Lehekülgi: 1 2 |
Suun
huviline
Registreerunud 24.07.05
Asukoht: Tartu&Turku
Kasutaja on eemal
Auto: MB E280
|
|
sven66
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.09 18:37
|
|
|
Kas peab ette kandma Sulle kui ületab 300kw piiri?
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
|
Suun
huviline
Registreerunud 24.07.05
Asukoht: Tartu&Turku
Kasutaja on eemal
Auto: MB E280
|
postitati 09.01.09 18:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Caliban
Kas peab ette kandma Sulle kui ületab 300kw piiri? |
??? Ei sa ei pea midagi ette kandma, lisalt tundsin huvi kes kokku ladus mootori jne...?
- Täpsiracing Team - Sponsored By RedBull
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.09 18:48
|
|
|
Helista omanikule ja küsi.
|
|
|
|
mihmu
huviline
Registreerunud 25.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Peugeot 2008
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.09 18:56
|
|
|
Tartu ac gäng Matiga eesotsas ehk oskab ka kommenteerida. Räägi Mati ja Rst-ga
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 09.01.09 18:57
|
|
|
Kus sinu 320KW loom
on
|
|
|
Suun
huviline
Registreerunud 24.07.05
Asukoht: Tartu&Turku
Kasutaja on eemal
Auto: MB E280
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.09 19:02
|
|
|
Kui keeruline on 10 klahvivajutust teha (oldskuul nokia) ja omanikult küsida? (Maik nagunii loeb ja irvitab seda teemat )
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 09.01.09 19:04
|
|
|
Küsi omaniku käest kui osta tahad - milles ma kahtlen.
Mis puutub ehitustegevusse, siis selle on teinud omanik ise ja väga korralikult peab lisama!
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 09.01.09 19:07
|
|
|
Suun krt. Eesti keelt sa ju VEEL oskad? Ja helistamise jaoks peaks kah raha jaguma, juhul kui juba essiostuplaanid. Et ürita nagu... 
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Suun
huviline
Registreerunud 24.07.05
Asukoht: Tartu&Turku
Kasutaja on eemal
Auto: MB E280
|
postitati 09.01.09 19:10
|
|
|
no rahunege maha nüüd...:S...Kui küsida kah ei või milleks siis selline rubriik on üldse....??? Võite lukku ja ära kustutada selle teema sain oma
vastused jätte juba....
- Täpsiracing Team - Sponsored By RedBull
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.09 19:35
|
|
|
Ärge olge nii vaenulikud. Tean ise ka Suuni ajalugu aga see ei tähenda, et kõik turtsuma peavad. Rahu ja hoolivust!
Marko
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.09 08:49
|
|
|
minu jaoks on imelik, et kulunud on kõvasti aega ja raha, kuid tegemata on jäänud õige chip ja pingis seadistamine/mõõtmine.
Kuid loomulikult on asja hind selline (odav), et pole vist viisakas vinguda.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 10.01.09 14:36
|
|
|
Vale koht arutamiseks aga antud soft, mis sellel autol peal on, näeb ette rs2 tehnikat minu teada.
Ehk minu arvates on natukene "tsippist" mööda järgmised asjad:
pihustid: 386ccm asemel 412ccm
nukkad: rs2 nukkade asemel 7A väljalase ning aan org sisselase
turbo: k24/7200 asemel gt30r
map: 300kPA asemel 400kPa
bensiinirõhk: 3.8bar asemel 4.0bar
Lisaks õhulugeja survepoole peal.
Aga kõik see eelnev ei tähenda, et see auto kehvalt liiguks. 
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.09 14:56
|
|
|
ma ei tahtnud ka sugugi vaielda ja toonitan veel, et asi 100% ja enamgi veel enda hinda väärt, lihtsalt imestasin, et nüüdseks kus meil Eestis on 4wd
pink ja võimalus ka softi muuta reaalajas, ja ei pea mitte kopeerima mingit softi, mis kellegi teise ägeda auto peal jube hästi toimis, on see viimane
samm tegemata jäetud.
Ja väga võimalik, et spets softiga võib sealt juurde saada ~5-10hj, kuid võib ka ~50hj.
280-300 kw mootorist saab sellise konfi juures välja ka suht suvalise chipiga, millel rõhupiirang on kõrgel või eemaldatud ja pihustiajad piisavalt
suured.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 10.01.09 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
nüüdseks kus meil Eestis on 4wd pink ja võimalus ka softi muuta reaalajas |
Saan ma õieti aru, et Eestis on motronicut seadistada oskav inimene nüüd olemas?
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.09 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
nüüdseks kus meil Eestis on 4wd pink ja võimalus ka softi muuta reaalajas |
Saan ma õieti aru, et Eestis on motronicut seadistada oskav inimene nüüd olemas? |
mina oskan öelda seda, et minu koostööpartner Saksas saab neid teha reaalajas ilma siin kohal olemata, on ju infoajastu ja nt rs2 seadistamas käies,
ajakuluga 2-3h saime saadud tulemuste/parameetrite järgi (edastades need siis programmeerijale) katsetada 3 erinevat softi - tõsi tulemused
varieerusid vist ~10kw ja 20-30Nm piires, kuid muutusi oli ka küttesegus, just lõpupööretel, et väga üle ei ujutaks ja samas väga lahjaks ei jääks,
samuti jõukõvera tõus (turbo rakendus) varieerus ~50-100rpm olenevalt softist.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 12.02.09 19:22
|
|
|
Maik palju sa sinna sisse ladusid??umb kaudu puhtalt tehnika näol siis.
|
|
|
Maik
huviline
Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 14.02.09 10:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
Maik palju sa sinna sisse ladusid??umb kaudu puhtalt tehnika näol siis.
|
palju!
|
|
|
rakkim
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4e
|
postitati 11.03.09 18:47
|
|
|
täna sattusin netis peale teemale, kus mainiti, et see S4 on varastatud! ?
Tekkis küsimus, et kas signa/immo olid peal või kas on teada kuidas viidi kas treiler või nööriotsas vaikselt majast eemale vms?
Ei leidnud paremat kohta kus küsida siis postitasin siia.
|
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 11.03.09 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rakkim
täna sattusin netis peale teemale, kus mainiti, et see S4 on varastatud! ?
Tekkis küsimus, et kas signa/immo olid peal või kas on teada kuidas viidi kas treiler või nööriotsas vaikselt majast eemale vms?
Ei leidnud paremat kohta kus küsida siis postitasin siia. |
Vaata S I I A !
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |