Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi A6 3,2 2005a. anomaalia (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1385)
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 18.11.08 18:45 Tsiteeri
audi A6 3,2 2005a. anomaalia



tere probleem siis selles,et kunagi pool aastat tagasi viskas esimest korda mootori tule armatuuris põlema.
käidi diagnostis ja viga järgmine:

Control module diagnosis AUDI Engine control Error memory
P1141 Load measurement
Value implausible
P2181 Cooling system
fault
kustutati vead ära ja kõik ilus,kuni nädal tagasi jälle tuli põleb ja sama viga.prooviti siis veel kustutada,kuid täna oli jälle tule põlema visanud.
oskate äkki öelda mida kust uurida või vahetada.
iseenesest sõitmist ei sega,ainult tuli põleb armatuuris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 18.11.08 19:21 Tsiteeri


Selle jaoks on uutel autodel garantii ja hooldused.
Kas esindus ei osanud kuidagi aidata?


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 18.11.08 19:21 Tsiteeri


P1141 Load Calculation Cross Check
Range/Performance 1)
- Check if correct throttle valve control module is installed (see part number)
- Check air mass sensor Page 24-56
Ehk siis õhulugeja tõenäoliselt.
Teoorias peaks sul masin rohkem kütust võtma.

P2181- Engine Coolant Temperature sensor või siis termostaat.

18613/P2181/008577 - Performance Malfunction in Cooling System
Possible Solutions
* Check Engine Coolant Temperature Sender (G62)
* Check Coolant Thermostat
* Check Engine Cooling System
o Put the key on, fan speed on 1, and push the a/c switch. Are both fans kicking on? If not, you found the problem.
o Put the key on and fan speed on 1. Does heat come out readily from the vents?
+ No. Probably the water pump is gone.
+ Yes. Probably the thermostat is gone


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 18.11.08 19:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Selle jaoks on uutel autodel garantii ja hooldused.
Kas esindus ei osanud kuidagi aidata?


neid asju pole tehtud siis esinduses,vaid siin kohalikus autoremondi töökojas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 18.11.08 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
P1141 Load Calculation Cross Check
Range/Performance 1)
- Check if correct throttle valve control module is installed (see part number)
- Check air mass sensor Page 24-56
Ehk siis õhulugeja tõenäoliselt.
Teoorias peaks sul masin rohkem kütust võtma.

P2181- Engine Coolant Temperature sensor või siis termostaat.

18613/P2181/008577 - Performance Malfunction in Cooling System
Possible Solutions
* Check Engine Coolant Temperature Sender (G62)
* Check Coolant Thermostat
* Check Engine Cooling System
o Put the key on, fan speed on 1, and push the a/c switch. Are both fans kicking on? If not, you found the problem.
o Put the key on and fan speed on 1. Does heat come out readily from the vents?
+ No. Probably the water pump is gone.
+ Yes. Probably the thermostat is gone


postituse mõtte oligi teada saada,et mis viga autol küljes on.mida kartma peaks jne,seniks kuni linna asja on ja auto esindusse saaks viia.
tänud vastuste eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 18.11.08 19:47 Tsiteeri


Esimene viga saab olla põhjustatud jah õhulugeja või MAP sensori või mõne katkise/lahtise vaakumvooliku veast. MAP-sensorit sinu autol vist? ei ole (võin ka eksida, ei tea kas uutel vabalthingavatel see olemas). Ilmselt mõni voolik lahti või siis õhulugeja kutu. Seda saaks iseenesest vaadata reaalajas /logist kui arvuti sõiduajal järgi.

Teise vea puhul ja kõige lihtsam teha ICE juhendi järgi, siis peaks ka viga käes olema...

Kui muidu veakoodid kustutada, kas siis check engine läheb põlema kohe kui auto käivitada (st koodid tulevad tagasi) või sõiduajal suvalisel hetkel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 18.11.08 20:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1


Kui muidu veakoodid kustutada, kas siis check engine läheb põlema kohe kui auto käivitada (st koodid tulevad tagasi) või sõiduajal suvalisel hetkel?


check engine läheb jah põlema suvalisel sõidu hetkel.esimest korda pool aastat tagasi,teine kord nädal tagasi ja nüüd jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 18.11.08 21:13 Tsiteeri


sel juhul minu pakkumine esimesele veale et õhulugeja paneb villast vahepeal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 13.01.09 09:29 Tsiteeri


nüüd uued veakoodid.paar päeva tagasi vahetati siis autol õhulugeja (pandi uus) ja kustutati vead ajust.kõik tundus justkui korras,aga tunni aja pärast jälle tuli põles.läksime siis tagasi ja panime juhtme uuesti sappa.selgus,et kui vead kustutada,siis 10min pärast on vead uuesti tagasi,aga tuli veel ei põle.umbes 1h pärast hakkab ka tuli armatuuris põlema.

rõhutan veel uuesti seda,et auto käitumine pole mingil viisil häiritud.bena kulu jne,kõik on normaalne.ainult see tuli häirib seal.tahaks mingit infot saada,mida remondimeestele edasi anda,et mida kust vaadata.

veakoodid:
P1101
P0106


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 13.01.09 11:40 Tsiteeri


P1101- O2 Sensor Circuit (Bank1-Sensor1) Voltage Too Low/Air Leak
Ehk siis eesti keeli lambda-andur, üks neljast.

P0106- MAP Sensor - Out of Range -G71
Seda ei oska kiiruga täpsustada, arvestades et uus õhulugeja pandi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 13.01.09 14:16 Tsiteeri


väike apsakas nüüd juhtunud.see esimene kood ei olnud mitte P1101 vaid hoopis see:

P1141 Load Calculation Cross Check
Range/Performance 1)
- Check if correct throttle valve control module is installed (see part number)
- Check air mass sensor Page 24-56

Ehk siis õhulugeja tõenäoliselt,aga see on uus ja vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.8% - SQL: 68.2%]