raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 26.10.08 19:22
|
|
|
A6 Avant C4 kesklukku pump/aju
Probleem on selles, et keskluku mootor ei tööta. Häält küll teeb, aga tuntavalt ei ime ega ka puhu midagi.
Koos sellega ei toimi ka enam orig puldist signa peale/maha võtmine, kuid see töötas siis kui kesklukk juba jamas. Enam ei tee see ka midagi. Samuti
kadusid koos puldist avamisega ära ka el. aknad, nupudel puudub isegi valgustus. Samas kui keerad võtmest ukse lukku/lahti asendisse, nuppude
valgustus süttib ja aknad liiguvad üles/alla.
Sai kogu keskluku kupatus lahti võetud ja kergelt kärsa haisu oli tunda ka.
Igastahes küsimus on selles, kui vahetada kogu see kupatus ära kasutatud vastu, siis kas tuleb see tingimata võtta samuti 4x el. akendega autolt
keskluku aju ning kas võtme pult suhtleb keskluku ajuga? Ehk kas tuleb see ka uuesti kodeerida vastavalt õpetusele mis siin alafoorumis sticky's on?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.10.08 20:05
|
|
|
Napuga otse pumbalt ei tunne sa peaaegu midagi. Vota pumbalt voolikud lahti ja kontrolli kasvoi puhudes lekkeid. Kui kuskilt ei lekki siis kontrolli
koik ustesse/luukidesse minevad liigendkohad yle. See karsahais on neil koigil kuraditel vist juures, aga mina pole yhtegi surnut veel nainud. Koigil
on kas leke voi juhtmed peetis. Samuti ikalduvad ara pagassi luku kyljes olevad lylitid.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 26.10.08 21:09
|
|
|
Kontrollisin pumbaga, kergelt pumbates - ei tundud lekkeid ning lõpuks lõi pagasiluugi lukust mingi kummiluti eest ära. Seega lekkeid ei kahtlustaks.
Muidugi ei jõudnud seda veel kontrollida, kas igale uksele jõuab õhk/vaakum.
Pumb iseenest nagu toimetaks, häält teeb.
Täna lappisingi luugi juhtmeid, mis olid katki ajapikku läinud või mis peagi katki minemas. Need sain korda ja rohkem vigastatuid juhtmeid ei
märganud.
Proovin homme veel pulti õpetada ja kui saabki korda, siis akende anomaalia jääb ikka alles.
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 27.10.08 07:56
|
|
|
Mul oli yhel igathes too pump maha p6lenud , aga pumba voolikust imedes läks väga kergelt uksed lukku ja puhudes lahti ...seega pole sel juhul tarvis
rohkem lekkeid otsida...
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 27.10.08 08:43
|
|
|
Ise mõtlesin ka selle peale, et äkki siiski kusagil voolikutes mingi ummistus, sest ma ei ütleks, et väga kergelt asi liikus ning lekkeid ei olnud
tunda.
Muidu, ühest ja samast voolikust toimub imemine ning puhumine?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 27.10.08 13:12
|
|
|
Kuna C4 aastat kirjas ei ole, eks siis hakkame jälle arvama - A6 C4 tuleb akende juhtimise toide (nuppude valgustus) samuti kesklukupumbast.
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 27.10.08 13:16
|
|
|
Aasta on passis 98 (ehk 97a viimased mudelid) Aastat ei pannud kirja eelnevalt, kuna ei pidanud oluliseks. Seega selge, akende kamm on ka sellega
seotud.
|
|
|
jr
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.02.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.08 20:10
|
|
|
kesklukupump
mitu vaakumit sul pumba külge läheb? mul on muidu pump pakkuda.
minu el.5270124
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 27.10.08 21:52
|
|
|
2 vaakumvoolikut. Lisasin ka pealkirja, et tegu on Avandiga.
|
|
|
Peeter82
huviline
Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Q
|
postitati 28.10.08 09:34
|
|
|
Mul sama jama, et vahest ei lähe võtmest keerates kõik uksed lukku st aint juhiuks ja samas kui korra käima paned siis 95% tõenäosusega jälle lähevad
(signaga on mingi kala - röögib vahet pidamata igasugu lambi aegadel seepärast kasutan maja juures võtit )... Samas tekkis enamvähem samal ajal see
kala ka, et salongi valgustus mis on selle nn aegreleega, et ise kustub hiljem ära ei kustu enam vaid jääbki põlema koguaeg... Kas ka see võib selle
vaakumpumbaga seotud olla
Edit - kui lukku ei lähe siis ei jurise ka see pump aga kui lähevad siis kõik nagu peab suriseb ja puha, kuid kas võib olla ka hoopis mingi relee
teema, et valgustus ka jamab jne?
|
|
|
|
Peeter82
huviline
Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Q
|
postitati 03.11.08 16:37
|
|
|
Ei ole keegi sarnase murega vaevelnud?
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 30.12.08 18:10
|
|
|
Keskluku pump ei tööta.
Autoks A100 92 aasta väljalase.Keskluku pump lõpetas töö ilma ühegi hädata. Signast enam ei töötanud ja kui keerata ukselukke (mõlemaid esimesi) siis
ka ei tööta, varem töötasid mõlemad ukselukud. Autol on peal veel comfort süsteem, kui aknad lahti siis võtmest keerates paneb kesklukust uksed lukku
ja aknad kinni. Ukse lukku keerata siis mingi relee küll klõpsub juhi jalgade juures vasakul all katte taga. Kas sellel pumbal on vahel mingi kaitse
või käibki see läbi relee mis klõpsub ja vool ei jõua pumbani või on nüüd korraga pump "saba" andnud? Oskab keegi mingit vihjet anda mida vaadata?
Otsinguga eelnevaid postitusi lugedes on kõigil erinevad hädad olnud. Omme valges alustan vea otsingut. Kõik vihjed on teretulnud.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 31.12.08 00:57
|
|
|
Alustuseks võta kontrollamp ja tee selgeks, kas pumba külge minevas juhtmes ikka elektrit on - võtad pistiku pumba küljest lahti, lükkad lambi külge,
paned uksed lukku, vaatad, kas lamp süttib. Kui süttib, on viga pumbas, kui ei, on viga kuskil enne pumpa...
Samas tundub väga loogiline, et releega ühendatavas pumba ahelas võiks kuskil olla ka kaitse - ehk et kui see kaitse on läbi põlenud, siis töötab
relee edasi, kuna see on ju teises ahelas.
Kui aga nõnda, siis kerkib automaatselt küsimus, miks kaitse läbi põles...
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 31.12.08 11:12
|
|
|
Võtsin pumba laiali (küll haises raip) mootori tagaosa kus on harjad on ära sulanud. Pump on kahe pistikuga ja ühe vooliku otsaga Hella toodang 4A0
862 257 C. Seda nüüd ei tea kas lähevad kõik pumbad (autol on 4 elektriakent) tundub et läbi selle pumba käib veel nii mõndagi.
Ah jaa pilte tegin ka sellest sisust, kui keegi saaks mu postitusele need juurde lisada teistele hädalistele illustreerivaks infoks siis pildid saan
saata mailile.
Kõik pumba pakumised on ka tere tulnud,väga kirvest ärge selga lööge. Parim variant on kui kellegil on peetis pump ja mootor terve siis võtaks ainult
mootori, ülejäänu teen ise.
|
|
|
|
andu-
huviline
Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2.5TDI
|
postitati 25.03.10 16:19
|
|
|
Vana teema küll, aga minulgi sulas sama kelkluku pump ära peale süüteteluku põhja vahetust, mis seda küll põhjustas? Kas seal siis kaitset ei ole et
niimodi ära sulatas?
|
|
|