab väga kergelt ära hoida näiteks õigekirja, kirjavahemärkidega ja normaalse sõnastusega!
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 17.01.09 07:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kahvakas
tervitus siis, et juhtus selline asi b3´ega, et kõrgsurve pump tahtis hakata üles ütlema, mingit moodi õnnestus veel koju sõita, aga seda suhteliselt
kõrgetel pööretel, kuna tahhokat pole, siis võin ainult umbes mootori häälejärgi pakkuda, et 3000+ ilmselgelt oli loll tegu, aga keset linna ei
tahtnud kah seisma jääda ja talvituma hakata. paar kilomeetrit enne päralejõudmist lõi tule põlema, et õlisurvega jama ning mootor hakkas ütlemata
raskelt tööle, jätsin ta siis seisma ja vaatasin, et õlifiltri vahelt on löönud korraliku koguse õli välja , jalutasin koju ja vedasin teise autoga ära, aga nüüd siis teema, et mis paganat võis tal siis katki minna, et
mida peaks vahetama, veel pole midagi lahti kiskunud ja pole selle mootoriga väga kursis. suured tänud asjaliku abi eest |
loe korra oma esimest postitust ise! kas ise saad aru, mis on valesti?
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
|
|
|
|