Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
postitati 10.01.09 12:59
Soovitavalt sama mootori kubatuuri ja silindrite arvuga doonori pealt soovitaks kellad hankida. Tahho tõenäoliselt hakkab segast peksma kui 4
silindrise auto peale 5 silindriselt masinalt maha võetud kella hakata paigaldama. Spido peal peaks ka olema sama lõppkiiruse arv kui hetkel peal
olevaltel kelladel (240/260/280) olenevalt võimsusest.
XZN M16
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
postitati 10.01.09 13:21
Hei,
Kui B4 blokki kasutada siis spido valetama ei hakka. Valetama hakkab B3 blokiga, kuna ratta läbimõõt on B3-l väiksem ja spido impuls saadakse nö ratta
veovõllilt. Spidobloki taga on kleeps kus kirjas impulsid/kilomeetrile, kui need kattuvad, pole probleemi. B3-l ja B4-l on impulside arv kilomeetrile
erinev.
Tahhoka kohta ei hakka spekuleerima. Ühel kelldeblokil olid küll thumbler-lülitid 4,5,6sil, aga need võisid olla ka trip compuga seotud.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 25.3% - SQL: 74.7%]