Ei ole nii lihtne. Kontaktid on nuppudeploki taga. Selleks, et nendeni jõuda, tuleb see nuppudega asjandus kätte saada.
Eeldame siinkohal, et tegemist on manuaalselt juhitava süsteemiga, mitte kliimaautomaatikuga.
Viga ise on ilmselt kontaktides tõesti. Erinevad kontaktid on ühendatud ventikaga läbi erineva takistusega takistite - kahanevalt. Mida rohkem keerata
nuppu kiirema suunas, seda vähema takistusega takistite kaudu ühendatud kontaktid lastakse kokku kuni viimase astmeni, mis on ventilaatoriga ühendatud
üldse ilma takistita.
Mina sain selle kontaktinduse ära parandatud nõnda, et võtsin lahti nuppude pealmise katte, võtsin ära nupud ise, võtsin välja raadio (see on oluline
samm, sest raadio august sa näed, kuidas see süsteem seal ehitatud on) ja keerasin lahti katte juhi jalgade kohalt. Kuidagi maru loogiliselt tuli oma
kohalt lahti ka see nuppudeplokk ise - ei mäleta peast, millega see kinni on, ilmselt kruviga, igastahes seda liikuma saada ei olnud raske.
Edasi mahutasin selle nuppudeploki koos kõigega, mis seal küljes on, juhi jalgade kõrvalt välja ja parandasin lüliti ära. Minul oli lihtsalt kontakte
liigutav hoob sulanud, kuid õnnestus asjale enam vähem okei kuju anda nõnda, et kõik kenasti tööle hakkas.
Nuppudeplokk mahub juhi jalgade kõrvalt välja sõna otseses mõttes mikromeetri täpsusega ning suhteliselt ettevaatlik peab olema, sest õhusuunajate
trossid, mis seal küljes on, ei kannata eriti paenutamist.
Kui see kolakas juba käes oli, siis kasutasin võimalust ja võtsin lahti ka konditsiomneeri juhtimise lülitid (seda plokki ei saa teisiti kätte) ning
tegin pisikese ümberühenduse, et välisõhu klappi saaks sulgeda ka siis, kui konditsioneer ei tööta...
Alternatiiv on lammutada asi veidi rohkem lahti, nagu on näidatud siin:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=22378&page=1
|