Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tagaklaasi soojenduse lüliti? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1586)
meli666
huviline



Registreerunud 30.09.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4-B5 1,9 81 kw

postitati 10.11.08 15:50 Tsiteeri
Tagaklaasi soojenduse lüliti?



Autoks audi 80, ilmad läinud külmaks ja tahaks kasutada tagaklaasi soojendit aga see toimib ainult siis kui seda nuppu all hoida siis süttib ka nupul olev kollane kolmnurk.Kas see peabki nii olema või on asi vgane kuskilt. Ise suht uus omanik sellel ja ei tea kuidas ta peab töötama. Samamoodi jupsib vist tagumine udutuli et kui sellele vajutada siis ainult põleb ja kui näpp ära võtta siis kustub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 10.11.08 16:32 Tsiteeri


Enam ei mäleta aga vanematel autodel vist ei olnud seda automaatset soojenduse välja lülitamist. Arvatavasti on nii üks kui ka teine lüliti tuksis.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 10.11.08 16:44 Tsiteeri


see on nii ja naa, 93 aasta fwd 2.8 b4, lülitist käis sisse ja välja soojendus.

92 aasta s2, lülitad sisse soojenduse, kollane kolmnurk süttib, töötab mingi aja ja lükkab ennast välja.



udukad ei jää minumeelest niisama põlema, ehk siis vähemalt gabariidid peavad sisselülitet olema.

ehk on abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.08 18:08 Tsiteeri


Mul 1992 B4 ja toimib nii, samuti nagu ülalpool juba mainiti e. vajutad sisse, kolmnurk läheb põlema, töötab mingi aja ja lülitab end siis välja kui ise enne ei lülita.

Muide päris kõva tarbija see tagaklaasisoojendus koos peeglisoojendustega !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.11.08 19:13 Tsiteeri


Minu '92 B4-l aga jääb nupp sisse, kuni see uuesti välja lülitada. Peeglisoojendused ka samaga koos.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 10.11.08 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Minu '92 B4-l aga jääb nupp sisse, kuni see uuesti välja lülitada. Peeglisoojendused ka samaga koos.
ma eelmisel talvel võtsin ühe vana udukate lüliti mille viskasin selle automaatlülitusega nupu asemele. katted sai ka ringi visatud ja töötas täitsa kenasti. suvel panin jälle normaalse lüliti asemele kui pirnide vahetuseks läks.

ümber vahetasin sellepärast, et ei viitsinud pidevalt aknasoendust sisse klõpsida. kuna enamus sõite talvel olid 15-20min pikkused, siis selle ajaga ei juhtnud lülitiga või soendusega midagi hullu.

meli666, töötavaid uduka/aknasoenduse lüiteid peaks lammutusest suht niisama saama, alustuseks võid lüliti vahetamisega alutada.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
heix75
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.

postitati 26.01.10 19:49 Tsiteeri


Lisan siia teemasse ka omapoolse küsimuse:

Eelmistel autodel töötas tagaklaasisoojendus nii kaua kuni ise välja lülitasin, praegusel C4-l siis töötab mõnda aega ja lülitab ennast klõpsti välja. Praeguste külmadega olen täheldanud seda, et kui tagaklaasisoojendus välja lülitatakse, ei ole klaas päris lahti sulanud veel ja kui kojamees sisse lülitada, siis väiksed jäätükid jäävad ikkagi klaasile.
Aitab sellest, kui klaasisoojendus uuesti sisse lülitada. Siis sulab korralikult lahti.

Kas see on kaitse soojenduse sisseunustamise, ülekuumenemise vms. vastu? Kas võib see kuidagi kahjulikult ka soojenduse elektroonikale mõjuda kui mitu korda järjest seda sisse lülitan? Kas seda süsteemi saab/tohib teha pidevalt töötavaks, st. kui sisse lülitan, siis töötab niikaua kuni selle välja lülitan?

Huvitav, et vanematel autodel võis see kasvõi pidevalt sisselülitatud olekus olla ja midagi ei juhtunud. Hea oli sõita külmade ja niiskete ilmadega kui tagaklaasisoojendus pidevalt sisselülitatud, ei läinud klaas seest uduseks ja seisis ka väljastpoolt puhas. Praeguste ilmadega pikemaid otsi sõites peab seda soojendust korduvalt sisse lülitama, kui vahepeal meelest ära läheb ja peeglisse vaadata, on klaas tagant jälle udune ning läheb aega kui puhtaks läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 26.01.10 19:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heix75
Lisan siia teemasse ka omapoolse küsimuse:

Eelmistel autodel töötas tagaklaasisoojendus nii kaua kuni ise välja lülitasin, praegusel C4-l siis töötab mõnda aega ja lülitab ennast klõpsti välja. Praeguste külmadega olen täheldanud seda, et kui tagaklaasisoojendus välja lülitatakse, ei ole klaas päris lahti sulanud veel ja kui kojamees sisse lülitada, siis väiksed jäätükid jäävad ikkagi klaasile.
Aitab sellest, kui klaasisoojendus uuesti sisse lülitada. Siis sulab korralikult lahti.

Kas see on kaitse soojenduse sisseunustamise, ülekuumenemise vms. vastu? Kas võib see kuidagi kahjulikult ka soojenduse elektroonikale mõjuda kui mitu korda järjest seda sisse lülitan? Kas seda süsteemi saab/tohib teha pidevalt töötavaks, st. kui sisse lülitan, siis töötab niikaua kuni selle välja lülitan?

Huvitav, et vanematel autodel võis see kasvõi pidevalt sisselülitatud olekus olla ja midagi ei juhtunud. Hea oli sõita külmade ja niiskete ilmadega kui tagaklaasisoojendus pidevalt sisselülitatud, ei läinud klaas seest uduseks ja seisis ka väljastpoolt puhas. Praeguste ilmadega pikemaid otsi sõites peab seda soojendust korduvalt sisse lülitama, kui vahepeal meelest ära läheb ja peeglisse vaadata, on klaas tagant jälle udune ning läheb aega kui puhtaks läheb.


Eks see ole kaitse ülekuumenemise eest ja samas, kuna ta on suur voolutarbija, siis on parem kui ta käivitamisel on väljas. Muidu on jah nii nagu Zoig mainis, võta suva lüliti ja vaheta katted ära.

Selle tulede vilkumise kohapealt: enamus vähegi seisnud v auto millel neid lüliteid ei ole näpitud, oksüdeeruvad millegi pärast seal sees. Omal komplekteerisin 4 auto lülititest 3 töötavat kokku. Muidu lüliti töötab, aga just valgustuse osa streigib. Ja samas ei ole ka uus lüliti kallis, kusagil välismaa lehel oli 75 eeeki tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.2% - SQL: 76.8%]