Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 07.04.04 17:09
|
|
|
Audi 100 2.4D starter
küsimus siis selline et kas keegi teab milline starter on sellisel mootoril peal kas on ajamiga või siis tavaline?
ja sama küsimus 2.5TDI kohta et milline starter sellel peal on ja kas nende starterid on omavahel vahetatavad?
vastust ootaks siis konkreetset, lampi pakkujatel pole mõtet sõna võtta ei
taha teemat pikaks ajada
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 07.04.04 17:12
|
|
|
No aga võta siis ntx elcats.ru lahti ja vaata sealt mis erinevus on jne.Starteri tootekoodi pead enne nigunii teadma.
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 07.04.04 18:35
|
|
|
sain vastuse
ja seal vist polegi toote koodi vaja et selle järgi vaadata kuna see kataloog andis ainult ühe ühise starteri diislitele et justkui 2.4D ja 2.5TDI ühesuguse starteriga
tänud
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 07.04.04 18:38
|
|
|
küsimus veel selline et kas on võimalik kuidagi starteri pöörlemis kiirust/veo kiirust muuta/kiiremaks teha?
viga lihtsalt selles et kuidagi uimaselt veab käima autot, et äkki sobib mingi teine starter sinna vahele või miskit(mingi teise auto oma äkki )
või on need ajamiga starterid kõik ühe kiirusega?
ette tänades
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 07.04.04 18:59
|
|
|
Kõigepealt veendu selles et oleks õigete parameetritega aku,st et käivitusvool ja asjad oleksid õiged.parim oleks teha aku test.
Starteri poob kinni juba ntx see kui starter on kuiv.Võtad lahti,kui puksid ja harjad on OK,siis määrid puksid ära korralikult ja puhastatd starteri
siduritolmust ära ja asi toimib ideaalselt.Võibolla on ka harjade kollektor must.Mina ei soovitaks selle starteritevahetamise-sobitamisega eriti
jännata.
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 08.04.04 15:28
|
|
|
peab siis proovima jah
aga praegu jube jama jah nii kehvasti veab käima autot (pikk käivitus )
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 11.04.04 12:38
|
|
|
sai siis see pull (määritud/puhastatud) ära tehtud ja starter kohe justkui uus
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 11.04.04 12:53
|
|
|
Lihtsalt infoks veel, et üks asi mis sellist vaevalist käivitust võib põhjustada on juhtmestik. Nii mootori massiühendus kui aku + klemmilt tulev
kaabel võivad sama põhjustada.
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 11.04.04 12:56
|
|
|
ei need asjad juba kontrollitud starter ise vedas kuidagi uimaselt aga peale puhastamist/määrimist kohe lust kuulata
|
|
|