Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5 TDI autom. kasti vahetus manuaalile (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2259)
gollum
huviline



Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 14.01.09 13:48 Tsiteeri
2,5 TDI autom. kasti vahetus manuaalile



Tervist!

Sooviks teada kui kalliks reaalselt võiks minna audi a6 2,5 TDI 96a.
automaat käigukasti vahetus manuaali vastu.Mõtleks sealjuures kogu tööd mis tuleb teha et manuaalina auto liikuma saada.
Kindlasti sooviks ka teada kui see asi ennast ei õigusta,ükskõik millisel põhjusel!
Asi täpsemalt selles et kast streigib juba aasta jagu(kõige enam vihkan libisemist kiirendamisel) ning kunas manuaali igatsus ka peal on siis mõtlesin et uurin asja ka teisest nurgast.Kui asi kalliks ei lähe siis eelistaks manuaalile ümbertegemist!

Aitäh
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 14.01.09 14:33 Tsiteeri


Ehk vastad ka seda kas sa oled käinud mõnes aut. kaste remontivas ettevõttes hinnakalkulatsiooni küsimas, mis võiks maksta sinu auto aut. käigukasti remont?
See pole argument, et sulle meeldib manuaal rohkem.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 14.01.09 14:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
See pole argument, et sulle meeldib manuaal rohkem.


mis mõttes ei ole? Kui inimene tahab manuaal kastiga autot, siis peab ta selle saama.

Teemasse ka ... vahetada vaja käigukast, hoovastik, pedaalid, poolteljed ka ilmselt, hooratas, paigaldada sidur + silinder, tagurpidi käigu tulede lülitus ümber teha. Võibolla jäi midagi kahesilma vahele.

Kui on doonorauto, mille pealt juppe võtta, siis pole probleem ümber teha üldiselt.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 14.01.09 14:55 Tsiteeri


Arvuta ise,mis maksab kast ,hoovastik,konsool,pedaalimäng,siduripumbad, hooratas, siduriketas jne.+tööraha. Arvestades,et korralik k.kast maksab ise vähemalt 5K(mul üks kap.rem. kast on olemas ja selle raha eest ära ei annaks, sest juba uued sünkrod läksid3,5K)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 14.01.09 14:57 Tsiteeri


Sellesmõttes pole "manuaal meeldib rohkem" argument vaid argument on ilmselt siiski rahas?
Minu tutvusringkonnas pole keegi enda aut. kasti remondile kulutanud rohkem, kui 17 000 kr (enamus tehtud respomis).
Laias laastus ei vaheta keegi alla selle summa sul maunaalkastile (koos kasti soetamisega) koos tööraha ja vajaminevate juppidega.
Selles minu idee- ehk remondi kast ära ja kui tõesti meeldib manuaal rohkem, siis osta hiljem manuaaliga auto.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 14.01.09 15:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Sellesmõttes pole "manuaal meeldib rohkem" argument vaid argument on ilmselt siiski rahas?
Minu tutvusringkonnas pole keegi enda aut. kasti remondile kulutanud rohkem, kui 17 000 kr (enamus tehtud respomis).
Laias laastus ei vaheta keegi alla selle summa sul maunaalkastile (koos kasti soetamisega) koos tööraha ja vajaminevate juppidega.
Selles minu idee- ehk remondi kast ära ja kui tõesti meeldib manuaal rohkem, siis osta hiljem manuaaliga auto.


No 17k see vahetus maksma ei tohiks minna kui töö ise teha - või enamus vähemalt.
Kuna kirjas ei ole, siis eeldan et tegu on esiveduse autoga - selle kast ei tohiks teab mis kallis olla kui natuke otsida. Muid pudinaid peaks ka võtta olema - pole just teab mis defitsiitne kaup.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 14.01.09 15:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Sellesmõttes pole "manuaal meeldib rohkem" argument vaid argument on ilmselt siiski rahas?
Minu tutvusringkonnas pole keegi enda aut. kasti remondile kulutanud rohkem, kui 17 000 kr (enamus tehtud respomis).
Laias laastus ei vaheta keegi alla selle summa sul maunaalkastile (koos kasti soetamisega) koos tööraha ja vajaminevate juppidega.
Selles minu idee- ehk remondi kast ära ja kui tõesti meeldib manuaal rohkem, siis osta hiljem manuaaliga auto.


No 17k see vahetus maksma ei tohiks minna kui töö ise teha - või enamus vähemalt.
Kuna kirjas ei ole, siis eeldan et tegu on esiveduse autoga - selle kast ei tohiks teab mis kallis olla kui natuke otsida. Muid pudinaid peaks ka võtta olema - pole just teab mis defitsiitne kaup.
Võrreldes bensukaga on need diislikastid väga kallid ja korralikud ka defka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 14.01.09 15:14 Tsiteeri


ei viitsi kaua otsida aga esimese paari minutiga õnnestus 4 müügisolevat manuaal kasti leida :)

Siit peaks kõik vajamineva leidma kui ehitamiseks läheb:

http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=88289

nagu öeldud - see on esimene koht mis silma jäi ... kui vaeva näha ja otsida, siis saab kindlasti ka odavamalt.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 14.01.09 15:39 Tsiteeri


Nagu ka esimeses postis kirjas, siis omanik soovib töötavat lahendust ehk: viib auto remondikotta koos katkise aut. kastiga ja välja sõidab töötav manuaalkastiga isend, millel pole aru saada, et enne oli aut. kast.

Eelkõige aga võiks aut. kasti remondi kalkulatsioon ka kõrval olla.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 14.01.09 17:23 Tsiteeri


täiesti tehtav töö...mul on olemas enamus vajalikke pudinaid et see auto manuaaliks teha ja kui Sa gollumi juba asjadele järele tuled, siis saad ka know-how kaasa, et mis ja kuidas täpselt teha ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 14.01.09 23:03 Tsiteeri


käigukangi hoovastikule tuleb uus tee rajada(relakas) , vähemalt minu 100C4 on nii tehtud :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 15.01.09 07:54 Tsiteeri


2,5 R5tdi'd pole at'na kahjuks neliveosena tehtud, seega saab jutt olla ainult esiveolisest.;)

Automaatkasti remont ei tohiks olla tänapäeval üle mõistuse kallis, tõenäoliselt tuleb see kokkuvõttes odavam kui ümberehitus. Kindlasti liigub turul ka kasutatud automaatkaste, kuid autolt mahavõetuna ei ole kasti korrasolekus (sama kehtib muidugi ka manuaalkasti kohta) paraku võimalik veenuda.
Mina küll soovitaks esmalt uurida ikkagi kasti remondi või vahetuse teemat, eestis peaks leiduma ka paar sellist tegelast kes kasutatud juppide baasil oskab korraliku asja kokku panna.
Ning tõenäoliselt hakkab pärast manuaaliks ümberehitust korras automaatkasti igatsus.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
gollum
huviline



Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 15.01.09 15:52 Tsiteeri


egas ma nüüd otseselt ei hakkagi seda vahetust käiku lööma,,tahtsin lihtsalt kuulda teiste arvamusi ja teadmisi selle koha pealt kuna ise ei ole kuskilt veel täpsemini kuulnud..
tegelikult ma ei ole üldse automaatkasti pooldaja..olen ehtne manuaali patrioot...kui ikka kiirendamisel ise käike väänata siis on sõidumõnu suurem:)...
aga ega ei hakka ka vaidlema selle vastu et automaadiga linnas väga mugav on!
sai lihtsalt ostetud sest ei saanud autot ise käest lasta..jäi esmapilgul hing verd tilkuma kui nägin ja ei suutnud mitte osta..
pigistasin silma kinni ja olen juba üle aasta selle autoga sõitnud ja väga rahul....
isegi on remonditöökodades öeldud et pole ammu nii korraliku vana a6.-te näinud..!

igaljuhul tänud vastuste eest...peaks tihedamini foorumit kasutama hakkama.:P..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
gollum
huviline



Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 15.01.09 15:57 Tsiteeri


kui nüüd aus olla siis huvitaks üks asi veel kui juba küsimiseks läks..
nimelt siis 2.5 TDI 103kW
hommikuti kui auto on öölabi seisnud ja eelsüüteküünlad taha võtab on käivitamine kui mee lakkumine aga kui on auto peale sõitu seisnud mõne tunni siis on vaja päris pikalt starterit kedrata ennem kui vedu võtab..aga käima läheb alati..
äkki oskab keegi lahendust pakkuda..
olen poole kõrvaga kuulnud et mingi elektroonika jubin annab ajule märku et mootor soe ja siis käivitab ilma eelsüüteta..et osad vennad olevat selle jubina eemaldanud või välja vahetanud ning siis asi lahendatud...on see jutt õige`??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 15.01.09 18:57 Tsiteeri


pritsemoment võib ka hiline olla- siis sama jama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiigemagi
huviline



Registreerunud 20.12.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,5 TDi 103 kW quattro

postitati 15.01.09 20:12 Tsiteeri


Mul sama mootor ja sama probleem ...
Kui auto diagnostikas oli kurtsin ka seda muret... öeldi kohe et asi on kütuse pritsehetkes...
Vanadel diislitel on kõrgsurvepumbad kulunud ja nad ei hoia enam ideaalset pritsehetke , siis regullitakse nad enam-vähem nii et hea oleks.... siis pidigi selline probleem olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
gollum
huviline



Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 16.01.09 15:04 Tsiteeri


sellist asja ma ei olegi veel kuulnud..
peab asja uurima hakkama...siis küll hea kui see probleem lahendatud saab:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Põder
huviline



Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Impreza GT 555

postitati 16.01.09 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
2,5 R5tdi'd pole at'na kahjuks neliveosena tehtud, seega saab jutt olla ainult esiveolisest.;)


See nüüd küll paika ei pea. A6 on küll olemas 2.5 R5 quattro, 100 peal tõesti ei ole.

edit. lugesin uuesti ferdinandi postitust ja AT´na vist tõesti ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mariomk
huviline



Registreerunud 14.04.12
Asukoht: Rannu - Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 (C4) 1994 2.5 TDI

postitati 17.04.12 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: gollum
kui nüüd aus olla siis huvitaks üks asi veel kui juba küsimiseks läks..
nimelt siis 2.5 TDI 103kW
hommikuti kui auto on öölabi seisnud ja eelsüüteküünlad taha võtab on käivitamine kui mee lakkumine aga kui on auto peale sõitu seisnud mõne tunni siis on vaja päris pikalt starterit kedrata ennem kui vedu võtab..aga käima läheb alati..
äkki oskab keegi lahendust pakkuda..
olen poole kõrvaga kuulnud et mingi elektroonika jubin annab ajule märku et mootor soe ja siis käivitab ilma eelsüüteta..et osad vennad olevat selle jubina eemaldanud või välja vahetanud ning siis asi lahendatud...on see jutt õige`??


Endal ka sama jama. Pean kapoti alt mingi küünalde juhtme lahti võtma, et küünlad peale paneks ja siis läheb jälle käima ilusti. Kas ise ka annab selle asja vastu midagi teha(kergelt ja odavalt) või peaks elektriku juurde minema? Tuleks lasta mingi lüliti salongi tuua?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 17.04.12 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mariomk
Tsitaat:
Algselt postitas: gollum
kui nüüd aus olla siis huvitaks üks asi veel kui juba küsimiseks läks..
nimelt siis 2.5 TDI 103kW
hommikuti kui auto on öölabi seisnud ja eelsüüteküünlad taha võtab on käivitamine kui mee lakkumine aga kui on auto peale sõitu seisnud mõne tunni siis on vaja päris pikalt starterit kedrata ennem kui vedu võtab..aga käima läheb alati..
äkki oskab keegi lahendust pakkuda..
olen poole kõrvaga kuulnud et mingi elektroonika jubin annab ajule märku et mootor soe ja siis käivitab ilma eelsüüteta..et osad vennad olevat selle jubina eemaldanud või välja vahetanud ning siis asi lahendatud...on see jutt õige`??


Endal ka sama jama. Pean kapoti alt mingi küünalde juhtme lahti võtma, et küünlad peale paneks ja siis läheb jälle käima ilusti. Kas ise ka annab selle asja vastu midagi teha(kergelt ja odavalt) või peaks elektriku juurde minema? Tuleks lasta mingi lüliti salongi tuua?


Vaata siia. See asjandus peaks aitama. Vaata ka süüde enda masinal üle, ehk liiga hiline.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]