oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 13.04.04 20:03
|
|
|
K.Ploki kaane lihvimine???
Oskab seda keegi mulle öelda,et kui palju võib v6 2,8sasel motol neid kaani maksimaalselt lihvida.Nii,et need kolvid ja klapid üksteist segama ei
hakkaks.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 13.04.04 20:21
|
|
|
kaante all on vastavad kulumismärgid
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 13.04.04 20:29
|
|
|
Et siis nii kaua võib lihvida kuni kulumis märke enem pole  ?Kas ma
saan õigesti aru ,et need märgid on seal umbes samamoodi nagu ringraja kummidel on augud,et kui auguni kulund siis viska minema?
Või sain täitasa nalesti aru?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 14.04.04 14:29
|
|
|
Võimalus on ju ära mõõta, kolb ülemisse surnud seisu ja klapp lahti ja siis mõõdad šupleriga ära, palju "ruumi" on.
Ja kui kõrgeks sa siis selle surveastme ajada tahad?
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 14.04.04 14:36
|
|
|
Kas ma saan õigesti aru ,et need märgid on seal umbes samamoodi nagu ringraja kummidel on augud,et kui auguni kulund siis viska minema?
Või sain täitasa nalesti aru?
--------------------------------------------------
neljasilindrilisel nii ta oli
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 14.04.04 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mulk
Võimalus on ju ära mõõta, kolb ülemisse surnud seisu ja klapp lahti ja siis mõõdad šupleriga ära, palju "ruumi" on.
Ja kui kõrgeks sa siis selle surveastme ajada tahad? |
No natuke võiks ju suuremaks ajada
Ei tohiks see ju halb olla.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.04 16:40
|
|
|
1mm maha ja ei tohiks miskit veel juhutda... sellest edasi ei ole enam nii kindel.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 14.04.04 19:41
|
|
|
Jah, üle 1mm. ei julgeks ka mina maha võtta, kuna 2.8 surveaste juba niigi suhteliselt suur (10.3) Teatavasti piirab bensiinimootori surveastet
bensiini oktaan arv, siis tekib oht et bensiin plahvatab enne kui küünal ta süütab (detonatsioon)
Teiseks suurema mahalihvimisega võib tekkida ka probleeme sisselaske kollektori paika saamisega, kollektoris olevad poldiaugud on küll suurmad,
võimaldamaldamaks kollektori paigaldamist mõningasel mahalihvimisel, plokikaantes asuvate sisselaske akende vaheline kaugus muutub lihvimise tõttu.
|
|
|
|
alias
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 '07 2.0tdi
|
postitati 14.04.04 20:28
|
|
|
1mm ka muidugi juhul, kui mootori alumine pool okas on.
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 15.04.04 16:58
|
|
|
Samuti tekkib probleem rihmamärkidega. Kuna vända ja nuki vaheline kaugus lihvimisega muutub
|
|
|
alias
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 '07 2.0tdi
|
postitati 15.04.04 17:12
|
|
|
Asi lõhnab muudetava nuki järele, kuna nukvõll hakkab hiljem tahtma poolt hammast. Pealegi, vaesed saaled
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 15.04.04 18:57
|
|
|
Kes veel ei tea, siis V6-l on nukkvõlli rihmarattad koonuse peal ja võid muuta kasvõi veerand hamba kaupa. Tegelt iga nukarihma vahetusega lastakse
koonused lahti, pannakse spets rakis peale, mis fikseerib nukkvõllid õigesse asendisse ja keeratakse poldid kinni.
|
|
|
alias
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 '07 2.0tdi
|
postitati 20.04.04 17:29
|
|
|
1mm ikkagi liiast olme. Kui, siis 0,5. Jääb järgmisex korrax varu
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 20.04.04 17:32
|
|
|
Üks klubiline tõmbas kunagi 10mm maha, ja auto sõitis! Ei mingit detonatsiooni vms. 2.2 A100-l.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
alias
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 '07 2.0tdi
|
postitati 20.04.04 17:50
|
|
|
mul endal lõhkus juba 0,5mm pealt neljanda silindri ära. Survex jäi ~7
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 20.04.04 19:26
|
|
|
Siis nagu ei tasu sellega jamama hakata jah
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 20.04.04 19:35
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja oleeev
Siis nagu ei tasu sellega jamama hakata jah |
1mm ei tee midagi halba
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 21.04.04 09:17
|
|
|
alias
postitatud 20.4.04 kell 20:50
mul endal lõhkus juba 0,5mm pealt neljanda silindri ära. Survex jäi ~7
Surve ja surveaste on kaks eri asja, plokikaanelt maha lihvides surve küll ei suurene.
|
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 24.04.04 10:46
|
|
|
Soovitaks enne väljamõelda soovitud surveastme ja see järel väike arvutus ning ongi tead palju võtta. Kui ma õieti mäletan siis 0,1 mm tähendas 0,1
survetõusu ehk 1mm annaks surveastmeks kuskil 11,3. Aga sellise tõstmise mõttekus ilma nuki vahetamiseta on juba küsitav. Iseasi kuidas on alumise
otsa seisukord. Aga üldiselt 2,8't tuunides tuleb meeles pidada, et see mootor on ehitatud madalatel pööretel momendi saamiseks.
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 24.04.04 11:02
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Üks klubiline tõmbas kunagi 10mm maha, ja auto sõitis! Ei mingit detonatsiooni vms. 2.2 A100-l. |
Kuidas küll selline asi võimalik sai olla, et se pärast veeel sõitis??? Miskid madalamad kolvid sees, või ajas põlemiskambri kuju teiseks? Niipalju
mahavõttes, kahtlane kas asi enam üldse ringi tahab käia, kui just midagi ümber ei tee.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 24.04.04 11:41
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja madjs
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Üks klubiline tõmbas kunagi 10mm maha, ja auto sõitis! Ei mingit detonatsiooni vms. 2.2 A100-l. |
Kuidas küll selline asi võimalik sai olla, et se pärast veeel sõitis??? Miskid madalamad kolvid sees, või ajas põlemiskambri kuju teiseks? Niipalju
mahavõttes, kahtlane kas asi enam üldse ringi tahab käia, kui just midagi ümber ei tee. |
Kui mees tahab, räägib ise pikemalt. Trust me, midagi polnud muudetud. Hammasrihma pingutusmaa oli ka otsas, kuna kaas nii palju maha võetud. Kutt
katsetamise eesmärgil nii tegi, et näha, mis saab.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
alias
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 '07 2.0tdi
|
postitati 26.09.04 07:54
|
|
|
Kahtlane see värk ikkagi.
|
|
|