Lehekülgi: 1 2 |
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 20.04.04 06:51
|
|
|
Audi 100-moto probleem-LAHENDATUD !
Viga siis selles et 5 silinder ei tõõta ,kui põõrded alates 3000pööret.Küünlad uued,küünlajuhtmed uued,pihusti korras.
Kui keerata pritsepea juurest pihustitoru töötava mootoriga lahti ,siis peaksid põõrded langema,1-4 langeb ,kuid 5 silinder jäävad põõrded samaks.Viga
tekkis peale mootori diagnostikas käimist. Milles viga?
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 20.04.04 07:09
|
|
|
Aidake palun,kes teavad.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 20.04.04 07:15
|
|
|
Torud äkki valesti ühendatud
Toomas
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 20.04.04 07:19
|
|
|
Proovi küünlaid ja küünla juhtmeid omavahel vahetada, väidad, et uued aga krt neid uusigi teab. Pihusti otsad võid ka ringi pista, ma mõtlen siis pea
juurest, siis näha kas viga hüppab mõnda teise silindrisse. Mootori surved mõõda ka üle, kui võimalik, endal sai mõõdetud alles ja hea üllatus oli,
nüüdseks saanud sünt õliga 20 kilo maha ajada ja surved 14,5-15 enne, kui ostsin olid miski 12.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 20.04.04 07:29
|
|
|
Mina ilmselt alustaks sellest, et tõmbaks pihusti välja ja vaataks kas sealt miskit ikka pritsib. Üldiselt ei tahaks eriti uskuda, et ühte silindrisse
ei tule kütust. Tõenäolisemalt ikka siis kõrgepingega mingi probleem. Nagu juba öeldud küünlajuhe või ka küünal ise.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 20.04.04 08:06
|
|
|
Äitähh,kes mind nii kiiresti aitasid.
Viga oli nimelt selline, et 5-nda silindri küünlajuhe oli süütepooli juhtme peal ja sealt juba kulunud .
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 21.04.04 05:58
|
|
|
Teema uuesti aktuaalne.Nimelt see oli üks vigadest ,mis avastasin.Nüüd sai pihustid üle kontrollitud,uus jagajakaan,rootor,küünlajuhtmed
kontrollitud.Asi läheb järjest hullemaks,enne ei töötanud alates 3000pöördest üks silinder,nüüd juba siis kui käima panna,ometigi,kui käiva motol
ükshaaval küünlajuhtmeid ära võttes põõrded langevad nagu peabki.Kahtlustan juba juhtröhuregulaatorit,mida on juba 4 tk vahetatud või siis
mahuandur,mida vist teatavasti muidu ei sa vahetada kui koos jagajaga.Paluks veel abi 
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 21.04.04 06:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja MEEMEES
Teema uuesti aktuaalne.Nimelt see oli üks vigadest ,mis avastasin.Nüüd sai pihustid üle kontrollitud,uus jagajakaan,rootor,küünlajuhtmed
kontrollitud.Asi läheb järjest hullemaks,enne ei töötanud alates 3000pöördest üks silinder,nüüd juba siis kui käima panna,ometigi,kui käiva motol
ükshaaval küünlajuhtmeid ära võttes põõrded langevad nagu peabki.Kahtlustan juba juhtröhuregulaatorit,mida on juba 4 tk vahetatud või siis
mahuandur,mida vist teatavasti muidu ei sa vahetada kui koos jagajaga.Paluks veel abi |
Kõigepealt tuleks tuvastada kas tõesti vaid üks silinder ei taha tööd teha. Tavaliselt kipub just vastupidi olema st, et väikestel pööretel ei tööta.
Kui tõesti vait üks silinder ei taha tööd teha siis võib juhtrõhuregulaatori ja jagajaanduriga tegelemise ära unustada. Siis ikka viga kusagil mujal.
Nagu juba öeldud küünlad/juhtmed/ äärmisel juhul ka jagajakaan või ka pihusti.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 21.04.04 07:15
|
|
|
Kui nüüd kohapeal auto käib,siis kõik korras 5 silindrit töötavad aga kui gaasi anda ja liikuda ,siis ei tööta kas 1 või 2 silindrit.Eile kuulsin ka
korra kui õhupuhasti paukus-see viitab juhtröhuregulaatorile.Ei hakka teemat uuesti panema aga selle regulaatori takistus peaks olema 21,5 oomi,aga
kuidas kontrollida membraani ?
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 21.04.04 08:06
|
|
|
membraani saab nii et imed ühest august ja vaatad kas võtab keele sinna kinni vaaaumiga või ei
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 21.04.04 08:11
|
|
|
Jep membraan katki,puhu või ime aru ka ei saa et midagi takistaks.Aga kas neid membraane müüakse eraldi?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 21.04.04 16:12
|
|
|
juhtrõhregulaator ei ole ettenähtud remontida ja sinna sisse ei ole mitte ühtegi asja saada.
Küsiks aga seda,kas klapivahed panid ikka paika enne kui mootori kokku lappasid? Sellel motol minuteada veel hüdrosid ei ole.
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 21.04.04 18:47
|
|
|
Kas jagajat kontrollisid, pean silmas ristilõtku, mul oli jama kunagi sellega. Tühikäigul töötas norm ja üle 3000p/min töötas, aga vahepeal tõrkus ja
paukus.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.04.04 05:57
|
|
|
Nii,eile sai siis tarts200 juures proovitud teisi küünlajuhtmeid,-tulemus null,siis sai käidud Varuosamehe juures,proovisin teist
juhtröhuregulaatorit-tulemus null,terve komplektuusi küünlajuhtmeid-tulemus null.Täna proovin ka teise jagaja ära ja teised pihustid,kui need ka ei
aita ,siis ma ei tea enam mida vaja vahetada.
TO:quattro
Kui teine plokikaan peale sai pandud siis ei hakkanud klapivahesid üldse puutuma.
Kui diagnostis käisin kahtlustas mees küll et 5 -silindri klapivahe on nagu kinni,kindel ta ka endas ei olnud.Aga ma ei sa sellest aru,miks siis mul
üks päev sõitis viimasepeal,kuid nüüd mitte?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.04.04 06:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja MEEMEES
Nii,eile sai siis tarts200 juures proovitud teisi küünlajuhtmeid,-tulemus null,siis sai käidud Varuosamehe juures,proovisin teist
juhtröhuregulaatorit-tulemus null,terve komplektuusi küünlajuhtmeid-tulemus null.Täna proovin ka teise jagaja ära ja teised pihustid,kui need ka ei
aita ,siis ma ei tea enam mida vaja vahetada.
TO:quattro
Kui teine plokikaan peale sai pandud siis ei hakkanud klapivahesid üldse puutuma.
Kui diagnostis käisin kahtlustas mees küll et 5 -silindri klapivahe on nagu kinni,kindel ta ka endas ei olnud.Aga ma ei sa sellest aru,miks siis mul
üks päev sõitis viimasepeal,kuid nüüd mitte? |
Klapivahe null? See tähendab vist, et klapivahet ei olnud? Sellisel juhul jääb klapp soojal mootoril avatuks ja põleb kole ruttu ära. Piisab lausa
mõnekümnest kilomeetrist.
Alustuseks võta kompressomeeter ja mõõda surved ära. Kui nendega korras siis kaeva muid asju edasi.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 22.04.04 06:02
|
|
|
Kas bena filter pole umbes. Või on bena pump töö lepingu üllesse
ütelnud.
Aga jah, kõige pealt mõõda silindri surved ikka ära ja siis bena surve süsteemis.
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.04.04 06:04
|
|
|
Arvangi et see kõige õigem tegu olekski-klapivahed ära mõõta.Ma ainult ei mäleta enam kui palju oli siisse -ja väljalaske klapivahe külma mootoriga?
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.04.04 06:06
|
|
|
Oot,diagnostis mõõdeti ära .
1sil-8,5
2sil-7,5
3sil-7,3
4sil-7,3
5sil-6,5
Pression en bar.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.04.04 06:16
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja MEEMEES
Oot,diagnostis mõõdeti ära .
1sil-8,5
2sil-7,5
3sil-7,3
4sil-7,3
5sil-6,5 |
Viiendas küll oluliselt vähem, kuid sellest peaks mootori normaalseks tööks täiesti piisama. Millal sellised tulemused saadi? On peale seda mõõtmist
palju sõidetud? Klapi põledes võib kompressioon kähku kukkuda.
Klapivahed tuleks muidugi kahtluse korral kähku üle vaadata ja lähtuda tuleks printsiibist, et pigem olgu natuke suurem, kuid mitte mingil juhul
pisutki väiksem!
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 22.04.04 06:19
|
|
|
5-sil 6,5 on ikka nati vähe, aga jah, sõitma ta peaks veel ilust.
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.04.04 06:22
|
|
|
Minuteada,minimaalne kompressioon peaks olema 8,2.Eelmisel mootoril oli nii 10-11,5
Tulemused mõõdeti nädal tagasi ,kuid autoga on sõidetud,ca 100km.Ikkagi oleks vaja klapivahemööte.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 22.04.04 07:59
|
|
|
Ei saa aru = Minuteada,minimaalne klapivahe peaks olema 8,2 =
Pigem ikka kompresioon min 8.2 atm.
Mul oli enda vanal vabalt hingaval ka 12-13 atm. Turbokal pole mõõtnud. Peaks ka mõõtma kuna moto käib ka kuidagi kahtlaselt. Kahtlustan ka juhtrõhu
regulaatorit, kuna käivitamine on väga vaevaline ja tõmme pole ka nagu see õige ja kütet võtab ka nagu tiba palju.
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.04.04 08:04
|
|
|
Ei ole juhtregulaator,kuna eile sai teist proovitud,kui oleks siis hakkaks õhupuhasti paukuma,kuna ma neid 4 tk juba vahetanud.
Praegu vahetasin ühe pihusti välja,ja praegu kõik korras,aga surved ja klapivahed tuleb ikkagi ära mõõta,enne kui hilja.
Ps.Eelmises postituses vead parandatud.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.04.04 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja MEEMEES
Ei ole juhtregulaator,kuna eile sai teist proovitud,kui oleks siis hakkaks õhupuhasti paukuma,kuna ma neid 4 tk juba vahetanud.
Praegu vahetasin ühe pihusti välja,ja praegu kõik korras,aga surved ja klapivahed tuleb ikkagi ära mõõta,enne kui hilja.
Ps.Eelmises postituses vead parandatud. |
Siis ikkagi viga pihustis?
Kõige mõistlikum oleks kõik pihustid välja tõmmata ja vaadata kas nad ikka pritsivad ühtemoodi. Kui kõik korraga väljas siis paistavad erinevused
jube hästi silma. Võibolla ei ole kütusesurve piisav ja mõni kehvem pihusti ei anna suurematel pööretel piisavalt peale?
Siinkohal küsin ka kas kellelgi on sobivat manomeetrit pumba surve mõõtmiseks? Pump undab juba jupimat aega, tundub, et ka surve on väike, aga tahaks
siiski üle mõõta. Ja kui palju see surve peab 134kw mootori puhul olema?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|