Lehekülgi: 1 2 |
omaaudi6
huviline
Registreerunud 12.01.09
Kasutaja on eemal
|
|
LAHENDATUD: teeninduses keerati küünal pesas puruks - kes maksab??
Lugu järgmine! Viisin audi a6 2003 a oma teenindusse ja seal oli küünalde vahetus vajalik ja siis venis parandusaeg juba pikale ja kui uurima
hakkasin, et mis toimub - selgus et küünal oli keeramisel pesas katki läinud :
Kuna olen naissoost ja asjadest ei jaganii palju midagi , küsiks asjalikku nõu. Et ega sellest autole midagi halba pole et nii juhtus ja et kas
peaksin nõustuma täielikult tööraha nõudega , või on see ikka keeraja süü??
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: omaaudi6
Lugu järgmine! Viisin audi a6 2003 a oma teenindusse ja seal oli küünalde vahetus vajalik ja siis venis parandusaeg juba pikale ja kui uurima
hakkasin, et mis toimub - selgus et küünal oli keeramisel pesas katki läinud :
Kuna olen naissoost ja asjadest ei jaganii palju midagi , küsiks asjalikku nõu. Et ega sellest autole midagi halba pole et nii juhtus ja et kas
peaksin nõustuma täielikult tööraha nõudega , või on see ikka keeraja süü?? |
Et midagi asjalikku öelda on vaja palju rohkem täpsustusi millel, kuidas ja mida juhtus ning mis olid/on kordategemise tagajärjed!?
Aga üldjuhul on selline asi paratamatus ning keerajal otsest süüd ei ole, kuna küünlad kipuvad kinni jääma ning lahtikeeramisel võivad puruneda, eriti
diislitel kus see asi on suht tüüpiline ning asja parandamiseks on vaja plokikaan maha võtta.
Samas paljudel juhtudel tulevad küünlad koos keermega välja ning selle parandamine eeldab samuti plokikaane eemaldamist.
Sellest on autole halba, isegi väga halba, enne kui asi 100% korras ei ole siis ei tohi seda mootorit käima panna!!!
Seega kui soovid asjalikku nõuannet siis tuleb ka asjalikud üksikasjad kirja panna.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
Mitte paha pärast, aga ehk juks11 selgitab neid tagamaid veel.
Mul tekiks endal küll küsimus, et teenindus ju ei näe ette küünla purunemist ja siis kui auto on 20 a. vana. Omanik ju iseenesest ei vastuta, et
küünal puruneb. Töömees otseselt ehk ka mitte, kuigi on seotud sel moel, et tema just keeras. Saan ka aru, et tuleb kaas maha võtta ning see ka suur
ja keerukas töö(võrreldes küünlavahetusega), kuid miks peab just omanik selle kinni maksma? Ehk teenindus ise? Miskit garantiid ka vist ei ole
sellisel juhul?
Igatahes kui leiad võiamluse tuua välja erinevad tahud analoogsetel juhtumitel, siis oleks nii mitmelgi asjad selgemad 
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Mitte paha pärast, aga ehk juks11 selgitab neid tagamaid veel.
Mul tekiks endal küll küsimus, et teenindus ju ei näe ette küünla purunemist ja siis kui auto on 20 a. vana. Omanik ju iseenesest ei vastuta, et
küünal puruneb. Töömees otseselt ehk ka mitte, kuigi on seotud sel moel, et tema just keeras. Saan ka aru, et tuleb kaas maha võtta ning see ka suur
ja keerukas töö(võrreldes küünlavahetusega), kuid miks peab just omanik selle kinni maksma? Ehk teenindus ise? Miskit garantiid ka vist ei ole
sellisel juhul?
Igatahes kui leiad võiamluse tuua välja erinevad tahud analoogsetel juhtumitel, siis oleks nii mitmelgi asjad selgemad |
Kui kaan maha võtta siis saab asjale ka 100% garantii ning kuni järgmise murdumiseni on kõik ok.
Sama lugu on ju rattapoltidega, kui need lahti ei tule ning keerad ja lähevad puruks siis see ei ole selle inimese süü kes neid lahti keeras, kuna
probleem EI OLE KEERAJAS VAID KEERATAVAS, sama asi ka küünlaga...
Ehk siis seda asja peab nii vaatama, kui töövõtted on õiged ning sama asi oleks võinud juhtuda iga inimesega kes seda keeranud oleks siis probleem on
järelikult autos ja seega maksab see kes autot omab ja sellega sõita tahab.
Kui aga küünla sissekeeramisel keerati küünal valesse keermesse ja selle tagajärjel läks keere tuksi siis see on konkreetselt keeraja süü, mitte
keeratava, sest õigeid töövõtteid kasutades ning kellegi teise käes, ei oleks asjad nii läinud.
Samas olen ise keeranud 2,5TDI eelsüüteküünla välja, kõik oli täpselt nii nagu pidi olema (tuli ilusti ja kergelt välja), kui küünal käes oli siis
nägid, et plokikaane sees olev keere oli küünla küljes, sellisel juhul ei saa ju keeraja süüdi olla, viga on siiski autos endas!!!
Ps. Küünlad lähevad just uuematel autodel, olen isiklikult näinud pea tutikat 3,0TDI mootorit millel läks küünal sisse puruks, kuna tegemist oli
garantiiautoga siis läks asi garantiisse.
|
|
|
|
RaidoB4
Bännitud
Registreerunud 20.01.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
|
Kõik oleneb sinust endast, kui aktiivne sa oled. Kui pikale see parandusaeg venis? üle päeva või mõni tund üle?
Kui sa oleks kohe hakanud rääkima et misasja, teie keerasite ja teie süü, ma tõin auto siia et see korda tehtaks mitte katki, siis oleks lootust et
ise ei pea midagi maksma. Aga eks nad vaatavad klienti ka, kui ta on vagusi ja midagi ei räägi, siis ikka väänavad kliendi süüks selle. Sugulane käis
aastaid tagasi ühe opeliga ülevaatusel ja seal tallati piduritoru katki, öeldi et mine tee korda ja tule tagasi. Nemad oma süüd ei tunnistanud.
Nüüd tagant järgi on raske midagi enam teha. Kui sa ei ole veel neile midagi maksnud, siis ütle et sa olid arvastanud et saad auto teatud ajal tagasi
ja sul oli vaja mingile ärikohtumisele minna ja nüüd jäid tänu sellele mingist tähtsast lepingust ilma ja kui te ei taha et enam siia ükski Audi ei
tule siis ma ei taha mingit arvet jne. Selline jutt õigel hääletoonil teeb imesid 
Samas see küünlavahetus võib päris kalliks minna, kui nad nüüd seda keerates kätte ei saa siis tuleb see läbi puurida, uue keermega puks panna küünla
jaoks, aga siis peab juba mootori ka alt lahti võtma et metallipuru silindrisse ei jääks.
Aga anna teada, mis saab/sai
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RaidoB4
Samas see küünlavahetus võib päris kalliks minna, kui nad nüüd seda keerates kätte ei saa siis tuleb see läbi puurida, uue keermega puks panna küünla
jaoks, aga siis peab juba mootori ka alt lahti võtma et metallipuru silindrisse ei jääks.
Aga anna teada, mis saab/sai |
Kas sellise töö puhul mitte plokikaant maha ei võeta? Kuidas see metallipuru sinna karterisse satub sellisel juhul?
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... 
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
|
Kindlasti oleks pidand sind seal enne hoiatama et eslline asi võib juhtuda.
RaidoB4 ei ole nende üü et see piduritoru katki läks kuna sinu sugulase auto oli järelikult hooldamata.
Tsitaat: | Algselt postitas: RaidoB4
. Sugulane käis aastaid tagasi ühe opeliga ülevaatusel ja seal tallati piduritoru katki, öeldi et mine tee korda ja tule tagasi. Nemad oma süüd ei
tunnistanud.
ka alt lahti võtma et metallipuru silindrisse ei jääks.
Aga anna teada, mis saab/sai |
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
RaidoB4
Bännitud
Registreerunud 20.01.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Kas sellise töö puhul mitte plokikaant maha ei võeta? Kuidas see metallipuru sinna karterisse satub sellisel juhul? |
Oleneb mootorist, mõnel lihtsam alt lahti lasta, kui pealt hakata kogu kupatust lahti võtma
|
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Mitte paha pärast, aga ehk juks11 selgitab neid tagamaid veel.
Mul tekiks endal küll küsimus, et teenindus ju ei näe ette küünla purunemist ja siis kui auto on 20 a. vana. Omanik ju iseenesest ei vastuta, et
küünal puruneb. Töömees otseselt ehk ka mitte, kuigi on seotud sel moel, et tema just keeras. Saan ka aru, et tuleb kaas maha võtta ning see ka suur
ja keerukas töö(võrreldes küünlavahetusega), kuid miks peab just omanik selle kinni maksma? Ehk teenindus ise? Miskit garantiid ka vist ei ole
sellisel juhul?
Igatahes kui leiad võiamluse tuua välja erinevad tahud analoogsetel juhtumitel, siis oleks nii mitmelgi asjad selgemad |
Kui kaan maha võtta siis saab asjale ka 100% garantii ning kuni järgmise murdumiseni on kõik ok.
Sama lugu on ju rattapoltidega, kui need lahti ei tule ning keerad ja lähevad puruks siis see ei ole selle inimese süü kes neid lahti keeras, kuna
probleem EI OLE KEERAJAS VAID KEERATAVAS, sama asi ka küünlaga...
Ehk siis seda asja peab nii vaatama, kui töövõtted on õiged ning sama asi oleks võinud juhtuda iga inimesega kes seda keeranud oleks siis probleem on
järelikult autos ja seega maksab see kes autot omab ja sellega sõita tahab.
Kui aga küünla sissekeeramisel keerati küünal valesse keermesse ja selle tagajärjel läks keere tuksi siis see on konkreetselt keeraja süü, mitte
keeratava, sest õigeid töövõtteid kasutades ning kellegi teise käes, ei oleks asjad nii läinud.
Samas olen ise keeranud 2,5TDI eelsüüteküünla välja, kõik oli täpselt nii nagu pidi olema (tuli ilusti ja kergelt välja), kui küünal käes oli siis
nägid, et plokikaane sees olev keere oli küünla küljes, sellisel juhul ei saa ju keeraja süüdi olla, viga on siiski autos endas!!!
Ps. Küünlad lähevad just uuematel autodel, olen isiklikult näinud pea tutikat 3,0TDI mootorit millel läks küünal sisse puruks, kuna tegemist oli
garantiiautoga siis läks asi garantiisse. |
Velje poldi puruks keeramisel on see asi nii ja naa. Kui käin ühes ja samas kohas rehve vahetamas 2 korda aastas. Kui on liiga kõvasti kinni keeratud,
siis sama asutuse süü. Samas kui inimliku jõuga lahti ei tule ja esimese asjana võetakse 2 meetri pikkune torujupp pikenduseks ja polt katki, siis on
nagu ikka keeraja süü. Esmalt võiks nagu muud lahendused ära proovida (koputamine ,rähniga meiseldamine, kuumutamine, keemia jne...) Sama on ka
küünaldega, kui on halb liigipääs ja ajad võtme nurga all peale ja hakkad murdma siis on ju vale töövõte. Samas ega sa kunagi teada ei saa kes ja
kuidas asjale lähenes. PS kui ikka ülevaatusel piduri toru katki sõtkuti, siis täna jumalat et see ei juhtunud siis kui kedagi üle tee laskma oleks
hakanud. Sõbral jooksis ülevaatuspunkti lähedal ühe passati tagaratas üle kapoti. Vana oli eelmine päev rattalaagreid vahetanud (juu siis keeras
koonuslaagi pisu kõvasti kinni) sai ülevaatuselt läbi (ei tea muidugi missmoodi) ning peale ülevaatuspunkti 500 meetri pärast jooksis tagaratas alt ja
tuttava audist risti üle. 
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Minu jutt kehtib siis kui töövõtted on õiged ja kõiki muid variante on proovitud.
Loomulikult on paljusid neid juhtumeid võimalik ette ennnustada (kui tuleb raskelt lahti või ei liigu üldse), siis tuleb loomulikult kliendiga enne
asja arutada, see on juba iseenesest mõistetav aga mina pidasin silmas neid variante kus enne mingit märguannet ei ole nagu see kus keerad koos
keermega välja!
Kirjutasin ju esimeses postis, et asja täpseid tagamaid on vaja teada, enne kui midagi öelda!
|
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
|
Olen isegi aastaid servises töötanud ja kah küünlaid koos keermega välja keeranud.Teg jah tuleks klienti hoiatada enne seda tööd ette võttes ka
võimalikest komplikatsioonidest.Kogemusi silmas pidades soovitaksin küünlaid vahetada kui mootor külm sest alumiinjum teadaolevalt paisub
kuumaga.Küünlad läbipõlemisel võivad ka pesasse kinni paisuda et nii ja naa.Võta siis kinni kelle süü.
|
|
|
omaaudi6
huviline
Registreerunud 12.01.09
Kasutaja on eemal
|
|
Ma ei ole veel autot kättegi saanud. Nimelt viisin kell 9.00 parandusse et esimesed piduriklotsid vahetada ja korraline õlivahetus ära teha - ja
mainisin et veedaku ka miks auto külmaga nii halvasti käima läks ja et helistagu ennem kui hakkavad seda parandama. kuna nad ei helistanud siis
helistasin ise 10.45 ja küsisin kui kaua veel auto teeninduses on ja siis öeldi mulle et vahetatakse küünlaid ja et 1,5 tundi läheb veel . Kui kell
hakkas 12.30 lähenema läksin juba teenindusse tagasi ja siis ootasin veel kohapeal tunnikese ennem ja siis läksin uuesti küsima et mis toimub ja siis
samal ajal tuli üks töömees ja ütles et küünal läks katki!!!!!!!
et siis ka minu küsimus orienteeruvate ajakulude kohta õlivahetuse, piduriklotside ja küünalde vahetuse kohta!
Praegu ajab mind nii kurjaks aga see , et mind isegi ei teavitatud et kas ma tahan küünlad vahetada - vaid hakati parandama - mina aga pean nüüd ilma
autota istuma , ja oma homsed hommikused toimingud ära jätma või edasi lükkama!!
Aidake mind hüva nõuga!
|
|
|
RaidoB4
Bännitud
Registreerunud 20.01.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: omaaudi6
... mainisin et veedaku ka miks auto külmaga nii halvasti käima läks ja et helistagu ennem kui hakkavad seda parandama...
Praegu ajab mind nii kurjaks aga see , et mind isegi ei teavitatud et kas ma tahan küünlad vahetada - vaid hakati parandama
Aidake mind hüva nõuga! |
Kui ütlesid et enne parandamist helistagu siis on nende süü et nad enne luba ei küsinud.
Ja ilmselt nad hakkasidki vaatama et mis viga on et auto halvasti käivitub, sellepärast need nad maha tahtsidki võtta et kontrollida. Ma arvan et kui
nad oleksid hakanud uusi peale panema siis oleksid nad helistanud. See on ju ka narr et helistavad ja küsivad kas me küünlad võime maha keerata et
neid kontrollida või helistavad viie minuti pärast uuesti, et kas küünlajuhtmeid võime katsuda jne
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RaidoB4
Kui sa ei ole veel neile midagi maksnud, siis ütle et sa olid arvastanud et saad auto teatud ajal tagasi ja sul oli vaja mingile ärikohtumisele minna
ja nüüd jäid tänu sellele mingist tähtsast lepingust ilma ja kui te ei taha et enam siia ükski Audi ei tule siis ma ei taha mingit arvet jne. Selline
jutt õigel hääletoonil teeb imesid  |
  
See jutt on sama hea kui see, et kui mul oli telekas remondis siis ei näinud ma Wiking Loto võidunumbreid ja seega jäin ilmselt peavõidust ilma.
Sõidad bussiga Tallinnast Tartusse ning bussil läheb rehv tühjaks, kas siis nõuad sama väitega bussifirmalt oma hiigelkasumi välja!?
Kui sina tekitad avarii ja sõidad minu autole otsa. Mu auto tehakse küll tasuta korda aga mul oli selle 1,5 kuu jooksul täpselt 197 ärikohtumist kuhu
ma nüüd minna ei saanud, kas hüvitad need asjad mulle!?
Kui ma võtan endale selleks ajaks rendiauto, kas maksad selle kinni!?
Kui ma nõuan neid asju kohtu kaudu siis mõlemil juhul jään ma kaotajaks ning sa ei pea mulle midagi maksma, sest otsene kahju (auto kordategemine)
mulle korvatakse aga kaudne kahju jääb nii nagu see on, sest elus ikka juhtub.
On olemas mitmet laadi kahjujuhtumeid, ühed on otseselt tegija süü, teised on sellised mis lihtsalt juhtuvad ja ei ole otseselt töö teostaja süü.
Ma olen autodega seotud olnud üle 10 aasta ja sellel ajal palju kuulnud ja näinud ning tean kuidas asjad lõpuks ikka lahenevad, osad enne kohtut,
teised peale kohtut.
Olen näinud ka palju ekspertiisilahendeid!
See jutt ei ole paha pärast aga sellise suhtumisega ei jõuta mitte kuhugi. Sellise jutuga meie töökotta sisenedes saadetakse klient koju ning lastakse
tal kirjalik avaldus kirjutada. Seda selleks, et jut pärast ei muutuks ning oleks meil hiljem mingi tõendusmaterjal kliendi sõnadele.
Seega mis iganes ei juhtu siis lahendada tuleb asju mõistvalt ja sõbralikult, muidu ei jõua asjaga kuhugi...!!!
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RaidoB4
Tsitaat: | Algselt postitas: omaaudi6
... mainisin et veedaku ka miks auto külmaga nii halvasti käima läks ja et helistagu ennem kui hakkavad seda parandama...
Praegu ajab mind nii kurjaks aga see , et mind isegi ei teavitatud et kas ma tahan küünlad vahetada - vaid hakati parandama
Aidake mind hüva nõuga! |
Kui ütlesid et enne parandamist helistagu siis on nende süü et nad enne luba ei küsinud.
Ja ilmselt nad hakkasidki vaatama et mis viga on et auto halvasti käivitub, sellepärast need nad maha tahtsidki võtta et kontrollida. Ma arvan et kui
nad oleksid hakanud uusi peale panema siis oleksid nad helistanud. See on ju ka narr et helistavad ja küsivad kas me küünlad võime maha keerata et
neid kontrollida või helistavad viie minuti pärast uuesti, et kas küünlajuhtmeid võime katsuda jne |
See juba on õige jutt, suht nii see võiski olla.
Ega kui meile tuleb auto mille viga kindel ei ole siis ikka proovitakse asju ning alles siis kui asi teada on siis räägime kliendiga, et kas võime
selle asja vahetada. Vastasel juhul peaks töömes, terve remondi aja, kliendiga telefoniühenduses olema.
Aga mainin veelkord, et nii vähese info põhjal ei saa keegi midagi asjalikku öelda!!! Me pole siiani teada saanud kas tegu on bensiinimootoriga või
diiselmootoriga ning millisega neist.
Samas ei tea me kuidas asjad hetkel on, kuidas küünal murdus jne jne jne.
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: omaaudi6
....mina aga pean nüüd ilma autota istuma , ja oma homsed hommikused toimingud ära jätma või edasi lükkama!!
Aidake mind hüva nõuga! |
nojah, sellise probleemiga auto ei sõida sul vb isegi mitu nädalat, enne kui korda tehakse.
aga tegelikult, juhtub mehaanikas alati kõik põhjusega - vaja ongi selgeks teha põhjus, miks küünal ära lagunes.
siiski ma paneks oma raha mehaaniku lolluse peale , mitte asja väljamõelnud
inseneri.....
|
|
|
|
omaaudi6
huviline
Registreerunud 12.01.09
Kasutaja on eemal
|
|
Audi on A6 avant 2,5 TDI 12/2003 120kw,
Küünla murdumise asjaolusid ei tea - tean vaid et 10.45 helistades nad vahetasid juba küünlaid ja et 13.20 teavitati töödejuhatajat küünla
purunemisest minu juuresolekul - nii et kui kaua siis aega läheb nende küünalde vahetamisega kas tõesti 3 tundi - tean et nad ei võtnud seni ühtegi
teist autot vahele.
Eelmisel korral läks õlivahetsu koos filtriga 45 min, piduriklotside aega ma ei tea.
|
|
|
erikhi
huviline
Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,8 quattro aut
|
|
Lõbusad soovitused siin jah .
Hea, et asi teenenduses juhtus. Oleks abikaasa küünlaid hakanud näppima, oleks ilmselt lahutus käes olnud.
Jutust saan aru, et luba küünlaid puutuda anti lausega: " Vaadake, miks auto külmaga halvasti käivitub.". Kahju, et nii läks, süüdi pole keegi.
|
|
|
RaidoB4
Bännitud
Registreerunud 20.01.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Sama lugu on ju rattapoltidega, kui need lahti ei tule ning keerad ja lähevad puruks siis see ei ole selle inimese süü kes neid lahti keeras, kuna
probleem EI OLE KEERAJAS VAID KEERATAVAS, sama asi ka küünlaga...
|
Sinu jutust tuleb välja, et remondikulud peaks küünlalt välja nõudma, et ta katki läks   
Kui meeldib asju nii ajada, siis edu. Mina teen nii nagu mina õigeks pean, ja siiamaani olen hakkama saanud. Tänapäeva maailmas ei jõua
ninnunännutamisega kuhugi.
Kui töökodades on tööl mingid noored nolgid kes midagi ei tea. Üritavad siis õõtshooba kinni keerata, uurib et kuidas seda teha, ma ütlen et hoian
eeblit, saab kiiremini, siis ütleb et ei ole vaja, saan hakkama. Mina ju maksan tema aja kinni. On siis normaalne kui ühte polti keeratakse pool tundi
kinni? Ei ole.
Peace
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: omaaudi6
Audi on A6 avant 2,5 TDI 12/2003 120kw,
Küünla murdumise asjaolusid ei tea - tean vaid et 10.45 helistades nad vahetasid juba küünlaid ja et 13.20 teavitati töödejuhatajat küünla
purunemisest minu juuresolekul - nii et kui kaua siis aega läheb nende küünalde vahetamisega kas tõesti 3 tundi - tean et nad ei võtnud seni ühtegi
teist autot vahele.
Eelmisel korral läks õlivahetsu koos filtriga 45 min, piduriklotside aega ma ei tea. |
Õlivahetus koos nullimisega umbes 30min.
Esiklotside vahetus umbes tunnike, koos kelkude puhastamisega.
Küünalde vahetus sellel autol on ehk mingi 30 min kuni tunnike, peast ütlen hetkel ja võin nati eksida.
Eks see ülejäänud aeg kulus asja päästmisele, ehk siis prooviti pooleks läinud küünalt lihtsamalt kätte saada.
Kui see asi õnnestus ning Sa peaksid maksma 2 lisatöötunni eest siis võib asja lugeda vägagi õnnelikult lõppenuks ja kõik peaksid õnnelikud olema, et
nii kegelt pääseti.
Muidugi diisli puhul ei pane küünal autot soojast peast lonkama, kui ta muidugi rõhku pidas ja survet välja ei lasknud.
Kordan veel, et nii vähese info põhjal ei saa keegi siin mingit õiglast infot jagada, me ju ei tea siiani mis selle küünlaga juhtus ja miks seda välja
keerama hakati!?
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RaidoB4
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Sama lugu on ju rattapoltidega, kui need lahti ei tule ning keerad ja lähevad puruks siis see ei ole selle inimese süü kes neid lahti keeras, kuna
probleem EI OLE KEERAJAS VAID KEERATAVAS, sama asi ka küünlaga...
|
Sinu jutust tuleb välja, et remondikulud peaks küünlalt välja nõudma, et ta katki läks   
Kui meeldib asju nii ajada, siis edu. Mina teen nii nagu mina õigeks pean, ja siiamaani olen hakkama saanud. Tänapäeva maailmas ei jõua
ninnunännutamisega kuhugi.
Kui töökodades on tööl mingid noored nolgid kes midagi ei tea. Üritavad siis õõtshooba kinni keerata, uurib et kuidas seda teha, ma ütlen et hoian
eeblit, saab kiiremini, siis ütleb et ei ole vaja, saan hakkama. Mina ju maksan tema aja kinni. On siis normaalne kui ühte polti keeratakse pool tundi
kinni? Ei ole.
Peace |
Noorte süüks asja ajada on vägagi vale, meil näiteks kõige noorem töötaja on VÄGA ASJALIK ning teeb oma tööd VÄGA korralikult. Ta on meil muideks
ainus kes võtab RS6'si pilbasteks (mootori koos kastiga maha ning siis veel mõlemad asjad algosadeks) ja paneb kokku tagasi, samuti on tal palju muid
töid mida keegi teine pole teinud ega tee.
Tavatöödele on etteantud tööajad ning ei ole vahet kui kiiresti või aeglaselt seda tehakse, tööaeg on juba ette teada, seda juhul kui ei esine
kõrvalasjaolusid.
Jah, Sinu jutus on kah point olemas aga see kehtib siis kui töömees asja kohe üldse ei jaga ning paneb asjadega vägagi puusse. See on ka põhjus miks
meil on vaid kindlad automargid mida teeme, sest ma kohe üldse ei saa aru kuidas enamus töökodasid teevad kõiki autosid, eriti veel tänapäeva
autosid...
Ega ma siin teemas ei väidagi, et see ei ole töökoja süü, räägin vaid seda, et kõik sõltub asjaoludest, mida aga hetkel siin teemas veel mainitud ei
ole ning samuti soovitan asja rahumeelselt lahendama asuda!
Ja see küünlalt raha välja nõudmine on sama lugu nagu lapse ja koeraga, peremees maksab! Samas võib seda küünlatootjalt või Audi tehasest nõudma
hakata aga seda vastust teab vist igaüks...
|
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
|
Kunagi viisin oma vana audi õlivahetusse ja muuseas ütlesin, et vaadaku mis seal tagaratta juures viskab. Asi lõppes sellega, et auto tagaratas aeti
tungi peale, velg oli rummu küljes kinni, hakati taguma ja kangutama, auto kukkus tungi pealt maha - tulemuseks küljekarp, piduriketas jne... Kas siis
minu viga oli, et ütlesin, et vaadake mis sellel tagarattal viga on??? Põhjenduseks toodi, et minu viga, et velje tsenter nii kõvasti kinni hoidis ja
,et enamvähem maksku ma kinni ka nende kõveraks läinud tungraud kinni. Pärast korralikku Peessse!!!! saatmist hakati alles mõtlema, et kust uut
ketast saaks ja kuidas küljekarbi korda saaks ja kes ära värviks jne... Lambaid on peaaegu igas teeninduses, aga noh eks tegijal ikka juhtub. Ise
tegelen köögimööbliga, kui seinakappe paigaldan ja tüübliauk peaks juhet betoonseinas tabama, siis ma ju ei ütle kliendile, et sinu süü et juhe selle
koha peal oli ja üldsegi sinu juhe mitte minu, et tavaliselt peaks juhtmed olema lae all mitte 2 meetri peal.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RaidoB4
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Sama lugu on ju rattapoltidega, kui need lahti ei tule ning keerad ja lähevad puruks siis see ei ole selle inimese süü kes neid lahti keeras, kuna
probleem EI OLE KEERAJAS VAID KEERATAVAS, sama asi ka küünlaga...
|
Sinu jutust tuleb välja, et remondikulud peaks küünlalt välja nõudma, et ta katki läks   
Kui meeldib asju nii ajada, siis edu. Mina teen nii nagu mina õigeks pean, ja siiamaani olen hakkama saanud. Tänapäeva maailmas ei jõua
ninnunännutamisega kuhugi.
Kui töökodades on tööl mingid noored nolgid kes midagi ei tea. Üritavad siis õõtshooba kinni keerata, uurib et kuidas seda teha, ma ütlen et hoian
eeblit, saab kiiremini, siis ütleb et ei ole vaja, saan hakkama. Mina ju maksan tema aja kinni. On siis normaalne kui ühte polti keeratakse pool tundi
kinni? Ei ole.
Peace |
Sinu jutujärgi tuleb aga see välja, et kui ülevaatuspunktis su opeli piduri toru puruneb, siis on selles süüdi ülevaatuse teostaja mitte, et sa pole
viitsind oma roostetand toru vahetada.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rulamees
Kunagi viisin oma vana audi õlivahetusse ja muuseas ütlesin, et vaadaku mis seal tagaratta juures viskab. Asi lõppes sellega, et auto tagaratas aeti
tungi peale, velg oli rummu küljes kinni, hakati taguma ja kangutama, auto kukkus tungi pealt maha - tulemuseks küljekarp, piduriketas jne... Kas siis
minu viga oli, et ütlesin, et vaadake mis sellel tagarattal viga on??? Põhjenduseks toodi, et minu viga, et velje tsenter nii kõvasti kinni hoidis ja
,et enamvähem maksku ma kinni ka nende kõveraks läinud tungraud kinni. Pärast korralikku Peessse!!!! saatmist hakati alles mõtlema, et kust uut
ketast saaks ja kuidas küljekarbi korda saaks ja kes ära värviks jne... Lambaid on peaaegu igas teeninduses, aga noh eks tegijal ikka juhtub. Ise
tegelen köögimööbliga, kui seinakappe paigaldan ja tüübliauk peaks juhet betoonseinas tabama, siis ma ju ei ütle kliendile, et sinu süü et juhe selle
koha peal oli ja üldsegi sinu juhe mitte minu, et tavaliselt peaks juhtmed olema lae all mitte 2 meetri peal. |
Vot see mahakukkumine on otseselt tegija süü ning sellise asja peab töökoda korvama, koos tagajärgedega.
Selline asi on otsene töötegija süü, sest kui keegi teine oleks seda teinud siis tõenäoliselt poleks seda juhtunud. Samas ilmselt ei pandud
tõkiskingasid ning muid eeskirju ei jälgitud.
Nendel kahel (teemaalgataja ja Sinu) juhtumitel on vahe sees!!!
Kui keegi meie omadest kukutab auto tõstukilt maha või sõidab autoga kuhugi otsa siis on see otseselt meie süü ning ei toimu mingit arutamist, asi
läheb meie kuludel kordategemisele ja seda kiiremas korras!!!
|
|
|
|
230Ott
huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Espace 4; Scenic II
|
|
Fakt on see, et alates CDI mootorite tootmise algusest on hõõgküünalde välismõõdud viidud väga minimaalseteks. Iga töökoda, kes üritab kaasaegse
diiselmootori eelsüüteküünalt vahetada, riskib plokikaane mahavõtmisega. Ka kõiki õigeid töövõtteid järgides. Üldiselt peaks maksma isik, kes eelistab
sellist tehnikat omada ja kasutada.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|