Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Ostueelses kontrollis ilmnesid vead, paluks nõu! (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3300)
KalevK
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.06
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 21.12.08 11:59 Tsiteeri
Ostueelses kontrollis ilmnesid vead, paluks nõu!



Tere,

2.8 mootor tiptronicuga. Mootofril tugev õlileke esmene vasak ja tagumine parem nurk. Töötades viskab õli kärsakat. Küsimus olekski, et võib seal midagi tõsisemat olla kui mõnede tihendite vahetamine. Samas tiptronic viskas mingi solenoidide veateate. Ise sai leotud, et asi võib olla mõnes vigases juhtmes, samas lugesin et kui mingi solenoidide blokk läbi siis see suht kallis, muidu kui sõitsin autoga siis nii automaatne kui käsitsi vahetus toimis ilusti.

Et kui keegi sai mu jutust sotti siis paluks mõtteid ja palju võiks see kasti remont maksma minna kui seal nende solenoidide jama. Samas teenenduses öeldi, et nad ei saa kindlad olla kas viga yldse olemas, et siis viskas selle vea sinna. Et võib olla ajutine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 21.12.08 15:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KalevK
2.8 mootor tiptronicuga. Mootofril tugev õlileke esmene vasak ja tagumine parem nurk. Töötades viskab õli kärsakat. Küsimus olekski, et võib seal midagi tõsisemat olla kui mõnede tihendite vahetamine.

Kui juba tiptronic, siis on tegemist ilmselt 142kW 2.8'ga, eks? Kas ülevaatusel tehti ka selgeks, kust seda õli tuleb? Kui juhtumisi on läbi plokikaane tihendid, võib arvestada 15 kuni 20 kEEK
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=49456&page=1#pid291382

Tsitaat:
Algselt postitas: KalevK
Samas tiptronic viskas mingi solenoidide veateate. Ise sai leotud, et asi võib olla mõnes vigases juhtmes, samas lugesin et kui mingi solenoidide blokk läbi siis see suht kallis, muidu kui sõitsin autoga siis nii automaatne kui käsitsi vahetus toimis ilusti.

Et kui keegi sai mu jutust sotti siis paluks mõtteid ja palju võiks see kasti remont maksma minna kui seal nende solenoidide jama. Samas teenenduses öeldi, et nad ei saa kindlad olla kas viga yldse olemas, et siis viskas selle vea sinna. Et võib olla ajutine.

Enne, kui ei ole täpselt teada, mis viga põhjustab, tuleks eeldada, et viga ei ole ajutine. Tiptronicu remondi kohta leiab otsingu abil päris palju infot.

Üldiselt - sinu kirjelduse järgi ütleks esmapilgul küll, et "no deal".

Kui siiski on soov seda masinat osta, lase teha mõistlik diagnostika - nii mootorile kui ka kastile - ilmselt saad siis ka täpselt küsida, mis nende vigade parandamine täpselt maksab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vilumaa
huviline

Avatar


Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66

postitati 21.12.08 16:30 Tsiteeri


Ehk paned siia ka selle auto, siis tean et NT. ise sama auto otsa ei komista!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KalevK
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.06
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 21.12.08 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vilumaa
Ehk paned siia ka selle auto, siis tean et NT. ise sama auto otsa ei komista!


Auto on tegelikult VW Passat 4motion, aga kuna mootor ja käigukast peaksid samad olema ning mulle tundub et siin aktiivsemad ja pädevamad kasutajad, siis mõtlesin, et küsin siit nõu.


Nüüd vastus esimesel postitajale:
Täpset lekkekohta ei ole teada kuna mootor oli õline, soovitati mootor pesta et oleks täpselt näha. Öeldi ainult et esimene vasak ja tagumine parem nurk lekivad. Autol ajab õli kärsakat sisse, tilgub vast kollektori peale.
Tiptronic toimis muidu ideaalselt, tuttav arvas, et võis ka lihtsalt vea lüüa, kuna aku nõrk, et pinge andurites oli madal vms. ja sellepärast andis veateate. Samas ka mingi solenoidi juhe vms katki, massis, see ei tohiks nüüd kah kõige kallim remont olla, kuna auto tuleks turuhinnast tunduvalt odavam, sisi leian, et koos remondiga tasuks asi ette võtta. esindusse ei ole plaanis remonti viia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
anto123
huviline



Registreerunud 15.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.08 18:05 Tsiteeri


üldiselt on nii, et kui see Tiptronic jebima hakkab siis on väga kallis lõbu. soovitax ikkagi no deal (nagu esimene postitaja ütles) mootoriga on sama moodi õli võib lekkida krt. teab kust. klapikambrikaan, plokikaan (plokikaane tihend, kaan kõver), esimene otsa simmer, tagumine simmer jne... varjante kõvasti.
sellist autot vaatama minnes peax hind ikka päris soodne olema, et remont ära tasux.
Tiptroonic ca 20-40 tuhat sõltub veast.
mootor ca10-.... sõltub veast. seega peax auto olema turuhinnast ca 70k. odavam:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.08 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KalevK
Tere,

2.8 mootor tiptronicuga. Mootofril tugev õlileke esmene vasak ja tagumine parem nurk. Töötades viskab õli kärsakat. Küsimus olekski, et võib seal midagi tõsisemat olla kui mõnede tihendite vahetamine. Samas tiptronic viskas mingi solenoidide veateate. Ise sai leotud, et asi võib olla mõnes vigases juhtmes, samas lugesin et kui mingi solenoidide blokk läbi siis see suht kallis, muidu kui sõitsin autoga siis nii automaatne kui käsitsi vahetus toimis ilusti.

Et kui keegi sai mu jutust sotti siis paluks mõtteid ja palju võiks see kasti remont maksma minna kui seal nende solenoidide jama. Samas teenenduses öeldi, et nad ei saa kindlad olla kas viga yldse olemas, et siis viskas selle vea sinna. Et võib olla ajutine.


Ma ei tea kus see kontroll tehti aga lõhnab kuidagi kahtlaselt meie moodi...

Asi ei pruugi üldse hull olla.

Õlilekkega on üldjuhul 2 varianti, näeb kohe ära kust lekib või siis on leke tugev või juba piisavalt kaua olnud, et esmalt ei oska täpselt koha öelda, siis tulekski asi puhtaks pesta ja natukene sõita, et näha kust tuleb. Ise kahtlustan ehk ketipingutite tihendeid ja ehk mõnda simmerit, plokikaaned sellisel mootoril naljalt lekkima ei hakka, üliharv juhus kui need kaaned kõvaerad on ja lekivad.

Kastiga on see teema, et kui ostueelsel on viga sees siis tuleb ka see kliendile öelda, olgugi et tegemist võib olla ammuse ja juhusliku veaga. Kui kast töötab laitmatult siis me ei teekski temaga midagi rohkemat. Laseks nädalakese sõita ja kui viga tagasi pole tulnud siis tembeldame asja juhuslikuks veaks ja teema lõpp.

Lisaks veel seda, et neid klappe saab ka eraldi vahetada, siiani me kõik need vead korda saanud.

Seega ei ole asjad nii hullud üldse, kui teaksin natukene rohkem asjast siis ütleks, et suht heas korras auto kui miskit muud ei leitud, see õlileke on täiesti normaale ja tavaline kasutatud auto puhul - mis liigub, see kulub!!!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KalevK
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.06
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 21.12.08 19:52 Tsiteeri


ostueelne kontroll tehtud saksa auto 2's. ja praeguse seisuga plaan ta ikka ära osta, mulle teadja sõber kes ise tegeleb volkaritega mainis kah et plokikaanes viga, siis see suur haruldus. Ja kippus siiski arvama, et kasti viga oli ajutine, kui kast ideaalselt töötas. Keskmisest turuhinnast auto kusagil 40k soodsam küll.

Aga tänud vastuste eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.08 19:59 Tsiteeri


Kui lekib vasakult eest ja paremalt tagant siis võib olla 100% kindel et ketipinguti tihendid. Lisaks veel nukvõlli korgid ja klapikambri kaane tihendid. Ja kõik need asjad hakavad lekkima ühe ummistunud klapi pärast mis on Revali varuosade nimistus jugapumba nime all. Läbi käidud rada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KalevK
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.06
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 21.12.08 23:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Kui lekib vasakult eest ja paremalt tagant siis võib olla 100% kindel et ketipinguti tihendid. Lisaks veel nukvõlli korgid ja klapikambri kaane tihendid. Ja kõik need asjad hakavad lekkima ühe ummistunud klapi pärast mis on Revali varuosade nimistus jugapumba nime all. Läbi käidud rada.


mainid äkki palju remont läks? :) teaks arvestada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.08 07:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Kui lekib vasakult eest ja paremalt tagant siis võib olla 100% kindel et ketipinguti tihendid. Lisaks veel nukvõlli korgid ja klapikambri kaane tihendid. Ja kõik need asjad hakavad lekkima ühe ummistunud klapi pärast mis on Revali varuosade nimistus jugapumba nime all. Läbi käidud rada.


Kui oled 100% kindel, et viga on see mis arvad, kas oled siis nõus korvama kõik kulud kui selgub, et viga on ikkagi mujal!? Äkki on auto kuuma saanud ning seeläbi kaaned kõverad, on nii juhtunud ja juhtub ka edaspidi...!!!

100% kindel ei saa läbi neti pandud diagnoosis kunagi olla aga jah nagu isegi mainisin siis ilmselt lekivad ketipinguti tihendid... Nende vahetus ei ole kallis...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.08 19:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Kui oled 100% kindel, et viga on see mis arvad, kas oled siis nõus korvama kõik kulud kui selgub, et viga on ikkagi mujal!?

Hea haige jutt.

Ja KalevK-le et ise tegin ja ainult varuosade peale kulus raha. Ei mäletagi täpset summat aga vist mingi 1600 läks mul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.08 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Kui oled 100% kindel, et viga on see mis arvad, kas oled siis nõus korvama kõik kulud kui selgub, et viga on ikkagi mujal!?

Hea haige jutt.

Ja KalevK-le et ise tegin ja ainult varuosade peale kulus raha. Ei mäletagi täpset summat aga vist mingi 1600 läks mul.


Jutt on haigest kaugel, lihtsalt panin sind oma sõnade eest vastutama, kuna olid asjas 100% kindel aga nagu näha siis oma sõnade eest vastutada sa ei taha.

Ega ma paha pärast mõelnud, lihtsalt kunagi ei saa 100% kindel olla, isegi siis kui oma silmaga näed. Saksa Auto tegelased ju nägid aga ei ütelnud kah 100% kindlalt, et viga on seal ning sa ütled ilma autot nägemata, et viga on 100% selles, seega kui oled 100% kindel siis võid ju ka vastutada ning garanteerida kõikide kulude korvamise kui selgub, et viga on ikkagi plokikaane tihendites.

Mõtle, kui nüüd inimene ostab selle auto ära ja arvestab, et remont läheb 1600+tööraha aga selgub, et hoopis läheb peade remondiks ja summa on 10x suurem...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anto123
huviline



Registreerunud 15.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.08 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Kui oled 100% kindel, et viga on see mis arvad, kas oled siis nõus korvama kõik kulud kui selgub, et viga on ikkagi mujal!?

Hea haige jutt.

Ja KalevK-le et ise tegin ja ainult varuosade peale kulus raha. Ei mäletagi täpset summat aga vist mingi 1600 läks mul.


Jutt on haigest kaugel, lihtsalt panin sind oma sõnade eest vastutama, kuna olid asjas 100% kindel aga nagu näha siis oma sõnade eest vastutada sa ei taha.

Ega ma paha pärast mõelnud, lihtsalt kunagi ei saa 100% kindel olla, isegi siis kui oma silmaga näed. Saksa Auto tegelased ju nägid aga ei ütelnud kah 100% kindlalt, et viga on seal ning sa ütled ilma autot nägemata, et viga on 100% selles, seega kui oled 100% kindel siis võid ju ka vastutada ning garanteerida kõikide kulude korvamise kui selgub, et viga on ikkagi plokikaane tihendites.

Mõtle, kui nüüd inimene ostab selle auto ära ja arvestab, et remont läheb 1600+tööraha aga selgub, et hoopis läheb peade remondiks ja summa on 10x suurem...


ex see läbi neti "remontimine" ongi rohkem oletamine ja samuti ei julgex 100% välja käia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
KalevK
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.06
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 23.12.08 00:35 Tsiteeri


No igatahes ma olen otsustanud siin koos oma targemate sõprade ja siinse sellise keskmise arvamuse põhjal, et ma ostan ta ära. Kindlasti ei ole plaanis esindusse remonti viia, sest puhtalt mootori mahavõtmine (juhul kui on tarvis) maksaks tln's mingi 10kilo.

Huvitav, et siin pigem vaidlus tekkinud mootori vea üle, mida ma nii hullult ei kardagi, kui see et käigukast otsad annab :)

Aga eks näis, üldjoontes, see 2008 väga s''t aasta olnud, loodame, et autoostuga nii halvasti ei lähe ja remont jääb kalkulatsiooni piiresse.

Häid Jõule!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.08 05:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KalevK
No igatahes ma olen otsustanud siin koos oma targemate sõprade ja siinse sellise keskmise arvamuse põhjal, et ma ostan ta ära. Kindlasti ei ole plaanis esindusse remonti viia, sest puhtalt mootori mahavõtmine (juhul kui on tarvis) maksaks tln's mingi 10kilo.

Huvitav, et siin pigem vaidlus tekkinud mootori vea üle, mida ma nii hullult ei kardagi, kui see et käigukast otsad annab :)

Aga eks näis, üldjoontes, see 2008 väga s''t aasta olnud, loodame, et autoostuga nii halvasti ei lähe ja remont jääb kalkulatsiooni piiresse.

Häid Jõule!


Nende tihendite vahetuseks meie majas mootorit küll maha ei võeta, ketipingutite jamuude ülemise otsa tihendite ja simmerite vahetuseks kulub alla tööpäeva.

Kasti suhtes on see, et võid meilt läbi sõita, kustutame vea ära, peale seda sõidad nädalakese ja kui viga tagasi pole tulnud siis ka unustame selle loo, mis on ka kõige tõenäolisem.

Kui aga viga kordub siis selle veaga pole meie majas veel kordagi hüdraulikaplokki vahetatud!

Ps. Meil läheb selle mootori ja kasti mahavõtmiseks aega umbes pool päeva, ehk siis rahaliselt kuskil 2000.- ringis, kui kardad, et vaja mootor maha võtta.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.9% - SQL: 57.1%]