Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: b4 salongi õhuvoolu lüliti anomaalia (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 788)
ado
huviline

Avatar


Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.08 20:25 Tsiteeri
b4 salongi õhuvoolu lüliti anomaalia



I, II ja III asendis toimib, kuid IV enam ei toimi (loe: puhub III astmele samaväärselt), lülitile peale vajutades on ka vahepeal toimima hakanud. Siit ka küsimus, kuidas kõige lihtsamini lülitit kätte saaks ja/või probleemi lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 12.12.08 20:48 Tsiteeri


Tõmbad nupud maha jõuga, keerad 2 kruvi välja ja ongi kate käes. Puhastad kontaktid ja loodetavasti ongi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 12.12.08 21:40 Tsiteeri


Ei ole nii lihtne. Kontaktid on nuppudeploki taga. Selleks, et nendeni jõuda, tuleb see nuppudega asjandus kätte saada.

Eeldame siinkohal, et tegemist on manuaalselt juhitava süsteemiga, mitte kliimaautomaatikuga.

Viga ise on ilmselt kontaktides tõesti. Erinevad kontaktid on ühendatud ventikaga läbi erineva takistusega takistite - kahanevalt. Mida rohkem keerata nuppu kiirema suunas, seda vähema takistusega takistite kaudu ühendatud kontaktid lastakse kokku kuni viimase astmeni, mis on ventilaatoriga ühendatud üldse ilma takistita.

Mina sain selle kontaktinduse ära parandatud nõnda, et võtsin lahti nuppude pealmise katte, võtsin ära nupud ise, võtsin välja raadio (see on oluline samm, sest raadio august sa näed, kuidas see süsteem seal ehitatud on) ja keerasin lahti katte juhi jalgade kohalt. Kuidagi maru loogiliselt tuli oma kohalt lahti ka see nuppudeplokk ise - ei mäleta peast, millega see kinni on, ilmselt kruviga, igastahes seda liikuma saada ei olnud raske.
Edasi mahutasin selle nuppudeploki koos kõigega, mis seal küljes on, juhi jalgade kõrvalt välja ja parandasin lüliti ära. Minul oli lihtsalt kontakte liigutav hoob sulanud, kuid õnnestus asjale enam vähem okei kuju anda nõnda, et kõik kenasti tööle hakkas.

Nuppudeplokk mahub juhi jalgade kõrvalt välja sõna otseses mõttes mikromeetri täpsusega ning suhteliselt ettevaatlik peab olema, sest õhusuunajate trossid, mis seal küljes on, ei kannata eriti paenutamist.

Kui see kolakas juba käes oli, siis kasutasin võimalust ja võtsin lahti ka konditsiomneeri juhtimise lülitid (seda plokki ei saa teisiti kätte) ning tegin pisikese ümberühenduse, et välisõhu klappi saaks sulgeda ka siis, kui konditsioneer ei tööta...

Alternatiiv on lammutada asi veidi rohkem lahti, nagu on näidatud siin:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=22378&page=1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ado
huviline

Avatar


Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.09 13:29 Tsiteeri


No püüdsin kuidas jaksasin, aga lüliti plokki koos trossidega juhi jalgade juurde ei saanud. Küll jäid trossid lühikeseks ja mingid kaablid teele ette. Igatahes sain veale jälile ja sain maki august lüliti III ja IV astme klemme piisavalt painutet - tööle süsteem sai; imestuseks ei toiminud varem ka III aste.

Nüüd vuhiseb kui turbo.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.5% - SQL: 78.5%]