Lehekülgi: 1 2 |
vitsa158
huviline
Registreerunud 01.04.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.12.08 14:21
|
|
|
A6 96 2.5 tdi 103 kw mootor ei lähe soojaks
probleem siis selles et mootori temp jääb kogu aeg kuskil 60 kraadi juurde milles võib probleem olla ? autoks on a6 96 2,5 tdi 103 kw .
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 16.12.08 14:22
|
|
|
arvatavasti termostaat
|
|
|
vitsa158
huviline
Registreerunud 01.04.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.12.08 14:28
|
|
|
ja palju voib termostaadi vahetamine maksma minna ?
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 16.12.08 15:51
|
|
|
Ajaliselt 5-10 minutit,100 vist normaalne.term ka mingi 200
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.12.08 15:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6quattro
Ajaliselt 5-10 minutit,100 vist normaalne.term ka mingi 200 |
Tegelikult ikka ei lähe küll 5 minutit, arvestama peab ka sellega, et iga termostaadi vahetuse järel tuleb süsteemist ka õhk välja lasta ning
kontrollida, et termostaat ikka avaneks ning ventilaatorid kah tööle läheksid, see aga omakorda võtab aega, eriti diisli puhul.
|
|
|
|
Ufonaut21
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 96 2,5 TDI
|
postitati 20.12.08 00:07
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegama, kuna mure sama ja auto ka sama. Nimelt äial sama mootoriga sama mure, et ei lähe soojaks. Tallinnast koju ca. 45km
tõuseb temp 40 kraadini ja sõites kuskil tund, siis jõuab 60 kraadini. Termostaat muideks vahetatud juba mitu korda, aga ei aita midagi. Ta sõbral
sama probleem ja käis servises vahetamas, kuid kasu midagi. Oskab ehk keegi nõu anda milles viga kuna omal juba juhe koos. Lõdvikud ka külmad, peaks
ju nagu soojad olema 
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.08 04:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ufonaut21
Ei hakanud uut teemat tegama, kuna mure sama ja auto ka sama. Nimelt äial sama mootoriga sama mure, et ei lähe soojaks. Tallinnast koju ca. 45km
tõuseb temp 40 kraadini ja sõites kuskil tund, siis jõuab 60 kraadini. Termostaat muideks vahetatud juba mitu korda, aga ei aita midagi. Ta sõbral
sama probleem ja käis servises vahetamas, kuid kasu midagi. Oskab ehk keegi nõu anda milles viga kuna omal juba juhe koos. Lõdvikud ka külmad, peaks
ju nagu soojad olema |
Kas kohapeal, tuure hoides nii 2 3 tuhande vahel, läheb soojaks!?
Kui jah siis viga ikkagi ilmselt termostaadis aga on ka muid võimalusi miks ta soojaks ei lähe, seega kindlat midagi läbi neti öelda ei saa...
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.08 10:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ufonaut21
Ei hakanud uut teemat tegama, kuna mure sama ja auto ka sama. Nimelt äial sama mootoriga sama mure, et ei lähe soojaks. Tallinnast koju ca. 45km
tõuseb temp 40 kraadini ja sõites kuskil tund, siis jõuab 60 kraadini. Termostaat muideks vahetatud juba mitu korda, aga ei aita midagi. Ta sõbral
sama probleem ja käis servises vahetamas, kuid kasu midagi. Oskab ehk keegi nõu anda milles viga kuna omal juba juhe koos. Lõdvikud ka külmad, peaks
ju nagu soojad olema |
Peab siis midagi viga olema?
Kui ülemine radiaatorisse minev lõdvik on külm siis on kõik parimas korras (soojaks läheb alles siis kui mootor on saavutanud töötemperatuuri)
Termostaati vahetage ikka ainult siis kui katki on.
|
|
|
Ufonaut21
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 96 2,5 TDI
|
postitati 20.12.08 11:12
|
|
|
Lõpuks läheb küll soojaks, kui näiteks Lehtsest Tallinna sõita ca 90km. Talvel lühemaid otsi tehes, nii 30-40km, ei saagi salongi soojaks ja tuleb
kinnastega sõita. Äi ise ütles ka, et termiostaat korras, aga miks ikka soojaks ei lähe ei saa aru. Point ongi selles, et ülemine on soe, alumine aga
külm ja salongi erilist sooja ei tule.
|
|
|
JannA6
huviline
Registreerunud 17.02.08
Asukoht: Raasiku
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2,8q 142kw
|
postitati 20.12.08 14:36
|
|
|
niipalju, kui mina siit foorumist aru olen saanud, ongi c4 tdi eripära see, et ta ei tahagi talvel soojaks minna. ka minu enda sõiduk istub
kehra-tallinn otsa peale max 70 kraadi juures, kui sedagi, olenemata sellest, et on teostatud nii termostaadi kui ka jahutusvedeliku vahetus
hiljaaegu. samuti pole ma kohanud siiani ühtegi c4 tdi omanikku audiklubis, kes sajaprotsendiliselt julgeks väita, et jah, tema audi on juba peale 5km
90 kraadi juures...
selle salongi soojaks minemise kohta aga. pese omal süsteem puhtaks, kontrolli jahutusvedeliku taset ning vajadusel vaheta jahutusvedelik, lase õhk
välja ning vajadusel vaheta ka salongiradikas ära. believe me, siis saab autost sauna. enne nende toimingute tegemist ei tahtnud ka minu auto
soojeneda, hetkel on aga juba peale minuti-paarist sõitu autos selline mõnus saun,kuigi mootori temp on vaevalt 55 kraadi 
ahjaa, sa sellest oled teadlik, et kliimaga variantidel võib hakata streikima kliima juhtklapp või kliimablokk ning seetõttu ei pruugigi salongi
tõeliselt soe õhk jõuda? kuigi, sinupuhul, kui lõdvikud külmad on, peaks need asjad teoorias vähemalt terved olema...
|
|
|
Ufonaut21
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 96 2,5 TDI
|
postitati 20.12.08 15:11
|
|
|
Tänud!
Proovime pakutud varjandid ära, eks siis näeb 
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 20.12.08 20:07
|
|
|
Termostaatidel on ka vahe. Töökaaslase A6 103kw oli küll talvel väga soe,oma 85kw-ne ei taha ka eriti soojaks minna, aga kui 30 km maha sõidetud siis
ikka läheb küll ja temp ei ole talvel ja ka suvel kunagi läinud 90 kraadi juurde.
|
|
|
|
Ufonaut21
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 96 2,5 TDI
|
postitati 26.12.08 15:41
|
|
|
Kuidas seletada seda, et termostaat on kogu aeg kinni ja temp. ei lähe isegi 70 ni? Termostaat ise korras.
|
|
|
kalda
huviline
Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: E60 3,0 D
|
postitati 27.12.08 10:38
|
|
|
olen ise samasuguse isendi omanik 2,5 TDI (85kw) ja sõitnud juba 5 aastat sellega, aga paraku jah, talvel seda autot lühikese otsaga soojaks ei saa,
vaheta neid termostaate palju tahad. ja kui saadki pika sõidupeale temp 90c siis kohapeal käies 10 min pärast on jälle temeratuuri näidik nullis.et
lepi sellega, see ongi selline mootor mida talvel lühikese sõiduga soojaks ei saa
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 28.12.08 20:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kalda
olen ise samasuguse isendi omanik 2,5 TDI (85kw) ja sõitnud juba 5 aastat sellega, aga paraku jah, talvel seda autot lühikese otsaga soojaks ei saa,
vaheta neid termostaate palju tahad. ja kui saadki pika sõidupeale temp 90c siis kohapeal käies 10 min pärast on jälle temeratuuri näidik nullis.et
lepi sellega, see ongi selline mootor mida talvel lühikese sõiduga soojaks ei saa |
Jep nii ta on. Nii -5 külma õues ja alles 15 km läbimisel saavutab 90 kraadi. Ja kui lühikesi otsi sõidan siis ega see sier elama ei hakka püsib
rahulikult nullis. Suurema külmaga pole ma selle autoga veel sõitnud. Kuid eelmisel c4 keraga 2,5 TDi käitus samamoodi ja temp kukkus sõidust tulles
nulli kui õues ikka - 20 oli . Aga samas puhub sooja ka selle 40-50 kraadiga suht edukalt. Ja kui tõesti külm on panen webasto ja istmesoojendused
sisse. Ma arvan, et pole mõtet neid termostaate vahetada, sest tulemust
see ei anna.
|
|
|
Tiit
huviline
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant tdi
|
postitati 29.12.08 22:10
|
|
|
põhjakate peaks kuigipalju asja parandama
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 30.12.08 11:07
|
|
|
Osadel on peal ka siseringi elektriline lisasoendus ja auto puhus meeldivalt sooja õhku juba esimese 4 minuti pärast. Paljudel on see tandardina juba
tehasest peal, aga osadel ka mitte.
Siit mõte, et ehk leiad selle lisasedmena või kasutatuna.
Tõsi on, et tõsiste külmadega sõites viib mootori temperatuuri päris alla ja selle vastu aitas omal ajal põhja plastkatte lisamine.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 30.12.08 11:13
|
|
|
Iga sügisene protseduur- põhjakate alla ja eest radikas täiesti kinni. Ajab asja ära 
|
|
|
|
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
postitati 02.01.09 15:56
|
|
|
mõned kiiremad ringid jää peal ajavad kah asja ära, siis saab kahh temperatuuri ikka korralikult 90-ni, kuid nojahh, natukese aja pärast langeb jälle
70-ni. see masin vist tõepoolest talvekülmadega normaalselt sõites 90 kraadini ei soojene
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 03.01.09 10:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Iga sügisene protseduur- põhjakate alla ja eest radikas täiesti kinni. Ajab asja ära | Kes see ikka suveks viitsib põhjakatet ära kiskuda Minu massinal see kogu aeg küljes aga kui radikale pappi ette ei pane ega siis sooja ei saa ka.
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.01.09 21:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yepi
Omal sama aouto ja mootor läheb ca 10 km peale 90 kraadini ...
Ei ole mingeid pappe ees.
Ainus viga mis mul on on radikas umbes....50 km sõitu ja 16-17 kraadi autos...
Akki Juks oskad öelda, palju selle isendi salongiradika vahetus maksma läheb, koos materjaliga ja palju aega võtaks. |
Eks ta selle umbes radika pärast kiiremini soojaks lähe sul. 
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 04.01.09 16:29
|
|
|
Talve perioodil külmadega salongi soojendus jahutab mootori üldtemperatuuri diislil ikka väga tõhusalt 
|
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 04.01.09 18:44
|
|
|
Tahaks näha seda lõbusat autoomanikku, kes sõidab karvamütsi ja käpikutega, puhur miinimumi ja LO peal , et oleks ainult mootor 90 kraadi.
Minu TDi läheb ainult kolmanda kriipsuni, need, mis järjest on. Rohkem isegi mitte pika otsa peal. Salongi sooja tuleb see-eest igati normaalselt.
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.01.09 21:27
|
|
|
kasutaja layri just täna rääkis, et tal keegi tuttav on teinud salongi radika läbipesu survekaga, ühtepidi ja teistpidi mitu korda ja on abi
saadud.
Tsitaat: | Algselt postitas: yepi
Omal sama aouto ja mootor läheb ca 10 km peale 90 kraadini ...
Ei ole mingeid pappe ees.
Ainus viga mis mul on on radikas umbes....50 km sõitu ja 16-17 kraadi autos...
Akki Juks oskad öelda, palju selle isendi salongiradika vahetus maksma läheb, koos materjaliga ja palju aega võtaks. |
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |