jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.11.08 06:23
|
|
|
S6/C4 2.2T 20v näidikubloki el. skeem.
Kas kellelgi leidub või teab netist mõnda nurka, kust saada Audi S6/C4 2.2T 20v näidikubloki elektriskeemi?
Just huvitab välistemperatuuri näidikubloki elektriskeem.
Nimelt vahetasin valgusdioodi vms see "pirn" seal on, kuid ikka ei valgusta numbrinäitu. Skeemilt hea vaadata, mis, kus.
Ahjaa, Elfast ( Tevalo ) sai ostetud 12V punane "pirn" või leed vms see rsk on, ei toimi. Originaalis oli valge/läbipaistev ja sellel oli 1
hõõgniit katki. On seal polaarsustähtsus vms, mida uue paigaldamisel jälgida?
Ideed?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 29.11.08 06:52
|
|
|
LED pirnil on polaarsus tähtis.Samuti on sinna takistit vaja Arvatavast
põletasid LED-i läbi,kui takistit vahel ei olnud
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 29.11.08 07:00
|
|
|
sellel 12v pirnil pole polaarsus oluline, enda temp näidikus täpselt samasugune pirn sees.
pistiku ühendused järgmised:
1 = Vehicle Speed signal - to pin 20 (brown/red) [blue 26-pin connector]
2 = Temperature sensor - to sensor wire you have routed from the engine bay.
3 = Earth (see above)
4 = Illumination - to pin 5 (grey/blue) [yellow 26-pin connector]
5* = +12v - to pin 16 (black/blue) [blue 26-pin connector]
enda masinal oli samamoodi PCB ühendustes kala sees ja pirn ei hakanud põlema, ühendasin 3 ja 5 peale, ning koos süütega hakkab nüüd igakord ka see
põlema. kuna niikuinii sõites koguaeg armatuuri tuled põlevad, siis olulist vahet pole kust see +12v kätte saadakse
Et oleks raskem!
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.11.08 17:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
sellel 12v pirnil pole polaarsus oluline, enda temp näidikus täpselt samasugune pirn sees.
pistiku ühendused järgmised:
1 = Vehicle Speed signal - to pin 20 (brown/red) [blue 26-pin connector]
2 = Temperature sensor - to sensor wire you have routed from the engine bay.
3 = Earth (see above)
4 = Illumination - to pin 5 (grey/blue) [yellow 26-pin connector]
5* = +12v - to pin 16 (black/blue) [blue 26-pin connector]
enda masinal oli samamoodi PCB ühendustes kala sees ja pirn ei hakanud põlema, ühendasin 3 ja 5 peale, ning koos süütega hakkab nüüd igakord ka see
põlema. kuna niikuinii sõites koguaeg armatuuri tuled põlevad, siis olulist vahet pole kust see +12v kätte saadakse |
Tänud, uurin asja, proovin samat lahendust lähiajal.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 30.11.08 11:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
enda masinal oli samamoodi PCB ühendustes kala sees ja pirn ei hakanud põlema, ühendasin 3 ja 5 peale, ning koos süütega hakkab nüüd igakord ka see
põlema. kuna niikuinii sõites koguaeg armatuuri tuled põlevad, siis olulist vahet pole kust see +12v kätte saadakse |
Sinu näpunäidete põhjal sai asja toimima. Olemasoleva pirni jootsin trükiplaadist välja, uus, pikemate jalgade pirn otse 3 ja 5 klemmi pealt,
jalgadele isoltasioon ümber ja korras, töötab.
Sai mõõdetud ja uuritud, selgus, et üks takisti oli pussanud, ei hakanud uut hankima, vaid otse toide pirnile.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 30.11.08 21:49
|
|
|
Kuna olen ühel s6-l lihtsalt selle pirnivahetusega pääsenud, siis arvasin, et selle viga oligi. Enda a4-l on selline pull, et kord kustus ära ja mina
kohe pirni vahetama. Nüüd aga selline lugu, et enamaltjaolt muidugi põleb, kuid mõni hetk siiski mitte. Pistiku ühenduse vea siiski välistaksin. Kas
ilmselt mingine sama takisti anomaalia?!
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 01.12.08 07:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Kuna olen ühel s6-l lihtsalt selle pirnivahetusega pääsenud, siis arvasin, et selle viga oligi. Enda a4-l on selline pull, et kord kustus ära ja mina
kohe pirni vahetama. Nüüd aga selline lugu, et enamaltjaolt muidugi põleb, kuid mõni hetk siiski mitte. Pistiku ühenduse vea siiski välistaksin. Kas
ilmselt mingine sama takisti anomaalia?! |
Ilmselt.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|