pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 21.04.04 11:54
|
|
|
a6 1997-2003 vastupidavus?
Olen uue auto ostu mõtetega natuke uurinud esindustest ja hooldustest (lisaks foorumites olevatele teemadele) ja tahaks a6 omanikelt küsida praktilise
kogemuse põhjal infot:
1. veermiku vastupidavus. olen aru saanud, et 8 õõtshooba maksavad kokku 12000 ning neid tuleb Eesti tingimustes vahetada 2-3 aasta tagant.
Ühesõnaga õõtsa läbiminek ei ole sel juhul mingi ootamatu paari kilo maksma minev õnnetus, vaid tavaline regulaarne asi nagu 15000km õlivahetus,
millega peab alati arvestama.
Tahtsin küsida, kas tõesti on nii, et igal uuema a6 omanikul on tulnud õõtsa läbimineku üllatustega kokku puutuda ning 10k remondid ei ole üldse
haruldane?
Minu C4-l maksab õõtsapuks 70.- ja tekibki küsimus, et kas veermiku juppide vahetus on kordades suurem?
2. Elektroonika. Igasugu elektroonika läheb läbi nagu elektrooniline gaas, Audi Concert Stereo, Cruise Control ja lõpetades kojamehe mootorite ja
tulepesuritega. Kogu see loetelu on ühe 1999 a6 2,5-aastane ajalugu hoolduses vahetatud juppidest
Kas elektroonika ongi nii väikse töökindlusega, et 5 aastat vanal autol pead iga poole aasta tagant mõned jupid välja vahetama?
Küsin seepärast, et auto on endale jõukohane, kütuse ost on normaalne aga tundub mõttetu, kui aastas 10k veermiku ja elektroonika juppide vahetusele
kulutad. Okei, äkki on eelmine omanik just õõtsad ära vahetanud ja saad 2 aastat sõita aga siiski....
Ootan omanike kommentaare ja kogemusi.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 21.04.04 12:37
|
|
|
esisilla tükid saab praegu juba 7,5 kiloga terve jooksu. Tükkide kulu ei saa ära jagada aastate väid ikka läbisõidu peale. Elektroonika ei ole kõige
tugevam külg uuematel autodel. Õhukulumõõtjaid ja drosselklapi mootorid on suht sage probleem. Päris palju ollakse ise süüdi, sest pannakse nn K&N
õhufiltreid, mis õhumõõtja tuksi keeravad. Aga kui ise normaalselt autot kasutada või mingit läbiaetud autot ei osta, siis asi nii hull ei ole.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 21.04.04 19:06
|
|
|
Kas terve jooksu all mõtled remondikomplekti, mis niiöelda hulgi ostes odavam?
Ma arvan, et 100 000km peale 7,5k kogu esisilla juppide vahetamiseks ei ole väga suur summa ehk siis minu puhul 3 aasta tagant. Kui aga 30 000km
tagant läheb läbi, siis paneb mõtlema, kas tasub autot osta.
Keegi rääkis, et ei vahetanud kõiki korraga, siis läksid õõtsad üks-haaval läbi ning lappis. Ning kui 8-nda ära vahetas, oli juba esimene jälle
tuksis.
Tundub, et remondikomplekt ainuke õige asi ja siis pikalt mureta.
KN juttu rääkis ka Aava aga see rohkem enda teadmatus ja lollus, kui paned peale.
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.04.04 19:59
|
|
|
elektroonika nüüd küll nii nõrk pole...nii palju kui ma sellega sõit olen,ei ütleks et mõni asi ei töötaks...aga remondi hinnad vastavad nagu ikka
auto hinnaga..kallis auto,kallid jupid
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 21.04.04 20:05
|
|
|
kaua sõitnud oled?
ja mis veermikku juppe selle aja jooksul vahetanud oled?
|
|
|
goblin
huviline
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: nelivedune
|
|
Riio12
huviline
Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDI
|
postitati 21.04.04 20:20
|
|
|
Kõik mis liigub, kulub... ja hästi. 2000a. 2,5TDI autom. ise sõitnud 25t. läinud: starter 3k, automk. elektroonika 7k, parem hoovastik 4tk. Forsis 5k,
signa. Ja on minemas vasak esi- ja tagumised hoovad puksid, taga kojamehe mootor/pesu, külma mootoriga põõrded kõiguvad 700..1400 (ei tea mis). Lisaks
ei tööta esitulede pesu, välis tem. näit.
Valmistun varsti 125t km hoolduseks ..psühholoogiliselt (hind teada)
Aga kui sõidan olen rahul... no kohe väga rahulik
|
|
|
goblin
huviline
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: nelivedune
|
postitati 21.04.04 20:36
|
|
|
Tsitaat: |
Esialgne postitaja Riio12
2000a. 2,5TDI autom. ise sõitnud 25t. läinud: starter 3k, automk. elektroonika 7k, parem hoovastik 4tk. Forsis 5k, signa. Ja on minemas vasak esi- ja
tagumised hoovad puksid, taga kojamehe mootor/pesu, külma mootoriga põõrded kõiguvad 700..1400 (ei tea mis). Lisaks ei tööta esitulede pesu, välis
tem. näit.
|
Aru ma ei saa - mul on sama aasta A4 Avant - ise sõitnud sellega pea
40000 km - mul on läinud:lähitule pirnid, õli vastavalt Audi nõuetele, filtrid jms. kaasnev . 2 (loe:kaks) tõsisemat probleemi on olnud: õhulugeja (mille sain tänu tuttavatele 1500EEK vahetatud) ja
kojameeste süsteem (kui mälu ei peata, siis kuskil 2000 EEK-i ümber). Siin tekib mul nüüd küsimus - kas A6 (teadaolevalt kõrgema klassi auto) on
nõrgem, kui A4?? Üldse on mu eelmised Audid olnud ka suht koospüsivad (suuremalt jaolt on müüdud tuttavatele, kes ei kurda ka absoluutselt). Mis teete
nende autodega, et nad niimoodi lagunevad???? 
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.04.04 20:55
|
|
|
vot ei tea antud a6-l millega mul mingid kogemused on on vahetatud mõned puksid jne ja nagu ikka tehno hoole + see talv klapikambrikaane tihendid [
mingi moega lendasid nad vahelt minema,ja hakkasid õli ajama] mudu tipptopp
|
|
|
m7000
huviline
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 228KW Q
|
postitati 21.04.04 21:14
|
|
|
ostke komplekt minu käest.... 6500 k a4, a6, passat...
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 22.04.04 06:07
|
|
|
Riio12: huvitav on see, et ühe silmapiiril oleva 1999.a. a6 hoolduse ajaloos on täpselt samad asjad: signa, tagakojamehe mootor ja pesu, esitulede
pesu.... ja õõtsad aga see on loomulik.
Paistab, et on tegu tüüpveaga. Ainuke asi on see, et kui konkreetne auto osta, siis on lootust, et need asjad on juba vahetatud ja nüüd ehk kestab.
120 000km hooldus min 7000.- ja esinduses 12 000.- ?
goblin: C4 on ülivastupidav võrreldes uuema A6-ga. Veermiku osa on lollikindel ja kui midagi läheb, siis kulud ei ole suured.
raigo: palju tihendi vahetus maksis? (kui saladus pole, siis kes vahetas)
|
|
|
v20se
huviline
Registreerunud 12.08.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.04.04 10:24
|
|
|
Siit veel 1 hääl juurde esisilla erilise mitteõnnestumise lahtrisse.
Olen kulgenud oma autoga praeguseks 3,5 aastat ning 100000km. Ostmisel (sn 140000) hakkasin planeerima esisilla pisikese kolksu likvideerimist ning
pärast kahte aastat auto pidamist oli ring peal. Tugevalt üle 10K juppide peale. Kõik pidin ära vahetama, et vaikust majja saada. Nüüd tundub, et
midagi jälle hakkab märku andma. Kõrini.
Üks lollus, mida ma ei plaani enam teha, on mingeid odavaid õõtsasid sinna alla osta. Sest see praegu jälle pisut kolksuma hakkav õõts oli mul kuskilt
"soodsast kohast" ostetud. Teiste puhul sai ikka klaviteedile rõhku pööratud ja hinda mitte eriti vaadatud. Siis aga oli mul vist mingi
mõistuse vaheaeg.
Ei ole nii rikas, et odavat asja osta ja oma närve sellega rikkuda ning aega raisata.
Üldse on selle..... aga ok, see on ju audi foorum 
|
|
|
v20se
huviline
Registreerunud 12.08.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.04.04 10:45
|
|
|
Tsitaat: |
goblin: Aru ma ei saa - mul on sama aasta A4 Avant - ise sõitnud sellega
pea 40000 km. Siin tekib mul nüüd küsimus - kas A6 (teadaolevalt kõrgema klassi auto) on nõrgem, kui A4?? Üldse on mu eelmised Audid olnud ka suht
koospüsivad (suuremalt jaolt on müüdud tuttavatele, kes ei kurda ka absoluutselt). Mis teete nende autodega, et nad niimoodi lagunevad????
|
Sõidame mööda Tallinna tänavaid
Vaata sellele autole esiotsa alla ja sealt vaatab vastu selline konstruktsioon, mille kohta mul pole sõnu. 4 õõtshooba? Geesus, milleks ometi???
Ma ei taha siin fleimi üles kakkuda, aga miks osadel kvaliteetautodel saadakse kahe õõtshoovaga sillageomeetriaga oluliselt parem sõidumugavus,
teelpüsimine ja kõik sellega seonduv? Vastupidavus kaasneb kõige sellega. Kui ikka mingi ajuvähiga insener projekteerib autole veermikkusse 2,5 korda
rohkem liikuvaid (ja loomulikult ka kuluvaid) detaile, kui tegelikult vaja oleks, siis tekib mul pisut küsimusi, eksole.
Kõik oleks ilmselt ilus peegelsiledal bahnil cruisides, aga kahjuks pole see reaalne elu. Ka mitte ainult Eestist rääkides.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 22.04.04 17:00
|
|
|
B- kati õõtsadega on selline kogemus, et peavad vastu 5 - kuni 40 tuh. km. Soovitan vahetajalt garantiid küsida. Kui kuskilt ise odavalt sebid, siis
vaevalt pärast ümber vahetada tahetakse. Firmad kes pidevalt Audidega tegelevad need enam-vähem teavad mis firma B-osa kestab.
|
|
|
Dante
huviline
Registreerunud 15.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant'99
|
postitati 26.04.04 11:33
|
|
|
99 aasta Avantiga olen kulgenud nüüd 2 aastat (hetkel läbisõit 108tuh) ja remokulu on olnud selle aja peale ca 10K (Eurostis) + õlivahetused.
Selle raha eest siis vahetatud 2 või 3 õõtshooba ja veepump koos hammasrihmaga.
Ja sõites olen ikka igati ettevaatlik, st. auke proovin vältida. Samuti Tln-s valin liiklemiseks pigem parema teekattega teid, kuigi need ei pruugi
olla üldse otseteed.
Kuna elektroonikat suurel hulgal pole, siis pole ka midagi sealt katki läinud.
Ise olen igati rahul masinaga, aga müümise peale paneb rohkem mõtlema selle kasko, mitte vastupidavus. Krt, 2 aastat pole midagi juhtunud ja olen 33K
maksnud selle eest. Karm ikka.
Seega, kui kellegile pakub 99 aasta A6 Avant 1.8T huvi, siis andke teada.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 28.04.04 13:41
|
|
|
Tänud kõigile, kes vastasid.
Kuna tagasiside oli positiivne, siis tõenäoliselt võtan selle auto ära:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Audi+A6+Avant/id=68891
Otsuse poolt oli see, et elektroonikat piisavalt (eriti südamelähedane on Solar katuseluuk, mis mõnusalt puhus välisõhku, kui auto seisis). Võiks
muidugi olla kompuuter peal ja ka quatrro, kuid selliste erisoovidega vaevalt nüüd leiab endale sobivat.
Auto ajaloo sain Eurostist ja Revalist teada, nii et läbisõit õige. Loodame, et nüüd kohe lagunema ei hakka.
8000km pärast sees hammasrihma vahetus, nii et see kulub tuleb igal juhul teha. Kas keegi oskab soovitada kohta, kus teha?
Varsti müügis ka Audi 100 avant 2,6 avant.
|
|
|
peep
klubiliige
Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 28.04.04 18:50
|
|
|
Olen kahte C5 masinat pidanud ja alla 100 t. ls. juures pole sildadega mingeid probleeme tekkinud. Üle selle ei tea, esimese müüsin maha ja teine just
sai ümmarguse numbri ette. Sama sillaga '98 Passatil tuli kogu sillaring peale 35 t. km. järel ära vahetada (garantii, tasuta) aga peale seda
kestis 100 t. ilusti, siis varastati ära ehk edaspidist saatust ei tea.
Minu arust poleks 10 k. C5 Audi puhul just mingi eriline remoarve, alternatiiv on osta iga kolme aasta tagant uus Mazda 6 ja olla ise rahul.
|
|
|
|