Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Nelikvedu tagaveoks? (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 5252)
inqontrol
huviline



Registreerunud 07.09.07
Asukoht: türi
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.09 06:38 Tsiteeri
Nelikvedu tagaveoks?



Kas on selline asi kuidagi võimalik et 4veolisest tagaveoline teha ?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 06.01.09 06:53 Tsiteeri


Ikka on, keskdiffer kinni keevitada ja esimesed veovõllid metsa visata ja ongi tagavedune. Aga arvestama peab sellega, et Audi kaalujaotusega ei taha auto tagavedusena mitte otse sõita ning tagumised veovõllid ei ole mõeldud üksinda kogu autot edasi liigutama. Kunagi kui mul Kuubikul esimene veovõlliots purunes, siis sõitsin keskdiffer lukus tagaveolisena ja lumes oli üsna keeruline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 06.01.09 10:58 Tsiteeri


Vast peavad need veovõllid vastu ikka, aga kas nii diffrit keevitades nö blokksild ei teki, et mõlemad rattad koguaeg korraga veavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 06.01.09 12:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
Vast peavad need veovõllid vastu ikka, aga kas nii diffrit keevitades nö bloksild ei teki, et mõlemad rattad koguaeg korraga veavad?


Sa ei saanud ilmselt asja nõksust aru. Diffri keevitad ikka käigukastis kokku, et esi ja taga sild koos veaksid ja siis viskad esimesed pool assid minema. Taga differ toimetab originaalis edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Xippy
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 06.01.09 13:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
Vast peavad need veovõllid vastu ikka, aga kas nii diffrit keevitades nö bloksild ei teki, et mõlemad rattad koguaeg korraga veavad?


Rahulikult sõites vb tõesti, aga kui juba teha selline pull, et 4WD -> RWD, siis arvan, et on mingi põhjus, mis ei ole rahulikult kulgemiseks. Oleneb ka mootorist, kuid julgen väita, et juba mingi lahjem V6 keerab need veovõllid varsti kõveraks. Kindlasti oleneb ka konkreetsest autost. Tean et 80Quattrotel need tagumised väga paksud küll ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ellar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ 20V

postitati 06.01.09 14:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Xippy
Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
Vast peavad need veovõllid vastu ikka, aga kas nii diffrit keevitades nö bloksild ei teki, et mõlemad rattad koguaeg korraga veavad?


Rahulikult sõites vb tõesti, aga kui juba teha selline pull, et 4WD -> RWD, siis arvan, et on mingi põhjus, mis ei ole rahulikult kulgemiseks. Oleneb ka mootorist, kuid julgen väita, et juba mingi lahjem V6 keerab need veovõllid varsti kõveraks. Kindlasti oleneb ka konkreetsest autost. Tean et 80Quattrotel need tagumised väga paksud küll ei ole.


Mis moodi siis S audid saavad teha täisgaasil starte nii, et tagumised käivad täiega ringi, pluss veel tagadiffer lukustatud !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 06.01.09 14:29 Tsiteeri


Mina ei pidanudki aru saama ja ei saa siiani sellest quattro värgist 100% aru ja vahet pole ka - mul on tagaveoline BMW. Aga kahtlane tundub küll nt tagaveoline Sigar, mis isegi esiveolisena on väga hea ronija ja seda ilmselt tänu kaalujaotusele. Mootor ripub eespool esirattaid ja tagaots on selline, et tõsta käsitsi üles ja kui see nüüd tagaveoline ka oleks, siis metshaigur saaks ka lumes paremini hakkama. Ja fun'i mõttes on vist sellise über-ülejuhitavaga ikka suht raske isegi driftida......kohe ots ümber iga nurga peal.

AGA, kui mõni differ niisama vedeleb ja huvi on, siis võib ju proovida ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 06.01.09 14:56 Tsiteeri


http://www.youtube.com/watch?v=4fkoDoVLNp8
Tagasillaveoga s2.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuuno
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi200 2,2turbo/ 121 kw ja audi allroad 2.5,132kw.2003a

postitati 06.01.09 14:58 Tsiteeri


hmmm kui sa hakkad audit tagaveoliseks tegema siis jääb küll mulje ,et keegi on järvejääl kukkunud ja põrutada saanud.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 06.01.09 15:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ellar
Mis moodi siis S audid saavad teha täisgaasil starte nii, et tagumised käivad täiega ringi, pluss veel tagadiffer lukustatud !

See tuleb sellest, et kohaltvõtul (eriti kui rattad ringi käivad) ei ole veovõllide koormus kaugelt nii suur kui 2-3-4 käiguga läbi üha julmema õhuseina kiirendades. Kardaane ei murta ka stardis vaid ca poole veerandmiili peal. Ma arvan, et motorgeek.com oli see koht kus on been-there-done-that kirjeldus RWD Audi majandusest. Suvaline stock sigar 100 võib-olla tõesti veovõlle murda ei jõua, kuid seegi pole välistatud. Lahja mõte on see igal juhul - tagavedu ei tee mitte midagi mida nelikvedu ei suudaks paremini teha, lihtsalt veidi rohkem jõudu on vaja...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 06.01.09 16:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ellar
Tsitaat:
Algselt postitas: Xippy
Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
Vast peavad need veovõllid vastu ikka, aga kas nii diffrit keevitades nö bloksild ei teki, et mõlemad rattad koguaeg korraga veavad?


Rahulikult sõites vb tõesti, aga kui juba teha selline pull, et 4WD -> RWD, siis arvan, et on mingi põhjus, mis ei ole rahulikult kulgemiseks. Oleneb ka mootorist, kuid julgen väita, et juba mingi lahjem V6 keerab need veovõllid varsti kõveraks. Kindlasti oleneb ka konkreetsest autost. Tean et 80Quattrotel need tagumised väga paksud küll ei ole.


Mis moodi siis S audid saavad teha täisgaasil starte nii, et tagumised käivad täiega ringi, pluss veel tagadiffer lukustatud !

Kui tagadiffer lukus, siis veavadki mõlemad tagumised võrdselt, mitte ei saa üks nendet veel rohkem vatti. Siiski, kui taga sild lukus, saavad ka esimesed rattad veel väänet. Ja kui jutt S peale läks, siis arvan, et S'il suuremad veovõllid, kui A80 2.0Q'l. Uuematel S'del ju veojõu jaotus 40/60 niigi, seega ka suuremad tagumised veovõlliotsad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 06.01.09 16:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audihunt
Kui tagadiffer lukus, siis veavadki mõlemad tagumised võrdselt, mitte ei saa üks nendet veel rohkem vatti. Siiski, kui taga sild lukus, saavad ka esimesed rattad veel väänet. Ja kui jutt S peale läks, siis arvan, et S'il suuremad veovõllid, kui A80 2.0Q'l. Uuematel S'del ju veojõu jaotus 40/60 niigi, seega ka suuremad tagumised veovõlliotsad.


Ja millel põhineb antud väide. Uuematel S'del ju veojõu jaotus 40/60 niigi, seega ka suuremad tagumised veovõlliotsad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 06.01.09 16:50 Tsiteeri


keegi teab urs4 veojõu jaotust ütelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 06.01.09 17:07 Tsiteeri


ABS (Adna Baba Skasala) andmetel 60taha 40 ette peaks kõikidel Audidel olema (kui on nelivedu )
Ärge maha lööge kui eksin :)


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 06.01.09 17:10 Tsiteeri


UrS4-l on kasutusel torsen differ ja selle veojõud jaotub samamoodi nagu tavalisel vabadiffril ehk võrdse haardumise ja võrdse sillakoormuse korral 50:50. Lihtsalt momendi jagamisel on torsendiffril piirsituatsioon 20:80, mis tavadiffri korral on see 0:100. Kuid torseni piirsituatsioon 20:80 ei tähenda, et alati jääb 20% ühele sillale. Kui ühel sillal jääb ratas õhku, siis sinna oluliselt momenti kanda ei saa, seega ka ei ole midagi edasi kanda teisele sillale ning masin ei liigu kuhugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silver7
huviline



Registreerunud 13.04.04
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90,bmw,hundai,zas,vaz,volvo

postitati 06.01.09 18:16 Tsiteeri


Kas on ikka mõtet tagaveoliseks teha? Kui oled tegija ja teadja isegi siis jääb minul sellisest teguviisis arusaamatuks .Tagaveolistest ju puudus ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.01.09 19:34 Tsiteeri


Ärge nüüd teemaalgataja ilmselt õllekannu taga sündinud hüpoteetilisest küsimusest nii leili minge. Tal pole ju autotki. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inqontrol
huviline



Registreerunud 07.09.07
Asukoht: türi
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.09 20:45 Tsiteeri


Ma uurisin kas ja kuidas on võimalik, ma ei ole öelnud, et ma nelikveolist audit tagaveoliseks teha tahan, plaan oli passati kerepeale panna audi 2.2 turbo ja siis passat tagaveoliseks teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 06.01.09 21:01 Tsiteeri


:o:D
No tule taevas appi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 06.01.09 21:33 Tsiteeri


oleneb muidugi passatist aga see oleks õigem koht: http://www.vwklubi.org/forum/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inqontrol
huviline



Registreerunud 07.09.07
Asukoht: türi
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.09 08:07 Tsiteeri


õige koht on just siin, kuna kasutada tahan audi veermiku ja mootorit! ja passat on -91 aasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 07.01.09 08:53 Tsiteeri


Mis sa selle Audi nõrgukese tagasillaga siis ikka jamama hakkad, keevita põhja alla 2 vedrulehte ja riputa sinna külge korralik Hiace'i tagasild. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xippy
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 08.01.09 10:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Tsitaat:
Algselt postitas: audihunt
Kui tagadiffer lukus, siis veavadki mõlemad tagumised võrdselt, mitte ei saa üks nendet veel rohkem vatti. Siiski, kui taga sild lukus, saavad ka esimesed rattad veel väänet. Ja kui jutt S peale läks, siis arvan, et S'il suuremad veovõllid, kui A80 2.0Q'l. Uuematel S'del ju veojõu jaotus 40/60 niigi, seega ka suuremad tagumised veovõlliotsad.


Ja millel põhineb antud väide. Uuematel S'del ju veojõu jaotus 40/60 niigi, seega ka suuremad tagumised veovõlliotsad.

Olen üsna kindel, et väide põhineb sellest, kui uurida Quattro gen V. Ja olen kindel, et uuemal S'l(nt. B7 kere peal) on jämedamad veovõlli otsad, kui seda B4Q peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silver7
huviline



Registreerunud 13.04.04
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90,bmw,hundai,zas,vaz,volvo

postitati 15.01.09 10:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inqontrol
Ma uurisin kas ja kuidas on võimalik, ma ei ole öelnud, et ma nelikveolist audit tagaveoliseks teha tahan, plaan oli passati kerepeale panna audi 2.2 turbo ja siis passat tagaveoliseks teha.
Kui nii ,siis teised lood.
Mõtekam on võtta juba tagaveo auto .Näiteks Sierra,samas kaalukategoorias passatiga.
Muidugi kui Sul on olemas mõlemad doonarid ,isegi siis on palju mõtlemisainet.
Ise teen praegu põhimõttelist sarnast projekti.
Silver


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.8% - SQL: 65.2%]