Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: a4 ei lähe soojaks (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3851)
jorsin
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 6 silkune q a4

postitati 18.10.08 08:55 Tsiteeri
a4 ei lähe soojaks



Juba pikka aega b5 kerega a4l probleem et ei lähe soojaks. Eile sai suur töö ette võetud ja ära vahetatud salongi soojendus radikas. Ikka ei midagi. Milles võib veel probleem olla. Kust otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 18.10.08 09:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jorsin
Juba pikka aega b5 kerega a4l probleem et ei lähe soojaks. Eile sai suur töö ette võetud ja ära vahetatud salongi soojendus radikas. Ikka ei midagi. Milles võib veel probleem olla. Kust otsida?


ma saan aru et salongis ei lähe soojemaks?
siis on kindlasti asi seotud kliima plokiga või klapiga mis reguleerib sooja/külma õhuvoogu.

võid proovida teist kliima plokki panna(olgu mootor selleks ajaks juba soe) siis saad kindlalt teada kas kliimaplokk ei juhi klappe või klapp on kinni kiilunud.

:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorsin
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 6 silkune q a4

postitati 18.10.08 09:12 Tsiteeri


natuke vigaselt olen end väljendanud jah. Salongis ei lähe soojaks, külm nagu laut.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 18.10.08 09:26 Tsiteeri


Termostaat?


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 18.10.08 09:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jorsin
natuke vigaselt olen end väljendanud jah. Salongis ei lähe soojaks, külm nagu laut.


Kas salongiradikasse minevad voolikud lähevad soojaks?


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 18.10.08 11:13 Tsiteeri


Tegemist kliimaga autoga?
Kui nii siis kasuta otsingut, sügiseti tuleb samalaadseid teemasid siia nagu seeni pärast vihma.
Sooja/külma klapp ilmselt kinni jäänud.
Rohtu leiad foorumi otsingut kasutades.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jorsin
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 6 silkune q a4

postitati 18.10.08 13:50 Tsiteeri


Tsitaat:


Kas salongiradikasse minevad voolikud lähevad soojaks?


tegu kliimaga variandiga, salongi minev ja sealt tulev voolik läheb soojaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 18.10.08 14:08 Tsiteeri


Siis on ilmselt viga jah kas kliimajuhtplokis või on klappe liigutavad mootorid kinni jäänud


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 18.10.08 17:03 Tsiteeri


Võib olla ka soojendus radikas, kuna sai ükspäev üks läbi pestud ätsiga ja mõjus uskumatult.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 18.10.08 17:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Võib olla ka soojendus radikas, kuna sai ükspäev üks läbi pestud ätsiga ja mõjus uskumatult.


Samas teema algataja just vahetas selle radika ju...võib see siis ka praak olla?


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorsin
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 6 silkune q a4

postitati 19.10.08 19:58 Tsiteeri


kõrvalistuja jalgade juurest on mingil määral klappide hoobasid näha, nuppe klõpsides need hoovad ei liigu. Tundub et mootorid ei liiguta neid või kliima juhtplokk ei tööta.

Samas küsimus mis hinda juhtplokid maksta võivad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 19.10.08 21:13 Tsiteeri


hahaha:D revails 12500.-

romulast on saada orjenteeruvalt 800-1000


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 19.10.08 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Tegemist kliimaga autoga?
Kui nii siis kasuta otsingut, sügiseti tuleb samalaadseid teemasid siia nagu seeni pärast vihma.
Sooja/külma klapp ilmselt kinni jäänud.
Rohtu leiad foorumi otsingut kasutades.


Ehk loeme uuesti minu posti läbi, seega teeme siiski järelduse, et sooja/külma mootor/klapp on kinni.
Nii, nüüd otsi foorumist üles õpetus, kuidas see klapp uuesti tööle saada...vihjeks võin õelda, et kliima plokk tuleb ära võtta ja mootorile otse akult vool peale.

Detailne info selle kohta otsingut kasutades.

Ei ole vaja leiutada allveelaeva, kui vastus oleks viie minutiga foorumist juba käes olnud... :s


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jorsin
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 6 silkune q a4

postitati 19.10.08 21:47 Tsiteeri


juba leitud õpetus kuidas neid mootoreid turgutada, niisama hakaks huvitama kliimaploki hind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 20.10.08 09:35 Tsiteeri


kusjuures romulates sab nii 1000-2500 neid..800-1000 nagu siin mõni pakkub on küll sigasoodsalt saadud.1500 on sihuke harju keskmine


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 20.10.08 09:44 Tsiteeri


kas kliimaploki puhul külmjooted võivad probleemi põhjustajaks olla? Kelladeploki ja püsika aju puhul igatahes toimib külmjoodete likvideerimine...


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 20.10.08 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
kas kliimaploki puhul külmjooted võivad probleemi põhjustajaks olla? Kelladeploki ja püsika aju puhul igatahes toimib külmjoodete likvideerimine...


Mina olen aru saanud,et need külmjooted on tavaliselt kliima ekraani vilkumise põhjustajateks...Hetkel teema algatajal teised meetmed vaja kasutusele võtta


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anduvol
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro

postitati 24.10.08 18:36 Tsiteeri
kliima



90%,et viga plokis. Kui huvi,saab vanast plokist asja. Vaja lihtsalt paar kivi asendada,kui viga ikka nendes.
Helista, 53733676


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 24.10.08 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: exess
Mina olen aru saanud,et need külmjooted on tavaliselt kliima ekraani vilkumise põhjustajateks...Hetkel teema algatajal teised meetmed vaja kasutusele võtta


ei oleks üldse nii kindel - ega siis vaid displey ühendused joodetud ei ole :)


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seganelugu
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.08
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.08 20:04 Tsiteeri


"Siis on ilmselt viga jah kas kliimajuhtplokis või on klappe liigutavad mootorid kinni jäänud"
Küsimus siis teadjatele,et see paistab suht tavaline viga a4´´jadel olema?millest see siis tuleneb kas autol tehaseviga selline vms?Mida selle vältimiseks siis teha annab ja kas üldse annab,et suvel peaks rohkem "kuuma andma"?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 25.10.08 20:23 Tsiteeri


se ei ole ainult a4 viga se ka a6 s6 ja s4 viga ;)


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lri
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.07
Asukoht: Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kW

postitati 18.11.08 21:33 Tsiteeri
Nii, tundub et see on kõige värskem A4 B5 kliima teema



Mul sellised küsimused kliima töö kohta:

Kas peabki olema nii et oletame et kliima värk on kõik AUTO peal (ventika kiirus testimise ajal küll põhjas(man)) ja kui hakata vasakust aknast temperatuuri reguleerima alates LO pealt HI peale, muutuvad ka avad kust õhku puhub,
panen praegu kraadid peast aga
LO...20 puhub käegatuntavalt üles,
20...24 puhub keskele,
24...HI puhub alla
Või on eelmine omanik seal midagi ära vusserdanud?
Kas ma olen õigesti aru saanud, et kliima ülesanne on võimalikult kiiresti saavutada salongis etteantud temperatuur, see tähendab et külma salongi puhul käib kõik õhk 100%liselt läbi radika ja siis jahutusvedeliku temperatuuri tõustes tõstetakse automaatselt ventilaatori kiirust, etteantud temperatuuri saavutades aga vähendatakse.
Kui nii siis kuidas seletada asjaolu, et soojeneva mootori ja salongi puhul muuta kliima puldil temeperatuuri näiteks 22 pealt HI peale siis hakkab tunduvalt soojemat tuult puhuma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.11.08 21:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lri
Mul sellised küsimused kliima töö kohta:

Kas peabki olema nii et oletame et kliima värk on kõik AUTO peal (ventika kiirus testimise ajal küll põhjas(man)) ja kui hakata vasakust aknast temperatuuri reguleerima alates LO pealt HI peale, muutuvad ka avad kust õhku puhub,
panen praegu kraadid peast aga
LO...20 puhub käegatuntavalt üles,
20...24 puhub keskele,
24...HI puhub alla
Või on eelmine omanik seal midagi ära vusserdanud?
Kas ma olen õigesti aru saanud, et kliima ülesanne on võimalikult kiiresti saavutada salongis etteantud temperatuur, see tähendab et külma salongi puhul käib kõik õhk 100%liselt läbi radika ja siis jahutusvedeliku temperatuuri tõustes tõstetakse automaatselt ventilaatori kiirust, etteantud temperatuuri saavutades aga vähendatakse.
Kui nii siis kuidas seletada asjaolu, et soojeneva mootori ja salongi puhul muuta kliima puldil temeperatuuri näiteks 22 pealt HI peale siis hakkab tunduvalt soojemat tuult puhuma?


tundub,et köik nagu on korras.
kui lugeda sinu postitust ja samas mötlen enda auto kliima toimetamisele siis justkui köik kattuks.
aga sellele viimasele lausele ei saanud ma nüüd küll pihta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lri
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.07
Asukoht: Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kW

postitati 18.11.08 23:34 Tsiteeri


Salongitemperatuuri muutmiseks on kaks võimalust:
1. tõsta siseneva õhu temperatuuri
2. tõsta siseneva õhu kogust
Kliimaseade leiab nende kahe parameetri vahel mingi optimaalse vahekorra.
Viimase lausega mõtlesin seda et kui nüüd sõita külma/alles soojeneva salongiga, siis tundub et salong soojeneb kiiremini kui kliima puldilt on valitud HI, sest siis tuleb soojemat õhku kui asendis näiteks 22 kraadi. Ehk et kogu salongiradika poolt pakutavat soojust ei kasutata ära salongi kiireks soojendamiseks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.9% - SQL: 59.1%]