kairo
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Pärnu mk.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.5 tdi 1996a
|
postitati 05.11.08 20:18
|
|
|
Salongiventilaator töötab koguaeg täis võimsusel.
Tere,
Kasutasin otsingut ja kõik kurdavad, et ventilaator ei tööta aga mul mure et puhub koguaeg ja täis võimsusel. Reguleerimine ei muuda midagi ei saa
kinnigi panna. Temperatuuri ja õhu suunamine toimivad ainult ventilaatori kiirus ei toimi.
Autoks siis A6 1996a. 2,5tdi kliima.
Kust viga otsima hakata?
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 05.11.08 21:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kairo
Tere,
Kasutasin otsingut ja kõik kurdavad, et ventilaator ei tööta aga mul mure et puhub koguaeg ja täis võimsusel. Reguleerimine ei muuda midagi ei saa
kinnigi panna. Temperatuuri ja õhu suunamine toimivad ainult ventilaatori kiirus ei toimi.
Autoks siis A6 1995a. 2,5tdi kliima.
Kust viga otsima hakata? |
kliimaplokist kiirust muuta saab?
Lõhnab kliimaploki vea järgi...
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
kairo
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Pärnu mk.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.5 tdi 1996a
|
postitati 05.11.08 21:44
|
|
|
Ei saa muuta.
Ei muuda ta ise seda kiirust automaatsel nagu peaks ja ei saa ka käsitsi muuta.
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 05.11.08 21:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kairo
Ei saa muuta.
Ei muuda ta ise seda kiirust automaatsel nagu peaks ja ei saa ka käsitsi muuta. |
kõigepealt siis kliimaplokk üle kontrollida. Võimaluse korral laena kellegi käest teine plokk, et näha kas asi on selles - loogiliselt võttes ei saa
enda teada miskit muud olla.
Vb olla pääsed külmjoodete likvideerimisega, vb olla vaja uut plokki või ploki esipaneeli (see osa, kus displey ja nupud).
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
kairo
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Pärnu mk.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.5 tdi 1996a
|
postitati 05.11.08 21:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Tsitaat: | Algselt postitas: kairo
Ei saa muuta.
Ei muuda ta ise seda kiirust automaatsel nagu peaks ja ei saa ka käsitsi muuta. |
kõigepealt siis kliimaplokk üle kontrollida. Võimaluse korral laena kellegi käest teine plokk, et näha kas asi on selles - loogiliselt võttes ei saa
enda teada miskit muud olla.
Vb olla pääsed külmjoodete likvideerimisega, vb olla vaja uut plokki või ploki esipaneeli (see osa, kus displey ja nupud). |
OK homme lõhun laiali vaatan mis säält välja tuleb
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
kairo
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Pärnu mk.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.5 tdi 1996a
|
postitati 06.11.08 22:28
|
|
|
Lõhkumisega kaugele ei jõudnud kui tekkis juba küsimus. Kui kliimaploki tagant juhtmed ära võtta kas peaks puhur töötama täis võimsusel, seismajääma
või jääma asendisse millele ta reguleeritud oli. Mul jäi ta tööle täis võimsusel.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 07.11.08 00:21
|
|
|
Kui ma nüüd hästi mäletan,siis peaks sellel olema mingi default asend,ehk siis mingi 20 kraadi sooja ning mingil määral oli ka puhuri tugevus
olemas.Kuid täisvõimsusel see nüüd küll ei tohiks olla.Ahjaaaa,see lumehelbeke põles ka vist siis
Pisike punane putukas
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 07.11.08 02:01
|
|
|
mis seal vahet on mis asendisse ta jääb? proovi teist plokki ja asi selge, neid pole üldse raske leida. eemaldamine on kah 1min töö, kui lammarist ei
leia siis mõni klubiline ikka annab enda plokki proovimiseks.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 07.11.08 07:28
|
|
|
Kui kliimaploki vahetus tulemust ei anna, siis tuleks üle vaadata kapoti all olev võimendi plokk (asub plastikkatte all soojenduskobakast paremal).
|
|
|
|
kairo
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Pärnu mk.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.5 tdi 1996a
|
postitati 07.11.08 15:33
|
|
|
katsun siis homme uue ploki hankkida eks siis paista.
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
cobra
huviline
Registreerunud 16.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TFSI
|
postitati 08.11.08 13:23
|
|
|
samas vb näitab miskit viga arvuti, võimalus olemas, kui huvi siis PS või telf. kontaktis
|
|
|
|
pilot747
huviline
Registreerunud 01.10.05
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 12.11.08 00:35
|
|
|
kliima
Täpselt sama mure. Autoks Audi 100 - 91.a. Ventikas muutkui undab ja kiirust muuta ei saa. Temperatuuri saab muuta ja õhu liikumissuunda ka. Kliimat
saab ka sisse lülitada. Aga kui võtta ventika liikumise kiirus täitsa nulli, siis paneb tegelikult hoopis juurde. Äkki leiame koos lahenduse?
Kes oskab aidata?
|
|
|
kairo
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Pärnu mk.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.5 tdi 1996a
|
postitati 12.11.08 16:13
|
|
|
Mul juhtus eile nii, et hakkasi ise tööle jälle ja vea otsimine läks praegu mõtetuks või isegi võimatuks.
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 30.11.08 01:05
|
|
|
Pakun välja, et kui salongiventika kiirust ei anna reguleerida, on viga selles "regulaatorimoodulis", mida juhib kliima juhtplokk. Kus see C-kerel
paikneb ei oska öelda - igatahes kuskil õhu sissevõtu kanali küljes peaks olema seal motoriseeritud klappide lähikonnas, sest vajab jahutust.
P.S. Kui viga on selles moodulis, võib mõne aja pärast ventikas hoopis vait jääda, kui asi lõpuni maha kõrbeb.
|
|
|
ylc
huviline
Registreerunud 29.07.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe
|
postitati 18.08.16 10:18
|
|
|
Minul on sama probleem 89.a coupe quattrol, 2.3 125kw
Suht lambist avastasin, et salongi ventikas töötab täispööretel ja nii kogu aeg kui süüde sees on.
tegu on sellise plokiga.
Kui ma selle taga olevad juhtmed lahti võtsin, siis ei muutunud midagi, ikka töötab rõõmsalt edasi.
Sai ka proovitud releesid vahetada( kaitsmekarbis kapotiall) nende viga ka ei olnud.
On kellegil mingeid soovitusi/ mõtteid?
|
|
|