Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 b3 1.8 - stater "plõksub" (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 1654)
noormees21
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Tallinn nõmme
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.09 09:19 Tsiteeri
Audi 80 b3 1.8 - stater "plõksub"



Probleem selline, et masin ei taha käivituda ainult plõ
ksub Probleem ilmnes eile. Arvasin et aku tühi võtsin maha ja viisin laadima aga ikka sama probleem ka täna ei midagi kuigi armatuuris kõik tuled põlevad. Ise arvan et starter surnud kuigi suht võhik enne on ka sellist tempu teinud aga siis aitas täkku andmine aga nüüd mitte milles võib probleem olla üpris kiire sellega
kas asi võib olla STARTERIS või pean viga mujalt otsima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kakskrooni
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.8Q

postitati 03.01.09 10:46 Tsiteeri


Endal oli ka sama probleem ja kui starteri ära vahetasin oli kõik jälle ok ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
noormees21
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Tallinn nõmme
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.09 11:35 Tsiteeri


ok selge siis tean uurin kust saab uut starterit osta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mürka10
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999

postitati 04.01.09 15:30 Tsiteeri


Enne kui uue starteri ostad võiksid starteri juurest ühendused üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinito
huviline



Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Tallinn / Muraste / Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Bayerische Motoren Werke

postitati 04.01.09 15:43 Tsiteeri


Vaata juhtmed üle jah.
Mul oli sama jama, aga viga oli lahtistes ühendustes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kakskrooni
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.8Q

postitati 04.01.09 15:45 Tsiteeri


Jah see on ka võimalus, et ühendustes on viga ;) kontrolli igaksjuhuks üle muidu äkki kulutad ilmaasjata raha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
noormees21
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Tallinn nõmme
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.09 21:25 Tsiteeri


egas raha ilma asjata kuluta see kulub siis nii või naa marjaks ära aga selline küsimus et kas asi võib ainult akus olla või mitte aga eks kui vaba päev vaatan juhtmed ja asjad üle ning siis annan ka teile siin teada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 04.01.09 21:56 Tsiteeri


Kui starter ainult plõksub aga ringi ei vea,on tavaliselt tõmberelee omadega otsas.Ei ühenda starteri mootorit ahelasse.Kui tõmberelee on lahti võetav, siis asi vähe lihtsam.Aatomiteks võtta,ära puhastada ja töötab jälle:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 04.01.09 23:44 Tsiteeri


Teatud juhtudel võib plõksumine olla tingitud ka oksüdeerunud akuklemmidest. Täna oli endalgi sama probleem, et masin plõkksus. Sai akuklemmid ära puhastatud, siis autole neljas käik sisse visatud ja autot nihutatud edasi ja tagasi ning masin jälle töötas. Arvatavasti pendix omadega õhtal.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
noormees21
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Tallinn nõmme
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.09 09:37 Tsiteeri


aku klemmides viga ei ole viga vist starteris maha hakkates võtma selgus tõsi asi, et seda ple võimalik kergelt kätte saada kunas üks kinnitus poldil on nukkad maha keeratud äkki keegi oskab õelda mis moodi oleks seda võimalik lahti saada. oleks vääga tänulik ei tea kas pean püksid eest enne lahti võtma või mitte :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
messin
huviline



Registreerunud 14.12.07
Asukoht: Võrumaa<->Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 Avant 1.9TDI

postitati 09.01.09 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: noormees21
aku klemmides viga ei ole viga vist starteris maha hakkates võtma selgus tõsi asi, et seda ple võimalik kergelt kätte saada kunas üks kinnitus poldil on nukkad maha keeratud äkki keegi oskab õelda mis moodi oleks seda võimalik lahti saada. oleks vääga tänulik ei tea kas pean püksid eest enne lahti võtma või mitte :(
selleks, et akut kontrollida peab ikkagi tester olema. kui testri kuskilt saad siis lihtne ära ka vaadata kas tuleb vajalik vool starterini... kui ei tule siis klemmid ära puhastada. ja selle poldi lahti saamiseks kasuta leidlikust... kui jõuga ei tulnud siis tuleb nõuga lahti teha:P poldi juurde lasta ka "roostesurma", sest see aitab poldil lihtsamini lahti tulla. ma arvan/ loodan et too polt ikka väga ringiks ära ei ole kulunud ja äkki annab silmusvõtmega lahtipoole keerata... kasvõi üks nr. väiksem silmus kui õige suurus ringi käib ikka... :) aga kui seda oled juba proovinud siis tuleb kuidagi vb sinna padrun peale lüüa lihtsalt, et lahti keerata... ise ei ole selle mootoriga kokku puutunud ja ei oska öelda kuidas selle tööruumiga seal olla võib. kui ise ikka ei saa siis tuleb lasta kellelgi sellisel polt lahti võtta, kes varem sellise asjaga tegelenud ;) väga palju ka ei tasu toda polti vägistada jõuga sest mida rohkem ise toda vägistad seda raskem pärast toda kätte saada.:( (see siis enda naha peal ka kogetud) proovi asja võtta rahulikult ja polti enam rohkem mitte kahjustada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
noormees21
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Tallinn nõmme
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.09 15:30 Tsiteeri


Messin Poldi sain lahti kui lõin hamriga padruni peale ja alles siis sain keerata kuigi enne tuli seal palju asju lahti lasta et korralikumalt ligi pääseks

tänud kõigile kes viitsisid nõu anda asi korras vahetasin starteri välja ja masin liigub taas. Samas võib ka selle teema lukku panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.09 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Kui starter ainult plõksub aga ringi ei vea,on tavaliselt tõmberelee omadega otsas.Ei ühenda starteri mootorit ahelasse.Kui tõmberelee on lahti võetav, siis asi vähe lihtsam.Aatomiteks võtta,ära puhastada ja töötab jälle:P


Tegelikult peaks olema ju hoopis vastupidi - kui plõksub ja ringi ei vea, siis enamasti tõmberelee tõmbab(sellest ka plõks), kuid starter ise ei vea ringi. Kui tõmberelee on tuksis, siis enamasti lihtsalt vuristab starterit tühjalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 11.01.09 18:28 Tsiteeri


Aga mina küsiksin muretsejalt seda,et kas eelnevalt,kui saba andis,tegi ka midagi ebamäärast?
Oma eelmisel söidukil oli starteril selline sama asi,et ainult plöksus.arvasin samuti,et mingi tömberelee vms,kuid hiljem täielikul lahti lammutamisel selgus(melasi poolt)et mingisugusel kahvlil olid nugad kulunud ja sellepärast ei rakendunudgi-ülejäänu oli köik tipp-topp.
eelnevalt oli see,et korra vöttis järele ja siis jälle mitte.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 11.01.09 19:10 Tsiteeri


Minul on olnud 2l autol (1,8 b3 ja 2.0 r5 b3) starteriga probleeme. Mõlemal korral plõksus ja probleem oli tõmbereleest harjadesse mineva juhtme ära murenemine, oksüdeerumine vms. Ehk vool ei jõudnud starteri mootorini.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
noormees21
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Tallinn nõmme
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.09 16:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Aga mina küsiksin muretsejalt seda,et kas eelnevalt,kui saba andis,tegi ka midagi ebamäärast?
Oma eelmisel söidukil oli starteril selline sama asi,et ainult plöksus.arvasin samuti,et mingi tömberelee vms,kuid hiljem täielikul lahti lammutamisel selgus(melasi poolt)et mingisugusel kahvlil olid nugad kulunud ja sellepärast ei rakendunudgi-ülejäänu oli köik tipp-topp.
eelnevalt oli see,et korra vöttis järele ja siis jälle mitte.



ei tea ei teinud mingit häält eelnevalt ainult imelikult kõrises vahete vahel ja nagu ei tahtnud kohe tagasi end lükkata selline tunne oli, et hoiaks võttit veel järgi kui auto töötas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.3% - SQL: 59.7%]