martint
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 27.07.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi100 2,8q
|
postitati 25.11.08 09:14
|
|
|
Uue audi otsingul!
Soov siis soetada uus audi.
Silma on jäänud siis audi a8, a6 ja s6. Hinnaklassiks siis u kuni 90000 eek.
Ootaks siis klubliste nõuandeid.
auto peaks olema ika quattro ja bensiin
Tänud!
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 25.11.08 09:36
|
|
|
Uut selle raha eest ei saa 
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 25.11.08 09:38
|
|
|
sellise valiku puhul mina eelistaks S6 2,2TQ (avant)
manuaalkastiga
_
a8 sellises hinnas ostes ei ole eeldatavasti just kuigi kirgas kriit enam ja tema elustamine ei tõsta oluliselt hilisemaid müügiansse
a6 ja s6 kütusekulu vahe ei ole kuigi oluline
-
S6 elustamine on perspektiivikam tegevus kui a6 või a8 ja tema arenduseks on ka olemas tugev varu.
-
tegemist oli vaid isikliku arvamusega ja selle alusel ei pea teema alagataja omi otsuseid seadma.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.11.08 12:13
|
|
|
Sellise summa eest on minu meelest mõistlik otsida C5 2,8 Q-d.Kui korralikku S-i tahad leida pead samapalju kroone juurde otsima. Muidugi C4 kerega
S-i saaks juba väga hea, aga proovi leida, kes müüks .
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 25.11.08 12:36
|
|
|
ära unusta et C5 sellise hinna eest on tõenäoliselt ka mitte kõige kirkam kriit ja sinna tuleks ka "pisut" raha paigutada enne kui ellu ärkab
korralikult!
+
C5 esisild koosneb suuremast hulgast saastast kui C4 oma!
been there, done that!
- otsi C5 kere manuaalkastiga quattrot heas korras või tõesta, et see tronic seal kõhu all ei ole kustuva turbiini jms saastaga mille elustamine
maksab ka omajagu kroone!
+
iga kord kui ostad peetud auto arvesta juurde kohe
kõik mahlad, õli, vesi, jms
rihmad koos veepumba ja kõikide rullidega
-
mõnituhat raha kõikide lekete peatamiseks (V6 mootorid armastavad klapikambri kaante vahelt nõrguda (küünlaavadesse ntx - väljast visuaalselt kuiv aga
selle eest piipe keedad õlis))
-
lähikuudeks planeeri tõsisem sillaremont
-
seega osta saab siiski C4 kere (mis koos elustamisega on 90 000 sest C5
puhul läheks lõppsumma üle 100 000 piiri väga kiirelt (või algaks pahameelepursked laguneva auto pärast).
|
|
|
|
martint
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 27.07.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi100 2,8q
|
postitati 25.11.08 14:32
|
|
|
Põhimõtteliselt mõtlesingi s-i al ika c4 kere.
Aga olen kuulnud et need turbodega varjandid pole head, tükivad otsi andma.
aga s6 4,2?
Aga sellise summa eest a8? 95-97a?
Samas meeldiks selline ka kuna ta on mugav ja suur
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.08 14:39
|
|
|
Auto24-st vaadates tundub, et 90K eest saab täiesti normaalse A8. Kodanikud Black, Kaaku ja Kps oskavad vast kõige paremini nõu anda. Soovitaks osta 5
käigulise kastiga A8 (tuli vist 96lõpp??? parandage kui eksin). Kindlasti lase auto üle vaadata ja ole nõus natuke rohkem maksma korraliku isendi eest
kui mingi läbi tõmmatud odava sara eest. Kuna hetkel on majanduslangus ka siis tingi ka natukene .
Loe läbi ka see teema:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=47195
|
|
|
|
poleoluline
huviline
Registreerunud 25.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2 Q
|
postitati 25.11.08 14:42
|
|
|
Kõigepealt tee endale selgeks mida sa selle masinaga teha tahad... kas kiirendada ja rallitada või mõnusalt kulgeda jne.
Siis mõtle palju sa mugavust soovid ning palju sa selle mugavuse eest oled nõus maksma... ja asi ongi lahendatud 
Sõida... aga ära mölise....
|
|
|
|
martint
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 27.07.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi100 2,8q
|
postitati 25.11.08 14:45
|
|
|
NO mugavust ika tahaks, ja rallitama kiirendama ei kuku, aga hea ika kui teisest mööda minnes ei peaks autot paluma, et kui vajutan siis ika läheb Meeldib nii rahulikult sõita
Aga kuidas teada saan kas on 5käiguline automaat või neljane?
|
|
|
poleoluline
huviline
Registreerunud 25.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2 Q
|
|
martint
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 27.07.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi100 2,8q
|
postitati 25.11.08 15:01
|
|
|
Ilmselt kaldun ka a8 poole.
Ja ega ma seda autot müümise jaoks ju ei osta
|
|
|
aifu
huviline
Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan
|
postitati 25.11.08 15:06
|
|
|
Natuke haakub teemaga. Lähen ühte C5 2,8 Q automaati vaatama. Kuna kogu aeg sõitnud manuaaliga- siis puuduvad kogemused automaadiga. Lugesin siin
eelnevaid postitusi, et kõige suurem probleem turbiiniga. Siit ka küssa, kuidas saan ma kontrollida, et automaatkäigukast ka mind edasi teeniks ? Mis
nipid, et kontrollida kasti korrasolekut ------ Et ei juhtuks nii, et nädala pärast postitus ----Aidake automaatkasti remondil :
|
|
|
poleoluline
huviline
Registreerunud 25.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2 Q
|
postitati 25.11.08 15:13
|
|
|
Ma ei tea kuidas "pulkkade" hinnad tänaseks liikunud on... kuid esmane "ülekäimine" on suht kulukas...
Mul läks tookord mingi ligi 20kilo kokku rihm mahlad rullikud piduriklotsid ja paar puksikest...
Praegu peks ehk paremini kaubelda andma...
Kuid samas peaks praegu masinad ise tunduvalt soodsamad olema...
Ja kindlasti proovisõidul jälgi sõitu alustades persega istet ning silmadega tahomeetrit.... tahomeetri "jõnksud" ei tohi istmes kajastuda kui
rahulikult kiirendad...
Sõida... aga ära mölise....
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.11.08 15:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aifu
Natuke haakub teemaga. Lähen ühte C5 2,8 Q automaati vaatama. Kuna kogu aeg sõitnud manuaaliga- siis puuduvad kogemused automaadiga. Lugesin siin
eelnevaid postitusi, et kõige suurem probleem turbiiniga. Siit ka küssa, kuidas saan ma kontrollida, et automaatkäigukast ka mind edasi teeniks ? Mis
nipid, et kontrollida kasti korrasolekut ------ Et ei juhtuks nii, et nädala pärast postitus ----Aidake automaatkasti remondil : |
Proovi teha nii, et autot enne ei käivitata, kui ise kohal oled s.t. et kast oleks külm. Mingeid kilinaid-körinaid ei tohiks olla.
Kui sõitma hakkad ja D peale lükkad ning piduriga paigal hoiad, ei tohiks värinat olla. Pidurit lahti lastes peab auto vaikselt liikuma hakkama. Nagu
eelpool öeldud, peavad käigud sujuvalt vahetuma nii vaiksel sõidul kui ka normaalselt vajutades. Kui põhja tallad, vahetab kuskil 5000 pöörde juures
ja ka suht sujuvalt. Vahel asjaolude kokkusattumisel, kui mängid gaasiga ja samal ajal tahaks auto käiku vahetada vms., võib väikse jõnksu sisse
visata küll, kuid see pole midagi hullu. Proovi ka tiptronic süsteemi, väga madalatele pööretele lastes peab ka tiptronic asendis alla vahetama
automaatselt. Üles vahetab ka kuskil piiraja lähedal. (pole proovinud )
Osad kastid ei lukusta külmalt turbiini ära, seega ära ehmata, kui algul n.ö. läbi libiseb.Soojalt lukustub turbiin peale käiguvahetust kohe.
Minu soovitus oleks külmalt mitte tallama hakata, sellega säästad vägagi oma kasti.
Tagurpidi peab ka pidurit päästes vaikselt liikuma hakkama.
Pole paha, kui saad ka juhtme järgi visata ja veakoode otsida. Õli ja filter tuleks kindlasti kastis ära vahetada ja seda tööd peab tegema inimene,
kes seda OSKAB.
Hetkel muud ei meenu.
|
|
|