Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Audi 80 2,6 Avant Quattro - 1993 - cobra113 (Vastuseid: 120 | Vaatamisi: 26778)
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 22.11.08 16:32 Tsiteeri
Audi 80 2,6 Avant Quattro - 1993 - cobra113



Audi 80 2,6 Avant Quattro. Mootor siis 2.6 V6 110 kW, manuaal käigukast ja nelikvedu :P Esmane registreerimine 01.08.1993. Registreerimine Eestis 20.03.2004. Läbisõit 215 700.

Värvus: Tumesinine (Aquablau)

Varustus: Roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, signalisatsioon, lisapidurituli, kliimaautomaatik, välistemperatuuri näidik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), katuseluuk (elektriline), püsikiiruse hoidja, diferentsiaali lukk tagasillal, hele nahkpolster, istmesoojendused, nahkkattega rool, käetugi taga, iluliistud salongis (puitdekoor).

Audio: Autostereo Pioneer (CD, MP3, USB pesaga), helivõimendi ja kõlarid Pioneer, subwoofer Rockford Fosgate.

Suveperioodil on autol all 7,5" x 16" ABT Sportsline valuveljed rehvidega 205/55.

Autol on välimus suht ookoo, paar väikest roostekohta leidsin. Tehnilise poole pealt tahavad kõik pidurikettad ja klotsid vahetust saada. Käsipidur ei toimi. Õli lekib, esmapilgul avastasin et ainult klapikambrikaane tihendi vahelt, vb kuskilt veel, eks uurin. Summuti pläriseb kuskilt eestpoolt, arvan et keevitamisega saab asja esialgu vaikseks.
Vaeva peab veel nägema salongi puhastamisega, siit ka teadjamatele küsimus, kas on mõtet ise üritada, või saab parema tulemuse kuskilt keemilisest läbi käies?
Soovin omale edu siis selle isendiga :)

http://img253.imageshack.us/img253/79/pc160299tg4.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/9870/pc160300qx6.jpg
http://img152.imageshack.us/img152/1192/pc160302gy4.jpg
http://img369.imageshack.us/img369/5922/pc160303bg7.jpg




Pole küll kõige paremad ja auto must, aga tulevikus panen kindlasti paremaid pilte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 22.11.08 17:26 Tsiteeri


Jääb siis huviga pilte ootama!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 26.11.08 14:59 Tsiteeri


Varsti siis autot nädal aega omatud, ja põhilisemad vead välja tulnud. Sumps teeb endiselt häält, kuna pole olnud võimalust veel keevitada, aga üritan ikka kiiremas korras selle ära teha.
Foorumit uurides sain aru et päris paljudel on probleeme kliimaseadmega, ja minulgi kliimaga jama, vahel nupud toimivad, vahel mitte, toimib nii kuidas ise heaks arvab, aga vähemalt muu toimib, klapid, ventikas ja temperatuur, nendega probleeme pole.
Täna kadus siis ka üks silinder tagant ära, ei tea kas peab küünaldevahetuse ette võtma, või võib ka muid probleeme olla?
Ja mootoriga on üks kala veel, vahel kuulduks nagu mingit kloppimist juhipoolsete silindrite juurest, aga seda esineb suht harva, milles probleem ei tea aga õlivahetus tuleb ka kindlasti varsti ette võtta, siit ka küsimus, mida panna, kas poolsünti või täissünti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
martinito
huviline



Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Tallinn / Muraste / Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Bayerische Motoren Werke

postitati 26.11.08 15:06 Tsiteeri


Vanasse mootorisse soovitaks ikka poolsünti.
Täissünt liiga vedel. Ja osta kindlasti suuremate läbisõitudega autode jaoks spets õli.
Mul endal poolsünt Valvoline Max Life mootoritele mis sõitnud üle 100 000. Seal lisaaineid mis hoiavad mootorit paremini korras.

Kindlasti on ka muid variante:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 26.11.08 16:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cobra113
Varsti siis autot nädal aega omatud, ja põhilisemad vead välja tulnud. Sumps teeb endiselt häält, kuna pole olnud võimalust veel keevitada, aga üritan ikka kiiremas korras selle ära teha.
Foorumit uurides sain aru et päris paljudel on probleeme kliimaseadmega, ja minulgi kliimaga jama, vahel nupud toimivad, vahel mitte, toimib nii kuidas ise heaks arvab, aga vähemalt muu toimib, klapid, ventikas ja temperatuur, nendega probleeme pole.
Täna kadus siis ka üks silinder tagant ära, ei tea kas peab küünaldevahetuse ette võtma, või võib ka muid probleeme olla?
Ja mootoriga on üks kala veel, vahel kuulduks nagu mingit kloppimist juhipoolsete silindrite juurest, aga seda esineb suht harva, milles probleem ei tea aga õlivahetus tuleb ka kindlasti varsti ette võtta, siit ka küsimus, mida panna, kas poolsünti või täissünti?


Rihmad,rullid,veepump kindlasti ära vahetada kui ei ole teada 100% et need veel kestavad... Kui soonikrihma kallale lähed, siis viska üks rull vahelt minema - jääb vaid pinguti.

Kui nendest miskit laiali peaks lendama, siis on suht garanteeritud, et saad "mõnusa" jõulukingituse :D

edit: Ise kasutan Castrol Magnatec 10w/40. Pidavat paremate määrimisomadustega olema just külma moto puhul, kuna pidavat õlikile hoidma õlitust vajavate detailide peal - mine sa võta kinni, kas tegelt ka nii on...


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 26.11.08 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Tsitaat:
Algselt postitas: cobra113
Varsti siis autot nädal aega omatud, ja põhilisemad vead välja tulnud. Sumps teeb endiselt häält, kuna pole olnud võimalust veel keevitada, aga üritan ikka kiiremas korras selle ära teha.
Foorumit uurides sain aru et päris paljudel on probleeme kliimaseadmega, ja minulgi kliimaga jama, vahel nupud toimivad, vahel mitte, toimib nii kuidas ise heaks arvab, aga vähemalt muu toimib, klapid, ventikas ja temperatuur, nendega probleeme pole.
Täna kadus siis ka üks silinder tagant ära, ei tea kas peab küünaldevahetuse ette võtma, või võib ka muid probleeme olla?
Ja mootoriga on üks kala veel, vahel kuulduks nagu mingit kloppimist juhipoolsete silindrite juurest, aga seda esineb suht harva, milles probleem ei tea aga õlivahetus tuleb ka kindlasti varsti ette võtta, siit ka küsimus, mida panna, kas poolsünti või täissünti?


Rihmad,rullid,veepump kindlasti ära vahetada kui ei ole teada 100% et need veel kestavad... Kui soonikrihma kallale lähed, siis viska üks rull vahelt minema - jääb vaid pinguti.

Kui nendest miskit laiali peaks lendama, siis on suht garanteeritud, et saad "mõnusa" jõulukingituse :D

edit: Ise kasutan Castrol Magnatec 10w/40. Pidavat paremate määrimisomadustega olema just külma moto puhul, kuna pidavat õlikile hoidma õlitust vajavate detailide peal - mine sa võta kinni, kas tegelt ka nii on...


Sa mõtled siis et juhtrulli pole vaja, küsimus miks?
Ja kas 80-l on ka rihmavahetuseks vaja esiots lahti kiskuda, või saab niisama? Kas saaks ka kodustes tingimustes rihma vahetada, või soovitatav teenindusse pöörduda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
martinito
huviline



Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Tallinn / Muraste / Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Bayerische Motoren Werke

postitati 26.11.08 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cobra113
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Tsitaat:
Algselt postitas: cobra113
Varsti siis autot nädal aega omatud, ja põhilisemad vead välja tulnud. Sumps teeb endiselt häält, kuna pole olnud võimalust veel keevitada, aga üritan ikka kiiremas korras selle ära teha.
Foorumit uurides sain aru et päris paljudel on probleeme kliimaseadmega, ja minulgi kliimaga jama, vahel nupud toimivad, vahel mitte, toimib nii kuidas ise heaks arvab, aga vähemalt muu toimib, klapid, ventikas ja temperatuur, nendega probleeme pole.
Täna kadus siis ka üks silinder tagant ära, ei tea kas peab küünaldevahetuse ette võtma, või võib ka muid probleeme olla?
Ja mootoriga on üks kala veel, vahel kuulduks nagu mingit kloppimist juhipoolsete silindrite juurest, aga seda esineb suht harva, milles probleem ei tea aga õlivahetus tuleb ka kindlasti varsti ette võtta, siit ka küsimus, mida panna, kas poolsünti või täissünti?


Rihmad,rullid,veepump kindlasti ära vahetada kui ei ole teada 100% et need veel kestavad... Kui soonikrihma kallale lähed, siis viska üks rull vahelt minema - jääb vaid pinguti.

Kui nendest miskit laiali peaks lendama, siis on suht garanteeritud, et saad "mõnusa" jõulukingituse :D

edit: Ise kasutan Castrol Magnatec 10w/40. Pidavat paremate määrimisomadustega olema just külma moto puhul, kuna pidavat õlikile hoidma õlitust vajavate detailide peal - mine sa võta kinni, kas tegelt ka nii on...


Sa mõtled siis et juhtrulli pole vaja, küsimus miks?
Ja kas 80-l on ka rihmavahetuseks vaja esiots lahti kiskuda, või saab niisama? Kas saaks ka kodustes tingimustes rihma vahetada, või soovitatav teenindusse pöörduda?



Teenindusse ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 26.11.08 21:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cobra113

Sa mõtled siis et juhtrulli pole vaja, küsimus miks?
Ja kas 80-l on ka rihmavahetuseks vaja esiots lahti kiskuda, või saab niisama? Kas saaks ka kodustes tingimustes rihma vahetada, või soovitatav teenindusse pöörduda?


Ise sai kodus tehtud, sest oli võimalus vastavad rakised (hammasrihma jaoks) ja tööriistad saada...

Samuti oli kõvasti abi ühest sõbrast kes mehhaanik ja netis liigub palju kraami ringi mis teeb möödapaneku võimaluse suht väikseks.

Esiotsa lammutise vajadusest ei tea, kuna endal on C4

Selle juhtrulliga on nii, et uuematel V6 motodel ei olegi seda... Rihm on natuke lühem ja vähem kuluosi. Samuti väiksem oht, et rihm puruneb...
illustratsioon sellest: link

Peast ei mäleta enam mis pikkusega see rihm oli...

Sellel inglise keelsel lehel on kirjas, et ka pinguti on erinev, kuid välisel vaatlusel küll mingit erinevust ei märganud ja seega see jäi samaks.

Nüüdseks natuke alla aasta möödas ja vahepeal u 11 000km sõidetud. Siiani peab ja järeleandmise märke ei ole...

edit: varasem teema seoses geneka rihma rullikuga


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 13.12.08 17:38 Tsiteeri


Vahepeal siis tehtud: Uued kettad, klotsid ees. Summuti toru sai keevitatud, seoses sellega avastasin et esisillatala tahab ka keevitust, sai see kah siis tehtud. Õli ja filter vahetatud (10w40 Addinol), kui hea või kvaliteetne see Addinoli õli on ei oska öelda aga sisse ta läks. Uued süüteküünlad (bosch). Õhufilter uus. Rohkem vist polnud midagi.
Sõidetud ja tundub et midagi tahab kindlasti vahetust ka sildades, mis detailid peab uurima. Ja kindlasti tuleb käsipidurisüsteem üle kontrollida, loodetavasti piirdud see ainult trossi reguleerimisega.
Veel teevad mulle muret nii jahutusvedeliku kui ka kütuse näidikud, näitavad seda mida ise heaks arvavad ja nii kuis juhtub, kust viga otsida, pole veel süvenenud. kui aega rohkem saab seegi ette võetud. Endiselt ka rihm vahetamata :(
Aga jah tööd on rohkem kui oskasin auto ostul seda arvestada.
Ja krt, kahjuks pole olnud mahti pilte klõpsata, üritan ikka meeles pidada kui aega on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 14.12.08 13:32 Tsiteeri


Käsipiduriga pead siiski arvatavasti rohkem vaeva nägema, sest vaja tagumised supordid lahti kakkuda, käsipiduri hoobade võllid puhastada ja uued tihendid panna. ;)
Kelladega on selline lugu, et kakud maha ja joodad otsad kellde tagant üle ja asi korras ongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 14.12.08 15:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Käsipiduriga pead siiski arvatavasti rohkem vaeva nägema, sest vaja tagumised supordid lahti kakkuda, käsipiduri hoobade võllid puhastada ja uued tihendid panna. ;)
Kelladega on selline lugu, et kakud maha ja joodad otsad kellde tagant üle ja asi korras ongi.


Miks ma arvasin et piirdub trossi reguleerimisega, sest sai vaadatud et kang käiks nagu täitsa tühjalt ja sai vaadatud et supordi juures see hoob liikus ainult mingi milli jagu ainult.
Aga jah kas see kellade värk ongi mingi audide tüüpviga (nagu ka foorumist olen uurinud paljudel selliseid probleeme), kuna teistel markidel pole selliseid probleeme absoluutselt olnud kelladega.
Ja sai ka keskmist kütusekulu mõõdetud, paak täis - sõit- paak uuesti täis ja väike arvutus näitas 9,2. Pole vist väga hullu 2,6 quattro kohta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 14.12.08 16:21 Tsiteeri


See pidurihoob peab vabalt ka lõpuni tagasi liikuma, kui ta lõpuni tagasi ei tule ei reguleeru pidur peale ja seepärast sul on ka trossi üle seal.
See kelladevärk on audidel jah tüüpveaks kujunenud , seda siis B4; C4 keredel ise läbi elatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 16.12.08 13:44 Tsiteeri


Pildid ka siis nüüdseks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 20.12.08 09:33 Tsiteeri


Niisiis vahepeal käidud eelülevaatusel. Vigadest siis avaldusid nii esimesed kui tagumised püstvardad (esimesed vahetatud, tagumised tellimisel), seisupidur (selle jõudsin ka juba korda teha), heitgaasid polnud ka korras, seda peab veel uurima nats, et mis teha, ja üks tagumine pidurituli ei toiminud. Aga jah, esines oodatust vähem vigu, kuigi lootsin et heitgaasidega n...i ei tule, aga paraku ei läinud nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 22.12.08 21:25 Tsiteeri


http://img389.imageshack.us/img389/1003/pc220001ef1.jpg
http://img389.imageshack.us/img389/pc220001ef1.jpg/1/w640.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 05.01.09 11:25 Tsiteeri


Vead parandatud ja ülevaatus läbitud. 2009 aasta lõpuni muretu siis.
Aga 2 kuu jooksul ei toimu midagi, kuna olen eestist eemal. Aga kui tagasi siis plaane ikka on mis teoks teha.
Eks näis.
Terv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 05.01.09 14:06 Tsiteeri


mis heitgaasidega ette võtsid?


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 05.01.09 16:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: salukas8
mis heitgaasidega ette võtsid?


Otseselt mitte midagi, keerasin summuti üht klambrit kinni poole kuna sealt vusisen nats läbi, kasutasin 98 bena mingi aeg ja enne ülevaatusele minekut sai torusid ka nats "läbi puhutud". Aga öeldi et ikka kõigub co, kord on paigas ja siis jälle üle lubatud. Aga kuna sain läbi siis on sellega aega tegeleda terve see aasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 05.01.09 20:40 Tsiteeri


no mul audi 100-ga oli sama teema heitgaasid kõikusid (sama mootor) mul igastahes oli lambda anduri viga...
Edu igatahes:)


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.01.09 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cobra113
Tsitaat:

Aga öeldi et ikka kõigub co, kord on paigas ja siis jälle üle lubatud.

Pakuks et üks või mõlemad lambdad on lihtsalt aeglaseks jäänud vanadusest. Tallinnas saaks näiteks Truumu diagnostikas ossi taga nende töö ära kontrollida.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 11.01.09 10:07 Tsiteeri


1. Nii, küsimus kui lihtne või keeruline oleks mul autole peale installida kompuuter, käis siuke mõte peast läbi et võiks olla.
2. Kas om mõtet guattrole madaldusvedrusid panna (nii umbes 40/40)
3. On kellegil pakkuda sama tooni nahk-sportistmeid ette?
4. Veel oli plaanis soetada audi orig. makk koos cd boksiga, niiet kellel on korralikku komplekti, pakkuge.


Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 31.05.09 16:55 Tsiteeri


Nii, pole ammu miskit postitanud, seega mõtlesin natuke siis kirjutada mis plaanis.
Eelmises postis kirjutatu jääb tulevikumuusikaks, kui üldse, eks näis. Aga tulekul siis rihmavahetus ja termostaadi laseks ka vahetada, kuna sõidul kisub temperatuuri alla. Diffrites tahaks õlid lasta vahetada, kuna kes teab millal viimati vahetatud või kas üldse. Kindlasti tuleb juunis toonkile klaasidele ja helisüsteemi natuke täiendada, seda siis uue maki, 4-kanalise võimu ja subwoofri näol, teised kõlarid ka vahetusse aga seda vb nati hiljem, eks näis kuidas aja ja finantsiga välja tuleb. Ja kindlasti aku uus, sest eelmine aku vedas talvel väga tihti alt.
Kindlasti tuleb ka uusi suviseid pilte ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 11.06.09 07:31 Tsiteeri


Vahepeal siis tehtud: aku uus ostetud (exide 72Ah), kütusefilter vahetatud, roolivõimu õli vahetatud ja mootorisse sai pandud Mobil 3000 täissünt õli.
Ajanappuses pole veel rohkemat jõudnud.
Paar pilti ka.

http://img31.imageshack.us/img31/6753/p6101578.jpg

http://img189.imageshack.us/img189/8929/p6101579.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 11.06.09 11:40 Tsiteeri


Vaatan, et sul on need stangeliistud halliks pleekinud. Sooviatn need kuumaõhupuhuriga üle teha, siis tõmbuvad liistus uuesti mustaks. Enda autol järgi proovitud ja toimib väga hästi. Teed veel silikoonõliga üle ning siis jääb eriti maasikas:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 11.06.09 15:34 Tsiteeri


ABT suveveljed?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]