Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 22.11.08 16:32
|
|
|
Audi 80 2,6 Avant Quattro - 1993 - cobra113
Audi 80 2,6 Avant Quattro. Mootor siis 2.6 V6 110 kW, manuaal käigukast ja nelikvedu Esmane registreerimine 01.08.1993. Registreerimine Eestis 20.03.2004. Läbisõit 215 700.
Värvus: Tumesinine (Aquablau)
Varustus: Roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, signalisatsioon, lisapidurituli, kliimaautomaatik, välistemperatuuri näidik, 4x elektrilised
akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), katuseluuk (elektriline), püsikiiruse hoidja, diferentsiaali lukk tagasillal, hele
nahkpolster, istmesoojendused, nahkkattega rool, käetugi taga, iluliistud salongis (puitdekoor).
Audio: Autostereo Pioneer (CD, MP3, USB pesaga), helivõimendi ja kõlarid Pioneer, subwoofer Rockford Fosgate.
Suveperioodil on autol all 7,5" x 16" ABT Sportsline valuveljed rehvidega 205/55.
Autol on välimus suht ookoo, paar väikest roostekohta leidsin. Tehnilise poole pealt tahavad kõik pidurikettad ja klotsid vahetust saada. Käsipidur ei
toimi. Õli lekib, esmapilgul avastasin et ainult klapikambrikaane tihendi vahelt, vb kuskilt veel, eks uurin. Summuti pläriseb kuskilt eestpoolt,
arvan et keevitamisega saab asja esialgu vaikseks.
Vaeva peab veel nägema salongi puhastamisega, siit ka teadjamatele küsimus, kas on mõtet ise üritada, või saab parema tulemuse kuskilt keemilisest
läbi käies?
Soovin omale edu siis selle isendiga
Pole küll kõige paremad ja auto must, aga tulevikus panen kindlasti paremaid pilte.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 22.11.08 17:26
|
|
|
Jääb siis huviga pilte ootama!
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 26.11.08 14:59
|
|
|
Varsti siis autot nädal aega omatud, ja põhilisemad vead välja tulnud. Sumps teeb endiselt häält, kuna pole olnud võimalust veel keevitada, aga üritan
ikka kiiremas korras selle ära teha.
Foorumit uurides sain aru et päris paljudel on probleeme kliimaseadmega, ja minulgi kliimaga jama, vahel nupud toimivad, vahel mitte, toimib nii
kuidas ise heaks arvab, aga vähemalt muu toimib, klapid, ventikas ja temperatuur, nendega probleeme pole.
Täna kadus siis ka üks silinder tagant ära, ei tea kas peab küünaldevahetuse ette võtma, või võib ka muid probleeme olla?
Ja mootoriga on üks kala veel, vahel kuulduks nagu mingit kloppimist juhipoolsete silindrite juurest, aga seda esineb suht harva, milles probleem ei
tea aga õlivahetus tuleb ka kindlasti varsti ette võtta, siit ka küsimus, mida panna, kas poolsünti või täissünti?
|
|
|
martinito
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Tallinn / Muraste / Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Bayerische Motoren Werke
|
postitati 26.11.08 15:06
|
|
|
Vanasse mootorisse soovitaks ikka poolsünti.
Täissünt liiga vedel. Ja osta kindlasti suuremate läbisõitudega autode jaoks spets õli.
Mul endal poolsünt Valvoline Max Life mootoritele mis sõitnud üle 100 000. Seal lisaaineid mis hoiavad mootorit paremini korras.
Kindlasti on ka muid variante
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 26.11.08 16:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cobra113
Varsti siis autot nädal aega omatud, ja põhilisemad vead välja tulnud. Sumps teeb endiselt häält, kuna pole olnud võimalust veel keevitada, aga üritan
ikka kiiremas korras selle ära teha.
Foorumit uurides sain aru et päris paljudel on probleeme kliimaseadmega, ja minulgi kliimaga jama, vahel nupud toimivad, vahel mitte, toimib nii
kuidas ise heaks arvab, aga vähemalt muu toimib, klapid, ventikas ja temperatuur, nendega probleeme pole.
Täna kadus siis ka üks silinder tagant ära, ei tea kas peab küünaldevahetuse ette võtma, või võib ka muid probleeme olla?
Ja mootoriga on üks kala veel, vahel kuulduks nagu mingit kloppimist juhipoolsete silindrite juurest, aga seda esineb suht harva, milles probleem ei
tea aga õlivahetus tuleb ka kindlasti varsti ette võtta, siit ka küsimus, mida panna, kas poolsünti või täissünti? |
Rihmad,rullid,veepump kindlasti ära vahetada kui ei ole teada 100% et need veel kestavad... Kui soonikrihma kallale lähed, siis viska üks rull vahelt
minema - jääb vaid pinguti.
Kui nendest miskit laiali peaks lendama, siis on suht garanteeritud, et saad "mõnusa" jõulukingituse
edit: Ise kasutan Castrol Magnatec 10w/40. Pidavat paremate määrimisomadustega olema just külma moto puhul, kuna pidavat õlikile hoidma õlitust
vajavate detailide peal - mine sa võta kinni, kas tegelt ka nii on...
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 26.11.08 20:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Tsitaat: | Algselt postitas: cobra113
Varsti siis autot nädal aega omatud, ja põhilisemad vead välja tulnud. Sumps teeb endiselt häält, kuna pole olnud võimalust veel keevitada, aga üritan
ikka kiiremas korras selle ära teha.
Foorumit uurides sain aru et päris paljudel on probleeme kliimaseadmega, ja minulgi kliimaga jama, vahel nupud toimivad, vahel mitte, toimib nii
kuidas ise heaks arvab, aga vähemalt muu toimib, klapid, ventikas ja temperatuur, nendega probleeme pole.
Täna kadus siis ka üks silinder tagant ära, ei tea kas peab küünaldevahetuse ette võtma, või võib ka muid probleeme olla?
Ja mootoriga on üks kala veel, vahel kuulduks nagu mingit kloppimist juhipoolsete silindrite juurest, aga seda esineb suht harva, milles probleem ei
tea aga õlivahetus tuleb ka kindlasti varsti ette võtta, siit ka küsimus, mida panna, kas poolsünti või täissünti? |
Rihmad,rullid,veepump kindlasti ära vahetada kui ei ole teada 100% et need veel kestavad... Kui soonikrihma kallale lähed, siis viska üks rull vahelt
minema - jääb vaid pinguti.
Kui nendest miskit laiali peaks lendama, siis on suht garanteeritud, et saad "mõnusa" jõulukingituse
edit: Ise kasutan Castrol Magnatec 10w/40. Pidavat paremate määrimisomadustega olema just külma moto puhul, kuna pidavat õlikile hoidma õlitust
vajavate detailide peal - mine sa võta kinni, kas tegelt ka nii on... |
Sa mõtled siis et juhtrulli pole vaja, küsimus miks?
Ja kas 80-l on ka rihmavahetuseks vaja esiots lahti kiskuda, või saab niisama? Kas saaks ka kodustes tingimustes rihma vahetada, või soovitatav
teenindusse pöörduda?
|
|
|
martinito
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Tallinn / Muraste / Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Bayerische Motoren Werke
|
postitati 26.11.08 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cobra113
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Tsitaat: | Algselt postitas: cobra113
Varsti siis autot nädal aega omatud, ja põhilisemad vead välja tulnud. Sumps teeb endiselt häält, kuna pole olnud võimalust veel keevitada, aga üritan
ikka kiiremas korras selle ära teha.
Foorumit uurides sain aru et päris paljudel on probleeme kliimaseadmega, ja minulgi kliimaga jama, vahel nupud toimivad, vahel mitte, toimib nii
kuidas ise heaks arvab, aga vähemalt muu toimib, klapid, ventikas ja temperatuur, nendega probleeme pole.
Täna kadus siis ka üks silinder tagant ära, ei tea kas peab küünaldevahetuse ette võtma, või võib ka muid probleeme olla?
Ja mootoriga on üks kala veel, vahel kuulduks nagu mingit kloppimist juhipoolsete silindrite juurest, aga seda esineb suht harva, milles probleem ei
tea aga õlivahetus tuleb ka kindlasti varsti ette võtta, siit ka küsimus, mida panna, kas poolsünti või täissünti? |
Rihmad,rullid,veepump kindlasti ära vahetada kui ei ole teada 100% et need veel kestavad... Kui soonikrihma kallale lähed, siis viska üks rull vahelt
minema - jääb vaid pinguti.
Kui nendest miskit laiali peaks lendama, siis on suht garanteeritud, et saad "mõnusa" jõulukingituse
edit: Ise kasutan Castrol Magnatec 10w/40. Pidavat paremate määrimisomadustega olema just külma moto puhul, kuna pidavat õlikile hoidma õlitust
vajavate detailide peal - mine sa võta kinni, kas tegelt ka nii on... |
Sa mõtled siis et juhtrulli pole vaja, küsimus miks?
Ja kas 80-l on ka rihmavahetuseks vaja esiots lahti kiskuda, või saab niisama? Kas saaks ka kodustes tingimustes rihma vahetada, või soovitatav
teenindusse pöörduda? |
Teenindusse ikka.
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 26.11.08 21:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cobra113
Sa mõtled siis et juhtrulli pole vaja, küsimus miks?
Ja kas 80-l on ka rihmavahetuseks vaja esiots lahti kiskuda, või saab niisama? Kas saaks ka kodustes tingimustes rihma vahetada, või soovitatav
teenindusse pöörduda? |
Ise sai kodus tehtud, sest oli võimalus vastavad rakised (hammasrihma jaoks) ja tööriistad saada...
Samuti oli kõvasti abi ühest sõbrast kes mehhaanik ja netis liigub palju kraami ringi mis teeb möödapaneku võimaluse suht väikseks.
Esiotsa lammutise vajadusest ei tea, kuna endal on C4
Selle juhtrulliga on nii, et uuematel V6 motodel ei olegi seda... Rihm on natuke lühem ja vähem kuluosi. Samuti väiksem oht, et rihm puruneb...
illustratsioon sellest: link
Peast ei mäleta enam mis pikkusega see rihm oli...
Sellel inglise keelsel lehel on kirjas, et ka pinguti on erinev, kuid välisel vaatlusel küll mingit erinevust ei märganud ja seega see jäi samaks.
Nüüdseks natuke alla aasta möödas ja vahepeal u 11 000km sõidetud. Siiani peab ja järeleandmise märke ei ole...
edit: varasem
teema seoses geneka rihma rullikuga
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 13.12.08 17:38
|
|
|
Vahepeal siis tehtud: Uued kettad, klotsid ees. Summuti toru sai keevitatud, seoses sellega avastasin et esisillatala tahab ka keevitust, sai see kah
siis tehtud. Õli ja filter vahetatud (10w40 Addinol), kui hea või kvaliteetne see Addinoli õli on ei oska öelda aga sisse ta läks. Uued süüteküünlad
(bosch). Õhufilter uus. Rohkem vist polnud midagi.
Sõidetud ja tundub et midagi tahab kindlasti vahetust ka sildades, mis detailid peab uurima. Ja kindlasti tuleb käsipidurisüsteem üle kontrollida,
loodetavasti piirdud see ainult trossi reguleerimisega.
Veel teevad mulle muret nii jahutusvedeliku kui ka kütuse näidikud, näitavad seda mida ise heaks arvavad ja nii kuis juhtub, kust viga otsida, pole
veel süvenenud. kui aega rohkem saab seegi ette võetud. Endiselt ka rihm vahetamata
Aga jah tööd on rohkem kui oskasin auto ostul seda arvestada.
Ja krt, kahjuks pole olnud mahti pilte klõpsata, üritan ikka meeles pidada kui aega on.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 14.12.08 13:32
|
|
|
Käsipiduriga pead siiski arvatavasti rohkem vaeva nägema, sest vaja tagumised supordid lahti kakkuda, käsipiduri hoobade võllid puhastada ja uued
tihendid panna.
Kelladega on selline lugu, et kakud maha ja joodad otsad kellde tagant üle ja asi korras ongi.
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 14.12.08 15:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ve1ks
Käsipiduriga pead siiski arvatavasti rohkem vaeva nägema, sest vaja tagumised supordid lahti kakkuda, käsipiduri hoobade võllid puhastada ja uued
tihendid panna.
Kelladega on selline lugu, et kakud maha ja joodad otsad kellde tagant üle ja asi korras ongi. |
Miks ma arvasin et piirdub trossi reguleerimisega, sest sai vaadatud et kang käiks nagu täitsa tühjalt ja sai vaadatud et supordi juures see hoob
liikus ainult mingi milli jagu ainult.
Aga jah kas see kellade värk ongi mingi audide tüüpviga (nagu ka foorumist olen uurinud paljudel selliseid probleeme), kuna teistel markidel pole
selliseid probleeme absoluutselt olnud kelladega.
Ja sai ka keskmist kütusekulu mõõdetud, paak täis - sõit- paak uuesti täis ja väike arvutus näitas 9,2. Pole vist väga hullu 2,6 quattro kohta?
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 14.12.08 16:21
|
|
|
See pidurihoob peab vabalt ka lõpuni tagasi liikuma, kui ta lõpuni tagasi ei tule ei reguleeru pidur peale ja seepärast sul on ka trossi üle seal.
See kelladevärk on audidel jah tüüpveaks kujunenud , seda siis B4; C4 keredel ise läbi elatud.
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 16.12.08 13:44
|
|
|
Pildid ka siis nüüdseks!
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 20.12.08 09:33
|
|
|
Niisiis vahepeal käidud eelülevaatusel. Vigadest siis avaldusid nii esimesed kui tagumised püstvardad (esimesed vahetatud, tagumised tellimisel),
seisupidur (selle jõudsin ka juba korda teha), heitgaasid polnud ka korras, seda peab veel uurima nats, et mis teha, ja üks tagumine pidurituli ei
toiminud. Aga jah, esines oodatust vähem vigu, kuigi lootsin et heitgaasidega n...i ei tule, aga paraku ei läinud nii.
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 05.01.09 11:25
|
|
|
Vead parandatud ja ülevaatus läbitud. 2009 aasta lõpuni muretu siis.
Aga 2 kuu jooksul ei toimu midagi, kuna olen eestist eemal. Aga kui tagasi siis plaane ikka on mis teoks teha.
Eks näis.
Terv.
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 05.01.09 14:06
|
|
|
mis heitgaasidega ette võtsid?
ESS
|
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 05.01.09 16:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: salukas8
mis heitgaasidega ette võtsid? |
Otseselt mitte midagi, keerasin summuti üht klambrit kinni poole kuna sealt vusisen nats läbi, kasutasin 98 bena mingi aeg ja enne ülevaatusele
minekut sai torusid ka nats "läbi puhutud". Aga öeldi et ikka kõigub co, kord on paigas ja siis jälle üle lubatud. Aga kuna sain läbi siis on
sellega aega tegeleda terve see aasta.
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 05.01.09 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cobra113
Tsitaat: |
Aga öeldi et ikka kõigub co, kord on paigas ja siis jälle üle lubatud.
Pakuks et üks või mõlemad lambdad on lihtsalt aeglaseks jäänud vanadusest. Tallinnas saaks näiteks Truumu diagnostikas ossi taga nende töö ära
kontrollida. |
|
|
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 11.01.09 10:07
|
|
|
1. Nii, küsimus kui lihtne või keeruline oleks mul autole peale installida kompuuter, käis siuke mõte peast läbi et võiks olla.
2. Kas om mõtet guattrole madaldusvedrusid panna (nii umbes 40/40)
3. On kellegil pakkuda sama tooni nahk-sportistmeid ette?
4. Veel oli plaanis soetada audi orig. makk koos cd boksiga, niiet kellel on korralikku komplekti, pakkuge.
Ette tänades.
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 31.05.09 16:55
|
|
|
Nii, pole ammu miskit postitanud, seega mõtlesin natuke siis kirjutada mis plaanis.
Eelmises postis kirjutatu jääb tulevikumuusikaks, kui üldse, eks näis. Aga tulekul siis rihmavahetus ja termostaadi laseks ka vahetada, kuna sõidul
kisub temperatuuri alla. Diffrites tahaks õlid lasta vahetada, kuna kes teab millal viimati vahetatud või kas üldse. Kindlasti tuleb juunis toonkile
klaasidele ja helisüsteemi natuke täiendada, seda siis uue maki, 4-kanalise võimu ja subwoofri näol, teised kõlarid ka vahetusse aga seda vb nati
hiljem, eks näis kuidas aja ja finantsiga välja tuleb. Ja kindlasti aku uus, sest eelmine aku vedas talvel väga tihti alt.
Kindlasti tuleb ka uusi suviseid pilte
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 11.06.09 07:31
|
|
|
Vahepeal siis tehtud: aku uus ostetud (exide 72Ah), kütusefilter vahetatud, roolivõimu õli vahetatud ja mootorisse sai pandud Mobil 3000 täissünt
õli.
Ajanappuses pole veel rohkemat jõudnud.
Paar pilti ka.
|
|
|
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
postitati 11.06.09 11:40
|
|
|
Vaatan, et sul on need stangeliistud halliks pleekinud. Sooviatn need kuumaõhupuhuriga üle teha, siis tõmbuvad liistus uuesti mustaks. Enda autol
järgi proovitud ja toimib väga hästi. Teed veel silikoonõliga üle ning siis jääb eriti maasikas
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 11.06.09 15:34
|
|
|
ABT suveveljed?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
|