mannu23
huviline
Registreerunud 15.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.08 19:23
|
|
|
Säde kadunud
Selline mure, et sädet ei ole. Starter hakkab taha ja bensupump töötab ka ilusti aga milles asi voiks olla. Auto on muidu audi 80b4 2,3
98kw(automaat). Ja vool ei jõua süütepoolini??
|
|
|
Rauntz
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a
|
postitati 15.10.08 23:12
|
|
|
Kui Sa võtad lahti juhtme mis tuleb süütepoolist jagajasse ja paned selle otsa küünla (veendu et massiühendus oleks korralik), kui ka siis sädet pole
on arvatavasti süütepooli viga, kui aga säde tekib tasuks jaga kaas/rootor/küünlajuhtmed üle vaadata. Ei tea küll mis autoga tegu kuna sõnagi sellest
juttu polnud ja profiilis ka mitte, aga põhimõtte on ikka sama.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 16.10.08 04:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rauntz
Kui Sa võtad lahti juhtme mis tuleb süütepoolist jagajasse ja paned selle otsa küünla (veendu et massiühendus oleks korralik), kui ka siis sädet pole
on arvatavasti süütepooli viga, kui aga säde tekib tasuks jaga kaas/rootor/küünlajuhtmed üle vaadata. Ei tea küll mis autoga tegu kuna sõnagi sellest
juttu polnud ja profiilis ka mitte, aga põhimõtte on ikka sama. |
auto on isiksusel mainitud.loeme tähelepanelikumalt
Auto on muidu audi 80b4 2,3 98kw(automaat).
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Rauntz
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a
|
postitati 16.10.08 09:46
|
|
|
Vabandust, minu viga!
|
|
|
Odin2
huviline
Registreerunud 24.01.15
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2,3
|
postitati 24.01.15 18:26
|
|
|
...kui võib siis jätkaksin siit samast kuna oman sama autot Audi 80b4 2,3 98kw(automaat).
Nimelt süütepoolist ei tule voolu välja,jagajasse ja kommutaatorisse on vool olemas,pooli on ka 12v pinge peal kui süüde sees.Kõik võimalikud katsed
on ka läbi proovitud selle pistiku keskmise juhtmega nii jagaja poolt kui ka kommutaatori poolt,säde käib küünlast läbi.Proovitud ka teist kommut koos
pooliga ikka sama jama...süüte keerad sisse säde käib läbi annad starti sädet pole.
Sillutasin ka otse akult plussi pooli 15 klemmile kahtlustades süütelukku.. aga sädet ei ole
Kas on veel mingeid varjante,ise kahtlustan kas siis aju või immo 
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 24.01.15 23:31
|
|
|
Käivitamise ajal kaob vool ära süütepoolilt? Tõmmates/lükates käima läheb? Kui nii käima läheb, on ilmselt süütelulu põhi läbi, mis katkestab
süütevoolu käivitamise ajaks ning siis ei saagi auto käima minna. Immo puhul peaks auto korraks käivituma ning 2 sekundi pärast uuesti välja
surema.
Tsitaat: | Algselt postitas: Odin2
...kui võib siis jätkaksin siit samast kuna oman sama autot Audi 80b4 2,3 98kw(automaat).
Nimelt süütepoolist ei tule voolu välja,jagajasse ja kommutaatorisse on vool olemas,pooli on ka 12v pinge peal kui süüde sees.Kõik võimalikud katsed
on ka läbi proovitud selle pistiku keskmise juhtmega nii jagaja poolt kui ka kommutaatori poolt,säde käib küünlast läbi.Proovitud ka teist kommut koos
pooliga ikka sama jama...süüte keerad sisse säde käib läbi annad starti sädet pole.
Sillutasin ka otse akult plussi pooli 15 klemmile kahtlustades süütelukku.. aga sädet ei ole
Kas on veel mingeid varjante,ise kahtlustan kas siis aju või immo
|
|
|
|
Odin2
huviline
Registreerunud 24.01.15
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2,3
|
postitati 25.01.15 09:50
|
|
|
tõmmata-lükata pole mul seal miskit(automaat)
Käivitamise ajal on ka vool peal,kontroll lamp vilgub igal juhul....nagu mainitud,sai siis proovisin ka teist kommut koos pooliga...tulemus sama
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 27.01.15 17:53
|
|
|
Kas sul seal kommutaatori külge minevas pistikus keskmisel juhtmel on pinge peal? Too juhe on roheline või roheline/valge. Mul endal ka sädemega
maadlus ühe teise mootoriga ning skeeme uurides leidsin, et see juhe jookseb otse ajusse. Ajusse peaks selle tarvis tulema signaal halli andurilt. Ehk
siis viga võiks olla ühes neist kahest. Ise vahetasin ka pooli koos kommukaga ennem kui leidsin, et rohelise juhtme otsani jõuab käivitamise hetkel
vaid 0.03 volti.
|
|
|
|
Odin2
huviline
Registreerunud 24.01.15
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2,3
|
postitati 28.01.15 16:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Kas sul seal kommutaatori külge minevas pistikus keskmisel juhtmel on pinge peal? Too juhe on roheline või roheline/valge. Mul endal ka sädemega
maadlus ühe teise mootoriga ning skeeme uurides leidsin, et see juhe jookseb otse ajusse. Ajusse peaks selle tarvis tulema signaal halli andurilt. Ehk
siis viga võiks olla ühes neist kahest. Ise vahetasin ka pooli koos kommukaga ennem kui leidsin, et rohelise juhtme otsani jõuab käivitamise hetkel
vaid 0.03 volti. |
Mõõtsin üle ja näitab sama 0,02-0,03 sellest siiski järeldan,et on tegu ajuga aga kindel pole.
Hallianduri pistsin ka uue vahele.Samas mis asi saab sõiduaeg minna sedasi läbi,et enam käima lää on kas mingi kopitanud juhe või halliandur nii palju
kui ma nende autodega mässanud olen.Aju on suht harv juhus nii palju kui mina tean... Selle süüteluku põhja ostsin ka ära,aga nagu arvata oli ei
päästnud seegi.Vähemalt hea,et keegi ka sama probleemiga on...mis edasi?Kas peab hakkama aju jahti pidama või on veel mingit kontroll versiooni
olemas? 
|
|
|