QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 06.04.04 17:46
|
|
|
sealt võta see 1 kohe eest ära.St et see 1,4 ülerõhku on tgtl ainult 0,4 bari üle.Pane omale õige kell parem peale ja saad asjast konkreetse
ülevaate.Mul omal on pandud ja max mis ma olen sealt kätte saanud stock ajuga on kuskil 0,75-0,8.bari.Oleneb siis sellest palju olen pritset torkinud
jne.Aju hakkab siis lihtsalt vastu.Enne wastegate kruvimist ei tulnud üldse üle 0,5 bari.
|
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 06.04.04 18:34
|
|
|
selline loll küsimus, et miks need originaal näidikud alati 1 ühiku rohkem näitavad ?
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 06.04.04 19:37
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja A 90
selline loll küsimus, et miks need originaal näidikud alati 1 ühiku rohkem näitavad ? |
Asi selles, et mootor ju tegelikult pump, mis õhku pumpab... Normaalselt tekib sisselaskes hoopis vaakum, mida näitab siis see nr 1-ni. Kui näit 1,
siis sisselaske rõhk võrdne atmosfääri rõhuga. Kõik, mis üle 1, on ülerõhk.
OT: Kust saaks normaalse hinnaga boosti näidikut (mehhaanilist)?
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 06.04.04 19:45
|
|
|
üle 0,8 sa ilmselt originaal wastegate vedruga ei saagi.Ja mingist hetkest hakkab ikkagi aju sulle ette kirjutama mida sa teha tohid ja mida mitte.Kui
suuremat rõhku taga ajad siis tuleb aju chippida ja ka parem map leida kuskilt.Räägi tartsiga sellel teemal,tema vana 200 andis lõpus juba päris head
pauku välja.Ja chipi sai ka tema käest mac 10 ajule vist.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 07.04.04 16:43
|
|
|
OK, ülerõhu asi selge, chip selge, westgate selge. Kuid mind hetkel ei huvita mootori tuuning vaid tahan lihtsalt teada, et kas mul turbo on ok või
mitte? Kuna kompuuter näitab 1.4 bar-i ära (ehk siis max stock auto puhul), siis kas see näit on usaldusväärne või mitte? Kas see näit tähendab, et
vajalik ülerõhk ka reaalselt tekib ja ka reaalselt õigesse kohta jõuab või on see lihtsalt mingi suvalise anduri "arvamus". Näit. mootori
pöörete järgi. Andur lihtsalt arvutab mootori pöörded ümber barideks ning kuvab komp. displeile - mida kõrgemad pöörded seda rohkem bar-e?
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 07.04.04 16:52
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kaits
OK, ülerõhu asi selge, chip selge, westgate selge. Kuid mind hetkel ei huvita mootori tuuning vaid tahan lihtsalt teada, et kas mul turbo on ok või
mitte? Kuna kompuuter näitab 1.4 bar-i ära (ehk siis max stock auto puhul), siis kas see näit on usaldusväärne või mitte? Kas see näit tähendab, et
vajalik ülerõhk ka reaalselt tekib ja ka reaalselt õigesse kohta jõuab või on see lihtsalt mingi suvalise anduri "arvamus". Näit. mootori
pöörete järgi. Andur lihtsalt arvutab mootori pöörded ümber barideks ning kuvab komp. displeile - mida kõrgemad pöörded seda rohkem bar-e?
|
Selle rõhu võtab aju sisselaske kollektorist vooliku vahendusel. Voolik läheb MAP sensorisse, kus see el. signaaliks muundatakse. Sealt omakorda
saadetakse siis pinge kompusse. Digi displei täpsus ja reageerimine jääb mehhaanilisele kindlalt alla, aga seda max rõhku võid minu arvates uskuda
küll.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
|