gollum
huviline
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 14.01.09 13:48
|
|
|
2,5 TDI autom. kasti vahetus manuaalile
Tervist!
Sooviks teada kui kalliks reaalselt võiks minna audi a6 2,5 TDI 96a.
automaat käigukasti vahetus manuaali vastu.Mõtleks sealjuures kogu tööd mis tuleb teha et manuaalina auto liikuma saada.
Kindlasti sooviks ka teada kui see asi ennast ei õigusta,ükskõik millisel põhjusel!
Asi täpsemalt selles et kast streigib juba aasta jagu(kõige enam vihkan libisemist kiirendamisel) ning kunas manuaali igatsus ka peal on siis mõtlesin
et uurin asja ka teisest nurgast.Kui asi kalliks ei lähe siis eelistaks manuaalile ümbertegemist!
Aitäh
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 14.01.09 14:33
|
|
|
Ehk vastad ka seda kas sa oled käinud mõnes aut. kaste remontivas ettevõttes hinnakalkulatsiooni küsimas, mis võiks maksta sinu auto aut. käigukasti
remont?
See pole argument, et sulle meeldib manuaal rohkem.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 14.01.09 14:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaakk
See pole argument, et sulle meeldib manuaal rohkem. |
mis mõttes ei ole? Kui inimene tahab manuaal kastiga autot, siis peab ta selle saama.
Teemasse ka ... vahetada vaja käigukast, hoovastik, pedaalid, poolteljed ka ilmselt, hooratas, paigaldada sidur + silinder, tagurpidi käigu tulede
lülitus ümber teha. Võibolla jäi midagi kahesilma vahele.
Kui on doonorauto, mille pealt juppe võtta, siis pole probleem ümber teha üldiselt.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 14.01.09 14:55
|
|
|
Arvuta ise,mis maksab kast ,hoovastik,konsool,pedaalimäng,siduripumbad, hooratas, siduriketas jne.+tööraha. Arvestades,et korralik k.kast maksab ise
vähemalt 5K(mul üks kap.rem. kast on olemas ja selle raha eest ära ei annaks, sest juba uued sünkrod läksid3,5K)
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 14.01.09 14:57
|
|
|
Sellesmõttes pole "manuaal meeldib rohkem" argument vaid argument on ilmselt siiski rahas?
Minu tutvusringkonnas pole keegi enda aut. kasti remondile kulutanud rohkem, kui 17 000 kr (enamus tehtud respomis).
Laias laastus ei vaheta keegi alla selle summa sul maunaalkastile (koos kasti soetamisega) koos tööraha ja vajaminevate juppidega.
Selles minu idee- ehk remondi kast ära ja kui tõesti meeldib manuaal rohkem, siis osta hiljem manuaaliga auto.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 14.01.09 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaakk
Sellesmõttes pole "manuaal meeldib rohkem" argument vaid argument on ilmselt siiski rahas?
Minu tutvusringkonnas pole keegi enda aut. kasti remondile kulutanud rohkem, kui 17 000 kr (enamus tehtud respomis).
Laias laastus ei vaheta keegi alla selle summa sul maunaalkastile (koos kasti soetamisega) koos tööraha ja vajaminevate juppidega.
Selles minu idee- ehk remondi kast ära ja kui tõesti meeldib manuaal rohkem, siis osta hiljem manuaaliga auto. |
No 17k see vahetus maksma ei tohiks minna kui töö ise teha - või enamus vähemalt.
Kuna kirjas ei ole, siis eeldan et tegu on esiveduse autoga - selle kast ei tohiks teab mis kallis olla kui natuke otsida. Muid pudinaid peaks ka
võtta olema - pole just teab mis defitsiitne kaup.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 14.01.09 15:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Tsitaat: | Algselt postitas: jaakk
Sellesmõttes pole "manuaal meeldib rohkem" argument vaid argument on ilmselt siiski rahas?
Minu tutvusringkonnas pole keegi enda aut. kasti remondile kulutanud rohkem, kui 17 000 kr (enamus tehtud respomis).
Laias laastus ei vaheta keegi alla selle summa sul maunaalkastile (koos kasti soetamisega) koos tööraha ja vajaminevate juppidega.
Selles minu idee- ehk remondi kast ära ja kui tõesti meeldib manuaal rohkem, siis osta hiljem manuaaliga auto. |
No 17k see vahetus maksma ei tohiks minna kui töö ise teha - või enamus vähemalt.
Kuna kirjas ei ole, siis eeldan et tegu on esiveduse autoga - selle kast ei tohiks teab mis kallis olla kui natuke otsida. Muid pudinaid peaks ka
võtta olema - pole just teab mis defitsiitne kaup. | Võrreldes bensukaga on need diislikastid väga kallid ja korralikud ka defka.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 14.01.09 15:14
|
|
|
ei viitsi kaua otsida aga esimese paari minutiga õnnestus 4 müügisolevat manuaal kasti leida
Siit peaks kõik vajamineva leidma kui ehitamiseks läheb:
http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=88289
nagu öeldud - see on esimene koht mis silma jäi ... kui vaeva näha ja otsida, siis saab kindlasti ka odavamalt.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 14.01.09 15:39
|
|
|
Nagu ka esimeses postis kirjas, siis omanik soovib töötavat lahendust ehk: viib auto remondikotta koos katkise aut. kastiga ja välja sõidab töötav
manuaalkastiga isend, millel pole aru saada, et enne oli aut. kast.
Eelkõige aga võiks aut. kasti remondi kalkulatsioon ka kõrval olla.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 14.01.09 17:23
|
|
|
täiesti tehtav töö...mul on olemas enamus vajalikke pudinaid et see auto manuaaliks teha ja kui Sa gollumi juba asjadele järele tuled, siis saad ka
know-how kaasa, et mis ja kuidas täpselt teha
|
|
|
|
Tiit
huviline
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant tdi
|
postitati 14.01.09 23:03
|
|
|
käigukangi hoovastikule tuleb uus tee rajada(relakas) , vähemalt minu 100C4 on nii tehtud
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
gollum
huviline
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 15.01.09 15:52
|
|
|
egas ma nüüd otseselt ei hakkagi seda vahetust käiku lööma,,tahtsin lihtsalt kuulda teiste arvamusi ja teadmisi selle koha pealt kuna ise ei ole
kuskilt veel täpsemini kuulnud..
tegelikult ma ei ole üldse automaatkasti pooldaja..olen ehtne manuaali patrioot...kui ikka kiirendamisel ise käike väänata siis on sõidumõnu
suurem...
aga ega ei hakka ka vaidlema selle vastu et automaadiga linnas väga mugav on!
sai lihtsalt ostetud sest ei saanud autot ise käest lasta..jäi esmapilgul hing verd tilkuma kui nägin ja ei suutnud mitte osta..
pigistasin silma kinni ja olen juba üle aasta selle autoga sõitnud ja väga rahul....
isegi on remonditöökodades öeldud et pole ammu nii korraliku vana a6.-te näinud..!
igaljuhul tänud vastuste eest...peaks tihedamini foorumit kasutama hakkama...
|
|
|
gollum
huviline
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 15.01.09 15:57
|
|
|
kui nüüd aus olla siis huvitaks üks asi veel kui juba küsimiseks läks..
nimelt siis 2.5 TDI 103kW
hommikuti kui auto on öölabi seisnud ja eelsüüteküünlad taha võtab on käivitamine kui mee lakkumine aga kui on auto peale sõitu seisnud mõne tunni
siis on vaja päris pikalt starterit kedrata ennem kui vedu võtab..aga käima läheb alati..
äkki oskab keegi lahendust pakkuda..
olen poole kõrvaga kuulnud et mingi elektroonika jubin annab ajule märku et mootor soe ja siis käivitab ilma eelsüüteta..et osad vennad olevat selle
jubina eemaldanud või välja vahetanud ning siis asi lahendatud...on see jutt õige`??
|
|
|
Tiit
huviline
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant tdi
|
postitati 15.01.09 18:57
|
|
|
pritsemoment võib ka hiline olla- siis sama jama
|
|
|
kiigemagi
huviline
Registreerunud 20.12.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,5 TDi 103 kW quattro
|
postitati 15.01.09 20:12
|
|
|
Mul sama mootor ja sama probleem ...
Kui auto diagnostikas oli kurtsin ka seda muret... öeldi kohe et asi on kütuse pritsehetkes...
Vanadel diislitel on kõrgsurvepumbad kulunud ja nad ei hoia enam ideaalset pritsehetke , siis regullitakse nad enam-vähem nii et hea oleks.... siis
pidigi selline probleem olema.
|
|
|
gollum
huviline
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 16.01.09 15:04
|
|
|
sellist asja ma ei olegi veel kuulnud..
peab asja uurima hakkama...siis küll hea kui see probleem lahendatud saab
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 16.01.09 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
2,5 R5tdi'd pole at'na kahjuks neliveosena tehtud, seega saab jutt olla ainult esiveolisest. |
See nüüd küll paika ei pea. A6 on küll olemas 2.5 R5 quattro, 100 peal tõesti ei ole.
edit. lugesin uuesti ferdinandi postitust ja AT´na vist tõesti ei ole.
|
|
|
mariomk
huviline
Registreerunud 14.04.12
Asukoht: Rannu - Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 (C4) 1994 2.5 TDI
|
postitati 17.04.12 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: gollum
kui nüüd aus olla siis huvitaks üks asi veel kui juba küsimiseks läks..
nimelt siis 2.5 TDI 103kW
hommikuti kui auto on öölabi seisnud ja eelsüüteküünlad taha võtab on käivitamine kui mee lakkumine aga kui on auto peale sõitu seisnud mõne tunni
siis on vaja päris pikalt starterit kedrata ennem kui vedu võtab..aga käima läheb alati..
äkki oskab keegi lahendust pakkuda..
olen poole kõrvaga kuulnud et mingi elektroonika jubin annab ajule märku et mootor soe ja siis käivitab ilma eelsüüteta..et osad vennad olevat selle
jubina eemaldanud või välja vahetanud ning siis asi lahendatud...on see jutt õige`?? |
Endal ka sama jama. Pean kapoti alt mingi küünalde juhtme lahti võtma, et küünlad peale paneks ja siis läheb jälle käima ilusti. Kas ise ka annab
selle asja vastu midagi teha(kergelt ja odavalt) või peaks elektriku juurde minema? Tuleks lasta mingi lüliti salongi tuua?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 17.04.12 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mariomk
Tsitaat: | Algselt postitas: gollum
kui nüüd aus olla siis huvitaks üks asi veel kui juba küsimiseks läks..
nimelt siis 2.5 TDI 103kW
hommikuti kui auto on öölabi seisnud ja eelsüüteküünlad taha võtab on käivitamine kui mee lakkumine aga kui on auto peale sõitu seisnud mõne tunni
siis on vaja päris pikalt starterit kedrata ennem kui vedu võtab..aga käima läheb alati..
äkki oskab keegi lahendust pakkuda..
olen poole kõrvaga kuulnud et mingi elektroonika jubin annab ajule märku et mootor soe ja siis käivitab ilma eelsüüteta..et osad vennad olevat selle
jubina eemaldanud või välja vahetanud ning siis asi lahendatud...on see jutt õige`?? |
Endal ka sama jama. Pean kapoti alt mingi küünalde juhtme lahti võtma, et küünlad peale paneks ja siis läheb jälle käima ilusti. Kas ise ka annab
selle asja vastu midagi teha(kergelt ja odavalt) või peaks elektriku juurde minema? Tuleks lasta mingi lüliti salongi tuua? |
Vaata siia. See asjandus peaks aitama. Vaata ka süüde enda masinal üle, ehk liiga hiline.
|
|
|
|