Lehekülgi: 1 2 |
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 19.04.04 11:06
|
|
|
Käsipidur vilets?
Mul suur probleem käsipiduriga. Ei pea enam. Autoks AUDI 80 vana mudel (81). Klotsid korras ja ka kiilud said ära vahetatud (soovitati). Aga ikka ei
pea. Milles võib asi olla.?
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 19.04.04 12:29
|
|
|
Ilmselt trummlid üle liia kulunud.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.04.04 13:24
|
|
|
Jep, selles asi seal arvatavasti ongi, trumlid on lihtsalt ära kulunud, tegelikkuses on ka tavaline pidur seal jube nõrguke.
Oma 100-l sai tehtud nii et keevitasin klotside otsadesse kõrgendused juurde lihtsalt ja asi hakkas uuesti toimima... kuid nii võib juhtuda see, et
ükspäev on trummel peal pilbasteks, oleneb sellest kui kaugele on asi juba kulunud.
Teine variant ongi siis uued trumlid.
|
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 22.04.04 09:33
|
|
|
Probleem
Nüüd sai trumlid ära vahetatud. Natuke paremaks asi ju läks, aga päris hea ikkagi ei ole. Äkki oskate veel nõu anda.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 22.04.04 09:39
|
|
|
minul olid süüdi trossid, peale vahetust sai ka asfaldil "nõelasilma" kurve võtta. Trossid olid lihtsalt kinni jäänud.
|
|
|
vadim
huviline
Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6
|
postitati 22.04.04 09:41
|
|
|
Kas käsipiduri trossid on korras?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.04.04 10:05
|
|
|
Uued trumlid? või romulast teised lihtsalt? Kui uued siis on küll miski kala sees... kas automaatpinguti töötab? enda konel oli see vedru seal vahel
küll olemas, kuid ega tqa nii hästi ennast peale tõmmata ikka ei tahtnud küll... siis sai nii tehtud et ratas oli alt ära ja kui teine sees pidurit
vajutas sai kruvikaga rattapoldi august pingutit natuke liigutatud ja niimoodi niikaua kuni asi oli ennast parajale maale venitanud, tavalislt paarist
korrast piisas. Peale seda hakkas ka kässar toimima.
Ja loomulikult jah trossid ka... kui need kinni siis ei saagi toimida.
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 22.04.04 11:02
|
|
|
trossid - kiilud ära õlitada, seal midagi keerulist ju pole Päris uued
klotsid ei tahagi pidada alguses
|
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 23.04.04 09:04
|
|
|
Asi selles, et ka käsipiduritross sai täitsa uus pandud. Liigub täiesti korralikult. Pingutada enam trossi ei saa kuna siis ei jaksa enam käsipidurid
peale tõmmata. Kui käsipidur peal siis trossid on nagu pillikeeled. Hakka või häälestama ) Trumlid said täiesti uued poest. Klotsid ei ole uued, aga võrdlesin neid uutega ja nad kuskil ainult 1-2 mm kulunud. Peaks nagu ikkagi
võtma ju? Jalgpidur töötab täiesti korralikult. Aga mida seal veel pingutada saaks? Äkki on viga ka Käsipiduri kangi juures või pole see võimalik? Kas
aitaks ka näiteks pikemaajaline sõitmine, et klotsid lihtsalt uute trumlitega kohaneksid?!
Kas keegi oskab ka öelda, et kas ülevaatusel näiteks põhja või kere pärast ka hakatakse ütlema, kui nad just kõige paremad ei ole?
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 23.04.04 09:06
|
|
|
Üks veidi loll küsimus veel, et mis see automaatpinguti on ja kus ta asub. Ei tea eriti hästi ja detailselt neid auto osi. Ma alles algaja sellel alal
|
|
|
vadim
huviline
Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6
|
postitati 23.04.04 09:11
|
|
|
Kui kõik uued asjad siis peab nädala neid asju sisse kulutama, ma läksin uute trumlite, trosside ja klotsidega ülevaatusele ja seal öeldi et tagumised
pidurid üldse ei võta. Ütlesin et uued siis öeldi et kuluta sisse paar päeva. põhjas ei tohi olla läbivaid auke.
|
|
|
andres01
huviline
Registreerunud 23.01.04
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1,9 1983
|
postitati 23.04.04 22:33
|
|
|
Mul oli ükskord ka kässariga probla,et ei toimind hästi.Vahetasin klotsid ära ja kasu ei miskit.Siis aga selgus lõpuks ,et olin käsipiduri trossi
liiga palju peale pingutanud ,et ei jäänud piisavalt käimamaad.Nimelt sedatüüpi kässaril on see probleem et peab olema piisavalt palju käimamaad ,et
isereguleeruv süsteem saaks toimida ja kiilud vajaduse korral allapoole langeda.Pisut segane jutt sai aga minul aitas see kui lasin trossi lõdvemaks
ja andsin süsteemile piisava käimamaa.
Audit naudin !!!!!
|
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 29.04.04 11:06
|
|
|
Kui kaugele peab liikuma tagaumise piduriklotsi küljes olev hoob kuhu kinnitub käsipiduri tross. Mul ta natuke liigub, kuid siis jääb mingi
krd´i polt ette. Äkki asi selles? Lasin ka käimamaad suuremaks, kuid ka see ei aidanud. Kässarit peale tõõmates natuke ta peab, aga üldiselt
hakkab auto ikka liikuma. Äkki oskaks keegi veel nõu anda?!
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.04 11:29
|
|
|
Minuteada peaks see hoob tulema kuni sinnamaale välja kus tross sisse tuleb (täpselt küll ei mäleta) või siin niikaugele kui klotsid vasu trumlit
lähevad, miskit muud takistavat küll ei mäleta et seal oleks...
|
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 06.05.04 06:38
|
|
|
Noh, sain igatahes selle käsipiduri lõpuks korda. Viga oli selles, et kiilu vedrud ei jaksanud kiilusid enam tõmmata piisavalt alla. Panin uued vedrud
jaaaaa asi töötas. Igatahes SUUR AITÄH kõigile, kes suvatsesid mind aidata!!!
Tänud
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 05.04.06 08:46
|
|
|
Kus kohast saab käsipiduri trossi pingutada?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
raks
huviline
Registreerunud 28.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 2,0TDI 105kW; A4 Cabrio
|
postitati 05.04.06 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Kus kohast saab käsipiduri trossi pingutada? |
B4-l on see resonaatori kohal
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 05.04.06 21:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raks
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Kus kohast saab käsipiduri trossi pingutada? |
B4-l on see resonaatori kohal |
Ühesõnaga auto alt, sealt pleki tagant???
Mis moodi sinna ligi saab? Kas kogu summuti täies pikkuses alt ära?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
raks
huviline
Registreerunud 28.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 2,0TDI 105kW; A4 Cabrio
|
postitati 06.04.06 20:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Tsitaat: | Algselt postitas: raks
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Kus kohast saab käsipiduri trossi pingutada? |
B4-l on see resonaatori kohal |
Ühesõnaga auto alt, sealt pleki tagant???
Mis moodi sinna ligi saab? Kas kogu summuti täies pikkuses alt ära? |
Sealt pleki tagant jah. Ei ole vaja tervet torustikku ära võtta, resokal ühenduskohad lahti, vahelt välja, plekk eest ja pingutama.
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 07.04.06 06:56
|
|
|
Sai auto all vaatamas käidud. Sellel plekil on ka väike auk sees, kust paistab mingi ots välja. Kas on võimalik, et seda otsa mingit pidi keerates ka
trossi saab pingutada?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
raks
huviline
Registreerunud 28.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 2,0TDI 105kW; A4 Cabrio
|
postitati 09.04.06 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Sai auto all vaatamas käidud. Sellel plekil on ka väike auk sees, kust paistab mingi ots välja. Kas on võimalik, et seda otsa mingit pidi keerates ka
trossi saab pingutada? |
Vot ei oska öelda, ise sai plekk ka eest ära võetud. See peaks ju näha ka olema, kas on sama koht või mitte. Taskulamp abiks
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 29.01.10 23:59
|
|
|
Ei leidnud õigemat kohta oma probleemi postitamiseks ja seega kaevan selle vana teema ülesse.
Autoks b4 93` ketaspidur.
Mõned ajad tagasi pandud uued suportid, klotsid ja trossid. Kõik toimib ilusti +kraadide juures. Kui aga lund ja jääd täis, siis on juba järjest mõned
korrad ette tulnud, et käsipiduri niiõelda käimamaa jääb väiksemaks ja ühel hetkel kaob üldse tagant. Trossid lihtsalt tulevad sealt hoova tagant ära,
aru ma ei saa kuidas on see võimalik, kuna pinge ju peal.
Pilt hoovast kuhu kinnituvad käsipiduri trossid.
Esimene kord juhtus siis kui suure jõuga sai kasutatud käsipidurit, nii et enam maha ei tulnud, ühelt poolt. Lükkasin siis hoovad käsitsi suporti
juurest tagasi ning sõitu alustades käis käsipidur tühjalt. Täna, üle pikaaja, kasutades käsipidurit, toimis se laitmatult. Seisma jäädes ja hiljem
sõitu minnes olid trossid iseseisvalt taas tagant tulnud.
Põhimõtteliselt peaks se asi toimima süsteemiga, kus trossidel pidev pinge peal ja pingutaminegi toimub kangi üles-alla liigutades iseseisvalt.
Edit: Probleemi põhjustas siiski parempoolne käsipiduri tross, kuhu oli kogunenud niiskus ja jäätunud see, nii et tross ei liikunud piisavalt
libedalt. Siiski sai kasutatud ka pisut traati ja oma loomingut, ning tehtud nii, et kui pinge peakski maha minema, siis nii lihtsalt need trossid
sealt ankide tagant enam ei lahkuks.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.01.10 10:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cornoyo
Ei leidnud õigemat kohta oma probleemi postitamiseks ja seega kaevan selle vana teema ülesse.
Autoks b4 93` ketaspidur.
Mõned ajad tagasi pandud uued suportid, klotsid ja trossid. Kõik toimib ilusti +kraadide juures. Kui aga lund ja jääd täis, siis on juba järjest mõned
korrad ette tulnud, et käsipiduri niiõelda käimamaa jääb väiksemaks ja ühel hetkel kaob üldse tagant. Trossid lihtsalt tulevad sealt hoova tagant ära,
aru ma ei saa kuidas on see võimalik, kuna pinge ju peal.
Pilt hoovast kuhu kinnituvad käsipiduri trossid.
Esimene kord juhtus siis kui suure jõuga sai kasutatud käsipidurit, nii et enam maha ei tulnud, ühelt poolt. Lükkasin siis hoovad käsitsi suporti
juurest tagasi ning sõitu alustades käis käsipidur tühjalt. Täna, üle pikaaja, kasutades käsipidurit, toimis se laitmatult. Seisma jäädes ja hiljem
sõitu minnes olid trossid iseseisvalt taas tagant tulnud.
Pakun, et peale tömmates ja uuesti maha lastes ei liigu siiski tross oma algasendisse ja selle tulemusena hoovastikust lahti pääsebgi.
Mingi niiskus pääseb nii ehk naa trossi ja tolle köri vahele, mis külmadega trikke tegema hakkab.
Soojemate ilmadega muutub olukord vedelamaks ja asi toimib.
Põhimõtteliselt peaks se asi toimima süsteemiga, kus trossidel pidev pinge peal ja pingutaminegi toimub kangi üles-alla liigutades iseseisvalt.
|
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.01.10 21:13
|
|
|
Minu arust mitte, jooksevad selle kinnitused salongi ja seal pole nagu midagi reguleerida.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |