Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A8 3,3tdi kapoti all koputab (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1902)
obrok
huviline



Registreerunud 06.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.08 10:01 Tsiteeri
A8 3,3tdi kapoti all koputab



Probleem siis selline, kui mootori käima paned siis mootor teeb kõva kloppimise häält. Tegu pole kolinaga vaid kloppimine. Kui kapoti lahti teed siis on eriti hästi seda õhufiltri juurest kuulda (mitte et muidu võiks tähelepanemata jääda :)) Pöörded on seejuures stabiilsed, aga ega V8'l väga aru ei saa kui üks pütt puudu. Käisin esinduses ja seal öeldi et tegi mootori mehaanilise kulumisega ja siin pole muud kui vahetame ära kõik nukkvõllid, kõik nookurid, jne. Ühesõnaga mootori ülemine pool (plokikaaned oleks siiski vanad jäänud) kokku mingi 80k. Esiteks ei tundu loogiline et kogu V8 ülemine pool nii ühtlaselt ära kulub ja eriti kahtlane tundus see diagnoos peale seda kui mainiti ära et ega me klapikambri kaani ei hakanud ju maha võtma aga selline su mootori olukord on. ???? tekib küsimus mille järgi diagnoos pandi - hommikuse kohvipaksu pealt või?
On kellelgi kogemusi sellise probleemiga? Ja kus/kes tartus seda diagnoosida oskaks peale Karla Auto ja DIA? Kelle juurde tasuks esimesena minna?
Ise arvan pigem et mõni hüdrotõukur või pihusti on ära?

Ette tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 07.12.08 21:31 Tsiteeri


Kruvi klapikambrikaaned maha ja siis mõtleb edasi. Olen näinud 3 eri kulumisastmega nukkasid 3.3tdi-l, kusjuures kahel neist läbisõit identne ja kontrollitud (ca 200k km) ja üks neist minu enda 3.3tdi. Igaljuhul mis ma võin öelda, mootoril millel hoolt vähe oli kantud, õliintervallid pikad ja ei tea veel mis, sellel oli 200k km-iga ülemine osa täiesti vanaraud. Nukad kulunud nii räigelt et lausa kohati ca 2 millimeetrine aste sees kui küünega üle lasta...nookurid ja asjad võib üldse mainimata jätta. Samas minu enda 3.3, saanud korralisi hoolduseid ja õlivahetus iga 15kkm tagant...sisu nagu uus ja 0 probleemi seni.

Minu soovitus:

1)veakoodid/korralik diagnost
2) Klapikambri kaaned maha ja siis peaks mingi ülevaade juba kone sisust olema. Vähemalt ülemisest osast kindlalt.

Kui siit midagi ei selgu, siis juba edasi mõelda...pihustite kontroll, survete mõõtmine jne jne.

PS, küll OT, kuid...olen selle mootoriga õppinud, et seal igasugu asju ja tegureid on ikka nii kuradi palju, et kui miskit kuskilt nöögib, siis pole see mootor enam päris see mis olema peaks (jõudlus/küttekulu)...sest pump, pihustid, turbod, õhulugejad, kõikvõimalikud andurid, lekked, IC pump ja isegi see kui s*tta täis on IC, mängivad sõites (minu persetunde järgi) ikka mega suurt rolli....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 10.12.08 06:56 Tsiteeri


Küsin lihtsalt huvist vahele, et mis asi on IC pump?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 10.12.08 10:14 Tsiteeri


Intercooleri vesijahutus pump (mis ajab vett coolerist lisa jahutusradikasse ja tagasi) Asub ta juhipoolse esiratta juures stange taga. Paljudel see kinni jäänud (tüüpviga antud pumbal, Mb C32amg kasutab sama pumpa ja sama probleem) ja kui see pump ei toimeta, siis ka mootorijõudlus väiksem, eriti kuuma ilmaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.5% - SQL: 69.5%]