Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5TDi 103kw probleem (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2299)
Av8
huviline



Registreerunud 10.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3, Audi A6 2.5tdi c4

postitati 12.12.08 09:20 Tsiteeri
2.5TDi 103kw probleem



Jama siis selline, et sai käidud tehnoülevaatlusel ning peale seda on tekkind selline jama. Panen auto käima ning tühikäigupööretel kere väriseb päris tugevasti, sees istudes kumiseb ning laegas nagiseb. Lisad natuke pöördeid kaob see värin ning nagisemine ära. Mootor aga ei värise tugevasti. Muidugi ma ei tea kas aru saite aga probleem on selline, et tekkis tühikäigupööretel keresse tugevam värin.

Põhjus siis selline millest alguse sai, et käisisin siis tehnoülevaatlusel ning see kes seda tegi sõtkus pedeaali 7-8 korda järjest piirajasse. Ning selle kohta ka küsimus, et kas ta võib ültse krt nii palju piirajasse vajutada? tahmasus oli täiesti normi piires.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
888
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 12.12.08 09:33 Tsiteeri


Pead pöördeid peale väheke keerama siis kaob ka värin ära;) Võib-olla venis gaasitross järgi ja sellepärast need pöörded kukkusidki. endal oli küll nii:cool:
Ja mis piirajasse sõkkumisse puutub siis ega see väga hea pole jah, aga ju neil oli siis vaja tahmasisaldust natsa regullida:D
Ühesõnaga keera trossi peale ja asi toimib jälle;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.08 09:33 Tsiteeri


Minu teada Audi 103kW 2,5TDi-l ei olegi kaasitrossi, vaid asi on elektrooniline?

Ehk mootoripatjades asi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.12.08 09:44 Tsiteeri


kas pöörded kõiguvad tühikäigul?

kui pöörded kõiguvad, siis pumba elektroonika kulunud. kui pöörded ühtlased, siis võib olla:
1.küttefilter umbes, vesi sees või tõmbas paagi põhjast sodi üles.
2.pump hakkab minema
3.pihustid kusevad
4.motopadi mõni andis saba
5.käima padjad tasuks ka üle vaadata.

ja see et tehnilisel ülevaatusel miski asi saba andis, see võis olla lihtsalt asjade kokkulangemine..kui ta poleks seal koolenud, mis iganes see ka poleks, siis võibolla oleks ta mõne või mõnekümne kilomeetri pärast saba andnud.

edit: diagnostist võib ka midagi välja tulla. tasub alati kontrollida..


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 12.12.08 19:00 Tsiteeri


Hmm, loe nagu muinasjuttu.
Mina küll aru ei saanud. Miks nad seda mitmeid kordi piirajasse sõkkusid? Tehakse kord piirajasse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
888
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 12.12.08 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Minu teada Audi 103kW 2,5TDi-l ei olegi kaasitrossi, vaid asi on elektrooniline?

Ehk mootoripatjades asi?

Vot ei ole nende diislitega väga SINA peal:D
Lihtsalt pakkusin et äkki toimib;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 12.12.08 19:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Hmm, loe nagu muinasjuttu.
Mina küll aru ei saanud. Miks nad seda mitmeid kordi piirajasse sõkkusid? Tehakse kord piirajasse.


Kui ei anna normi välja, siis tallavad nii kaua kui torud puhtaks köhib ja välja annab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Av8
huviline



Registreerunud 10.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3, Audi A6 2.5tdi c4

postitati 13.12.08 09:42 Tsiteeri


Eks ma vaikselt hakkan neid soovitusi kontrollima ning kui vastuse teada saan anna ka teile teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 13.12.08 22:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Hmm, loe nagu muinasjuttu.
Mina küll aru ei saanud. Miks nad seda mitmeid kordi piirajasse sõkkusid? Tehakse kord piirajasse.


Kui ei anna normi välja, siis tallavad nii kaua kui torud puhtaks köhib ja välja annab.


Nii ta on jah. Kui igapäevaselt vaikselt madalate pööretega töristada siis väljalaskessee ikka kogub seda mustust. Enda omal lugesin huvi pärast korrad ära. Kokku tuli 20 :o ja siis mahtus piiridesse. Mingit värina probleemi hiljem küll ei tekkinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 13.12.08 22:34 Tsiteeri


Kui ise veel disla mees olin, siia alati enne ülevaatust sõitsin mõned kilomeetrid lõpu pööretega. Polnud kunagi probleemi, et tahamaga läbi ei läheks. Aga see mis sõites summutis väljus oli ikka päris kole.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 14.12.08 15:40 Tsiteeri


MIna olen sattunud ülevaatusel idioodi otsa, kes mitte ei sõtkunud pedaali vaid sõna otseses mõttes surus seda kogu jõuga. Tulemuseks muidugi see, et trossi stopper liikus ja gaasitross jäi lõdvemaks ja seejärel enam pöörded diislitesti jaoks piisavalt ei tõusnud, seejärel üritas veel gaasi peal "seista" ja lõpuks saatis mu minema selle pärast, et tema ei saa teha diislitesti, kuna pöörded ei lähe piisavalt kõrgeks. Kusjuures enne oli auto korras. Ma ei tea, milline gaasitross on Sinu autol, aga vibra viitab sellele, et tühikäigul ei taha töötada. Äkki on praegu tühikäigu pöörded natuke madalamad kui olid varem? Samas võib selline piirajas hoidmine poolumbes kütusefiltri puhul sellesse sisse augu teha, nii et filtris olev sodi kõik edasi pumpa-pihustutesse läheb ja sealt edasi tulenevad probleemid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.12.08 17:06 Tsiteeri


mis pagana gaasitrossist kõik sonivad :o
Pigem vast väsis niigi vana mootoripadi ning seepärast ka vibra. Mistahes ummistused või sodi tekitab probleeme ennekõike suurematel pööretel ning katkine kütusefilter saab olla erand mis pole just eriti tõenäoline.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]