Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 2,8 - 1993 - OnuJack (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3950)
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 21.10.08 16:49 Tsiteeri
Audi 100 C4 2,8 - 1993 - OnuJack



Auto on minu kasutuses olnud mõned kuud alla ühe aasta. Valitud sai tookord just see isend, kuna sisu väga meeldis ja just oli tehtud rihmade vahetus ja muu säärane. Samuti oli just ülevaatus tehtud. Pidurid olid (on siiani) päris teravad :)

Mõned pildid (eelmise omaniku tehtud):nagi.ee

Lisavarustusena tahan ära märkida Webasto, esimesed el. aknad, el. katuseluuk, kliima, hele veluursisu, udutuled, soojendusega el peeglid, tulede kõrguse regulaator, tagumise akna ruloo.

Olen masinaga üksjagu vaeva näinud pärast selle soetamist - olen suht pedant ja kõik peab toimima nagu tehasest välja tulles.

3 kuud peale soetamist lendasid masinal klapid pähe, kuna üks kiilrihma rull oli väga kulunud (geneka rihm jooksis hammasrihma vahele). Oleks pidanud kohe peale ostu üle käima need asjad, kuid ei pidanud vajalikuks - maksis kätte :) Huvitav oli see, et eelmine omanik oli umbes kuu aega enne müügitehingut just sama asja läbi elanud, kuid millegipärast ei nähtud tookord vajadust selle rulliku vahetamiseks.

Remont sai ise tehtud, kuna Taanis on teenused väga kallid ja remondimehi väga ei usalda peale sellist laksu...

Hetkeseisuga on tehtud järgmised tööd:

aeg - töö nimetus
jaan.07 - roolivõimu läbipesu 2x + õlivahetus
jaan.07 - termostaadi vahetus
jaan.07 - tagasilla reaktiivvarda vahetus
jaan.07 - mootoriõli vahetus (270800)
jaan.07 - spidomeetriploki vahetus
jaan.07 - püsikiirusehoidja lisamine
jaan.07 - pulberkustuti, autoapteek
arpill.08 - tagapiduri remont
arpill.08 - uus salongiventilaator
arpill.08 - uus salongisoojendus radikas
mai.08 - hammasrihma vahetus (274600)
mai.08 - generaatori rihma vahetus (274600)
mai.08 - uued klapid
mai.08 - uued tõukurid
mai.08 - õlivahetus (274600) (Castrol Magnatec 5w40)
mai.08 - uus jahutusvedelik
mai.08 - uued hammasrihma rullikud
mai.08 - uued sisselaske kollektori tihendid
mai.08 - uued plokikaane tihendid
mai.08 - uued plokikaane poldid
mai.08 - uus hammasrihma kaitseplast
mai.08 - uus bensu,õli,õhu filter (274600)
mai.08 - uued väljalaske kollektori tihendid
mai.08 - roolivõimu pumba vahetus paremas korras oleva vastu
Juuni.08 - katuseluugi äravoolu kanalite puhastus
Juuni.08 - uus veepump ja ventika andur
Oktoober.08 - salongi keemiline puhastus
Oktoober.08 - esituledele releed vahele + Nightbreaker pirnid
Oktoober.08 - Klapikambritihendite “remont”
Oktoober.08 - uus õli (Castrol Magnatec 10w40) , õhufilter, õlifilter (282000)

Nagu nimekirjast näha, olen lisanud püsika ja samuti trip kompuutri. (Taani vahet sõites on püsikas asendamatu)
Lisaks neile asjadele on plaan vahetada sisu sportsisu vastu - võimalusel nahk ja elektriline.

Katuseluuk klaasist luugi vastu vahetada

Alarmile mahuandurid lisada.

Lisada HHO generaator (ennem seda mõne vana karburaatoriga masina peal katsetada, et kas toimib)

kesklukustus viia nupu alla salongi

automaatne akende üles kerimine alarmi aktiveerimisel.

tähelepanu vajavad asjad:
--Webasto vajab korda tegemist (hetkel ei ole midagi näha/kuulda kui too sisse lülitada)

--mootorist tulevad ikka aeg-ajalt mingid kahtlased helid (nagu tõukur klõbiseks, ometi said need alles hiljuti uute vastu vahetatud)

-- tagumise akna ruloo ei toimi - sissekerimise mehhanism ei toimi

-- keretööd - roostet esineb siin ja seal

-- kelladeplokk vajab külmjoodete likvideerimist (autocheck displey paneb segast vahest ja samuti km/h piiri seadmise funktsioon ei toimi).

-- raadioantenn on kole kehva leviga (mingi 15 cm pikkune riba on tagaakna alumise serva juures) - tuleks vast millegi asjalikuma vastu vahetada (elektriline teleskoop näiteks)

--pihustite puhastus (ei ole otseselt vajalik, kuid profülaktika mõttes võiks teha)

-- vasaku tahavaate peegli vahetus on vast ees - soojendus ei toimi

-- esiuste hinged korda teha. Juhi uksel on korralik loks sees, kuid see võib ka sellest tingitud olla, et alumine tift ei ole päris korralikult sees - enda mäletamist mööda on ostust peale see nii olnud.

-- üks velje kapsel on samuti puudu - tuleb kuidagi uus muretseda (hetkel ajan vormi uue tegemiseks)


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 21.10.08 17:04 Tsiteeri


Kena isend ja tubli omanik kokku saanud :)
Jõudu ja jaksu:)
Üks puudus muidugi on ....Q....
Aga tänu sinu teemadele ka siin aretamine täies hoos;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 21.10.08 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: westa
Kena isend ja tubli omanik kokku saanud :)
Jõudu ja jaksu:)
Üks puudus muidugi on ....Q....
Aga tänu sinu teemadele ka siin aretamine täies hoos;)


mõned korrad olen Q roolis olnud - teine tera on küll, kuid erilist puudust ei tunne hetkel :)

Tehnika on väiksest peale huvi pakkunud - varasemalt sai tsiklitega suht palju tegeletud (endal oli Jawa 634).


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 21.10.08 17:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: westa
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack

Tehnika on väiksest peale huvi pakkunud - varasemalt sai tsiklitega suht palju tegeletud (endal oli Jawa 634).

Tehnikaga ka minul alati hea läbisaamine olnud aga Jawa 634:o
Mis tuu on ei tea(tean Jawa-50,125,250,350 ja 500)


Natuke OT,kuid Jawa 634 on 350cc oli nö ülemineku variant vana 350 ja uue 638 vahel. Väljalaske aasta oli 1979. Väga vastupidav masin oli - sõitis 4a ilma suuremate probleemideta. Lõpuks tegin kap. remondi ja müüsin ühele soomlasele maha.


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
karlson
huviline

Avatar


Registreerunud 01.11.05
Asukoht: Tartu-Elva.
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,8 Quattro.

postitati 21.10.08 17:24 Tsiteeri


OT:endal ka olnud tutikas JAWA 634.(350 kuubikut).Hilisem 638 nii hea ei olnud.


Kogun Eesti esitajate CD plaate!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 21.10.08 17:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karlson
OT:endal ka olnud tutikas JAWA 634.(350 kuubikut).Hilisem 638 nii hea ei olnud.


OT: Ostsin tookord 2 ronti, millest taastasin ühe praktiliselt originaaliks. Sõidumõnu oli kui palju. Teele jäin vist 2 korda - üks kord läks süüde paigast ja teine kord lendas kett laiali.


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 05.01.09 15:40 Tsiteeri


Vahepeal väheke nokitud jälle auto kallal.

Detsembris eelmine aasta sai siis tehtud järgmised asjad:

+uued tagaratta laagrid mõlemal pool

+samuti oli ühe tagumise suporti liugtapp kinni mis kinni - sai leegiga jäänukid kätte ja teine tapp sisse.

+mõlemad rooliotsad vahetatud - ühel oli väike loks sees ja teist reguleerimisvarrast ei saanud liikuma ilma, et rooliots ära võtta.

+mootoris kõiksugused õlisurve klapid vahetatud (2x keskplokis olevad ja 2x plokikaantes olevad). Üks plokikaanes olev oli juba ammu vedru välja visanud sõna otseses mõttes :D

+samuti kõik uued nukaotsa simmerid

+Paigaldatud kahepoolse side ja distantskäivitusega signalisatsioon.

+vahetatud analoog kell originaal voltmeetri vastu. Samuti läks tahhomeeter vahetusse digikellaga variandi vastu.

+tagumise püti ja kattidest tuleva toru vahelise lüli fikseerimisklamber sai vahetatud, kuna vana oli sõelapõhi.


Voltmeetrit käima ei saanud, kuna ei jaganud lahti mismoodi see toimib - kui pinge peale lasta, siis lööb kohe põhja olenemata pinge suurusest.

Tagumised rattad olid pea 1a juba undanud ja arvasin kogu aeg, et rehvid :D Hea, et kinni ei jooksnud midagi.

Enne mootoris olevate õliklappide vahetust oli mootoris klapiklõbin sees vahelduva eduga (olenemata tõukurite ja õli vahetusest) - nüüd on vaikus kogu aeg...

Nukkasimmerite vahetuse käigus läks üks esialgu valesti peale ja 2l õli jooksis väljalaske peale... Samuti selgus, et veepumba vahetusel töökojas oli rihm märkide järgi pandud olenemata sellest, et neil pidavat rakis olemas olema...

Samuti selgus, et üks kokkujooksu reguleerimisvarras oli kõvasti peksa saanud - reguleerimisnukad täiesti maas...


Selle auto remontimine on iga kord üllatusi täis - mingid vanad tegemata jätmised või "põnevad töövõtted" tulevad ilmsiks :D


Rulookardin sai ka korda - puidust parajas pikkuses tüübel sai auto värvi peale ja kardina sissetõmbamismehhanism sai klaasikildudest vabaks ja liikuma uuesti.


Detsembris sai siis ka TÜV läbitud ja ilma vigadeta - peaaegu oleks läbi kukutatud, kuna tagumine sumbuti pütt ei ole sobiv CO lugemiseks.

Täitsa mugav on hommikul toast auto käima panna ja siis sooja autosse istuda :D


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 05.01.09 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack

Täitsa mugav on hommikul toast auto käima panna ja siis sooja autosse istuda :D


Ära aja sellist jama;):D:P
Mega tahtmine omale ka


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinito
huviline



Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Tallinn / Muraste / Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Bayerische Motoren Werke

postitati 05.01.09 17:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Detsembris sai siis ka TÜV läbitud ja ilma vigadeta - peaaegu oleks läbi kukutatud, kuna tagumine sumbuti pütt ei ole sobiv CO lugemiseks.



Milline pütt sul siis on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 06.01.09 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: westa
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack

Täitsa mugav on hommikul toast auto käima panna ja siis sooja autosse istuda :D


Ära aja sellist jama;):D:P
Mega tahtmine omale ka


Tellisin endale Ebayst selle ja täitsa asjalik - hind oli miski 1400 eeku kui õigesti mäletan. Tegin ennem uurimustööd ka, et mingi jama otsa ei satuks ja tundub, et läks asja ette. Tegu siis SPY 5000m signalisatsiooniga.

Signal on siis nii löögi andur, kui ka mikrolaine ja loomulikult immo ja uste/luukide valve.

Lisaks veel saab iga kell auto salongi temperatuuri ja aku pinget kontrollida puldist.

Tavaliselt on distantskäivituse aktiveerimiseks sada imet teha - sellel peab vaid käsipiduri peale jätma ja toimib - plaan käigukangile tühikäigu andur ehitada juhuks, kui käik peaks sisse ununema. Ei tea, mis ta siis teeb kui kässer peal ja käik sees. Mootori käivitumist loeb otse kõrgepingejuhtme ümber keeratud traadist.

Paigaldus ise oli paras peavalu - vana signa eemaldamiseks ja uute juhtmete vedamiseks oli vaja päris kõvasti seest lammutada.

Puldi distantsiga ei ole päris rahul, kuid seda saab vast suurendada, kui vastav võimendi vahele torgata. Mustamäe korterelamu 8 korruselt võtab vabalt, kui auto on maja ees, kuid kui kaubanduskeskuses oled, sis ei võta eriti kaugele.

pilt signalisatsioonist:

http://img.auctiva.com/imgdata/8/8/0/0/0/5/webimg/147980247_o.jpg


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 06.01.09 12:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martinito
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Detsembris sai siis ka TÜV läbitud ja ilma vigadeta - peaaegu oleks läbi kukutatud, kuna tagumine sumbuti pütt ei ole sobiv CO lugemiseks.



Milline pütt sul siis on?


pilti ei ole teinud, kuid kirjeldan väheke.

Pütt nagu pütt ikka - selline lapik. Jama on selles, et väljuvad torud on ära lõigatud ja mingid jämedamad asemele keevitatud, et vingem paistaks. Torude läbimööt kust heitgaasid välja tulevad on vast 7-8cm ja neid on 2tk kõrvuti. Vaevu vaevu mahuvad tagastange sees oleva lohu sisse ära...

TÜV-i mees ütles, et sond peab 40cm jagu sisse mahtuma, kuid ei olnud võimalik, sest sond püti enda sisse ei jõudnudki ja toru läbimööt nii suur, et keerutab õhku vahele ja lambda väärtus läks valeks nende seadme andmetel.

Lõpuks tegi nii, et keeras kaltsu toru otsa, et lisaõhku ei saaks...


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 22.04.09 06:58 Tsiteeri


vahepeal siis väheke nokitsetud jälle - kojameeste mehhanism jooksis kinni kasutamise pealt. Oli teine vähe roostes seest. Kogu kompott poegadest, pinnad puhtaks, korralik määre vahele ja uued tihendid ka. Kokku tagasi ja sõit võib jätkuda :)


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]