Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Käsipidur vilets? (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 6376)
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 19.04.04 11:06 Tsiteeri
Käsipidur vilets?



Mul suur probleem käsipiduriga. Ei pea enam. Autoks AUDI 80 vana mudel (81). Klotsid korras ja ka kiilud said ära vahetatud (soovitati). Aga ikka ei pea. Milles võib asi olla.?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 19.04.04 12:29 Tsiteeri


Ilmselt trummlid üle liia kulunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.04.04 13:24 Tsiteeri


Jep, selles asi seal arvatavasti ongi, trumlid on lihtsalt ära kulunud, tegelikkuses on ka tavaline pidur seal jube nõrguke.
Oma 100-l sai tehtud nii et keevitasin klotside otsadesse kõrgendused juurde lihtsalt ja asi hakkas uuesti toimima... kuid nii võib juhtuda see, et ükspäev on trummel peal pilbasteks, oleneb sellest kui kaugele on asi juba kulunud.
Teine variant ongi siis uued trumlid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 22.04.04 09:33 Tsiteeri
Probleem



Nüüd sai trumlid ära vahetatud. Natuke paremaks asi ju läks, aga päris hea ikkagi ei ole. Äkki oskate veel nõu anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 22.04.04 09:39 Tsiteeri


minul olid süüdi trossid, peale vahetust sai ka asfaldil "nõelasilma" kurve võtta. Trossid olid lihtsalt kinni jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vadim
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6

postitati 22.04.04 09:41 Tsiteeri


Kas käsipiduri trossid on korras?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 22.04.04 10:05 Tsiteeri


Uued trumlid? või romulast teised lihtsalt? Kui uued siis on küll miski kala sees... kas automaatpinguti töötab? enda konel oli see vedru seal vahel küll olemas, kuid ega tqa nii hästi ennast peale tõmmata ikka ei tahtnud küll... siis sai nii tehtud et ratas oli alt ära ja kui teine sees pidurit vajutas sai kruvikaga rattapoldi august pingutit natuke liigutatud ja niimoodi niikaua kuni asi oli ennast parajale maale venitanud, tavalislt paarist korrast piisas. Peale seda hakkas ka kässar toimima.
Ja loomulikult jah trossid ka... kui need kinni siis ei saagi toimida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 22.04.04 11:02 Tsiteeri


trossid - kiilud ära õlitada, seal midagi keerulist ju pole :o Päris uued klotsid ei tahagi pidada alguses


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 23.04.04 09:04 Tsiteeri


Asi selles, et ka käsipiduritross sai täitsa uus pandud. Liigub täiesti korralikult. Pingutada enam trossi ei saa kuna siis ei jaksa enam käsipidurid peale tõmmata. Kui käsipidur peal siis trossid on nagu pillikeeled. Hakka või häälestama :)) Trumlid said täiesti uued poest. Klotsid ei ole uued, aga võrdlesin neid uutega ja nad kuskil ainult 1-2 mm kulunud. Peaks nagu ikkagi võtma ju? Jalgpidur töötab täiesti korralikult. Aga mida seal veel pingutada saaks? Äkki on viga ka Käsipiduri kangi juures või pole see võimalik? Kas aitaks ka näiteks pikemaajaline sõitmine, et klotsid lihtsalt uute trumlitega kohaneksid?!

Kas keegi oskab ka öelda, et kas ülevaatusel näiteks põhja või kere pärast ka hakatakse ütlema, kui nad just kõige paremad ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 23.04.04 09:06 Tsiteeri


Üks veidi loll küsimus veel, et mis see automaatpinguti on ja kus ta asub. Ei tea eriti hästi ja detailselt neid auto osi. Ma alles algaja sellel alal :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vadim
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6

postitati 23.04.04 09:11 Tsiteeri


Kui kõik uued asjad siis peab nädala neid asju sisse kulutama, ma läksin uute trumlite, trosside ja klotsidega ülevaatusele ja seal öeldi et tagumised pidurid üldse ei võta. Ütlesin et uued siis öeldi et kuluta sisse paar päeva. põhjas ei tohi olla läbivaid auke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres01
huviline



Registreerunud 23.01.04
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1,9 1983

postitati 23.04.04 22:33 Tsiteeri


Mul oli ükskord ka kässariga probla,et ei toimind hästi.Vahetasin klotsid ära ja kasu ei miskit.Siis aga selgus lõpuks ,et olin käsipiduri trossi liiga palju peale pingutanud ,et ei jäänud piisavalt käimamaad.Nimelt sedatüüpi kässaril on see probleem et peab olema piisavalt palju käimamaad ,et isereguleeruv süsteem saaks toimida ja kiilud vajaduse korral allapoole langeda.Pisut segane jutt sai aga minul aitas see kui lasin trossi lõdvemaks ja andsin süsteemile piisava käimamaa. :)


Audit naudin !!!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 29.04.04 11:06 Tsiteeri


Kui kaugele peab liikuma tagaumise piduriklotsi küljes olev hoob kuhu kinnitub käsipiduri tross. Mul ta natuke liigub, kuid siis jääb mingi krd´i polt ette. Äkki asi selles? Lasin ka käimamaad suuremaks, kuid ka see ei aidanud. Kässarit peale tõõmates natuke ta peab, aga üldiselt hakkab auto ikka liikuma. Äkki oskaks keegi veel nõu anda?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.04 11:29 Tsiteeri


Minuteada peaks see hoob tulema kuni sinnamaale välja kus tross sisse tuleb (täpselt küll ei mäleta) või siin niikaugele kui klotsid vasu trumlit lähevad, miskit muud takistavat küll ei mäleta et seal oleks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 06.05.04 06:38 Tsiteeri


Noh, sain igatahes selle käsipiduri lõpuks korda. Viga oli selles, et kiilu vedrud ei jaksanud kiilusid enam tõmmata piisavalt alla. Panin uued vedrud jaaaaa asi töötas. Igatahes SUUR AITÄH kõigile, kes suvatsesid mind aidata!!!

Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 05.04.06 08:46 Tsiteeri


Kus kohast saab käsipiduri trossi pingutada?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raks
huviline



Registreerunud 28.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 2,0TDI 105kW; A4 Cabrio

postitati 05.04.06 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Kus kohast saab käsipiduri trossi pingutada?

B4-l on see resonaatori kohal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 05.04.06 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raks
Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Kus kohast saab käsipiduri trossi pingutada?

B4-l on see resonaatori kohal

Ühesõnaga auto alt, sealt pleki tagant???
Mis moodi sinna ligi saab? Kas kogu summuti täies pikkuses alt ära?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raks
huviline



Registreerunud 28.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 2,0TDI 105kW; A4 Cabrio

postitati 06.04.06 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Tsitaat:
Algselt postitas: raks
Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Kus kohast saab käsipiduri trossi pingutada?

B4-l on see resonaatori kohal

Ühesõnaga auto alt, sealt pleki tagant???
Mis moodi sinna ligi saab? Kas kogu summuti täies pikkuses alt ära?

Sealt pleki tagant jah. Ei ole vaja tervet torustikku ära võtta, resokal ühenduskohad lahti, vahelt välja, plekk eest ja pingutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 07.04.06 06:56 Tsiteeri


Sai auto all vaatamas käidud. Sellel plekil on ka väike auk sees, kust paistab mingi ots välja. Kas on võimalik, et seda otsa mingit pidi keerates ka trossi saab pingutada?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raks
huviline



Registreerunud 28.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 2,0TDI 105kW; A4 Cabrio

postitati 09.04.06 15:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Sai auto all vaatamas käidud. Sellel plekil on ka väike auk sees, kust paistab mingi ots välja. Kas on võimalik, et seda otsa mingit pidi keerates ka trossi saab pingutada?

Vot ei oska öelda, ise sai plekk ka eest ära võetud. See peaks ju näha ka olema, kas on sama koht või mitte. Taskulamp abiks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 29.01.10 23:59 Tsiteeri


Ei leidnud õigemat kohta oma probleemi postitamiseks ja seega kaevan selle vana teema ülesse.
Autoks b4 93` ketaspidur.
Mõned ajad tagasi pandud uued suportid, klotsid ja trossid. Kõik toimib ilusti +kraadide juures. Kui aga lund ja jääd täis, siis on juba järjest mõned korrad ette tulnud, et käsipiduri niiõelda käimamaa jääb väiksemaks ja ühel hetkel kaob üldse tagant. Trossid lihtsalt tulevad sealt hoova tagant ära, aru ma ei saa kuidas on see võimalik, kuna pinge ju peal.
Pilt hoovast kuhu kinnituvad käsipiduri trossid.

Esimene kord juhtus siis kui suure jõuga sai kasutatud käsipidurit, nii et enam maha ei tulnud, ühelt poolt. Lükkasin siis hoovad käsitsi suporti juurest tagasi ning sõitu alustades käis käsipidur tühjalt. Täna, üle pikaaja, kasutades käsipidurit, toimis se laitmatult. Seisma jäädes ja hiljem sõitu minnes olid trossid iseseisvalt taas tagant tulnud.

Põhimõtteliselt peaks se asi toimima süsteemiga, kus trossidel pidev pinge peal ja pingutaminegi toimub kangi üles-alla liigutades iseseisvalt.

Edit: Probleemi põhjustas siiski parempoolne käsipiduri tross, kuhu oli kogunenud niiskus ja jäätunud see, nii et tross ei liikunud piisavalt libedalt. Siiski sai kasutatud ka pisut traati ja oma loomingut, ning tehtud nii, et kui pinge peakski maha minema, siis nii lihtsalt need trossid sealt ankide tagant enam ei lahkuks.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.01.10 10:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cornoyo
Ei leidnud õigemat kohta oma probleemi postitamiseks ja seega kaevan selle vana teema ülesse.
Autoks b4 93` ketaspidur.
Mõned ajad tagasi pandud uued suportid, klotsid ja trossid. Kõik toimib ilusti +kraadide juures. Kui aga lund ja jääd täis, siis on juba järjest mõned korrad ette tulnud, et käsipiduri niiõelda käimamaa jääb väiksemaks ja ühel hetkel kaob üldse tagant. Trossid lihtsalt tulevad sealt hoova tagant ära, aru ma ei saa kuidas on see võimalik, kuna pinge ju peal.
Pilt hoovast kuhu kinnituvad käsipiduri trossid.

Esimene kord juhtus siis kui suure jõuga sai kasutatud käsipidurit, nii et enam maha ei tulnud, ühelt poolt. Lükkasin siis hoovad käsitsi suporti juurest tagasi ning sõitu alustades käis käsipidur tühjalt. Täna, üle pikaaja, kasutades käsipidurit, toimis se laitmatult. Seisma jäädes ja hiljem sõitu minnes olid trossid iseseisvalt taas tagant tulnud.

Pakun, et peale tömmates ja uuesti maha lastes ei liigu siiski tross oma algasendisse ja selle tulemusena hoovastikust lahti pääsebgi.
Mingi niiskus pääseb nii ehk naa trossi ja tolle köri vahele, mis külmadega trikke tegema hakkab.
Soojemate ilmadega muutub olukord vedelamaks ja asi toimib.


Põhimõtteliselt peaks se asi toimima süsteemiga, kus trossidel pidev pinge peal ja pingutaminegi toimub kangi üles-alla liigutades iseseisvalt.



Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 30.01.10 21:07 Tsiteeri


Küsiks ka vähe nõu!
Kas B5 on trossi pingutamine sama moodi gardaani tunnelis nagu b4?
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4b29449cbaa6b.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.01.10 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Küsiks ka vähe nõu!
Kas B5 on trossi pingutamine sama moodi gardaani tunnelis nagu b4?
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4b29449cbaa6b.jpg


Minu arust mitte, jooksevad selle kinnitused salongi ja seal pole nagu midagi reguleerida.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.4% - SQL: 59.6%]