Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: `02 Audi A6 27tQ 184kw (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1678)
terall
huviline



Registreerunud 25.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.09 12:02 Tsiteeri
`02 Audi A6 27tQ 184kw



Kindlasti kohe tuleb siia selline soovituste rahe, et kasuta otsingut vms. Kuid mis sellest kasu, igal pool vaid kirjutatakse, et ei soovita, kallis ülal pidada ja osta pigem 4.2 V8 jne jne jne.

Kuid rääkigem nüüd asjast :), ühes teemas oli tehtud juttu andurite tööst, nad vist ei tahtnud eriti koostööd teha või siis ainult lühikest aega. Ja see oli ka ainuke viga, mis ma välja lugesin selle mootori vigade kohta.

Kütusekulust (hiljem kk) oli ka juttu, kuid minuarust ma ei näe kütusekulus suurt probleemi!? Linn 35% ja mnt 65% ja kk 9,5-10,5l/100km-le :) Mul isa A6 2,6Q võtabki rohkem kütust (tegu siis `97 aasta vanema kerega veel).

Plussid oleks kindlasti super mootor, mis veab seda keret, mugavus ja kõik muu mis käib nn saksa kvaliteedi juurde.

Endal on plaan tegelikult soetada umbes midagi sellist, just turboga mootorit. 4,2 oleks tegelikult täiesti mõeldav, kuid kas on vaja tõesti nii paljut sinna kapoti alla?

Aga tegelikult tahaksin ikkagi kuulda kogemusi 2.7tQ omanikelt (ja palun ärme lähtume sellest ütlusest, et iga L*ts kiifab oma v*ttu vms), kuulda sooviks hooldutööde kohta, suuremad vead jne jne, kõik mis puudutab selle mootoriga seonduvat.

Ette tänades, Kristo. Head seda aastat ka :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jetLine
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 4,2 V8 q

postitati 10.01.09 12:48 Tsiteeri


Ise sõidan sellega. Vahepeal oli müügis ka, aga kuna otsest vajadust müügiks ei olnud ja pakkumised, mis tulid, olid naljanumber, siis otsustasin edasi sõita :)

Mina ei kurda. Endal mingeid andureid vms. veel lennanud ei ole (ptui-ptui-ptui). On lennanud pigem sellised tavaasjad, mis lihtsalt oma vanuse tõttu saba annavad. Kliimapump näiteks, kohe ootab ees rooliotsade jne. vahetus. Põhimõtteliselt olengi kuluvosasid vahetanud. Pole need hooldusarved ka nii kosmos midagi. Rihmavahetus ja sellega seonduv oli natuke valusam laks, aga kuna see on pikalt ette teada, et see tuleb, siis on võimalik rahakott selleks ette valmistada.

Ühesõnaga, mina ei kurda, võimsamat ka esialgu ei taha. See võib aga tulla sellest, et ma pole lihtsalt 4,2`ga sõitnud :P

Kes kütusekulu järgi autot ostab, see vaadaku pigem mingi teise auto peale, sest sellised mehed ei kannataks ilmselt ka seda välja, et see maanteel ca 9 ja linnas ca 12-13 võtab. Rahulikult sõites :cool: Kütusekulust aga pole mõtet rääkida, see tuleneb juhist selle auto puhul. Sõbranna suudab sinna teinekord imenumbreid ette saada :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 10.01.09 13:02 Tsiteeri


Mis seal ikka masin korralik.
Ise oleks ka peaaegu selle mootoriga ostnud.
Masinal oli vähe vigasi küljes ja hinnas ka tingida ei saanud.
Siis läksin 4,2 vaatama ja oli kõik parem sama raha eest ja võtsin siis 4,2L
2,7 maksavad turbod ~13K tk ja vahetada on üldiselt mõtet koos kui nad vanadusse surnud.
See nagu valusam väljaminek kui peaks juhtuma.
Eks see ole alati kinni konkreetses masinas mis kätte juhtub.
Veab saad korraliku kui mitte siis hakkab raha minema.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
terall
huviline



Registreerunud 25.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.09 22:30 Tsiteeri


jetLine, mis hinnaklassi rihmavahetus jäääb? umbkaudselt muidugi :) ja see kk värk on tõesti täpselt nii, kuidas juhil tuju :D

Aga jah, paistab, et ega keegi siin eriti laita ei taha, kindlasti nö riskigrupp suurem, sest tõesti, kui peaks midagi turbodega juhtuma, siis on puuks, või üks kõik mis vidinatega mootoris :).

Aga eks ootame kevadet ja siis vaatame, äkki siis klubis üks 2.7tQ juuuuuuures:cool:

Aitäh senistele vastajatele :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jetLine
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 4,2 V8 q

postitati 10.01.09 23:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: terall
jetLine, mis hinnaklassi rihmavahetus jäääb? umbkaudselt muidugi :)


Mul oli seal arvel veel muid asju ka, kuid kokku oli vist see miski 16k. Ei tea täpselt, palju sellest otseselt rihmavahetusega seotud võis olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 11.01.09 08:41 Tsiteeri


Pole see andurite teema ühtigi nii hull kui Sa just kõike korraga ei vaheta.Kallimatest on EGT andurid mida on 2 tk. ja maksavad ca 3000 tk. A6 peal millel on 2,7tt mootori lahjem versioon neid andureid nii tihti ei kulu.Rihmavahetus sellel isendil ca 8000 eek
Igal juhul sellist autot ostes pead oskama arvestada et hooldused ja remondid(mootoril)on kordades kallimad kui näiteks 2.8
Edu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
terall
huviline



Registreerunud 25.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.09 06:28 Tsiteeri


Tänud, igatahes nüüd vähe selgem see pilt :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.7% - SQL: 69.3%]