Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: kässar (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 3356)
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 21.11.08 16:38 Tsiteeri
kässar



palju lõhub see autot kui ma talvel kässarit tõmban, ma ei mõtle et ma nüüd paarutan, vaid seda et kii on mnig tee ots siis lihtsalt tõmabn külje ette, mitte nii et hakkn täiega gaasi panema ja külge rebima, vaid rahuliklut. kui palju see autot lõhub kui ma sellist asja teen talvel suht tihti. küsin sest meil on isaga väike vaidlus sellepärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiin21
huviline



Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 21.11.08 16:45 Tsiteeri


Mis see ikka lõhub.See on ainult hea mida rohkem käsipidurit kasutad.Ööseks ei tasu peale jätta:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
at60
huviline



Registreerunud 19.02.06
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant quattro

postitati 21.11.08 16:53 Tsiteeri


Hmmm... auto lõhkumne on suht subjektiivne.Kellele on auto lõhutud siis kui Emexisse läheb,kellele siis kui kriim stanga peal:D
Aga ilma targutamiseta-kuluvad päris kõvasti kässari klotsid+külglibisemisega saab valu tagasild.
Kindlasti on ka teisi arvamusi,see on minu oma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
_A_l_o_
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.07
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Quattro Avant

postitati 21.11.08 16:57 Tsiteeri


Siin tuleks ära mainida vanarahva ütlus, et "Käsipidur on esiveolise parim sõber" ega kulub quattrolgi marjaks ära. Mõistuse piires kässardamine ei tee kellegile/millelegi liiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 21.11.08 17:00 Tsiteeri


Vahet ei ole, mida meie siin väidame, oma vanamoodsale ja alalhoidlikule isale ei tee sa mingi väega selgeks, et sõidu ajal käsipiduri kasutamine üks mõistlik tegevus on. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 21.11.08 17:56 Tsiteeri


No talvel kui ikka tee libe on, siis ei tee ta tagasillale midagi. Ma arvan need auklikud tänavad teevad rohkem tagasillale viga. No pidurikolts klotsiks, tavapiduri kasutamine kulutab samapalju ja see kuluv asi nagunii. Kokkuvõtlikult, kui valid sobiva pinnase kus tõmmata ei tee see midagi su autole. Ja lõbu ka maksab, mina võtan sellest talvest kõike mis saab. Tõmba rõõmuga!!!


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antskantoss
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121

postitati 23.11.08 11:29 Tsiteeri


Aga samas tuleb su isale au anda kuna ta kindlasti mures sinu pärast kui sul sellised sõiduvõtted on. Kässarit rebi kinnisel platsil ja libedaga ei tee see sillale vast suurt midagi. Linna liikluses paluks aga pööramised jätta esimeste rataste tööks. Küll "saba" järgi tuleb. Ja kui nüüd keegi hakkab mulle selgeks tegema, et suuremal kiirusel võivad esimesed rattad libisema hakata keeramisel ning kässariga jube äge keerata siis lihtne soovitus- kaotad ajas, võidad elusid.

Rene:)


Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 23.11.08 11:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antskantoss
Aga samas tuleb su isale au anda kuna ta kindlasti mures sinu pärast kui sul sellised sõiduvõtted on. Kässarit rebi kinnisel platsil ja libedaga ei tee see sillale vast suurt midagi. Linna liikluses paluks aga pööramised jätta esimeste rataste tööks. Küll "saba" järgi tuleb. Ja kui nüüd keegi hakkab mulle selgeks tegema, et suuremal kiirusel võivad esimesed rattad libisema hakata keeramisel ning kässariga jube äge keerata siis lihtne soovitus- kaotad ajas, võidad elusid.

Rene:)


väga õige, hommikust saati Tallinnas ringi liigelnud ja peab mainima, et ega hirm on küll...igast meistrid uisutavad, kes suverehviga, kes kässariga ja kel mõlemad. Ja kui selline master kuskilt ikka hooga tuleb, siis ole mees ja proovi eest saada, muidu kurvad tagajärjed kerged tulema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 23.11.08 11:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antskantoss
Aga samas tuleb su isale au anda kuna ta kindlasti mures sinu pärast kui sul sellised sõiduvõtted on. Kässarit rebi kinnisel platsil ja libedaga ei tee see sillale vast suurt midagi. Linna liikluses paluks aga pööramised jätta esimeste rataste tööks. Küll "saba" järgi tuleb. Ja kui nüüd keegi hakkab mulle selgeks tegema, et suuremal kiirusel võivad esimesed rattad libisema hakata keeramisel ning kässariga jube äge keerata siis lihtne soovitus- kaotad ajas, võidad elusid.

Rene:)


Seda oleksin pidanud eelmine talv lugema :D Sain tagasillareaktiivvardast lahti ja samuti üks tagumine velg vajas remonti pärast seda, kui Kuressaare kesklinnas öösel kiriku ees tagumise rattaga äärekivisse müttasin - eks tuleb kõik omal nahal ära proovida... Teistmoodi tavaliselt ei õpi.

Vähemalt mina mitte :D


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tort
huviline



Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6

postitati 23.11.08 12:03 Tsiteeri


No see on sama hea kui et sõidad vastu seina ja ütled et sein on süüdi :) Kässari tõmbamine ei tee korralikule autole midagi, just hea kui süsteemid liiguvad veidi vahepeal. Ja kui pulkadeks laguneb, siis ongi parem. Rebiks isegi, ent:

1) Puhusin eilse peo järgselt just 1.1 promilli (ja avasin esimese õlle, sest olukord paistab olevat lootusetu, niikuinii asja ei saa tänasest)
2) Minu autot vist ei ole enam õues, näha küll pole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 24.11.08 14:51 Tsiteeri


ega ma selline polegi et igal pool kus saab ja on tihe liiklus tõmban kässarit. ma veits valin ikka kus pole inimesi ja ma elan üldse alevis kus pole suur liiklus ja siin on täitsa hea päris paljudes kohtades kässarit tõmmata ja siin on mõned suuremad platsid kus saab nalja teha, aga ma muidugi pole selline kes päris julmalt ikka paneb vaid ma võtan asja ikka rahuliklut ja lõbuga:D mis teha kui meeldib külge lasta:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 24.11.08 15:03 Tsiteeri


Kui auto korras ja kõrvalises kohas teed pole just ohtlik juhul kui just mõnda äärekivi ei leia.
Linnas igasugu rööpad ja võib ära lõhkuda küll masina.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 24.11.08 15:48 Tsiteeri


ainuke koht kus on äärekivi on metskonna parklas ja vallamaja parklas, aga seal ma eriti ei käi. teed ja platsid on siin muidu väga siledad ja päris libedad ka nii et autot ei lõhu, kui muidugi just mõnd puud või kivi üles ei leia:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 24.11.08 15:51 Tsiteeri


eelmine aasta sai terve talv peaaegu külge lastud ja mitte midagi ei läinud katki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
110kilo
huviline



Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.08 06:48 Tsiteeri


mul tuli kässari rebimisest kässari kangi plastik-kate pealt ära (see naga mis seda hoiab murdus ära) :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wrexham
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.08 07:00 Tsiteeri


no eks ta ikka lõhub jah ja kulutad kah igast jama... ise eriti ei kisu, küll aga siis kui kusagil pargin ja selleks ta on nagu põhimõtteliselt mõeldud. aga usun, et kui kusagil libedal platsil veits taguotsa libistada ei tohiks midagi halba teha. palju sa linnas sees ikka külge lased... teeb liiklemise natukene ohtlikuks! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 25.11.08 08:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 110kilo
mul tuli kässari rebimisest kässari kangi plastik-kate pealt ära (see naga mis seda hoiab murdus ära) :)


Pidid siis ikka mõnusalt adrenaliinivannis istuma, et sellist jõudu rakendasid :D


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.11.08 09:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ggsizask
eelmine aasta sai terve talv peaaegu külge lastud ja mitte midagi ei läinud katki.

Siis ma usun, et sul on piisavalt kogemusi, et oma isale ise vastata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorsin
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 6 silkune q a4

postitati 25.11.08 09:32 Tsiteeri


mis juhtub kui tõmmata kässarit quattroga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
shalm
huviline

Avatar


Registreerunud 01.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.08 09:58 Tsiteeri


kasutasin muidu igaöiselt kässarit, see võte nii käe sees, et peale seismajätmist kässar peale ja mootor välja.
aga laupäeval, kui esimene korralikum lumi juba ka maha oli sadanud, siis tahtsin hommikul sõitma minna ning lasin kässari maha, aga nagu peagi selgus - tross ei tulnud järgi, s.t. kässar jäi peale.
üritasin kohalt ära sõita ja kuna kässar ilmselt väga efektiivselt ei võta, siis sai sõita kyll, ainult, et kui teist käiku hakkasin vahetama, siis tahtis masin kohe lume peal külge hakata rebima.
jäin siis seisma ja peenestasin veidi kohapeal, et äkki soojeneb ja tuleb maha, paari minutiga ei mingit muutust, proovisin siis edasi sõita, et kiiremini soojaks läheks (kiire oli ka tegelt :P), siis lasin mingi 500 meetrit edasi, vahepeale jäi asfaldilõik kah, aga kuna ikka oli aru saada, et tapab pöördeid, siis jäin seisma ja proovisin korduvalt kässarikangi peale tõmmata ja lahti lasta ning uuesti ära minna ja varsti läks ise maha. mingi 10 minti kulus küll ära. kui välja läksin autost korra, siis nägin, et tagapidurid aurasid ja ühelpool prõksus kuumast.
nüüd enam kässarit talvel peale ei pane, kui pikemalt seisma jääb, piisab käigust kah :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.11.08 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jorsin
mis juhtub kui tõmmata kässarit quattroga?

Kui vedu taga ei ole, ei juhtu midagi hullu. Selleks keskdiffer ongi, et kummagi silla rattad saaks erineva kiirusega pöörelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
serxx
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.08 17:05 Tsiteeri


quttroga korra sidur alla, kässarit, sidur lahti ja gaasi.
Aga seda siis, kui seda tõesti vaja on, üldiselt on parem kontraga kurvi minna.

Aga mis puutub kulumisse, siis ei kulu suurt midagi, kui kässarit tõmbad. Tõmbad ju kiirelt tagarattad lukku ja lukus olles pidurid ei kulu. See hetk kui ketta/trumli ja klotsi vahel toimub hõõrdumine vaid millisekundeid.
Kui midagi kulub, siis pigem rehv, kui see peaks hea pidamisega pinnasele jõudma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.11.08 17:34 Tsiteeri


vötaks ka siis söna:D
see vöib küll halb kokkusattumus olla,kuid paar talve sai ka hoolega käsipidurit väntsutatud ja kevadeks olid tagaratta laagrid omadega öhtal.
vöta kinni,et kas löhub vöi mitte-eks midagi ta kindlasti koormab(väänab sillapukse jms),kuid eks ole ka midagi kasulikku-saab käsipiduri ikka ka korralikumalt liikuma,seda sellel,kes seda eriti ei kasuta (mina kuulun sinna gruppi-ülevaatusel oli paremapoolse käsika seis suht nutune,kuid peale paaripäevast möllamist sellega toimib 100 %)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ggsizask
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro

postitati 25.11.08 19:00 Tsiteeri


seda minagi arvan et klotsid kuluvad vähe, sest kässarit tõmmates ju ratad kohe blokeeruvad, ja üldsegi näitkes kui on mingi kitsast koht nagu mul maja ees hetkel on saab kässariga palju kiiremini ringi keeratud, sest ilma ma peaks pidurdama siis tagurpidikäigu panema ja siis uuesti pidurdama ja alles siis saan maja eest miema aga kässariga pöörates pean seda vaid korra tõmbama kui otsa juba ümber ja mnua rust sellises olukorras kulub kässariga keeratews vähem klotse kui hakata tagurdama jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tort
huviline



Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6

postitati 25.11.08 19:23 Tsiteeri


Ma arvan et tuleb vähem mõelda. Kas need klotsid saavad 500 km varem või hiljem otsa, vahet pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]