noormees21
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Tallinn nõmme
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.09 09:19
|
|
|
Audi 80 b3 1.8 - stater "plõksub"
Probleem selline, et masin ei taha käivituda ainult plõ
ksub Probleem ilmnes eile. Arvasin et aku tühi võtsin maha ja viisin laadima aga ikka sama probleem ka täna ei midagi kuigi armatuuris kõik tuled
põlevad. Ise arvan et starter surnud kuigi suht võhik enne on ka sellist tempu teinud aga siis aitas täkku andmine aga nüüd mitte milles võib probleem
olla üpris kiire sellega
kas asi võib olla STARTERIS või pean viga mujalt otsima
|
|
|
kakskrooni
huviline
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.8Q
|
postitati 03.01.09 10:46
|
|
|
Endal oli ka sama probleem ja kui starteri ära vahetasin oli kõik jälle ok 
|
|
|
noormees21
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Tallinn nõmme
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.09 11:35
|
|
|
ok selge siis tean uurin kust saab uut starterit osta
|
|
|
mürka10
huviline
Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999
|
postitati 04.01.09 15:30
|
|
|
Enne kui uue starteri ostad võiksid starteri juurest ühendused üle vaadata.
|
|
|
martinito
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Tallinn / Muraste / Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Bayerische Motoren Werke
|
postitati 04.01.09 15:43
|
|
|
Vaata juhtmed üle jah.
Mul oli sama jama, aga viga oli lahtistes ühendustes.
|
|
|
kakskrooni
huviline
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.8Q
|
postitati 04.01.09 15:45
|
|
|
Jah see on ka võimalus, et ühendustes on viga kontrolli igaksjuhuks üle
muidu äkki kulutad ilmaasjata raha.
|
|
|
noormees21
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Tallinn nõmme
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.09 21:25
|
|
|
egas raha ilma asjata kuluta see kulub siis nii või naa marjaks ära aga selline küsimus et kas asi võib ainult akus olla või mitte aga eks kui vaba
päev vaatan juhtmed ja asjad üle ning siis annan ka teile siin teada
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 04.01.09 21:56
|
|
|
Kui starter ainult plõksub aga ringi ei vea,on tavaliselt tõmberelee omadega otsas.Ei ühenda starteri mootorit ahelasse.Kui tõmberelee on lahti
võetav, siis asi vähe lihtsam.Aatomiteks võtta,ära puhastada ja töötab jälle
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 04.01.09 23:44
|
|
|
Teatud juhtudel võib plõksumine olla tingitud ka oksüdeerunud akuklemmidest. Täna oli endalgi sama probleem, et masin plõkksus. Sai akuklemmid ära
puhastatud, siis autole neljas käik sisse visatud ja autot nihutatud edasi ja tagasi ning masin jälle töötas. Arvatavasti pendix omadega õhtal.
|
|
|
|
noormees21
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Tallinn nõmme
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.09 09:37
|
|
|
aku klemmides viga ei ole viga vist starteris maha hakkates võtma selgus tõsi asi, et seda ple võimalik kergelt kätte saada kunas üks kinnitus poldil
on nukkad maha keeratud äkki keegi oskab õelda mis moodi oleks seda võimalik lahti saada. oleks vääga tänulik ei tea kas pean püksid eest enne lahti
võtma või mitte 
|
|
|
messin
huviline
Registreerunud 14.12.07
Asukoht: Võrumaa<->Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 Avant 1.9TDI
|
postitati 09.01.09 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: noormees21
aku klemmides viga ei ole viga vist starteris maha hakkates võtma selgus tõsi asi, et seda ple võimalik kergelt kätte saada kunas üks kinnitus poldil
on nukkad maha keeratud äkki keegi oskab õelda mis moodi oleks seda võimalik lahti saada. oleks vääga tänulik ei tea kas pean püksid eest enne lahti
võtma või mitte | selleks, et akut kontrollida peab ikkagi
tester olema. kui testri kuskilt saad siis lihtne ära ka vaadata kas tuleb vajalik vool starterini... kui ei tule siis klemmid ära puhastada. ja
selle poldi lahti saamiseks kasuta leidlikust... kui jõuga ei tulnud siis tuleb nõuga lahti teha poldi juurde lasta ka "roostesurma", sest see aitab poldil lihtsamini lahti tulla. ma arvan/ loodan et too polt
ikka väga ringiks ära ei ole kulunud ja äkki annab silmusvõtmega lahtipoole keerata... kasvõi üks nr. väiksem silmus kui õige suurus ringi käib
ikka... aga kui seda oled juba proovinud siis tuleb kuidagi vb sinna
padrun peale lüüa lihtsalt, et lahti keerata... ise ei ole selle mootoriga kokku puutunud ja ei oska öelda kuidas selle tööruumiga seal olla võib. kui
ise ikka ei saa siis tuleb lasta kellelgi sellisel polt lahti võtta, kes varem sellise asjaga tegelenud väga palju ka ei tasu toda polti vägistada jõuga sest mida rohkem ise toda vägistad seda raskem pärast toda kätte
saada. (see siis enda naha peal ka kogetud) proovi asja võtta rahulikult ja
polti enam rohkem mitte kahjustada 
|
|
|
noormees21
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Tallinn nõmme
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.09 15:30
|
|
|
Messin Poldi sain lahti kui lõin hamriga padruni peale ja alles siis sain keerata kuigi enne tuli seal palju asju lahti lasta et korralikumalt ligi
pääseks
tänud kõigile kes viitsisid nõu anda asi korras vahetasin starteri välja ja masin liigub taas. Samas võib ka selle teema lukku panna.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.09 18:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Kui starter ainult plõksub aga ringi ei vea,on tavaliselt tõmberelee omadega otsas.Ei ühenda starteri mootorit ahelasse.Kui tõmberelee on lahti
võetav, siis asi vähe lihtsam.Aatomiteks võtta,ära puhastada ja töötab jälle |
Tegelikult peaks olema ju hoopis vastupidi - kui plõksub ja ringi ei vea, siis enamasti tõmberelee tõmbab(sellest ka plõks), kuid starter ise ei vea
ringi. Kui tõmberelee on tuksis, siis enamasti lihtsalt vuristab starterit tühjalt.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 11.01.09 18:28
|
|
|
Aga mina küsiksin muretsejalt seda,et kas eelnevalt,kui saba andis,tegi ka midagi ebamäärast?
Oma eelmisel söidukil oli starteril selline sama asi,et ainult plöksus.arvasin samuti,et mingi tömberelee vms,kuid hiljem täielikul lahti lammutamisel
selgus(melasi poolt)et mingisugusel kahvlil olid nugad kulunud ja sellepärast ei rakendunudgi-ülejäänu oli köik tipp-topp.
eelnevalt oli see,et korra vöttis järele ja siis jälle mitte.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 11.01.09 19:10
|
|
|
Minul on olnud 2l autol (1,8 b3 ja 2.0 r5 b3) starteriga probleeme. Mõlemal korral plõksus ja probleem oli tõmbereleest harjadesse mineva juhtme ära
murenemine, oksüdeerumine vms. Ehk vool ei jõudnud starteri mootorini.
|
|
|
noormees21
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Tallinn nõmme
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.09 16:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
Aga mina küsiksin muretsejalt seda,et kas eelnevalt,kui saba andis,tegi ka midagi ebamäärast?
Oma eelmisel söidukil oli starteril selline sama asi,et ainult plöksus.arvasin samuti,et mingi tömberelee vms,kuid hiljem täielikul lahti lammutamisel
selgus(melasi poolt)et mingisugusel kahvlil olid nugad kulunud ja sellepärast ei rakendunudgi-ülejäänu oli köik tipp-topp.
eelnevalt oli see,et korra vöttis järele ja siis jälle mitte. |
ei tea ei teinud mingit häält eelnevalt ainult imelikult kõrises vahete vahel ja nagu ei tahtnud kohe tagasi end lükkata selline tunne oli, et hoiaks
võttit veel järgi kui auto töötas
|
|
|