Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Probleem pumbaga? (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1922)
Meelis90
huviline



Registreerunud 30.12.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.08 19:15 Tsiteeri
Probleem pumbaga?



Käis Revalis ja kompuuter pandi järgi ja sai teada,et pumbaelektroonika jamab ja veakoodiks siis selline kood:

00550 017
Commencement of injection regulation
Control difference
Sporadic fault

Et järsku kellegil sama probleem olnud ja oskab aidata! Et mis teha aitab ja teha kannatab?

Autoks Audi A6(1998) 2.5 TDI V6 110kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 25.11.08 19:32 Tsiteeri


Ja mis siis revalist soovitati edasi teha???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Meelis90
huviline



Registreerunud 30.12.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.08 19:41 Tsiteeri


targemaks ei saandki,põhimõtteliselt anti märku,et osta uus pump aga ma arvan,et saab ka odavamalt ja foorumis kindlasti targemaid mehi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 25.11.08 20:36 Tsiteeri


Arvatavasti pumba süüte reg kolb kinni jäänud ja siis elektroonika maha kärsatanud,endal juba teine pump sama veaga.Homme aga karlasse ja eks nää mis räägivad.Teeb lausa nukraks,pole veel aastatki ja 2 pumpa loojakarjas:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 27.11.08 21:09 Tsiteeri


Karlas käidud RAHARÖÖVLID,remont umbes 16 kilo.Panin aga uue pumba jälle peale ja laulab nagu lind.Üldiselt isiklikult arvan et kui juba mingid anomaaliad ilmnevad käivitusel või siis võimsuse kaos tuleks lasta pump üle vaadata enne kui võtab ka pumba aju kaasa sest see süütenurga kolb mis seal kinni kiilub on nende pumpade tüüp viga.Uus aju aga koos progega mingi pea 7 kilo,minuarust ennetades päris suur kokkuhoid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuuno
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi200 2,2turbo/ 121 kw ja audi allroad 2.5,132kw.2003a

postitati 01.12.08 14:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6quattro
Karlas käidud RAHARÖÖVLID,remont umbes 16 kilo.Panin aga uue pumba jälle peale ja laulab nagu lind.Üldiselt isiklikult arvan et kui juba mingid anomaaliad ilmnevad käivitusel või siis võimsuse kaos tuleks lasta pump üle vaadata enne kui võtab ka pumba aju kaasa sest see süütenurga kolb mis seal kinni kiilub on nende pumpade tüüp viga.Uus aju aga koos progega mingi pea 7 kilo,minuarust ennetades päris suur kokkuhoid.
palju uus pump maksis kuii saladus ei ole.ise lasin pumba 10 000eeku eest remontida karla autos. see oli isegi väga hästi saadud. tegemist japsiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 01.12.08 18:13 Tsiteeri


Krt seda rem teab:mad:uus 19 kilo:D ja garantii kah olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]