Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9 TDI sureb peale käivitamist välja (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2827)
masekas
huviline



Registreerunud 27.10.04
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.08 06:47 Tsiteeri
1,9 TDI sureb peale käivitamist välja



Selline mure siis, et järjest tihedamini juhtub 1Z mootoriga autol selline asi, et käivitades läheb küll ilusti käima poolest pöördest, kuid sureb kohe ka välja. Uuesti käivitades läheb kohe jälle käima ja jääb ka käima. Kas peaksin muretsema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antskantoss
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121

postitati 17.10.08 17:12 Tsiteeri


Arvatavasti langeb küte alla või tõmbab õhku. Muretsema peaks ikka kuna talv tulekul ja iga uus käivitamine võib eriti külmal talvel mitte soositava olukorra tekitada aku poolt;)


Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ulith
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 1.9tdi 94a/ VW G4

postitati 17.10.08 17:35 Tsiteeri


Enda autol oli ka algus sama ja probleem süvenes järest, et soojalt ei läinud enam käima ja veel, et tõmbles sõidu ajal. Põhjus: kõrgsurvepump :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
masekas
huviline



Registreerunud 27.10.04
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.08 17:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ulith
Enda autol oli ka algus sama ja probleem süvenes järest, et soojalt ei läinud enam käima ja veel, et tõmbles sõidu ajal. Põhjus: kõrgsurvepump :(

Super uudis muidugi! Oskad sa öelda, mis seal pumbas täpsemalt saba andis, kas mehhaaniline osa või elektroonika? Ja mis hinnaklassis pumbad liiguvad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ulith
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 1.9tdi 94a/ VW G4

postitati 19.10.08 20:18 Tsiteeri


Ei teagi mis täpselt saba andis. Auto sai vigase pumbaga maha müüdud. Uus(kasutatud) pump maksab 5000.- Samas ei pea sul see sama probleem olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raiot
huviline



Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW

postitati 23.10.08 07:48 Tsiteeri


mul on probleem immoga ja teeb sama jama, panen käima ja siis sureb välja. Mõnikord käivitan autot kümme korda enne kui käima saan. Vahel aitab ka võtme teistpidi panek süütelukku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 23.10.08 10:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raiot
mul on probleem immoga ja teeb sama jama, panen käima ja siis sureb välja. Mõnikord käivitan autot kümme korda enne kui käima saan. Vahel aitab ka võtme teistpidi panek süütelukku.
immo hakkab saba aldma (üks võimalus)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
masekas
huviline



Registreerunud 27.10.04
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.08 05:36 Tsiteeri


Kusjuures ma ka mõtlesin, et äkki on asi hoopis süütelukus On teine juba vana ja väsinud ning olen proovinud käivitades hoida võtit natuke kauem starteri asendis ning siiamaani pole välja surnud veel.
Kuidas oleks võimalik üldse süütelukku uuendada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raiot
huviline



Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW

postitati 24.10.08 06:22 Tsiteeri


uuendatekse kindlasti muukide väljavahetamisega, aga sul muugid on ju korras. Süüteluku peab välja vahetama, a kas muugid ka neil asendatakse seda ei tea. Tellisin endale uue võtme, mis maksis 2,5k ja rohkem neid küll osta ei taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 24.10.08 06:25 Tsiteeri


Süütelukk ja immo on 2 erinevat süsteemi. Süüteluku ümber on üks selline rõngas mis on immo vastuvõtja. Võtme sees olev saatja ja luku ümber olev vastuvõtja suhtlevad omavahel raadiosignaalide abil. Ma ei tea kui suur nende omavaheline maksimumvahe võib olla. Teoreetiliselt on võimalik, et kui võti loksub jubedalt seal süütelukus, et siis distants nende kahe asja vahel läheb liiga suureks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 24.10.08 06:28 Tsiteeri


Mis on pistmist luku muukidel käivitumisega?????
Küll bensiini auto aga tegi samuti kuni enam ei käivitund üldse, viga oli süüteluku põhjas ca 500.- uus


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masekas
huviline



Registreerunud 27.10.04
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.08 10:02 Tsiteeri


Mulle tundub, et mul lukk lihtsalt väsäinud. Ehk siis võti keerab sees kuidagi loiult. Kui ma hoian võtit starterit andes kauem starteri asendis, siis pole praeguseni veel välja surnud autot. Ilmselt tänu süüteluku väsimisele starterit andes ei hoidnud lukk ise piisavalt kaua starterit peal ja auto suri kohe välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.9% - SQL: 71.1%]