Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: külmkäivitus (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 1424)
biker15
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.12.08
Kasutaja on eemal


postitati 31.12.08 15:23 Tsiteeri
külmkäivitus



kas keegi oskaks aidata. selline mure et kuhu jooksevad külmkäivitus pihusti peal olevad juhtmed või kus ta saab infi kas mootor on soe või külm. nimelt probleem selline et hommiku ei taha kuidagi tööle minna ainult pika käjamise peale. võtsin siis külmkäivituspihusti mootori pealt maha ja mitte üks tilk ei tule peale. siis keerasin sealt maha ka kütusevooliku (et vaatamaks kas üldse kütet tuleb) tuli küll küts. siis proovisin korra kas pihusti üldse töötab ja panin korra otse aku pealt. toimis :o. vaatasin ka juhtmeid, paistsid korras olevat. otsest viga ei leidnudki ja paluks nüüd abi:cool:
autoks audi 80 b3 2.0 83kw aastaks on 89


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 31.12.08 15:35 Tsiteeri


Arvuti järgi, siis üht-teist vb juba näha.
Teine asi on temp andur - vaheta ära, ei tohiks väga maksta..need panevad vahest segast isegi kui nad toimivad...
Ja siis jääb aint juhtmestik/aju...imo seal rohkem midagi ei olegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
biker15
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.12.08
Kasutaja on eemal


postitati 31.12.08 15:52 Tsiteeri


temp. anduri juba olen ära vahetanud. ei muutunud ikka midagi:(. aga kus tal aju asuda võiks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jansay2k
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 19.11.04
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.09 10:55 Tsiteeri


hmmm-kas soojast töötab ilusti ja mis tempi kell näitab.?
:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
biker15
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.12.08
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.09 13:48 Tsiteeri


jh soojast toimib ilusti nurrub nagu kass. temp näitab ilusti normi nii nagu peab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
McAadu
huviline



Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Berlingo van

postitati 02.01.09 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: biker15
temp. anduri juba olen ära vahetanud. ei muutunud ikka midagi:(. aga kus tal aju asuda võiks


Aju peaks kuskil "pardatšoki" taga asuma. Mul üks 2.0 83kw aju isegi olemas, juhul kui peak vaja minema;)
Ise eriti aju viga ei usu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: 2xAllroad

postitati 02.01.09 09:36 Tsiteeri


kas vool tuleb peale? kui ei ,siis vaata kaitsmed üle. kui jah ,siis vaata kas mass tuleb teise klemmi(ajust).

näiteks 2.3'l on sama kaitsme all tühikäigu klapp,külmkäivituspihusti ja bensuaurude klapp/solenoid.
+ on koguaeg peal ja aju juhib massiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
biker15
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.12.08
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.09 17:00 Tsiteeri


nii nüüd sai aju ülesse otsitud ja külmkäivitus(kiirendus) pihusti juhtmed otse ajust veetud, et teada saada kas on vanadest juhtmetest katki midagi. kasu ei olnud mitte mingi sugust, tööle see ikka ei läinud ja lasen edasi ikka nupuga salongis:mad: aga nii ka jama krt kui möödasõitu hakkad tegema siis ei taha seda nupp otsida:mad:
nüüd ei kujuta ettegi kas on aju läbi või midagi muud jurab :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaljoskin
huviline



Registreerunud 26.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 2.0 83kW

postitati 10.02.09 19:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: biker15
nii nüüd sai aju ülesse otsitud ja külmkäivitus(kiirendus) pihusti juhtmed otse ajust veetud, et teada saada kas on vanadest juhtmetest katki midagi. kasu ei olnud mitte mingi sugust, tööle see ikka ei läinud ja lasen edasi ikka nupuga salongis:mad: aga nii ka jama krt kui möödasõitu hakkad tegema siis ei taha seda nupp otsida:mad:
nüüd ei kujuta ettegi kas on aju läbi või midagi muud jurab :(

Jamasin ka sama asjaga ja viga kadus peale mõningast aku juhtmete eemaldamist. Tasub proovida.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 10.02.09 20:26 Tsiteeri


Plokikaane küljelt radiaatorisse väljuv jahutusvedeliku flants, osadel on seal pruun andur 24mm võtmele vist ja teistel saab info valgest temperatuuri andurist (asub toru all, pistik õlifiltri poole).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
biker15
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.12.08
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.09 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaljoskin
Tsitaat:
Algselt postitas: biker15
nii nüüd sai aju ülesse otsitud ja külmkäivitus(kiirendus) pihusti juhtmed otse ajust veetud, et teada saada kas on vanadest juhtmetest katki midagi. kasu ei olnud mitte mingi sugust, tööle see ikka ei läinud ja lasen edasi ikka nupuga salongis:mad: aga nii ka jama krt kui möödasõitu hakkad tegema siis ei taha seda nupp otsida:mad:
nüüd ei kujuta ettegi kas on aju läbi või midagi muud jurab :(

Jamasin ka sama asjaga ja viga kadus peale mõningast aku juhtmete eemaldamist. Tasub proovida.;)

seda juba proovitud ei olnud kasu:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
biker15
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.12.08
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.09 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Plokikaane küljelt radiaatorisse väljuv jahutusvedeliku flants, osadel on seal pruun andur 24mm võtmele vist ja teistel saab info valgest temperatuuri andurist (asub toru all, pistik õlifiltri poole).

mul see pruun andur kahe otsaga. aga täna proovisin nii et tõstsin otsad ümber, et kas toimib ikka samamoodi aga ei. kadus ära temp see enam ei näidanud, kui otsad tagasi tõstsin siis toimis uuesti. nüüd ei oska ütelda kas andur pees või midagi muud :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaljoskin
huviline



Registreerunud 26.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 2.0 83kW

postitati 14.02.09 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: biker15
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Plokikaane küljelt radiaatorisse väljuv jahutusvedeliku flants, osadel on seal pruun andur 24mm võtmele vist ja teistel saab info valgest temperatuuri andurist (asub toru all, pistik õlifiltri poole).

mul see pruun andur kahe otsaga. aga täna proovisin nii et tõstsin otsad ümber, et kas toimib ikka samamoodi aga ei. kadus ära temp see enam ei näidanud, kui otsad tagasi tõstsin siis toimis uuesti. nüüd ei oska ütelda kas andur pees või midagi muud :o

Kui õieti arusaan siis neid otsi on ju tegelikult ilma lammutamata võimatu ringi vahetada. Kui on õige pistik puru siis isoleeri need otsad, et nad omavahel ei oleks koos. Kui õieti aru olen saanud siis sealt sellest teisest saadetakse käsk pihusti toimimiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
biker15
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.12.08
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.09 13:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaljoskin
Tsitaat:
Algselt postitas: biker15
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Plokikaane küljelt radiaatorisse väljuv jahutusvedeliku flants, osadel on seal pruun andur 24mm võtmele vist ja teistel saab info valgest temperatuuri andurist (asub toru all, pistik õlifiltri poole).

mul see pruun andur kahe otsaga. aga täna proovisin nii et tõstsin otsad ümber, et kas toimib ikka samamoodi aga ei. kadus ära temp see enam ei näidanud, kui otsad tagasi tõstsin siis toimis uuesti. nüüd ei oska ütelda kas andur pees või midagi muud :o

Kui õieti arusaan siis neid otsi on ju tegelikult ilma lammutamata võimatu ringi vahetada. Kui on õige pistik puru siis isoleeri need otsad, et nad omavahel ei oleks koos. Kui õieti aru olen saanud siis sealt sellest teisest saadetakse käsk pihusti toimimiseks.

saab küll eraldi ilma lammutamatta otsi vahetada:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaljoskin
huviline



Registreerunud 26.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 2.0 83kW

postitati 14.02.09 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: biker15
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaljoskin
Tsitaat:
Algselt postitas: biker15
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Plokikaane küljelt radiaatorisse väljuv jahutusvedeliku flants, osadel on seal pruun andur 24mm võtmele vist ja teistel saab info valgest temperatuuri andurist (asub toru all, pistik õlifiltri poole).

mul see pruun andur kahe otsaga. aga täna proovisin nii et tõstsin otsad ümber, et kas toimib ikka samamoodi aga ei. kadus ära temp see enam ei näidanud, kui otsad tagasi tõstsin siis toimis uuesti. nüüd ei oska ütelda kas andur pees või midagi muud :o

Kui õieti arusaan siis neid otsi on ju tegelikult ilma lammutamata võimatu ringi vahetada. Kui on õige pistik puru siis isoleeri need otsad, et nad omavahel ei oleks koos. Kui õieti aru olen saanud siis sealt sellest teisest saadetakse käsk pihusti toimimiseks.

saab küll eraldi ilma lammutamatta otsi vahetada:)

Seda autopoolset pistikut pildina pole aga see on ühestükis ja ilma koukimata neid otsi ringi ei vaheta.
Paar pilti andurist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.3% - SQL: 70.7%]